Facebook

854 posts, 43 pages, 306,001 views

Avatar
#422 • • Annakins Guest
"We hooked up" merkitys taitaa olla hieman hakusessa monella ei-amerikkalaisella Facebook-käyttäjällä =D
pululu

Posts: 1,102

#423 • • pululu .jemmutti.
En tiedä onko tästä jo täällä puhuttu, mutta miten liitytään useampaan Networkiin?

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Amuck

Posts: 2,396

#424 • • Amuck dub-i-dub

Annakins, 20.11.2007 09:34:
"We hooked up" merkitys taitaa olla hieman hakusessa monella ei-amerikkalaisella Facebook-käyttäjällä =D


Täh, väitätkö ettei esim. Riikka ole mun hookup?


pululu, 20.11.2007 10:37:
En tiedä onko tästä jo täällä puhuttu, mutta miten liitytään useampaan Networkiin?


Networks -alasvetovalikosta Join a network? Missä kohtaa se vaikeus tuli?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

pululu

Posts: 1,102

#425 • • pululu .jemmutti.


Networks -alasvetovalikosta Join a network? Missä kohtaa se vaikeus tuli?



Liityin tätä reittiä toiseen networkiin ja se heitti mut saman tien ulos Finlandista. Seuraavan kerran pääsee vaihtamaan networkia 60 päivän päästä *ding*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Amuck

Posts: 2,396

#426 • • Amuck dub-i-dub

pululu, 20.11.2007 10:47:
Liityin tätä reittiä toiseen networkiin ja se heitti mut saman tien ulos Finlandista. Seuraavan kerran pääsee vaihtamaan networkia 60 päivän päästä *ding*


"You can only be in one regional network at a time. If you join the Sweden network, you will leave the Finland network. You can only change regional networks twice every 60 days."

Jep. Kahdessa paikkaa ei voi asua. Toki voi kuulua alueen ja koulun networkiin samanaikaisesti.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Ozma

Posts: 867

#427 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Uskomatonta shaibaa, mut saa hyvin tapettua aikaa *hih*
Avatar
#428 • • Annakins Guest

2la, 20.11.2007 10:40:
---
Annakins, 20.11.2007 09:34:
"We hooked up" merkitys taitaa olla hieman hakusessa monella ei-amerikkalaisella Facebook-käyttäjällä =D

---

Täh, väitätkö ettei esim. Riikka ole mun hookup?



No on se jos ootte vehdannu :D Mutta tokihan se on niitä sanoja, joilla on useita merkityksiä :P (mä vaan oon oppinu et hooking up on niinkö vehtailua jonku kans)
villelope

Posts: 2,846

#429 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Annakins, 20.11.2007 11:00:
---
2la, 20.11.2007 10:40:
---
Annakins, 20.11.2007 09:34:
"We hooked up" merkitys taitaa olla hieman hakusessa monella ei-amerikkalaisella Facebook-käyttäjällä =D

---

Täh, väitätkö ettei esim. Riikka ole mun hookup?

---


No on se jos ootte vehdannu :D Mutta tokihan se on niitä sanoja, joilla on useita merkityksiä :P (mä vaan oon oppinu et hooking up on niinkö vehtailua jonku kans)


Eikös "hooked up" ole myös tapaamista?

Onneksi tuolla on perusvarma "they met randomly" niin suomalaisetkin osaa ruksia oikeaan paikkaan.
Avatar
#430 • • Annakins Guest

Loopy, 20.11.2007 11:02:
---
Annakins, 20.11.2007 11:00:
---
2la, 20.11.2007 10:40:
---
Annakins, 20.11.2007 09:34:
"We hooked up" merkitys taitaa olla hieman hakusessa monella ei-amerikkalaisella Facebook-käyttäjällä =D

---

Täh, väitätkö ettei esim. Riikka ole mun hookup?

---


No on se jos ootte vehdannu :D Mutta tokihan se on niitä sanoja, joilla on useita merkityksiä :P (mä vaan oon oppinu et hooking up on niinkö vehtailua jonku kans)

---

Eikös "hooked up" ole myös tapaamista?



Joo onhan se, mut sillä on myös vahva toinen merkitys, joten ite esim. käytän sitä met randomly -kohtaa ettei vaan tuu väärinymmärryksiä :D
Amuck

Posts: 2,396

#431 • • Amuck dub-i-dub

Annakins, 20.11.2007 11:00:
No on se jos ootte vehdannu :D Mutta tokihan se on niitä sanoja, joilla on useita merkityksiä :P (mä vaan oon oppinu et hooking up on niinkö vehtailua jonku kans)


Ääh no, se nyt vaan on "hauska" juttu rastitettavaksi. Niin mäkin sen hook up ymmärrän, mutta koitin vaan vinkata että ehkä kaikki eivät olekaan niin epätietoisia sen tarkoituksesta kuin mitä oletat - vaikken nyt tiedäkään keihin ja mihin tapauksiin viittaat.

Loopykin on kyllä oikeassa, jossain yhteyksissä (ei välttämättä tässä) hooking up tarkoittaa vaan tapaamista ja yhdessä hengailua. "I was traveling alone, but then I hooked up with another woman about my age."

