Facebook

854 posts, 43 pages, 305,518 views

Freja

Posts: 8,774

#41 • • Freja Sihteeri
Alan jäämään pikkuhiljaa koukkuun.
Pikkuhiljaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Amuck

Posts: 2,396

#44 • • Amuck dub-i-dub
Eäähhh oon pelannut ton kanssa puoli päivää. Ihan vammasta :D

Huomasin etten tiedä ihmisten sukunimiä. Tuolla pitäisi sähköpostiosoitelistahaun lisäksi olla myös vertailu klubbarin kaverilistaan.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

blastic

Posts: 930

#45 • • Edited blastic ballistic ballstick

2la, 25.9.2007 14:35:
Huomasin etten tiedä ihmisten sukunimiä.



Hahahahaaa, mä tiedänkin sun sukunimen mut sä et tiedä mun!

Edit: eiku
djputte

Posts: 578

#46 • • djputte Techmu

Juhgu, 25.9.2007 13:49:
---
nigel, 25.9.2007 10:40:
---
Ymmärsin että Google on aikaisemmin tarjonnut Facebookista $1miljardia - no deal.
Microsoft tarjonnut $4miljardia - no deal.
Tossa vaiheessa kuvittelisin, että taustalla on joko periaatteita tai hävyttömän ahnetta porukkaa ettei diilejä noilla summilla irtoa. Tai sitten jotain muuta. Who knows.
Voisin yrittää etsiä noi lähteet..
---


Jesh. Voin taas vaihteeksi olla väärässäkin, mutta muistan jostain lukeneeni että Microsoft olisi tarjoutunut ostamaan tyyliin 5% tai 15% Facebookista, tjs. Eli vaikka ostaisikin, niin facebookista ei kai tulisi mitään "Microsoft Live Facebook(tm):ia" (phew!).



Joo, huhujen mukaan puhutaan noin 5 prosentin vähemmistöosuudesta.

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Facebookin+arvo+jopa+10+miljardia+dollaria/1135230557148


Facebookia pyörittävä yhtiö ei halua kommentoida ostotarjousta, mutta Business Week –lehden lähde vahvisti, että yhtiö hakee sijoittajaa ja todellakin arvottaa itsensä todellakin 10 miljardin dollarin arvoiseksi.



Kymmenen miljardia on aika huima hinta *whaat*
sts

Posts: 7,969

#47 • • sts Sama pyynti aitta!
Turha tuote. Niinku myspaceki ei palvele allekirjoittanutta, muutenki koko social networking on ideana kiva mut käytännössä ei toimi.
nigel

Posts: 792

#48 • • nigel

Juhgu, 25.9.2007 13:49:
---
nigel, 25.9.2007 10:40:
---
Ymmärsin että Google on aikaisemmin tarjonnut Facebookista $1miljardia - no deal.
Microsoft tarjonnut $4miljardia - no deal.
Tossa vaiheessa kuvittelisin, että taustalla on joko periaatteita tai hävyttömän ahnetta porukkaa ettei diilejä noilla summilla irtoa. Tai sitten jotain muuta. Who knows.
Voisin yrittää etsiä noi lähteet..
---


Jesh. Voin taas vaihteeksi olla väärässäkin, mutta muistan jostain lukeneeni että Microsoft olisi tarjoutunut ostamaan tyyliin 5% tai 15% Facebookista, tjs. Eli vaikka ostaisikin, niin facebookista ei kai tulisi mitään "Microsoft Live Facebook(tm):ia" (phew!).



Joo toi on ihan totta ja tänään ainakin uutisoitu paljon. Tuo 4miljarditsin tiedon kuulin pari viikkoa sitten ja silloin ymmärsin, että kyse olisi ollut tarjous koko sivustosta.
Anywho, nyt on taas uudet kujeet tosiaan.
Elmiira

Posts: 1,446

#49 • • Elmiira

Freja, 25.9.2007 14:02:
Alan jäämään pikkuhiljaa koukkuun.
Pikkuhiljaa.



Mä myös.

Tämän topicin myötä innostuin tänään
enemmänkin tutustumaan ko. saittiin.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#50 • • Annakins Guest
World Traveller IQ Challenge FTW! :D
spoinkel

Posts: 398

#51 • • Edited spoinkel Alferd Heatpacker
Ensivaikutelma Facebookista on, että se on vähän kuin parempi Orkut.com.

Orkut oli alussa mielenkiintoinen, mutta siinä oli aivan hirveitä käytettävyysongelmia, ja jossain vaiheessa sen valtasivat juntit brasilialaiset, jotka tunkivat kaikki yhteisöt ja profiilit täyteen omaa portugalinkielistä juttuaan.

Myspace nyt on aivan hirveä turhake, jonka käytettävyys on täysin ala-arvoista ja jonka ainoana sisältönä ovat kaverilistat (joista 95% et ole koskaan tavannutkaan) ja tuhannen pikselin korkuiset "thanx for the add!" spammit. Muusikoille siitä on vielä jotain marginaalista hyötyä, mutta peruskäyttäjille... pelkkää paskaa.

