Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun...

171 posts, 9 pages, 86,520 views

sunbeam

Posts: 205

#41 • • sunbeam santa`s little helper
Kun flunssakin kestää yli kolme viikkoa eikä lähde ilman lääkkeitä... *igor*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Lyylikki

Posts: 2,975

#42 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

josbe, 18.11.2009 12:20:
...huomaa miettivänsä, pitäisikö muuttaa Roban kaksiosta rivitaloneliöön, jotta voisi järjestää puutarhajuhlia.



Ja tämä tulee mieleen marraskuussa *nauru*
Kyllä se tauti taas kesään mennessä talttuu...
AnderS

Posts: 470

#43 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
... suurin osa tämänhetkisistä urheilustaroista on itteä vuosia nuorempia!(Bolt,Ovechkin,Crosby, Christiano Ronaldo,Pitkämäki,Nadal yms.yms.yms.yms.)

... kaikki lapsuuden urheilustarat on harmaita veteraaneja ja kohta Selännekkin vetää hokkarit naulaan.

... iso osa lapsuuden frendeistä lykkii kylillä vahinkovankkureita ja asuu omakotitalossa.
... napakymppi on palaamassa ruutuun.
turquoise

Posts: 732

#44 • • turquoise e-ra2co
- on ruvennut pelkäämään kaikkea mahdollista, tullut paljon varovaisemmaksi kuin ennen.
- pitää ET-lehden artikkeleita mielenkiintoisina.
- humalatilasta ei saa enää mitään kiksejä.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Peppermint

Posts: 325

#45 • • Peppermint
Itselle iski silloin tajuntaan että nyt sitä ollaan wanhoja, kun odotin innoissani lauantai-iltaa siksi, että viettäisin sen kotona nauttien hyvää ruokaa, lasi viiniä ja DVD:n katselua soffalla koirat kainalossa. Eikä enää ees tee mieli lähteä Ibizalle, omg.

--
Oldschool, baby

kinderi

Posts: 1,783

#46 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

sativa, 18.11.2009 16:35:
- on ruvennut pelkäämään kaikkea mahdollista, tullut paljon varovaisemmaksi kuin ennen.



TÄMÄ!!
Joskus muinoin sitä on pörränny ties missä kunnossa ties missä ja ties missä seurassa, välillä ilmankin, mutta nykyään sit pimeellä kävely aiheuttaa sydämentykytystä ja jokainen kahahdus saa aikaan paniikin.

Musta on kyllä tullu melkeen liiankin arka.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

tomii

Posts: 3,594

#48 • • tomii kallion herttua
On tuplien jälkeen 4. päivää darrassa ja paskana...

--
reivaan kunnes kuolen

pirpeli

Posts: 5,533

#50 • • pirpeli
...kun katsoo Klubbarin bilekuvia viimosen parin vuoden ajalta...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Lyylikki

Posts: 2,975

#52 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

AnderS, 18.11.2009 16:30:
... suurin osa tämänhetkisistä urheilustaroista on itteä vuosia nuorempia!(Bolt,Ovechkin,Crosby, Christiano Ronaldo,Pitkämäki,Nadal yms.yms.yms.yms.)



Mjoo, ensin sen huomasi siitä, että missit alkoivat olla nuorempia kuin itse. Ja nyt seuraavaksi se on siirtynyt olympiaurheilijoihin *vink*
flatstick

Posts: 343

#53 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club
.... Lukee sanomalehdistä etusivun ensiks, ennekuin sarjakuvat! :D

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

flatstick

Posts: 343

#55 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

Lyylikki, 19.11.2009 09:09:
---

Mjoo, ensin sen huomasi siitä, että missit alkoivat olla nuorempia kuin itse. Ja nyt seuraavaksi se on siirtynyt olympiaurheilijoihin *vink*



Höpsis höpsis. Kolmekymppisyydessäkin on hyvät puolensa: Vanhat ei tunnu enää niin vanhoille ja nuoret tuntuu vieläkin nuoremmille. jailbaitit pysyy aina samanikäisinä! :D

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

Lyylikki

Posts: 2,975

#56 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

AnderS, 19.11.2009 09:15:
---
alek szahala, 18.11.2009 18:29:
---
AnderS, 18.11.2009 16:30:

... napakymppi on palaamassa ruutuun.

