Mikä naurattaa?

108 posts, 6 pages, 60,435 views

turquoise

Posts: 732

#1 • • turquoise e-ra2co
En ainakaan löytänyt, että tästä olis aihetta.

Siis, mikä sua naurattaa tällä hetkellä tai mille nauroit viimeksi? *nauru*

(Ja mikä ärsyttää-topikkihan on sitte erikseen*whaat*)

Aloittaisin tän ketjun, mutta mä en enää muista mitä mä naureskelin äsken *täh*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

John

Posts: 1,384

#2 • • John Lauma
Tällä hetkellä foorumitrollaajat, ja vielä enemmän ne jotka ottavat trollailun tosissaan. Sit itketään kilpaa kun vastapuolella ei oo elämää kun pitää foormeissa tapella!!!!!!1yks!!

Menkää ulos, pelatkaa mölkkyä, rakastukaa, vetäkää viinaa, herran tähden! :D

--
Fancy some cheese, Gromit?

tomii

Posts: 3,594

#3 • • tomii kallion herttua

John, 4.7.2008 15:48:
Tällä hetkellä foorumitrollaajat, ja vielä enemmän ne jotka ottavat trollailun tosissaan. Sit itketään kilpaa kun vastapuolella ei oo elämää kun pitää foormeissa tapella!!!!!!1yks!!

Menkää ulos, pelatkaa mölkkyä, rakastukaa, vetäkää viinaa, herran tähden! :D



Ja nussikaa! Vaikka yksin, jos ei muuta! :)

--
reivaan kunnes kuolen

John

Posts: 1,384

#4 • • John Lauma
Viimeksi nauroin kippurassa (kirjaimellisesti) toissa yönä, kun työkaverin kanssa mietittiin miten vitun säälittäviä poikamiehiä ja muutenkin epäonnistuneita yksilöitä ollaan... Se oli niitä tilanteita joita ei vaan voi selittää jälkeenpäin. *nauru*

--
Fancy some cheese, Gromit?

tomii

Posts: 3,594

#5 • • tomii kallion herttua

John, 4.7.2008 15:52:
Viimeksi nauroin kippurassa (kirjaimellisesti) toissa yönä, kun työkaverin kanssa mietittiin miten vitun säälittäviä poikamiehiä ja muutenkin epäonnistuneita yksilöitä ollaan... Se oli niitä tilanteita joita ei vaan voi selittää jälkeenpäin. *nauru*



Itselle nauraminen on lahja, jota kannattaa vaalia, koska niin hauskaa ei voi ollakaan, kun joku kertoo hauskoja juttuja itsestään *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

liikkuva muna

Posts: 2,652

#6 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Oohoosee kasktoistaventtiilinen turpo kolomosen kautta nelosen puhaltimella sierra jättää sen!
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#9 • • Aurinkoneiti
mm. vilkas mielikuvitukseni
turquoise

Posts: 732

#10 • • turquoise e-ra2co
Oltiin baaris ja siinä oli vähän ahdasta. Kaveri halus istua, muttei ollu tilaa niin ehdotin, että "istuu ton lehtikorin päälle". Mä ihmettelin, miks se 50-v. nainen joka istui vastapäätä, katsoi kummallisesti. No kävi sitten ilmi, että kyseinen lehtikori oli sen naisen laukku *nauru* Onneks sekin sitten yhtyi meidän hervottomaan nauruun, mutta tais se jotenkin loukkaantua kun se myöhemmin törmättäessä käski tekemään tietä hänelle ja hänen lehtikorilleen. *tirsk**tirsk*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Avatar
#13 • • Fuzzy Guest
hahaha.. tää pilanpäiten on niin loistava piilokamera shöy et pois alta*lmao*
Horzi

Posts: 646

#14 • • Horzi FINRG Recordings
^Petunia

Posts: 888

#15 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
nauran itselleni! *nauru*
kaikki asiat on niin hyvin kun vaan voi olla, on kesä, poika joka ihan oikeasti tykkää musta juuri sellaisena kuin olen, perjantaina tilipäivä ja enää 10 työpäivää kun alkaa 3 viikon loma,
ja silti mä mökötän!!

Naiset ja niiden vaihtelevat mielialat!! *HUOH*
*tirsk*
Avatar
#16 • • Vihta Guest
Konemetsän huumeratsioista johtuva poru *nauru*
Peppermint

Posts: 325

#18 • • Peppermint
Fingerpori-kirja, jonka sain ystäviltä synttärilahjaksi. Osuu ja uppoaa!! *nauru*

--
Oldschool, baby

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#19 • • Edited Aurinkoneiti
Itämaisesta horoskooppikirjasta:

Koiranainen+ Käärmemies
Ennen pitkään Käärme joutuu luopumaan yrityksistään sitoa Koiranaista kotioven eteen - miehen on mahdoton käsittää, että näin itsenäisesti ajattelevia naaraita on ylipäänsä olemassa. Koiran mielestä Käärmemies on parantumaton materialisti.*lmao* Tämänkin olen todennut ihan paikkaansapitäväksi.