26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk

214 posts, 11 pages, 53,412 views

mardis

Posts: 334

#181 • • mardis Humppa-Hannele

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

Vteich, 28.9.2009 12:09:
---
Mark, 28.9.2009 09:11:
Kenellekkään tuskin tuli yllärinä et mesta oli täyteen ammuttu ja että kaikki paikalla olijat eivät oo mitn vakkari klubipossea, joten mistä nyyhkytys tungoksesta ja onnelateineistä?
---


Joo ja lisäisin tähän, että jos lempimusiikkityyli on ihq-kiksu, niin ei kyllä ole syytä valittaa onnelasakista niissä transebileissä.



Mikä logiikka tässä muka on?

--
~Dancers have happy feet~

epicuros

Posts: 7,734

#182 • • Edited epicuros

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

mardis, 28.9.2009 16:31:
---
Vteich, 28.9.2009 12:09:
---
Mark, 28.9.2009 09:11:
Kenellekkään tuskin tuli yllärinä et mesta oli täyteen ammuttu ja että kaikki paikalla olijat eivät oo mitn vakkari klubipossea, joten mistä nyyhkytys tungoksesta ja onnelateineistä?
---


Joo ja lisäisin tähän, että jos lempimusiikkityyli on ihq-kiksu, niin ei kyllä ole syytä valittaa onnelasakista niissä transebileissä.

---


Mikä logiikka tässä muka on?



Varmaan se, että nykyinen ihq-kiksu ei paljoa eroo perus pop-trancesta, mitä rafloissa kuulee? emt., mut suht. paljon sitä on kuullut vokaali-trancea ja sitä ihme pörinä-soundia viime vuodet bileissä, kuin myös rafloissa. Ai niin, eiks Kunnarilla ollut joku Ibiza-tour meneillään SK:n rafloissa ympäri suomea? :)


Loppukevennykseksi hiukan rafla-trancea:

--
Valid criticism does you a favor.

epicuros

Posts: 7,734

#183 • • Edited epicuros
Sääli, et jäi PVD:n setti väliin, mut ei tekis pahaa jos joku tunnisti biisejä herran soittolistalta. Anyone? :)

--
Valid criticism does you a favor.

mardis

Posts: 334

#184 • • Edited mardis Humppa-Hannele

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:




Joo ja lisäisin tähän, että jos lempimusiikkityyli on ihq-kiksu, niin ei kyllä ole syytä valittaa onnelasakista niissä transebileissä.

---


Mikä logiikka tässä muka on?

---


Varmaan se, että nykyinen ihq-kiksu ei paljoa eroo perus pop-trancesta, mitä rafloissa kuulee? emt., mut suht. paljon sitä on kuullut vokaali-trancea ja sitä ihme pörinä-soundia viime vuodet bileissä, kuin myös rafloissa. Ai niin, eiks Kunnarilla ollut joku Ibiza-tour meneillään SK:n rafloissa ympäri suomea? :)

nyk.



ennen



Niin no kai se vähän riippuu siitä mitä pitää _nykypäivän_ 'ihq-kiksuna'. ;) se voi tarkoittaa monelle vähän eri asioita. :) Mutta noi sun esimerkkibiisivalinnat ei mun mielestä nyt oikeen menny nappiin. Ensinnäkin noiden kahden biisin julkaisuissa on kahden vuoden ero ja tuo 'nykyään' esimerkkikin on vuodelta 2001 ;) Mä en ole tota (tai tuollaista) biisiä kuullut soitettavan hirveen monissa kiksubileissä vähään aikaan.. mutta onneloissa varmaan soikin ;) sanoisinko että tuo on _mun mielestä_ sieltä vokaalitrancen huonoimmasta päästä mutta joku muu voi taas olla toista mieltä. :)

Mut tosta tuon henkilön postauksesta tuli nyt vaan vähän sellainen kuva että jos mä kerran tykkään ihq-kiksusta ni mun pitää myös sietää sitä onnelasakkia. Väliäkö sillä mitä sakkia ne on kunhan ne osaa käyttäytyä silleen ettei ne sikaile ja tee törkeyksiä toiselle. Kovin moni kiksusta tykkäävä tuskin haluaa olla sikailun kohteena onnelassa, kiksubileissä, eikä missään muuallakaan. vai tarkotettiinko tässä nyt niitä liian korkeita korkoja :D

