Facebook

854 posts, 43 pages, 305,548 views

spoinkel

Posts: 398

#441 • • spoinkel Alferd Heatpacker

Annakins, 20.11.2007 11:00:
No on se jos ootte vehdannu :D Mutta tokihan se on niitä sanoja, joilla on useita merkityksiä :P (mä vaan oon oppinu et hooking up on niinkö vehtailua jonku kans)



Ja mä oon oppinu et "lived together" tarkoittaa, että he nukkuivat samassa sängyssä ja harrastivat säännöllisesti buttsecksiä.

Kuten muutamat jo mainitsivat, hook up voi tarkoittaa mitä tahansa yhteen lyöttäytymistä, esim. rikoskumppaneita tai bilejärkkäreitä. Pointti kai on, että kantsii tarkistaa tietämyksensä ennen kuin paljastaa sen (puutteen) julkisesti =)

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

RiD

Posts: 2,817

#442 • • Edited RiD Nukemi

Steven Hoaks, 20.11.2007 13:01:
---
remotion, 20.11.2007 12:53:
---
Steven Hoaks, 20.11.2007 12:50:
Mulla tulee ton verran noita päivässä :D

---

jaksaksä tehä noita?
tai saatko niistä sitten jotain kiksejä. ku mä en saa...

---


No mutta sieltä tulee välillä ihan kivojakin toimintoja vastaan (ehkä 0,3% kaikista) mut silti. Eihän toi vie kuin minuutti kun klikkaa kaikkiin ignore... Tai sit valitset ne kaikki niin ei tule ainakaan uudestaan kutsua moiseen :D



Jaksat viikon klikkailla noita blockaten ni einiitä sitten enää tuu ihmeemmin.

Nimim. joku 100+ applicationia banaanissa.

ja siis tämähän tapahtuu niin että kun meet sille sivulle missä on sun notificationit/invitet, klikkaat sitä applicationin nimeä siitä missä on hotlinkattu se appin nimi invitessä. ja oikeassa alakulmassa on block application napbula. harmittavinta on silti että vaikka blokkaat aplikaation joudut silti ignoraamaan ne yks kerrallaan tolta notification paskasivulta, mutta tota kun hetken jaksaa harrastaa ni tekee käytöstä vähän mielekkäämpää.

Ärsyttää aivan vitusti jengi jotka spawnaa jokaikistä applicationia kaikille listassa.

--
*super* *possu*

sapeli

Posts: 11,768

#443 • • Edited sapeli jokukukamikä?
http://www.itviikko.fi/page.php?page_id=46&news_id=200729274

Waseniuksen mukaan ainoa poikkeava käyttäytyminen hänen liittyy siihen, että hän vierailee Facebookissa usein ja että lauantaina hänen ystäviensä lukumäärä kasvoi 773:een. Tuolla lukumäärällä hänellä on enemmän Facebook-kavereita kuin kenelläkään muulla suomalaisella.



Jos se kickbännättiin ni oisko Animella eli Kidillä eniten ystäviä nytten?! (678) *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Amuck

Posts: 2,396

#444 • • Amuck dub-i-dub

spoinkel, 20.11.2007 13:15:
Ja mä oon oppinu et "lived together" tarkoittaa, että he nukkuivat samassa sängyssä ja harrastivat säännöllisesti buttsecksiä.


Niinkö sä kohtelet sun "housemateja"? Sillä sellaisen nimikkeen fb antaa heille joiden kanssa olen merkannut asuneeni.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

ezzy

Posts: 8,060

#445 • • ezzy Droid-pappa

Steven Hoaks, 20.11.2007 13:01:
---
remotion, 20.11.2007 12:53:
---
Steven Hoaks, 20.11.2007 12:50:
Mulla tulee ton verran noita päivässä :D

---

jaksaksä tehä noita?
tai saatko niistä sitten jotain kiksejä. ku mä en saa...

---


No mutta sieltä tulee välillä ihan kivojakin toimintoja vastaan (ehkä 0,3% kaikista) mut silti. Eihän toi vie kuin minuutti kun klikkaa kaikkiin ignore... Tai sit valitset ne kaikki niin ei tule ainakaan uudestaan kutsua moiseen :D



tai menet applications ja valkkaat sieltä ko. softan ja blokkaat sen. Toi sais olla kyllä perusvalintana toi Block...
GrimsouL

Posts: 468

#447 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
hehheh, ompa kivaa ku löytää jotain vuosia vanhoja tuttuja ja sit:

- Katos äijä, mites menee? :D

- No moro, eipä ihmeellistä! :) Entäs sulla?

- Eipä mullakaa kummempia..

- Jep näkyillää.

- Kyl.

Tässäks tää huisa "jälleen näkeminen" nyt oli... *whaat*
Miinapiina

Posts: 3,494

#448 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
facebook : tökkii

--
pinkki on pop!!!

Kipinä

Posts: 144

#449 • • Kipinä Jonna

migizz, 21.11.2007 17:00:
hehheh, ompa kivaa ku löytää jotain vuosia vanhoja tuttuja ja sit:

- Katos äijä, mites menee? :D

- No moro, eipä ihmeellistä! :) Entäs sulla?

