Katselin jotain noita muovisen oloisia edirolleja mutta eivät taida toimia ilman tietokonetta vai käsitinkö väärin?
J
36 posts, 2 pages, 9,377 views
Tarkoitin noissa edirolleissa juuri sitä että kun ne ottavat virran USB:stä niin onkohan niissä mahdollisuus verkkovirrallekin..
Valikoimassa on myös kätsy 2oktaavinen UBS (toimii myös paristoilla) kaikilla kontrollereilla varustettu kiippari
Valikoimassa on myös kätsy 2oktaavinen UBS (toimii myös paristoilla) kaikilla kontrollereilla varustettu kiippari
Kyseessä taitaa olla just toi Ozone. Mun mielestä vaan on turha maksaa siitä niin paljoa, jos saat paljon monipuolisemman laitteen (enemmän oktaaveja/nappeja/potikoita/liukuja) ~50e halvemmalla. ;-)
Tuossa Evolutionissa ei taidakaan olla Aftertouchia :(
Vai kenties toi Oxygen8 jossa ei oo audio liitäntöjä ja on puolet halvempi?
Tuossa Evolutionissa ei taidakaan olla Aftertouchia :(
Mä ostin mun Oxygen8:n käytettynä 80e:llä. Se on ollu Accu:n live keikoilla ohjaamassa Akai S-5000:sta.
Kertokaapa esimerkkejä parhaista midi-keyboardeista. Lähinnä ajattelin sellaista missä on riittävästi ohjelmoitavia potikoita ja riittävän monta oktaavia. Tuollainen on jossain vaiheessa hankintalistalla.
@ Peter:
tossa kuvassa oli Miditechin kiippari, ja jos tuota tarkoitit niin kyseessä on todellinen halpismerkki josta en ole kuullut mitään hyvää.