Inspiration: Sounds Of Summer with Paul Jackson (Ministry Of Sound) 2.2.2008

104 posts, 6 pages, 20,255 views

plink

Posts: 1,405

#21 • • Edited plink team paska

Sallakat, 24.12.2007 20:43:
no nyt! kyllä voin kertoo ett aika pirun impressed tosta line upista! onks kotkassa muuten ollu ulkkareita aiemmin?



nohnoh, olihan ainaki lange ja andy perring joskus. ;P ei kyl tosin muita tu just mieleen. tosta jacksonista en oo koskaan kuullutkaan, mut eipä ole ihme ku en tollasta musaa kuuntele muutenkaan.

edit: sounds of summer _helmikuussa_? :P

edit2: luinki ton hehkutustekstin, eli never mind. oikeeta meininkiä! :)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Sampson

Posts: 634

#22 • • Sampson Bujashaka

plink, 24.12.2007 20:46:
---
Sallakat, 24.12.2007 20:43:
no nyt! kyllä voin kertoo ett aika pirun impressed tosta line upista! onks kotkassa muuten ollu ulkkareita aiemmin?

---


nohnoh, olihan ainaki lange ja andy perring joskus. ;P ei kyl tosin muita tu just mieleen. tosta jacksonista en oo koskaan kuullutkaan, mut eipä ole ihme ku en tollasta musaa kuuntele muutenkaan.


Sonorous oli -tf- bileissä soittamassa tossa taannoin silloin, ku Livari ei ollu R.I.P. Muista ei oo ainakaan mulla tietoa. Tää on kuitenkin ensimmäinen kerta (mun tietoon), että joku paikallinen bileorganisaatio roudaa ihan pelkästään Kotkan bileitä varten ulkomaan staran.

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Pekko Haimi

Posts: 282

#24 • • Edited Pekko Haimi Our Stolen Theory / Beach X
Huh, meikä näki just unta näistä bileistä..

Unessa mm. Paul Jackson esiinty kitaristin kanssa. :)
Ja lattia oli puuta, hiekkaa ei näkynyt missään. :P

Niin ja bileiden pääpromoottori oli meiän isäukko..

Että sillälailla!
Dementation

Posts: 2,892

#26 • • Edited Dementation wednesday?

Pekko Haimi, 27.12.2007 05:16:
Huh, meikä näki just unta näistä bileistä..

Unessa mm. Paul Jackson esiinty kitaristin kanssa. :)
Ja lattia oli puuta, hiekkaa ei näkynyt missään. :P

Niin ja bileiden pääpromoottori oli meiän isäukko..

Että sillälailla!



*lmao*
Hyvät unet sulla.

EDIT: Oon tässä pohdiskellut, että minkä väriset shortsit tänne pitäis ostaa, olisko kellään hyviä ehdotuksia?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Inspiration

Posts: 25

#29 • • Inspiration
Ennakkoliput pitäisi olla myynnissä ennakkotiedoista poiketen perjantaina 18.1. - ostopaikaksi on vaihtunut Lippupalvelu.fi

--
Inspiration presents: Sounds Of Summer
With Paul Jackson (Ministry Of Sound, Underwater Records)
2.2.2008 @ Kotka

Dementation

Posts: 2,892

#30 • • Dementation wednesday?
Joo, kylllä se täytyy tulla tänne muistelemaan Thaimaan lämpöä ja fiilisteleen ennen pacifiqueta.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Arctos

Posts: 634

#32 • • Arctos Vitun Insinööri!!
Pitää hakea noi ennakot tänään, ettei unohdu.

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

Inspiration

Posts: 25

#33 • • Inspiration
Etukäteispiljetit myynnissä.

Kotkan Sokoksen (Pasaati) myyntipisteessä ollut tänään jotain ongelmia löytää tapahtumaa (ilmeisesti verkko-ongelmia). Liput näkyy kyllä lippupalvelun verkkosivuilla.

--
Inspiration presents: Sounds Of Summer
With Paul Jackson (Ministry Of Sound, Underwater Records)
2.2.2008 @ Kotka

Inspiration

Posts: 25

#36 • • Inspiration
Aika tasan viikko bileisiin, joten tässä hieman päivitystä Inspirationiin *sydän*

Inspiration tekee yhteistyötä Filmtownin kanssa ja jo viikon ajan on leffaa vuokranneet saaneet samalla mainoksen tapahtumastamme dvd-kotelon väliin. Samalla tavoin Inspiration bileisiin tulevat saavat sisäänpääsyn yhteydessä Filmtownin etukupongin.

Suosittelemme tapahtumaan saapumista ajoissa ja olemmekin päättäneet lahjoittaa 50 ensimmäiselle sisääntulijalle kesäisen kukkalein kaulaan.

Ensi tiistaina ilmestyvässä Seepra viikkolehdessä (Kymen Sanomien, Etelä-Saimaan ja Kouvolan Sanomien yhteinen viikkolehti) on artikkeli tapahtumastamme sekä Mr. A:n haastattelu.

Ensi perjantaina 1.2. on kauppakeskus Pasaatissa ennakkomainontatapahtuma. Tuomme Pasaatiin soittopöydän, äänentoiston, muutaman palmun ja innokkaita flyerin jakajia. Dj-pöytä sijoittuu Sokoksen läheisyyteen keskikerroksessa, joten ennakkolippuja hakeville on nyt sitten järjestetty mukavat etkot siinä lipunoston yhteydessä *pihkassa*

--
Inspiration presents: Sounds Of Summer
With Paul Jackson (Ministry Of Sound, Underwater Records)
2.2.2008 @ Kotka

Individual

Posts: 10,942

#37 • • Individual HYPNO!
Oho, aikasta siistiä. Itsekin olen miettinyt, että olispa hienoo jonkun jutun puitteissa soittaa musaa Pasaatissa, mutta tässä se nähdään. Toiset miettii ja toiset toteuttaa. Isot propsit siis. Ite tulee varmasti se lippu vihdoin viimein hommattua aiemmin, mutta jos tarkempaa ajankohtaa on kertoa ja se duunivuoroiin natsaa, niin paikalla ollaan.
René Patrick

Posts: 826

#38 • • René Patrick

Individual, 26.1.2008 18:50:
Oho, aikasta siistiä. Itsekin olen miettinyt, että olispa hienoo jonkun jutun puitteissa soittaa musaa Pasaatissa, mutta tässä se nähdään.


Tulee muuten toisenkin kerran jopa samassa kuussa. 29. päivä vaatekauppa Vila:n 1-vuotis synttäreillä. *vink*
René Patrick

Posts: 826

#40 • • René Patrick

Individual, 26.1.2008 19:22:
---
René B., 26.1.2008 19:16:
---
Individual, 26.1.2008 18:50:
Oho, aikasta siistiä. Itsekin olen miettinyt, että olispa hienoo jonkun jutun puitteissa soittaa musaa Pasaatissa, mutta tässä se nähdään.
---

Tulee muuten toisenkin kerran jopa samassa kuussa. 29. päivä vaatekauppa Vila:n 1-vuotis synttäreillä. *vink*

---


No perkele. Mä tuun tamppaan tukka pysytssä ja stikit kädessä.


Joo, ja ostat sieltä teknovaatteet samal! *tirsk*