V#tuttaako?!

2,024 posts, 102 pages, 676,701 views

tommib

Posts: 3,204

#1941 • • tommib
Ihan täysillä kyllä. Pitäis olla tänään muutto ja toiset osapuolet päättää keskenään kaiken. Lisäksi kuulemma ehdin hyvin ensi viikollakin kuskata kamojani uuteen kotiin. Kiitti vitusti taas kerran
MRC

Posts: 1,346

#1942 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
KYLLÄ. Tuntia liian aikasin hereil ja duunis

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

KeijoK

Posts: 1,495

#1943 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Kahta paskasi heitettyä puhelinta, yhtä ovea ja yleisesti paria muuta juttua lukuunottamatta ei kovin pahasti

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

J Raninen

Posts: 950

#1944 • • J Raninen
Kyllä. Kuka tällasesta kesäaikapelleilystä muka hyötyy? Pitäs vetää hampaat sisään tällasen paskan keksijältä tai ainakin siltä, joka tän otti käyttöön.
Jutu

Posts: 3,054

#1945 • • Jutu Blondi

Replying to V#tuttaako?!:

KYLLÄ. Tuntia liian aikasin hereil ja duunis



Itsehän olin jo seittemältä aamulla töissä vaikka olis pitänyt alottaa vasta 15.30.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Freja

Posts: 8,775

#1946 • • Freja Sihteeri

Replying to V#tuttaako?!:

Kyllä. Kuka tällasesta kesäaikapelleilystä muka hyötyy? Pitäs vetää hampaat sisään tällasen paskan keksijältä tai ainakin siltä, joka tän otti käyttöön.



Jep, voitas kerrankin vähä seurata Venäjän esimerkkiä ja jättää kellonsiirrot historiaan. Nimenomaan kun ihmisten lisäksi siitä kärsivät myös eläimet. KUKAAN ei siitä hyödy yhtään mitenkään.

Terkuin nimimerkki "saanko mennä takas nukkuun x__X"

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

thomas

Posts: 5,618

#1947 • • thomas

Replying to V#tuttaako?!:


---
Kyllä. Kuka tällasesta kesäaikapelleilystä muka hyötyy? Pitäs vetää hampaat sisään tällasen paskan keksijältä tai ainakin siltä, joka tän otti käyttöön.
---


Jep, voitas kerrankin vähä seurata Venäjän esimerkkiä ja jättää kellonsiirrot historiaan. Nimenomaan kun ihmisten lisäksi siitä kärsivät myös eläimet. KUKAAN ei siitä hyödy yhtään mitenkään.

Terkuin nimimerkki "saanko mennä takas nukkuun x__X"



on kyllä ollu semmonen aamu taas töissä ettei saa mitään aikaseks, HV kellonsiirrot.
Freja

Posts: 8,775

#1948 • • Freja Sihteeri
Haluaisin myös mainita, että vituttaa kuunnella ihmisiä jotka valittaa kaikesta _turhasta_ joka ei kaada maailmaa tai on helposti korjattavissa. Ihmiset, jotka tottuneet että "tää menee näin" ja si jos tulee pieni muutos, niin sitten pitää valittaa. Tai jos ei mene joku asia niinkuin itse haluaisi, ennen oli postilaatikko tos ja ny se o metrin päässä kauempana, voi apua kun vitun kamalaa.

Toi oikeesti vaikuttaa myös sen valituksia kuuntelevan ihmisen psyykkeeseen. Sitä vähä niinkuin altistaa itteään valittamiselle koko ajan, niin on sitten sellanen tunne että ei pysty kunnolla rentoutumaan/on kireempänä, koska selvästi imee tahtomattaan negatiivista energiaa itseensä.

Minkä helvetin takia ihmiset ei osaa rentoutua enempää? Miks on niin paljon ihmisiä, jotka vetää kamalat kilarit jos ei tuodakaan kaikkea suoraa nenän eteen hopetarjottimella? Mihin on kadonnut se, että asioiden eteen täytyy välillä tehdä työtä, tai että kaikki ei aina mene niinkuin haluaa, tai että asioilla on myös joskus tapana muuttua ja sille ei voi mitään vaan se täytyy vain niellä?

Mä niin toivon suurimman osan sellaisista ihmisistä kuolevan sukupuuttoon ensi vuonna.

Olis ihanaa, jos vois olla enemmän positiivisen energian ympäröimänä. Onneksi siihen voi vaikuttaa edes osan aikaa päivästä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Timce

Posts: 5,381

#1949 • • Timce
Eilen vitutti näin paljon: <
>
Nyt ei vituta, ei sitten yhtään! :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Takyon

Posts: 2,945

#1950 • • Takyon Möwkö

Replying to V#tuttaako?!:

Haluaisin myös mainita, että vituttaa kuunnella ihmisiä jotka valittaa kaikesta _turhasta_ joka ei kaada maailmaa tai on helposti korjattavissa. Ihmiset, jotka tottuneet että "tää menee näin" ja si jos tulee pieni muutos, niin sitten pitää valittaa. Tai jos ei mene joku asia niinkuin itse haluaisi, ennen oli postilaatikko tos ja ny se o metrin päässä kauempana, voi apua kun vitun kamalaa.