Tuskin kukaan 'onneloissakävijä' täällä edes jaksais valittaa että 'olipas taas liikaa onnelasakkia' *nauru* hehe. olis voinu jättää kommentoimatta mutta kommentoinpa nyt kuiteski kun ei ollut muutakaan tekemistä. over and out. *hymy*

Edit: Ai, nyt ehditkin jo poistaa noi sun 'nykyään' ja 'ennen' esimerkit. *nauru*

--
~Dancers have happy feet~

epicuros

Posts: 7,734

#185 • • Edited epicuros

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

mardis, 28.9.2009 18:30:
Edit: Ai, nyt ehditkin jo poistaa noi sun 'nykyään' ja 'ennen' esimerkit. *nauru*



Jeps, mul on paha tapa postailla kiireessä ja tulee pahoja fiboja ^_^

Mä en ole tota (tai tuollaista) biisiä kuullut soitettavan hirveen monissa kiksubileissä vähään aikaan.. mutta onneloissa varmaan soikin ;) sanoisinko että tuo on _mun mielestä_ sieltä vokaalitrancen huonoimmasta päästä mutta joku muu voi taas olla toista mieltä. :)



Joo, oli tosiaan aika ääripään esimerkki, eikä PVD nyt sentään tollaista soittaisi. Mut joo, näistä on jokaisella omat käsityksensä, eikä mikään ole se ainoa oikea totuus, joten varmaan parempi vaan pitää omana tietonaan :)

edit: blääh... ->

--
Valid criticism does you a favor.

5thSaint

Posts: 221

#187 • • 5thSaint
Reilu vuosi taukoo Helsingin bileistä ja muutamia tapahtumia lukuunottamatta muutenkin. Näissä bileissä muistu mieleen minkä vuoksi joskus on tullut matkattua satoja, jopa tuhansia kilometrejä vain musiikin vuoksi... Ei voi muuta sanoo kuin että PVD oli juuri niin loistava kuin voi odottaa.

ps. Oli yllätys että paikalla oli niinkin paljon "ei niin vakionaamoja", ehkä kuviot muuttuneet vuoden aikana tai sitten colors ei vedä ns klubikansaa.

--
You go hard!? We go harder!!

Vteich

Posts: 187

#188 • • Vteich

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

mardis, 28.9.2009 16:31:
---
Vteich, 28.9.2009 12:09:
---
Mark, 28.9.2009 09:11:
Kenellekkään tuskin tuli yllärinä et mesta oli täyteen ammuttu ja että kaikki paikalla olijat eivät oo mitn vakkari klubipossea, joten mistä nyyhkytys tungoksesta ja onnelateineistä?
---


Joo ja lisäisin tähän, että jos lempimusiikkityyli on ihq-kiksu, niin ei kyllä ole syytä valittaa onnelasakista niissä transebileissä.

---


Mikä logiikka tässä muka on?



No IMHO Colorsit ja ylipäänsä koko kiksugenre tiëstoineen, arminvanbuureneineen ja alexkunnareineen on niin lähellä sitä, mitä muutenkin Onneloissa soi ja millaista jengiä siellä käy, joten en ymmärrä jos joku kiksuttaja viitsii alkaa heittämään jotain "liikaa onnelasakkia" -dissausta. Eikä sillä, käyn mäkin Pendulumit taas katsomassa, mutten sentään kehtaa alkaa vakavissani meuhkaamaan kuinka Onnelan hyppyritukat tulee pilaamaan mun ug-Pendulumini.
kajis

Posts: 345

#189 • • kajis
Miks porukka käy näis tapahtumissa sitte jos ei miellytä? :P Jos useampaan otteeseen Armin, Tiesto sun muut alkaa ketuttaan ni eiköhä hälytyskellot jo pitäis soida et ei oo mun juttu tämä.
Mä ainaskin oon nauttinu konemusan kaikista osa-alueista pitkään ja en oo ikinä ymmärtäny miks porukka kinastelee siitä että missä menee se "baarimusa" ja "kiksu" raja.
Joka keikka missä oon ollu on ollut todella mukava kokemus kaiken kaikkiaan. Ja kyllä olen myös ollut HC-juhlissa.

