...Ja sitten ne miinukset.

74 posts, 4 pages, 18,629 views

Jinkso

Posts: 1,209

#21 • • Jinkso FINRG
- Pyysin ainakin 8 kertaa, mutta DJ EI soittanut toivettani! Hyvä deejii ottaisi yleisönsä huomioon! Todellinen fiiliksen tappaja.
anniharha

Posts: 1,937

#22 • • anniharha

Jinkso, 9.12.2007 18:59:
- Pyysin ainakin 8 kertaa, mutta DJ EI soittanut toivettani! Hyvä deejii ottaisi yleisönsä huomioon! Todellinen fiiliksen tappaja.



Pyysit kuitenki kiksuu, myönnä pois.

--
and though my words could save the world they never come out right

Juhgu

Posts: 7,921

#23 • • Juhgu Virnistelijä

Jinkso, 9.12.2007 18:59:
- Pyysin ainakin 8 kertaa, mutta DJ EI soittanut toivettani! Hyvä deejii ottaisi yleisönsä huomioon! Todellinen fiiliksen tappaja.



Oltiin vissiin samoissa bileissä, meinaan mä pyysin valomieheltä 3 kertaa Nikke Knattertonia mut ei tullu. Joitain ei vaan kiinnosta yleisön mielipide yhtään *grr*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#24 • • astaroth Guest
ei ole miinuksia. oli mun vuoden ja elämäni parhaat bileet, kuten joka peräkkäinen viikonloppu *plur*
anniharha

Posts: 1,937

#25 • • Edited anniharha

astaroth, 9.12.2007 19:14:
ei ole miinuksia. oli mun vuoden ja elämäni parhaat bileet, kuten joka peräkkäinen viikonloppu *plur*



Miinusta tollaset plurisevat piripäät jotka koittaa pilaa toisten angstailut hymyilemällä lähelläkään näköpiiriä. Ei bileissä käydä olemassa onnellisia, siellä kuuluu vaan dokaa *grr*



/edit: tää on mun uus lempparitopikki, vittuplur

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#26 • • Fuzzy Guest
-Siis aina samat vitun naamat sielä! Ei jaksa enää kattoo niitä. Sais tulla uutta porukkaa
-Vähä meni taas hermo niihin turisteihin!*grr* Ihan nou neimejä!! En ollu ikin ees nähny niit aikasemmin*dissaa*
-vessan lukot oli rikki, eikä ollu ees kaverii pitelemäs ovee kiinni ku ei voinu tulla sisää koko pileisiin ku liput makso Kuitenkin vittu 8 egee*igor* Sit joku just avas oven ku olin housut kintuissa siinä. Enkä ollu ees sheivannu. Et kiitti vaa.*eiei*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#27 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
Proteuksen setti oli kyl pettymys ku se soitti aluks jotain
nitquu jossa laulettii ja sit se ei roikkunu tarpeeks katosta!
tuntuu niinku se ei enää välittäis kotiyleisöst!! :(

--
dasinoaisnvs

Fyrisch

Posts: 4,525

#28 • • Fyrisch
- fiilikseet hävis kokonaan ku joku tuntematon tyyppi tuli istuu meijän pöytää ja alko narskuttelee hampaita.
checki

Posts: 683

#29 • • checki
Kallis taksimatka kotiin pilasi koko bileiden tunnelman. *toktok*

--
Ämpäriin ei huku.

Heli

Posts: 1,489

#30 • • Heli vai kuka se oli

kimmø, 9.12.2007 19:39:
Proteuksen setti oli kyl pettymys ku se soitti aluks jotain
nitquu jossa laulettii ja sit se ei roikkunu tarpeeks katosta!
tuntuu niinku se ei enää välittäis kotiyleisöst!! :(



eikä se osaa ees laulaa.

--
ei se väärin ole.

efo

Posts: 1,908

#31 • • efo Laserpoint
-vittuku tavisurpot tulee pilaamaan meidän skenen. menee samantien fiilikset ku näkee niit taviksia pyörimäs eikä ne osaa muutenkaa käyttäytyä. mä oon käyny jo kolme viikkoo reiveis ja rupee vituttaa noi tavikset. sais laittaa ovelle jonku megaihqplurskenefiltterin
-taksitolppa
-soittimet ei lukenu mun mp3cdrwblurayware-levyjä*dissaa*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

zeuzz

Posts: 526

#34 • • zeuzz digital punk

efo, 9.12.2007 22:07:
sais laittaa ovelle jonku megaihqplurskenefiltterin



EI TÄÄ OO ENÄÄn MIKÄÄN MEGAIHQPLURSKENE. SE OLI SILLON KU MUUT EI TIENNY TÄSTÄ. EI TÄNNE OLLA TULTU HYMYILEMÄÄN NEE!
Freja

Posts: 8,774

#35 • • Freja Sihteeri

Ana-5000, 9.12.2007 22:39:
- ei tullu pilluu vaik kuin dokasin



:'D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Zeratul

Posts: 1,170

#36 • • Zeratul Captain miserable

Ana-5000, 9.12.2007 22:39:
- ei tullu pilluu vaik kuin dokasin


No hei, mä sentää kuljin koko illan ilman paitaa itteäni esitellen, ja yritin joltai ainaki kolmeltkymmenelt, eikä silti onnannu.


-Taas oli päästetty pariskuntii sisään, jäis himaan nuoleskelee meitä muita kiusaamasta ku ne kerta on jo toisensa löytäny. *grr*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

akir0

Posts: 2,554

#37 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009
- turkulaiset oli kännissä
Zeratul

Posts: 1,170

#38 • • Zeratul Captain miserable

anniharha, 9.12.2007 19:29:
---
astaroth, 9.12.2007 19:14:
ei ole miinuksia. oli mun vuoden ja elämäni parhaat bileet, kuten joka peräkkäinen viikonloppu *plur*
---

Miinusta tollaset plurisevat piripäät jotka koittaa pilaa toisten angstailut hymyilemällä lähelläkään näköpiiriä. Ei bileissä käydä olemassa onnellisia, siellä kuuluu vaan dokaa *grr*


No niinpä! Niille pitäis rakentaa jotku omat kopit jonne mennä muiden silmistä. Ja se korviaviiltävä nauru. *eiei* Pidättelis nyt sen aikaa et katoo näkyvistä, en mäkään siihen tiskille jää kusemaan jos hätä yllättää.

Jos ei naurukopit oo toteutuskelponen idea nii vois kompensaatioks ees myydä korvatulppien lisäks partateriä.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Lyylikki

Posts: 2,975

#39 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
- voi daah sitä tyyppiä, joka mulkoili tosi pahasti mua, kun mä tanssin siinä. Ihan hyvinhän siinä sitä tilaa tuntu siinä mun takana olevan koko ajan. Vittu pitikö sen änkee niin saakelin lähelle, ainaki kaks kertaa pamautin sitä päähän.
anniharha

Posts: 1,937

#40 • • anniharha

akir0, 10.12.2007 15:41:
- turkulaiset oli kännissä



no niimp! ja sit viel et
-bileet oli turussa
-olin turussa bileissä
-olin turussa bileissä selvinpäin

onneks en ollut.

--
and though my words could save the world they never come out right