Mikä naurattaa?

108 posts, 6 pages, 60,527 views

mariq

Posts: 2,154

#101 • • Edited mariq

Replying to Mikä naurattaa?:

En vaan voi olla nauramatta joka kerta, kun kuulen paikallisen G:n. ---*hihu*



Mua naurattaa ajatus Jagon naurusta *iloinen* Se tarttuu selkeesti myös virtuaalisesti! *plur*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jago

Posts: 4,039

#102 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mikä naurattaa?:


---
En vaan voi olla nauramatta joka kerta, kun kuulen paikallisen G:n. ---*hihu*
---


Mua naurattaa ajatus Jagon naurusta *iloinen* Se tarttuu selkeesti myös virtuaalisesti! *plur*


hahahahaha*lmao* *sydän*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#103 • • Jago un-trained monkee
Oon muutamia kertoja nähnyt kun jotain villistää silmäkulmassa, mutta ajatellut, että se on varmaan vaan mun mielikuvitus, mut ei. Täälllä on hiiriä!!!
Meinasin pomppaa tuolilta, kun säikähdin. Sitten rupes naurattamaan reaktio suunnattomasti*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#104 • • Jago un-trained monkee
Päätin alottaa sodan kämpän hämppiksenseittejä vastaan.
Tähän mennessä oon saanu jo 2 tasannetta ja yhet portaat siistittyä.
Huvittavaa vaan, kun katto ja seinät ei meinaa kestää imuria. Vähän kolauttaa liian kovaa ja lattialle putoo rappaukset ja muuta sälää*tirsk*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#106 • • Jago un-trained monkee
Autocorrrect antaa ehdotuksen seuraavasta sanasta tässä kännyssä ja sen voi vaan hyväksyä välinäppäimellä.
Kirjoitin siis "just" ja autocorrect jatkoi "got home from the gym and not partying this"
Piti kirjottaa siihen gymiin asti tälläkin kertaa.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Hendryk

Posts: 510

#108 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Norjan teeveen spesiaaliohjelmat naurattavat, ainakin niin kauan kun ei joudu itse katsomaan 12 tuntia villapaidan kutomista tai halkotalkoita.

Oikeastaan vielä enemmän naurattaa se, että nämä ohjelmat ovat Norjassa hyvin suosittuja. Kai se kertoo jotakin vakavaraisen kansakunnan laiskanpulskeudesta.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.