Facebook

854 posts, 43 pages, 305,533 views

villelope

Posts: 2,846

#21 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Juhgu, 25.9.2007 00:13:
---
Loopy, 25.9.2007 00:10:
---
Et ole Myspacesta kuullut ennen?
---

Juu olen, mutta eihän tämä siihen liity sen enempää, kuin että on samankaltainen sivusto.


Pointtini oli, että Myspace on äärimmäisen laginen saitti, kun taasen Facebook on äärimmäisen mukava käyttää ja helvetin nopea.

Pitääpä muuten muistaa sanoa vielä eräästä suosikkiominaisuudestani: Kuvien tagaaminen. Pelkkää luksusta.

Esimerkki. Teemu ottaa kuvan Jussista ja laittaa sen omien kuviensa joukkoon. Petri käy tagaamassa kuvasta Jussin, jonka jälkeen kuva löytyy myös Jussin kuvien joukosta. (nimet muutettu)
villelope

Posts: 2,846

#22 • • villelope Lope of Lope & Kantola

plink, 25.9.2007 00:16:
---
Loopy, 25.9.2007 00:10:
---
Juhgu, 24.9.2007 23:04:
Tuommoinen hömpötys on kuulemma kovassa kasvussa.
---

Niin no, jos suomalaisten käyttäjien määrän tuplaantuminen 15000 käyttäjästä 30000 käyttäjään alle kahdessa viikossa on kieltämättä melkoisen hyvä suoritus.

---


mäpäs luulenkin, että iso vaikuttaja tohon tuplaantumiseen on kymmenen uutisten (vai oliko nelosen uutiset, mut anyways) pitkä juttu facebookista muutama päivä sitten. :)


Ei, vaan se käyttäjämäärä tuplaantui ennen tuota uutista, sen takia se uutiskynnyksen ylittikin.

Eikähän se suomalaisten määrä ala olemaan jo lähempänä sitä 60 tuhatta tätä menoa.

Lisää statistiikkaa, eurooppalaisten määrä Facebookissa on kasvanut 400%:lla vuoden vaihteen jälkeen.
Snaggo

Posts: 1,147

#23 • • Snaggo ;__;
Tänään sattumalta rekisteröidyin, prkle.

--
bojoing.

Winde

Posts: 336

#24 • • Winde Tuuli
Joku pari viikkoo sitten rekisteröidyin ja koukussa oon *nauru*
bansq

Posts: 931

#25 • • bansq leftfield winger.
jee kivaa hyötyä sellasta ja muuta ja voi leikkiäkin kans ja kuviakin on siellä voi että kyllä nyt pitää kaikkien kavereiden takia liittyä ja istua sisällä estämässä piraattien maihinnousua hyvä meno ja bb tulee telkkarista mitähän sitä ettätuota paljolti on ihmisiä siellä ja kyllä nyt!

sosiaaliset yhteisöt epäsosiaalisessa ympäristössä <3 ;)

--
plip goes on.

Late

Posts: 3,441

#26 • • Late team Lasse
Liityin myös äskettäin, vaikuttaa hauskalta. Ainakin tää pesee 6-0 kaikki irc-galleriat ym. *joo*
Ozie

Posts: 1,389

#28 • • Edited Ozie
Joo piti kans liittyä ku kaverit painosti liikaa *eiei*

Odotan seurvaaks semmosta sivua mihin jokainen rekisteröityy, sit ne voi valita sieltä missä kaiken maailman nettiyhteisöissä ne on ja sit ne voi linkata itteänsä muiden kanssa!
akir0

Posts: 2,554

#29 • • akir0 idleRPG champion 2009
Orkut.com on teh rok, myspace ja facebook on huonoja kopioita.
Elmiira

Posts: 1,446

#31 • • Elmiira
Mä rekisteröidyin kans joku viikko sitten,
kun työkaveri selitti tästä koko ajan ihan
innoissaan, mutten oo vielä jaksanu
palveluun kauheesti paneutua.