Facebook on näissä sosiaalisten verkostojen sivuissa piristävä poikkeus, jossa käytettävyyteen ja rakenteeseen on panostettu ihan oikeasti. Ehkä koukuttavin ominaisuus Facebookissa on nuo 3rd party sovellukset, joita tulee kyllä rynkytettyä ihan liikaa... :D Taidan kyllä ottaa periaatteeksi, etten lisää kuin niitä henkilöitä, jotka olen tavannut livenä, ettei kaverilista täyty kaiken maailman spammista kuten Myspacessa.

P.S. World Traveller IQ Challenge score 121, haastan kaikki! =)

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Jaques

Posts: 1,390

#52 • • Jaques HUGC / So Nice!

nigel, 25.9.2007 15:04:
---
Juhgu, 25.9.2007 13:49:
---
nigel, 25.9.2007 10:40:
---
Ymmärsin että Google on aikaisemmin tarjonnut Facebookista $1miljardia - no deal.
Microsoft tarjonnut $4miljardia - no deal.
Tossa vaiheessa kuvittelisin, että taustalla on joko periaatteita tai hävyttömän ahnetta porukkaa ettei diilejä noilla summilla irtoa. Tai sitten jotain muuta. Who knows.
Voisin yrittää etsiä noi lähteet..
---


Jesh. Voin taas vaihteeksi olla väärässäkin, mutta muistan jostain lukeneeni että Microsoft olisi tarjoutunut ostamaan tyyliin 5% tai 15% Facebookista, tjs. Eli vaikka ostaisikin, niin facebookista ei kai tulisi mitään "Microsoft Live Facebook(tm):ia" (phew!).

---


Joo toi on ihan totta ja tänään ainakin uutisoitu paljon. Tuo 4miljarditsin tiedon kuulin pari viikkoa sitten ja silloin ymmärsin, että kyse olisi ollut tarjous koko sivustosta.
Anywho, nyt on taas uudet kujeet tosiaan.



Viimeisten tietojen mukaan Facebook irtoo vaivaisella $10 miljardilla!!

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Foxmagon

Posts: 1,329

#54 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Hohhoijakkaa. *justjoo*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Neko

Posts: 943

#56 • • Neko No äläpä kerro enempää

ezzy, 26.9.2007 11:29:
Koukkuun, miten vitussa tohon voi jäädä koukkuun? O_o


Yritin kanssa tuossa joku viesti taaksepäin kysyä, että mitä ihmeellistä tuossa naamakirjassa oikein on? Minuakin sinne on yritetty saada, mutta jaksa rekiströityä vain siksi että joku kutsuu, on näitä roikkumispaikkoja jo muutenkin...
ezzy

Posts: 8,060

#57 • • ezzy Droid-pappa

Neko, 26.9.2007 11:41:
---
ezzy, 26.9.2007 11:29:
Koukkuun, miten vitussa tohon voi jäädä koukkuun? O_o

---

Yritin kanssa tuossa joku viesti taaksepäin kysyä, että mitä ihmeellistä tuossa naamakirjassa oikein on? Minuakin sinne on yritetty saada, mutta jaksa rekiströityä vain siksi että joku kutsuu, on näitä roikkumispaikkoja jo muutenkin...



Ilmeisesti tytöt (ja THOMAS) tykkää, kun siellä saa tehdä ihkuja kyselyitä et mistä leffoista tykkäät ja mikä on lemppari-ihq värisi ja ja ja <3<3<3 *lmao*
Karski

Posts: 6,049

#58 • • Karski Pomon kätyri
No, mulla toi ajaa vähän samaa asia kuin
klubbari, yhteydenpitoväline. Meil on tuol
ihan aktiiviset keskustelut ja privagroupit
mm. vanhoille koulukavereille jne. paljon
kätsempää ku sähköpostikommunikaatio.

JA sit on tietysti toi kaikki bonuskrääsä *pepsodent*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Samu

Posts: 517

#59 • • Samu Bodhisattva

sts, 25.9.2007 15:03:
...muutenki koko social networking on ideana kiva mut käytännössä ei toimi.



Siis täh? Miten niin social networking ei toimi? Eikö se ole pitkälti sitä, että muistutetaan omasta olemassaolosta ja "tehdään itseään tykö" ja mitä huonoa siinä on? Se on sitten eri asia kiinnostaako sun verkostoituminen ketään.

Niinkuin tiedät, moni asia pyörii sillä, että satut tuntemaan jonkun, joka tuntee jonkun. Mun mielestä on pelkästään fiksua käyttää näitä kontakteja ja verkkoja hyödyksi. Itse koen saaneeni avattua pään joihinkin bisneksiin ja aiemmin tuntemattomiin, mua hyödyttäviin tahoihin näiden verkostojen kautta.

Enkä mä vähättele sitä viihdepuoltakaan; mä ehdin nähdä kavereitani aivan liian vähän, joten miksipä en vaihtaisi ajatuksia verkon välityksellä. Parempi ku se, ettei äijästä kuulu mitään aikoihin.

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

sts

Posts: 7,969

#60 • • sts Sama pyynti aitta!

Samu, 26.9.2007 11:55:
-clips-



Joo se toimii niin että internet täyttyy kuolleista profiileista joita ei päivitetä koskaan <3