---


wtf? alkaaks toikin uusiks? :O luin että kymppitonni jatkuu mut napakymppi! *lmao* Kaitsu ja Kari oli kovia heppuja!

---


Tsori! meni navat ja kympit sekaisin!:D Eli kymppitonnia tarkoitin*nauru*



Mut siis kai Napakymppikin on palaamassa. Ainakin Salmelaisesta oli juttu Hesarin viikkoliitteessä (kuvasta en olis muuten tunnistanut) ja siinä se vähän vihjaili, että Napakymppi saattais jatkua. Semmosen päivitettynä versiona 2000-luvulle. En sitten tiedä mitä se tarkottais. Kulut saatais ainakin alas, jos kilpailijat olis yhteydessä toisiinsa webbikameroitten avulla?
AnderS

Posts: 470

#57 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Replying to Sitä tuntee itsensä vanhaksi kun... :

Lyylikki, 19.11.2009 09:29:
---
AnderS, 19.11.2009 09:15:
---
alek szahala, 18.11.2009 18:29:
---
AnderS, 18.11.2009 16:30:

... napakymppi on palaamassa ruutuun.

---


wtf? alkaaks toikin uusiks? :O luin että kymppitonni jatkuu mut napakymppi! *lmao* Kaitsu ja Kari oli kovia heppuja!

---


Tsori! meni navat ja kympit sekaisin!:D Eli kymppitonnia tarkoitin*nauru*

---


Mut siis kai Napakymppikin on palaamassa. Ainakin Salmelaisesta oli juttu Hesarin viikkoliitteessä (kuvasta en olis muuten tunnistanut) ja siinä se vähän vihjaili, että Napakymppi saattais jatkua.



Älä!?:D Kaikki muut tossa formaatissa voidaan lyödä uusiksi ja päivittää mutta Salmelaisen vittuilut Kaitsulle kuuluu formaattiin niinku voisilmä puuroon*nauru*
Kalojen Hajuerot

Posts: 16

#58 • • Kalojen Hajuerot TURSKA!
Käy paskalla väärinpäin ja pyyhkii perseen varastorakennuksen ulkosivustaan.
inneah

Posts: 704

#59 • • Edited inneah ...Trust no one...
Lähinnä kaikki mitä jo mainittu pitänee paikkansa täälläkin :D

mut laitetaan nyt muutama mitä huomannu viime aikoina...

- alaselkä jumissa ( koskaan ollut mitään selkävikoja), lattialta nostaminen tuskallista, autoon meno ja tulo väkinäistä, muuten vaan kankeaa liikkumista.
- pinceys kadonnut :(
- vietän mieluummin lauantaini neuloessa pipoja,kaulahuiveja,sukkia, kuin lähtisin ihmisten ilmoille.
- Miehen puuttuminen ahdistaa ( vaikka en sellaista kaipaakkaan :D) joten olen ajatellut mennä naimisiin itseni kanssa.
- olen taloyhtiö stalkkaaja >.< heti jos jostain kuuluu ääntä menen ovelle kuuntelemaan, parvekkeellakin usein tulee tarkateltua taloyhtiön tilannetta noin päällisin puolin.
- Olen alkanut "paheksua" juopottelevia ihmisiä, itse ollut juomatta jo jonkin aikaa ja heti kääntyi oma kelkka, ärsyttää kun muut on humalassa ja sitten valittavat darraa :D ( ihankuin itse en olisi useimmiten ollut yksi heistä).
- Olen miettinyt jo mitä teen eläkkeellä.
- Pillerit on järjestyksessä jokaiselle viikonpäivälle omat, niinku mummoilla ettei ne unohda ottaa kaikkia lääkkeitä :D vitamiinien lisäksi, 4 muuta pilleriä erinäisiin vaivoihin.

--
nahkalakanat

aada

Posts: 736

#60 • • aada
Kiinnostuu jostakin miehestä ja huomaa, että se on jo naimiissa ja että sillä on lapsia.

Toisaalta, eikös se ollut niin, että noin puolet liitoista päätyy eroon?