Toi oikeesti vaikuttaa myös sen valituksia kuuntelevan ihmisen psyykkeeseen. Sitä vähä niinkuin altistaa itteään valittamiselle koko ajan, niin on sitten sellanen tunne että ei pysty kunnolla rentoutumaan/on kireempänä, koska selvästi imee tahtomattaan negatiivista energiaa itseensä.

Minkä helvetin takia ihmiset ei osaa rentoutua enempää? Miks on niin paljon ihmisiä, jotka vetää kamalat kilarit jos ei tuodakaan kaikkea suoraa nenän eteen hopetarjottimella? Mihin on kadonnut se, että asioiden eteen täytyy välillä tehdä työtä, tai että kaikki ei aina mene niinkuin haluaa, tai että asioilla on myös joskus tapana muuttua ja sille ei voi mitään vaan se täytyy vain niellä?

Mä niin toivon suurimman osan sellaisista ihmisistä kuolevan sukupuuttoon ensi vuonna.

Olis ihanaa, jos vois olla enemmän positiivisen energian ympäröimänä. Onneksi siihen voi vaikuttaa edes osan aikaa päivästä.



Olikohan se eilen vai koska mä vilkaisin ässäboksia ja siellä oli sun sanomana jotenkin näin, "MÄ EN TILANNU ENÄÄ YHTÄÄN LISÄÄ LUNTA", ja jotain kiroomista päälle. Mietin muuten aivan samaa asiaa kuin sinä tuossa ylempänä ;D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Freja

Posts: 8,775

#1951 • • Edited Freja Sihteeri

Replying to V#tuttaako?!:


---
Haluaisin myös mainita, että vituttaa kuunnella ihmisiä jotka valittaa kaikesta _turhasta_ joka ei kaada maailmaa tai on helposti korjattavissa. Ihmiset, jotka tottuneet että "tää menee näin" ja si jos tulee pieni muutos, niin sitten pitää valittaa. Tai jos ei mene joku asia niinkuin itse haluaisi, ennen oli postilaatikko tos ja ny se o metrin päässä kauempana, voi apua kun vitun kamalaa.

Toi oikeesti vaikuttaa myös sen valituksia kuuntelevan ihmisen psyykkeeseen. Sitä vähä niinkuin altistaa itteään valittamiselle koko ajan, niin on sitten sellanen tunne että ei pysty kunnolla rentoutumaan/on kireempänä, koska selvästi imee tahtomattaan negatiivista energiaa itseensä.

Minkä helvetin takia ihmiset ei osaa rentoutua enempää? Miks on niin paljon ihmisiä, jotka vetää kamalat kilarit jos ei tuodakaan kaikkea suoraa nenän eteen hopetarjottimella? Mihin on kadonnut se, että asioiden eteen täytyy välillä tehdä työtä, tai että kaikki ei aina mene niinkuin haluaa, tai että asioilla on myös joskus tapana muuttua ja sille ei voi mitään vaan se täytyy vain niellä?

Mä niin toivon suurimman osan sellaisista ihmisistä kuolevan sukupuuttoon ensi vuonna.

Olis ihanaa, jos vois olla enemmän positiivisen energian ympäröimänä. Onneksi siihen voi vaikuttaa edes osan aikaa päivästä.
---


Olikohan se eilen vai koska mä vilkaisin ässäboksia ja siellä oli sun sanomana jotenkin näin, "MÄ EN TILANNU ENÄÄ YHTÄÄN LISÄÄ LUNTA", ja jotain kiroomista päälle. Mietin muuten aivan samaa asiaa kuin sinä tuossa ylempänä ;D



Miten arvasin et joku tarttuu tähän. Tuol ylempänä mainitsenkin, että se vaikuttaa myös kuuntelevan ihmisen psyykkeeseen. Hieman tuo myös poikkeaa siitä mikä oman avautumiseni pointtina on, sekä kommenttini ei ollut mitenkään ääri-vakava valittaminen. (Ja se toinen kommenttini oli "en myöskään osaa kirjoittaa". )
Mä ymmärrän kyllä sen, ettet mun huumoria aina ymmärrä eikä kirjoituksista näe sitä, milloin siinä saattaa olla hieman rennompi kommentti, milloin erittäin vittuuntunut sävy. Joskus vaan asioille ei ole hymiöitä ja vaikka olisikin, ei ne sovi joka paikkaan koska ne silloin ikäänkuin pilaavat vitsin. No, asiani pointti meni nyt kyllä jo yli joten jätänpä tuosta selittämisen.

Valitettavasti en voi kertoa millasia asioita mä kuuntelen päivittäin, muuten ehkä ymmärtäisit mistä tossa on pohjimmiltaan kyse.. Ehkäpä pääosin tuo ensimmäinen avautumiseni oli enemmänkin terapiaa itselleni. Ymmärrtänet kuitenkin entisenä asiakaspalvelijana jotenkin tuon, mitä haen.