- Eipä mullakaa kummempia..

- Jep näkyillää.

- Kyl.

Tässäks tää huisa "jälleen näkeminen" nyt oli... *whaat*




Heh, toi ei tosiaan oo mistään kotoisin *justjoo*
Toisinkin voi käydä. Esimerkiksi mulla on viimeiset 2 kuukautta ollu vapaa-ajalla aivan helkutinmoinen kiire, thanks to Facebook. Oon nähnyt uskomattoman paljon vanhoja kavereita, joita en oo nähnyt 5 tai jopa 10 vuoteen. Ja on ollu aivan mielettömän siistiä!! Ja useampien kanssa (niiden tärkeimpien, ja joiden kanssa synkkaa vieläkin loistavasti) yhteydet toimii edelleen... tai ainakin toistaiseksi *nauru*
Toki on paljon niitäkin frendejä, joiden kanssa "jälleennäkeminen" on jääny justiinsa tuolle em. tasolle, mutta en kyllä kaikkia haluaisikaan tavata naamatusten tai kirjotella kaikista elämän käänteistä.
Eli siis vaikka monet kaverit marisee, kuinka Facebook on turha ja pelkkää ajanhaaskausta, niin mulle siitä on ollu pelkkää iloa *pepsodent*
Freja

Posts: 8,774

#450 • • Freja Sihteeri
Miten hemmetis toi 6 degrees app oikee toimii? Enkö mä vaa tajuu? *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kolera

Posts: 4,256

#451 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Freja, 21.11.2007 19:08:
Miten hemmetis toi 6 degrees app oikee toimii? Enkö mä vaa tajuu? *ding*


Eli se vaan laskee että kuinka monen kaverin kautta pitää mennä että päästään ton tekijän luokse

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

Posts: 8,774

#452 • • Freja Sihteeri

Kolera, 21.11.2007 19:15:
Eli se vaan laskee että kuinka monen kaverin kautta pitää mennä että päästään ton tekijän luokse



En siis vaan tajunnut.

(luulin sen olevan jotain hienompaa)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kolera

Posts: 4,256

#453 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Freja, 21.11.2007 19:26:
---
Kolera, 21.11.2007 19:15:
Eli se vaan laskee että kuinka monen kaverin kautta pitää mennä että päästään ton tekijän luokse

---


En siis vaan tajunnut.

(luulin sen olevan jotain hienompaa)


niijoo ja tossa ymmärtääkseni lasketaan vaan ton applicationin omistajat tohon verkostoon

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Quu

Posts: 334

#454 • • Quu Mole RAM!
25 cause invitations :)
..no such user..

Posts: 1,106

#456 • • Edited ..no such user..

mku, 20.11.2007 13:09:
---
remotion, 20.11.2007 12:53:
---
Steven Hoaks, 20.11.2007 12:50:
Mulla tulee ton verran noita päivässä :D

---


jaksaksä tehä noita?
tai saatko niistä sitten jotain kiksejä. ku mä en saa...

---

Muistakaa, et mitä enemmän noihin osallistuu, niin sitä tarkemmin firmat voi sitten voi kohdistaa mainoksia (alkaa vissiin ens vuonna). Aikaisemmin kun mainostaja ei ole päässyt samalla tavalla käsiksi tietoihin hyvinkin henkilökohtaisista makuasioista tai luonteenpiirteistä.

Siinä vaiheessa kun tuolla voi alkaa "fanittamaan" jotain tuotteita ja kaikki frenditkin näkevät mitä krääsää mä fanitan, niin on jo varmaan aika poistua takavasempaan *hymy*



jep... tohon tarkotukseenhan toi koko sivusto on räätälöity =)

Kohta onkin sit hienoo kun pienellä kasalla firmoja on tiukka profiili 50% kansalaisista joka maassa niin voi taatusti odotella henkilökohtasia mainoksia myös jatkossa... =D

tästä vois edelleen herättä kysymyksiä et mitä muuta samalla tiedolla voi tehdä =)

->


...ja ketkä sitä kerää... heh..
Kit^

Posts: 798

#459 • • Kit^ ihme höpöttäjä
vitun facebook.. tollaset pitäs kieltää sillo ku ois oikeesti jotai tärkeet tekemistä.. ihan liian addiktoiva..! *grr*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

-V-

Posts: 587

#460 • • -V-

migizz, 21.11.2007 17:00:
hehheh, ompa kivaa ku löytää jotain vuosia vanhoja tuttuja ja sit:

- Katos äijä, mites menee? :D

- No moro, eipä ihmeellistä! :) Entäs sulla?

- Eipä mullakaa kummempia..

- Jep näkyillää.

- Kyl.

Tässäks tää huisa "jälleen näkeminen" nyt oli... *whaat*



Ehkä se on itestäki kiinni et tuleeko siitä jälleen näkemisestä muutakin ku tota, jospa vaikka ensin kertois oikeesti niitä kuulumisia... Varmasti jotain on tapahtunu kuitenki jos edellisestä tapaamisesta on aikaa...