Nauttikaa nyt herranjumala elektronisesta musiikista sen kokonaisuudessa :)
Wolverine

Posts: 1,860

#190 • • Wolverine
pakko viel lisätä tähän topiciin et PvD:n soittama remixi zombie nation - kernkraft 400 toimi kuin häkä <3
m1kk3

Posts: 5,560

#193 • • m1kk3 no-life

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

remotion, 28.9.2009 22:33:
---
Wolverine, 28.9.2009 21:48:
pakko viel lisätä tähän topiciin et PvD:n soittama remixi zombie nation - kernkraft 400 toimi kuin häkä <3

---


Mun mielestä se katkas tosi ikävästi setin ja oli ainut yksittäinen hirveä moka ja huoraus!
;D


Joo toi alkuperänen on munki mielestä niin karmea ettei siitä _voi_ tehä hyvää versiota :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

ezzy

Posts: 8,060

#194 • • ezzy Droid-pappa

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

mikke, 28.9.2009 22:38:
---
remotion, 28.9.2009 22:33:
---
Wolverine, 28.9.2009 21:48:
pakko viel lisätä tähän topiciin et PvD:n soittama remixi zombie nation - kernkraft 400 toimi kuin häkä <3

---


Mun mielestä se katkas tosi ikävästi setin ja oli ainut yksittäinen hirveä moka ja huoraus!
;D

---

Joo toi alkuperänen on munki mielestä niin karmea ettei siitä _voi_ tehä hyvää versiota :D



Vuosisadan paskin biisi kyllä. Picotton Joyenergizerin ja muutaman muun kanssa...
Individual

Posts: 10,942

#195 • • Individual HYPNO!

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

ezzy, 28.9.2009 23:00:
---
mikke, 28.9.2009 22:38:
---
remotion, 28.9.2009 22:33:
---
Wolverine, 28.9.2009 21:48:
pakko viel lisätä tähän topiciin et PvD:n soittama remixi zombie nation - kernkraft 400 toimi kuin häkä <3

---


Mun mielestä se katkas tosi ikävästi setin ja oli ainut yksittäinen hirveä moka ja huoraus!
;D

---

Joo toi alkuperänen on munki mielestä niin karmea ettei siitä _voi_ tehä hyvää versiota :D

---


Vuosisadan paskin biisi kyllä. Picotton Joyenergizerin ja muutaman muun kanssa...


Piti oikein kuunnella toi taas. Oli sellain muistikuva, että se vois olla jopa ihan jeeskin. Hmm...ei se ollut.
remotion

Posts: 5,283

#196 • • remotion nostatus guru

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

ezzy, 28.9.2009 23:00:
Vuosisadan paskin biisi kyllä. Picotton Joyenergizerin ja muutaman muun kanssa...



OFFTOPIK of the year:

Näin aluksi myönnettäköön, on itsestään selvää ettei tuota Joyenergizer biisiä voi läpi tanssia jos sen bileissä soittaa (myöhemmin kyllä Dj Choose teki tästä biisistä tanssittavan remixin).
Alunperin sillä on kuitenkin selvästi paikkansa Mauro Picotton - The Others albumin keskimmäisenä raitana, ikäänkuin raikkaana tuulahduksena ja breikkinä 5 edellisen armottomasti joskin konemusiikkiin uutta uraauurtavasti junnaavan tekkibiisin jälkeen.

Joyenergizer, jos sen soittaa tanssivalle yleisölle, varmasti aiheuttaa edelleenkin hieman tuijotusta ja hymähtelyä ja todennäköisesti tarkoitus olikin se, biisiä ei oo myöskään tehty ilman pilkettä silmäkulmassa ja se on tehty selväksi, vetämällä koko biisi läskiksi ja julkaisemalla Joy Kitikonti nimellä yms...
Sen sijaan Kernkraftista en osaa sanoa muutakuin että vaikka tekijät eivät tosissaan olleet ehkä sitä tehneetkään, niin mitään huumoria biisistä on vaikea löytää.
Omallakohdalla (burana) nelisatanen nousi jotenkin sen hardhouse aikakauden yltiö raskassoutuisen ja itsensä liian vakavasti ottavan ja yleisöä aliarvioivan saundin epitoomiksi. Siinäkin genressä oli kyllä helmiä mutta tätä en kyllä odottanut kuulevani edes loopin muodossa Paul Van Dykiltä, onhan herra sentään mestarien mestari biisivalinnoissa.
Air

Posts: 319

#197 • • Air
Loistavat bileet.

