26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk

214 posts, 11 pages, 53,409 views

epicuros

Posts: 7,734

#201 • • epicuros
^ kyllä toi biisi jossain essential mixeis soineena toimi varsin hyvin. Tais olla just tyyliin briteissä, ehkä Cream -festivaalit tjsp. Aito kääliö-biisi ja just täydellisen huoletonta älömölöä. Ei tosiaan sovi moneen settiin, mut kyl ainakin Judge Julesin tyylisis seteis (mis ei itketä vaan biletetään) toimi helvetin hyvin =)

--
Valid criticism does you a favor.

Dj_Romy_(evp)

Posts: 2

#202 • • Dj_Romy_(evp)
Pakko myöntää että mulla ainakin oli paljon isommat odotukset Paulin suhteen. Ainakin mun mielestä homma vähän väsähti välillä ja junnas paikallaan. Ehkä odotin et pitkään settiin mahtuu monenlaista tunnelmaa...

Mutta Alex yllätti positiivisesti omalla setillään *jiihaa*

Anyway hyvin mun "hermot" kesti saunaa, ahtautta ja teinimeininkiä vaikka varmasti yks vanhimmista mukana olleista olinkin *ding*

Paremmin nuoret siellä käyttäytyi kuin täällä susirajalla.
Ergilion

Posts: 751

#203 • • Edited Ergilion
Puhutaan nyt vielä siitä, että Alexi veti settinsä iloisesti ja tunnelma oli ihan käsinkosketeltava, mukavaa myös että sitä naurua ja hymyä löytyi. Helpompi samaistua ja tulee parempi fiilis kun soittajallakin on mukavaa. Sitten lavalle asteli yrmeä Pauli ja meno kävi neutraaliksi, itse en ainakaan muista/ole nähnyt yhtään kuvaa/keikkaa missä herra olisi ollut hyvällä tuulella.

Ei kai se välttämättä sovikkaan kaikille tai edes tarvi olla pakollista, että ollaan yhtä hymyä mutta silti... Hyvin voimakas asia tämä ilmeily, on se jännä... *pepsodent*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Amma

Posts: 2,383

#204 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

HasaKuningas, 29.9.2009 22:06:
...Helpompi samaistua ja tulee parempi fiilis kun soittajallakin on mukavaa...

Ei kai se välttämättä sovikkaan kaikille tai edes tarvi olla pakollista, että ollaan yhtä hymyä mutta silti... Hyvin voimakas asia tämä ilmeily, on se jännä... *pepsodent*


Mä niin yhdyn tähän ihan yleisellä tasolla. Huomannu tässä, että vaikka kuinka olis hyvää musaa, mutta levynpyörittäjä vaan seisoo soitinten takana ja vaihtaa levystä levyyn ilman suurempaa fiilistelyä, niin tulee itelle vähän nuutunut olo. Mut sitten kun on artisti, joka hymyilee, tanssii ja pomppii itse musan tahtiin (kuten esmes Miazu), niin johan siitä saa itselleenkin ammennettua energiaa.

--
*etsiskel*

m1kk3

Posts: 5,560

#205 • • m1kk3 no-life

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

Amma, 29.9.2009 23:03:
---
HasaKuningas, 29.9.2009 22:06:
...Helpompi samaistua ja tulee parempi fiilis kun soittajallakin on mukavaa...

Ei kai se välttämättä sovikkaan kaikille tai edes tarvi olla pakollista, että ollaan yhtä hymyä mutta silti... Hyvin voimakas asia tämä ilmeily, on se jännä... *pepsodent*

---

Mä niin yhdyn tähän ihan yleisellä tasolla. Huomannu tässä, että vaikka kuinka olis hyvää musaa, mutta levynpyörittäjä vaan seisoo soitinten takana ja vaihtaa levystä levyyn ilman suurempaa fiilistelyä, niin tulee itelle vähän nuutunut olo. Mut sitten kun on artisti, joka hymyilee, tanssii ja pomppii itse musan tahtiin (kuten esmes Miazu), niin johan siitä saa itselleenkin ammennettua energiaa.


Joo, ja vaikkei tanssis ja pomppiskaan ni jo pelkkä hymy on kiva juttu :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

m1kk3

Posts: 5,560

#207 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

Amma, 29.9.2009 23:45:
---
mikke, 29.9.2009 23:41:
Joo, ja vaikkei tanssis ja pomppiskaan ni jo pelkkä hymy on kiva juttu :)

---

Esim. Milla Lehto. *joo* *pökr*


esimerkiksi joo... *pihkassa* Jos ei ees pientä hymyä tai jotain muuta iloista elettä näy deejiin kasvoilla tai olemuksessa (ei nyt sillä et kyttäisin joka sekunti et mitä se tekee siel) ni jotenkin tulee sellanen fiilis et nauttiikohan se nyt tosta kauheen kovasti. Ja kyllä se hyvä fiilis tarttuu tosiaan yleisöönkin.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Cloud

Posts: 2,162

#208 • • Cloud Game Freak

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

mikke, 29.9.2009 23:47:
---
Amma, 29.9.2009 23:45:
---
mikke, 29.9.2009 23:41:
Joo, ja vaikkei tanssis ja pomppiskaan ni jo pelkkä hymy on kiva juttu :)

---

Esim. Milla Lehto. *joo* *pökr*

---

esimerkiksi joo... *pihkassa* Jos ei ees pientä hymyä tai jotain muuta iloista elettä näy deejiin kasvoilla tai olemuksessa (ei nyt sillä et kyttäisin joka sekunti et mitä se tekee siel) ni jotenkin tulee sellanen fiilis et nauttiikohan se nyt tosta kauheen kovasti. Ja kyllä se hyvä fiilis tarttuu tosiaan yleisöönkin.



