Inspiration: Sounds Of Summer with Paul Jackson (Ministry Of Sound) 2.2.2008

104 posts, 6 pages, 20,250 views

Juge

Posts: 257

#61 • • Juge
Mielenkiinnolla ootellaan Mr. Jacksonin settiä kuten myös Mr. A:ta ja Flightia. Jälkimmäiset herrat ovat yleensä soittaneet maukasta materiaalia, joten eipä sitä vähempää voi toivoakaan. *hihu*
Individual

Posts: 10,942

#63 • • Edited Individual HYPNO!
Joo-o, huomenna. Ilmakin on sopivan kesäinen. *nauru*

"No onkos tullut kesä nyt talven keskelle" *nuotti* *rallattel*

edit: toivon mukaan tulee jokunen nitku/uustekno-rallikin huomenna. Mitä nitkumpi sen herkumpi.
m1kk3

Posts: 5,560

#64 • • Edited m1kk3 no-life

Individual, 1.2.2008 15:19:
toivon mukaan tulee jokunen nitku/uustekno-rallikin huomenna. Mitä nitkumpi sen herkumpi.


Joo, toivon mukaan kuultais teknompaa materiaalia ja ehkä jopa vähän tribaalimörköjäkin (no okei, toi voi olla jo liikaa toivottu *nauru*) . Ettei koko ilta ois vaan elektropörinää ja iloista kesärallattelua :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Daniel Braun

Posts: 1,626

#65 • • Daniel Braun wednesday?
Keli on aika kesäinen joo :)
Kerkesin Pasaatissakin kävästä fiilistelemässä duunin jälkeen promotilaisuutta ja ennakon poimin taskuun lippupalvelusta.

Huomenna mestoille ajoissa, mä tahdon lein kaulaan <3
Daniel Braun

Posts: 1,626

#68 • • Daniel Braun wednesday?
tänään...

Kaupoist ei löydy värikkäitä havajipaitoja :(
Flight

Posts: 1,306

#70 • • Flight Groove Me Baby
RoadTrippi starttaa näillä näppäimillä, mansesterista kohti etelän lämpöä <3

Groove Me Baby!
Dementation

Posts: 2,892

#71 • • Dementation wednesday?
Työpäivä on ohi, nyt kesäiset bilekuteet sään kestävien vaatteiden alle, sandaalit reppuun ja sit valmistaudutaan kesäfiilikseen. *sydän*

Suosittelen ihmisille muuten käteisen rahan mukaan ottoa, koska lähellä ei ole automaatteja ja sisäänpääsy ainakin pitää maksaa käteisellä ja ainahan käteistä voi tarvita muutenkin *vink*

Kohta sinne pääsee *tanssittel**plur*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Juge

Posts: 257

#72 • • Juge
*känni*

Kohta mestoille *sydän* *tanssittel*
Daniel Braun

Posts: 1,626

#73 • • Daniel Braun wednesday?
kuuman kostean, minä tunsin mombasan...

Mestoille suunta käy ->
Caro²

Posts: 5,301

#74 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Siellä on sitten oikeesti lämmin. Lämpötilat on suurinpiirtein 30astetta *iloinen*

PS. Varmaan illan ja väkimäärän mukaan säädetään lämpöpuhaltimia - liekö niitä juurikaan enää parin tunnin päästä tarvitaan *hihu*

EDIT:

PPS. Siellä on muuten häät yläkerrassa - toivottavasti eivät häiriinny liikaa *joo*
T-Justice

Posts: 892

#76 • • T-Justice

Caro², 2.2.2008 21:16:
Siellä on sitten oikeesti lämmin. Lämpötilat on suurinpiirtein 30astetta *iloinen*



ai saatanas, pitää kaivaa uikit vissii esii....riittääks rantakunto? *iloinen* koht...
Holle

Posts: 793

#77 • • Edited Holle Beach X Member
Hyvät tanssiaiset ja oikeasti oli helle. Yks videopätkä tarttui mukaan. Postaan sen, kunhan vain ehdin. Siinä teille:

Daniel Braun

Posts: 1,626

#78 • • Daniel Braun wednesday?
Mä olen liian vanha, oli pakko luovuttaa aikaseen.
Just tultiin himaan ja käväsin suihkussa.
Vanhan luut ei kestä tollasta tanssimista, helteestä puhumattakaan.

Hemmetin kivaa oli, mesta oli saatu kesäiseksi keitaaksi todella onnistuneesti.
Todella nastat bileet oli, ei voi muuta sanoa.
Kiitos ja kumarrus!
Individual

Posts: 10,942

#79 • • Edited Individual HYPNO!
Olipahan disko voi hittolainen sentäs. Lisää kommenttii seuraa myöhemmin.

edit: Ensimmäiseksi täytyy mainita lukuisa uusien kasvojen määrä bileissä. Se on hyvä merkki ja toivon mukaan nyt sitten kantaa myös tuleviin kemuihin ja miksei kantaisi. Alussa dekotuksesta ja yleisestä ylöspanosta herätti huomiota se hiekan määrä, siinä todellakin oltiin milteinpä biitsillä. Kaikkia kivoja yksityiskohtia oli kiva bongailla. Jäätelöä en tullut maistaneeksi, mutta hyvin se ihmisille kioskista kelpasi. Biitsinomaisuutta lisäsi vielä lämmitys, joka toi aika helteen tanssilattialle. Vielä puuttui sellainen lokkien kirkuna ja vieno silakkatroolarin tuoksahdus jostain ulapalta. *nauru* Kuten mainitsin, niin enpä ole noin hyvältä saundaavaa pa:ta vielä kuullut Kotkan bileissä. Inhimillinen äänenvoimakkuus ja kunnon botne. Tuo yhtälö taitaa olla monessa kemussa Suomessa vielä aika ylivoimainen ratkaistava. Hienoa, että nyt pääsi Samikin näyttämään kyntensä valoissa ja todellakin oli aikasta tyylikäs valoshow koko ajan päällä ja mikä tärkeintä valotyöskentely eli hyvin musiikin mukaan. Ja on se usvakone vaan hieno kapistus.

Illan tiskijukista eniten miellytti Mr. a. Headliner Jacksonin setin alkupuoli oli varsin jees, mutta sitten en enää saanut irti hänen setistään sitä mitä olisin kaivannut, joten poistuin takavasemmalle ja nukkumaan. Tyhmä liike sinänsä, koska loppupuolella kuulemma oli tullut aika kovaa kamaa. Flightin setin puolivälissä tulin itse mestoille ja hyvin mies oli oivaltanut slottinsa, eli tunnelmaa kohottavaa soundia tarjoiltiin todella mallikaasti ja pelivaraa jäi hyvin Mr. a:lle ja Paul Jacksonille.

Paljon tuttuja oli paikoilla ja kivoja kavereita. Känni oli hyvä. Tanssittuakin tuli ja sosialisoitua. Ja sori Pekko, mä yritän lukea ajan ja paikan paremmin ensi kerralla, ennen kuin alan huutamaan musiikin yli niinkin tärkeästä asiasta kuin I. Alangon studiosessiot. *vink* T: Fani poika-76.

Annetaan kouluarvosanaksi vaikka 9, niin sitten jää vielä varaa antaa se kymppikin joskus.
Dementation

Posts: 2,892

#80 • • Dementation wednesday?
Kiirettä piisas, mutta kaiken kaikkiaan oli megakivaa!

Tarkempaa analyysia joskus kun herää taas arkeen täältä kesälomalta. *sydän*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}