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avatar
#432 • • Annakins Guest

2la, 20.11.2007 11:10:
---
Annakins, 20.11.2007 11:00:
No on se jos ootte vehdannu :D Mutta tokihan se on niitä sanoja, joilla on useita merkityksiä :P (mä vaan oon oppinu et hooking up on niinkö vehtailua jonku kans)

---

Ääh no, se nyt vaan on "hauska" juttu rastitettavaksi. Niin mäkin sen hook up ymmärrän, mutta koitin vaan vinkata että ehkä kaikki eivät olekaan niin epätietoisia sen tarkoituksesta kuin mitä oletat - vaikken nyt tiedäkään keihin ja mihin tapauksiin viittaat.



Juu ja siel on ihan hauskoi läppii ollu tyypeil, ei siin mitään :) (ja siis minähän täs oon rajottunu ku ajattelen vaan yhtä tarkotusta ;P)
Verano

Posts: 4,649

#434 • • Edited Verano Merituuli

2la, 20.11.2007 10:40:
---
Annakins, 20.11.2007 09:34:
"We hooked up" merkitys taitaa olla hieman hakusessa monella ei-amerikkalaisella Facebook-käyttäjällä =D

---

Täh, väitätkö ettei esim. Riikka ole mun hookup?



Nih, meillä oli unohtumaton Turun reissu! ^^

Ite tulee käytettyä ihan muussakin merkityksessä, etten mä ihan kaikkien kanssa ole vehdannut *justjoo*

Se mikä on viime aikoina hiukan alkanut hiukan ärsyttää, on tyypit joiden kanssa olen viimeks ollut tekemisissä joskus tyyliin viime vuosituhannella. Siis sellaiset, jotka lisäävät kaveriksi ilman että näin monen vuoden jälkeen sitten sanoisivat vaikka edes moi sen kaveripyynnön yhteydessä jos eivät muuten jaksa viestiä kirjoittaa. Mitä iloa on olla jonkun ikivanhan duunikaverin tai hyvän päivän tutun listalla jota ei edes kiinnosta kysellä kuulumisia tai antaa mitään elonmerkkiä itsestään. Muutenkaan en halua "roikottaa turhaan" hirveetä määrää jengiä kaverilistalla.

Pari kertaa on saanut miettiä, että kuka helskutti tämäkin tyyppi on. Auttais kummasti jos laittais jotain viestiä. Parin kohdalla on sitten toki ko. henkilön kaverilistaa katsomalla selvinnyt kuka on kyseessä. Mutta yhden kohdalla mulla ole mitään hajua kuka hän on. Nimi tuntuu etäisesti tutulta, mutta profiilikuva ei sano mitään. Tuolla taitaa olla vaihtunut systeemi niin, että kaveriksi pyytävän profiilista ei näy enää yhtä paljon kuin ennen, tai sitten tyypit ovat asetuksia muokkailleet. Tällä viimeksi mainitulla ei näy edes kaverilistaa, et kaipa mä laitan sille sit viestin et anteeks mut kuka sä oot :D Oma nimikin kun on hyvin todennäköisesti ainoa maailmassa niin ei voi ihan väärällekään ihmiselle pyyntö tulla.

Ja onhan se niin, että ainakin itse haluan pitää tuon kaverilistan sellaisena, että voin rauhassa kirjotella status updateihin jne mitä mieleen juolahtaa. Joku aika sitten otin rajoitetun profiilin käyttöön, jolle päätyi esim eksän äiti.

Tällaisia elämää suurempia juttuja.

ed. olihan se sit yks monen vuoden takainen työkaveri. Jee nyt voidaan sit seurata, mihin ryhmiin toinen on liittynyt.
remotion

Posts: 5,283

#436 • • remotion nostatus guru
Oon nyt kaksiviikkoa vissii käyttäny facebookia, mielestäni ihmiset kulutta aikansa jonninjoutavaan näpertelyyn ja muuhun turhaan... mä en jaksa tossahan menis koko päivä:

[img]http://remotion.1g.fi/kuvat/hupi/facebook.jpg/full[/img]
ezzy

Posts: 8,060

#437 • • Edited ezzy Droid-pappa

remotion, 20.11.2007 12:47:
Oon nyt kaksiviikkoa vissii käyttäny facebookia, mielestäni ihmiset kulutta aikansa jonninjoutavaan näpertelyyn ja muuhun turhaan... mä en jaksa tossahan menis koko päivä:



Niin? Sehän tossa on tarkoituskin :D
Klubituksessa ei puhuta vain klubbaamisesta,
IRC-galleriassa ei vain selata kuvia... jne jne

ps. kannattaako jokaista teiniä lisätä kaveriksi?
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#438 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

remotion, 20.11.2007 12:47:
Oon nyt kaksiviikkoa vissii käyttäny facebookia, mielestäni ihmiset kulutta aikansa jonninjoutavaan näpertelyyn ja muuhun turhaan... mä en jaksa tossahan menis koko päivä:

[img]http://remotion.1g.fi/kuvat/hupi/facebook.jpg/full[/img]



Mulla tulee ton verran noita päivässä :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#440 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

remotion, 20.11.2007 12:53:
---
Steven Hoaks, 20.11.2007 12:50:
Mulla tulee ton verran noita päivässä :D

---

jaksaksä tehä noita?
tai saatko niistä sitten jotain kiksejä. ku mä en saa...



No mutta sieltä tulee välillä ihan kivojakin toimintoja vastaan (ehkä 0,3% kaikista) mut silti. Eihän toi vie kuin minuutti kun klikkaa kaikkiin ignore... Tai sit valitset ne kaikki niin ei tule ainakaan uudestaan kutsua moiseen :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?