Muokkaus perään; eiköhän joskus _sinullekin_ joku _suoraan päin naamaa_ ole avautunut jostain mistä olet jäänyt miettimään, että onko tuokin valittamisen arvoinen asia?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Takyon

Posts: 2,945

#1952 • • Takyon Möwkö

Replying to V#tuttaako?!:


Miten arvasin et joku tarttuu tähän. Tuol ylempänä mainitsenkin, että se vaikuttaa myös kuuntelevan ihmisen psyykkeeseen. Hieman tuo myös poikkeaa siitä mikä oman avautumiseni pointtina on, sekä kommenttini ei ollut mitenkään ääri-vakava valittaminen. (Ja se toinen kommenttini oli "en myöskään osaa kirjoittaa". )
Mä ymmärrän kyllä sen, ettet mun huumoria aina ymmärrä eikä kirjoituksista näe sitä, milloin siinä saattaa olla hieman rennompi kommentti, milloin erittäin vittuuntunut sävy. Joskus vaan asioille ei ole hymiöitä ja vaikka olisikin, ei ne sovi joka paikkaan koska ne silloin ikäänkuin pilaavat vitsin. No, asiani pointti meni nyt kyllä jo yli joten jätänpä tuosta selittämisen.

Valitettavasti en voi kertoa millasia asioita mä kuuntelen päivittäin, muuten ehkä ymmärtäisit mistä tossa on pohjimmiltaan kyse.. Ehkäpä pääosin tuo ensimmäinen avautumiseni oli enemmänkin terapiaa itselleni. Ymmärrtänet kuitenkin entisenä asiakaspalvelijana jotenkin tuon, mitä haen.

Muokkaus perään; eiköhän joskus _sinullekin_ joku _suoraan päin naamaa_ ole avautunut jostain mistä olet jäänyt miettimään, että onko tuokin valittamisen arvoinen asia?



Juu toki, läpäksi toi minunkin kommentti oli tarkoitettu. Mut oli niin mehukas paikka et joutu vähän kiusoittelemaan. :)

Ymmärsin kyllä oikein hyvin mitä tarkoitat.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

aivomassa

Posts: 230

#1953 • • aivomassa are you ready to lose control ?
Nyt vähän vituttas. Hyvää huomenta o/

--
Dont expect us to be quiet !

mardis

Posts: 334

#1954 • • mardis Humppa-Hannele
Vituttaa ja huolella.

--
~Dancers have happy feet~

mariq

Posts: 2,154

#1955 • • mariq

Replying to V#tuttaako?!:

Toi oikeesti vaikuttaa myös sen valituksia kuuntelevan ihmisen psyykkeeseen. Sitä vähä niinkuin altistaa itteään valittamiselle koko ajan, niin on sitten sellanen tunne että ei pysty kunnolla rentoutumaan/on kireempänä, koska selvästi imee tahtomattaan negatiivista energiaa itseensä.



Tästä tuli mieleen taannoin vahingossa kuulemani pätkä radio-ohjelmaa pariskunnasta, joka oli tulossa lomalta kotiin ja jonka osapuolet (nainen etupässä, tottakai) nälvivät ja nalkuttivat toisilleen kaikeasta ja koko ajan. En henk.koht. ymmärrä miksi kukaan tahtoisi kuunnella moista scheissea (radiosta[kaan]), itse tulin niin pirun huonolle tuulelle jo käytetystä äänensävystä, että meni pari tuntia tointua siitä.

Toki joskus pitää päästellä höyryjä, mutta jos on itsehillintää tahi käytöstapoja nimeksikään, voi tehdä valinnan antaako maailmalle hymyä vai irvistystä, koska harvat ihmiset on immuuneja muiden mielialojen vaikutteille. Ei se nyt oikeesti niin vaikeaa ole pikkasen purra hammasta, että ei omalla pahalla mielellään aikaansaa enempää pahaa mieltä.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

lopez

Posts: 1,972

#1957 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
Määrätynlainen tyrkkypyrkyriyys joka onnistuu kääntämään yleisesti hyvää tarkoittavan asian varsin verkkaiseen itseään vastaan, josta aasinsiltana esimerkkimme. </3

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Vexe

Posts: 1,016

#1958 • • Vexe

Replying to V#tuttaako?!:

Määrätynlainen tyrkkypyrkyriyys joka onnistuu kääntämään yleisesti hyvää tarkoittavan asian varsin verkkaiseen itseään vastaan, josta aasinsiltana esimerkkimme. </3


Ehdottomaist samaa mieltä. Jos tollanen tyrkytys ei lopu, niin mä lopetan lahjotuksien antamisen kokonaan. Toistaseks on riittänyt se, et muistaa aktiiviset "kerjääjät" ja lahjottaa ns. budjetin muille tärkeiksi katsomiin järjestöihin.
Jutu

Posts: 3,054

#1959 • • Jutu Blondi
Vituttaa. Fb taas sekoilee, ei oo vissiin pariin viikkoon toiminut kunnolla :D *Angstviil*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

roz

Posts: 32

#1960 • • roz
Ehei. Nyt on itseasiassa asiat tosi hyvin. Rakennushommat etenee ja muutaman viikon päästä putkahtaa uusi henkilö perheeseen. Kevät etenee ja muutenkin on tosi nastaa! =)