Itse kun yleensä sattuneista syistä joita ei tässä nyt jaksaisi lähteä erittelemään tanssin taka-alalla niin ei kyllä tuo vaikuta yhtään. Sieltä jostain takaa kun ei sitä dj:tä näe anyway. Ymmärrän kyllä hyvin miksi tuo voi vaikuttaa, mutta tosiaan itselleni se on se ja sama pitkälti.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Beliar

Posts: 1,361

#210 • • Beliar

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

UzU, 27.9.2009 14:05:
En kyl ollut bileissä mut nyt kun päästiin johonkin kiinnostavaan aiheeseen niin..



---
Josssu, 27.9.2009 13:17:
On se kumma kun jotkut itkee tääl vähän väliä jostain korkokengistä. Eiks se oo ihan sama mitä ihmisillä on päällä?

---

No ei todellakaan ole ihan sama. Jos multa kysytään niin kaikilla mimmeillä pitäs olla korkokengät. Lisäksi suosittelen ehdottomasti mm. pikkumustaa! Enkä nyt tarkoita jätesäkkiä.



---
FinnRaver, 27.9.2009 13:23:
b. Korkokengät nyt ei oo mun mielestä tanssimiseen tarkotetut kengät

---


Miks ei olis? Toiset ei vaan osaa tanssia niillä. Se on ihan eri juttu. Ei tarvii mennä kuin Tallinnaan asti niin jengi joraa ihan sujuvasti korkkarit jalassa.



Agree!!! *joo*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

dj upi

Posts: 1,835

#211 • • dj upi

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

Amma, 29.9.2009 23:03:
---
HasaKuningas, 29.9.2009 22:06:
...Helpompi samaistua ja tulee parempi fiilis kun soittajallakin on mukavaa...

Ei kai se välttämättä sovikkaan kaikille tai edes tarvi olla pakollista, että ollaan yhtä hymyä mutta silti... Hyvin voimakas asia tämä ilmeily, on se jännä... *pepsodent*

---

Mä niin yhdyn tähän ihan yleisellä tasolla. Huomannu tässä, että vaikka kuinka olis hyvää musaa, mutta levynpyörittäjä vaan seisoo soitinten takana ja vaihtaa levystä levyyn ilman suurempaa fiilistelyä, niin tulee itelle vähän nuutunut olo. Mut sitten kun on artisti, joka hymyilee, tanssii ja pomppii itse musan tahtiin (kuten esmes Miazu), niin johan siitä saa itselleenkin ammennettua energiaa.



Sit voidaan taas miettiä et esim. mä yritin joillain keikoilla hyppiä ja heliua koko ajan biitin tahtiin mut se nyt on vaan hemmetin vaikeaa jos melkein koko ajan on vaihto päällä/biisejä/sampleja päällekäin. Siks keskityn mieluummin soittamiseen mut sit ku tulee se hetki et se yks biisi vaan soi niin kyllä, pitää hymyillä, keikuttaa sitä persettä jne :P
Namminna

Posts: 16

#212 • • Edited Namminna
Ilta oli pienoinen pettymys. Ei päässy kunnon fiiliksiin kun tungosta ja lämpöä riitti liiaksi,ei mikään yllätys mutta kuitenkin pebasta :( Tanssiminenki meni pelkäksi paikallaan hytkymiseksi. Siinä vaiheessa, kun saavuttiin paikalle Kunnari tuntu soittavan vaan samaa TUMTUMTUMpimpelipomTUMTUMjne mättöä, eikä Paulikaan sitten oikeen innostanut kuin muutaman biisin voimin, joten tuli sit istuttua siellä houselounge-puolella. Toivottavasti tulevina Colors-lauantaina ei ole yhtä täyttä :D

--
Thrill me!

trustus

Posts: 178

#213 • • Edited trustus
Loistavat kemut=) Viihdyttävä paikka ja hyvä meno...ihmismassakaan ei haitannut..
Baaritiskikin veti sen verran mukavasti, että loppu tulos oli vahva humala=)

ja sitten... kullannupulta pääsi hukkumaan avaimet, ei kukaan olisi löytänyt eksyneitä avaimia? =)
SESSIONS2

Posts: 532

#214 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
Karo's gallery is now online @ SESSIONS2

Ladiez And Zzentlemen!!

Paul Van Dyk, one of the big stars for me when I was 18 years old.. damn, 11 years ago.. Well anyway! Massive start for Colors's 10th anniversary celebration!

I have been a bit tired lately just because there is too much to do but not enough time to for relaxing - I was not at my best at this night, but here is what I managed to get for you to see. The lightning was a bit difficult with Alphabeams and lots of smoke, but thats life :) C u next time!

- Karo


CA2_5161-Edit.jpg