Into vähän laantu, kun en löytäny ketään
tuttui sieltä (tai löysin vain työkavereita).
Ehkä mä en vaan osaa...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

nethr

Posts: 763

#32 • • nethr !!
Liityin joskus keväällä ja onhan tuolla tullu sekoiltua siitä lähtien. Vähän on hukassa jotkin toiminnot, mutta kyllä tuttujakin on löytynyt <3

--
xD

daffy

Posts: 737

#34 • • daffy duck and cover
Digitoday: "Wall Street Journal -lehden mukaan Microsoft neuvottelee sosiaalisen nettiyhteisön Facebookin ostamisesta jopa 10 miljardilla taalalla."

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

ezzy

Posts: 8,060

#35 • • ezzy Droid-pappa

Ozie, 25.9.2007 08:24:
Joo piti kans liittyä ku kaverit painosti liikaa *eiei*

Odotan seurvaaks semmosta sivua mihin jokainen rekisteröityy, sit ne voi valita sieltä missä kaiken maailman nettiyhteisöissä ne on ja sit ne voi linkata itteänsä muiden kanssa!



ja jossakin on ISOLLA MITEN MONTA KAVERIA SULLA ON, KOSKA SE ON SCENEÄ!!!! *lmao*
Verano

Posts: 4,649

#36 • • Verano Merituuli
Ihan kätevä esim. yhteydenpitoon nykyisten ja kadonneiden ystävien kanssa, kuvien säilömiseen jne. Mutta ihan hemmetisti kaiken maailman pilipalisälää lampaiden heittelystä vampyyrin puremiin ja ninjoihin sekä virtuaalisiin bloody maryihin. Itämerikin pelastuu ja maailma jäähtyy ihan vaan klikkaamalla Join cause -namiskaa.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#37 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
facebook on ihan kiva, mutta parasta koko sivustossa on se,
että löysin sen kautta HoboWarsin. oon ihan koukussa! <3

--
dasinoaisnvs

Freja

Posts: 8,774

#38 • • Freja Sihteeri

Elmiira, 25.9.2007 09:28:
Mä rekisteröidyin kans joku viikko sitten,
kun työkaveri selitti tästä koko ajan ihan
innoissaan, mutten oo vielä jaksanu
palveluun kauheesti paneutua.

Into vähän laantu, kun en löytäny ketään
tuttui sieltä (tai löysin vain työkavereita).
Ehkä mä en vaan osaa...



Mä rekkasin heinäkuus, mut en oo siel paljoaa käynyt. Pitäs joskus jaksaa perehtyä oikeen asiaan ja ettiä kavereita. Nyt en oo vaan... jaksanu.

Siel on kaiken lisäks hirveesti just sitä pilipalisälää mistä verano mainitsikin.

kaiken lisäks en näytä olevan siel ees virallisella nimelläni :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

nigel

Posts: 792

#39 • • nigel

Juhgu, 25.9.2007 10:06:
---
daffy, 25.9.2007 09:48:
Digitoday: "Wall Street Journal -lehden mukaan Microsoft neuvottelee sosiaalisen nettiyhteisön Facebookin ostamisesta jopa 10 miljardilla taalalla."
---


Hooray! Saadaankohan tostakin sit joku vitun ruma Microsoft Live Facebook (tm)? (Ei sillä että toi nytkään kovin kaunis olisi mutta enivei.) Saattaa kyl lähteä tunnus poistoon jos niin käy. Hotmailistakin tullu koko ajan vaan ärsyttävämpi ja ärsyttävämpi.



Ymmärsin että Google on aikaisemmin tarjonnut Facebookista $1miljardia - no deal.
Microsoft tarjonnut $4miljardia - no deal.
Tossa vaiheessa kuvittelisin, että taustalla on joko periaatteita tai hävyttömän ahnetta porukkaa ettei diilejä noilla summilla irtoa. Tai sitten jotain muuta. Who knows.
Voisin yrittää etsiä noi lähteet..
kaloriina

Posts: 143

#40 • • kaloriina
Olipa kerran elämä ja sitten tuli facebook=)