Hyvää:
-Alexin setti (en oo varmaan ikinä kuullut alexilta huonoa settiä)
-Paulin setti
-Ääntä oli tarpeeksi (keskellä oli hyvä olla tulppien kanssa)
-Oli tilaa tanssia - kunhan valitsi paikan ajatuksella
-Nopeaa toimintaa baaritiskillä
-Seura*sydän*

Huonoa:
-Kuumuus
-Onnelateinit valko- ja vihreäsankaisten "aurinkolasiensa" kanssa*tirsk*
-Lopun narikkatungos (tähän on tosin jo tottunut..)

Olinkin odottanut PvD:n näkemistä jo vuosia, kiitos Colorssille että toitte herran Suomeen!
Cloud

Posts: 2,162

#198 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

ezzy, 28.9.2009 23:00:
---
mikke, 28.9.2009 22:38:
---
remotion, 28.9.2009 22:33:
---
Wolverine, 28.9.2009 21:48:
pakko viel lisätä tähän topiciin et PvD:n soittama remixi zombie nation - kernkraft 400 toimi kuin häkä <3

---


Mun mielestä se katkas tosi ikävästi setin ja oli ainut yksittäinen hirveä moka ja huoraus!
;D

---

Joo toi alkuperänen on munki mielestä niin karmea ettei siitä _voi_ tehä hyvää versiota :D

---


Vuosisadan paskin biisi kyllä.



dididiidii zombi.. zombi.. zombi naatiooon! Just bueno rallatus pilke silmäkulmassa. Ja te ootte vaan väärässä ja mä oon vaan oikeessa NIII ettäs tiedätte.
"tarviiko tähän laittaa miljoona hymiöö??"


Itse aiheeseen. harmittaa etten jaksanut, saanut itsestäni irti lähteä kuuntelemaan dyykkiä. Uskon ettei se olisi pettänyt. Mutta ehkä seuraavalla kerralla.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#199 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

dj upi, 28.9.2009 15:33:
---
peikkolapsi, 28.9.2009 10:08:
---
Individual, 27.9.2009 09:46:
Noh julkaistiinko siellä Colors Festistä tietoa?

---


http://www.tiketti.fi/tapahtumat?q=colors

---


Tuossa tiadettiin viitata siihen 6.12 tapahtumaan josta on eri topiikissa jo selvinnyt että selvennystä tulee myöhemmin lukuunottamatta päälavan lineuppia joka on sieltä jo luettavissa.



aa. *hymy* oon kujalla.

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

Wolverine

Posts: 1,860

#200 • • Wolverine

Replying to 26.9.2009 Colors 10th anniversary with Paul van Dyk:

Cloud, 29.9.2009 10:45:
---
ezzy, 28.9.2009 23:00:
---
mikke, 28.9.2009 22:38:
---
remotion, 28.9.2009 22:33:
---
Wolverine, 28.9.2009 21:48:
pakko viel lisätä tähän topiciin et PvD:n soittama remixi zombie nation - kernkraft 400 toimi kuin häkä <3

---


Mun mielestä se katkas tosi ikävästi setin ja oli ainut yksittäinen hirveä moka ja huoraus!
;D

---

Joo toi alkuperänen on munki mielestä niin karmea ettei siitä _voi_ tehä hyvää versiota :D

---


Vuosisadan paskin biisi kyllä.

---


dididiidii zombi.. zombi.. zombi naatiooon! Just bueno rallatus pilke silmäkulmassa. Ja te ootte vaan väärässä ja mä oon vaan oikeessa NIII ettäs tiedätte.
"tarviiko tähän laittaa miljoona hymiöö??"


Itse aiheeseen. harmittaa etten jaksanut, saanut itsestäni irti lähteä kuuntelemaan dyykkiä. Uskon ettei se olisi pettänyt. Mutta ehkä seuraavalla kerralla.



nimenomaan pilke silmäkulmassa. videoki kertoo siitä ettei noi välttämättä ota itteään turhan vakavasti :P