FINRG : Hakkapeliitta Tour 2007 - "London - Helsinki Underground" 6.10.2007 @ Helsinki

154 posts, 8 pages, 37,988 views

Djane J7

Posts: 307

#141 • • Djane J7 [FINRG,2Ibiza,Supercharged,Harder.fi]
Oli kyl parhaat bileet ikinä! *plur* Musiikki oli niiiin mun makuun koko illan! Ei osannut aina päättää kummalla stagella olisi ollut...Ehkä eniten kuitenkin iski Stormtrooper sekä Kevinin ja Sharkeyn setit *hih* Toivottavasti saadaan pian Suomeen vastaavat bileet mitä nää oli! *kuolaa*

Kiitoksia vaan kaikille seuralaisille, tutuille ja tuttaville *hymy*
Tya

Posts: 59

#142 • • Tya
Jee jee mahtavaa oli *aplodit* Ei pieni päänsärkykään menoa pahemmin haitannut! Kiitokset kaikille vanhoille ja uusillekin tuttavuuksille *hymy*
murrinalle

Posts: 463

#143 • • murrinalle Transfixion Recordings, STOMP ,Vatican UG
tiukkaa oli!! *senkin* *pahis*
*minttu*

Posts: 366

#144 • • *minttu*
Jooh...alkaa pikkuhiljaa olla ihan ihmismäinen olo la-su -revityksen jälkeen;) Mut olihan hubaa, vaikka su-aamuna vannoinki etten enää _koskaan ikinä_ kanna yhtäkään tuolia tai pöytää yhtään mihinkään:D Kiitokset vaan kaikille tasapuolisesti ja erityisesti brittivieraille, lisää tätä! *tanssittel*
Macio

Posts: 291

#145 • • Edited Macio aka. Ventoline
Pitkä reissu tuli tehtyä mut kyllä kannatti!

Pääpuolen setit toimi alusta loppuun ja enkku meiningit rokkas huolella!

Olin ekaa kertaa bileissä joissa mc vauhdittaa menoja ja kyl Sharkey oli
*piis**pepsodent**piis*

Järjestäjille sekä kanssa polkkaajille kiiiiiiitos!

--
-
Kauneus on kuulijan korvissa.
-

Tornadoz

Posts: 121

#146 • • Tornadoz
Oisikohan kellään mitään tietoa, onko tämän lontoolaisen kaverin (uv-liivipäällä) ottamat kuvat jossain ??? *hymy*
oooo

Posts: 1,249

#148 • • oooo

Macio, 11.10.2007 09:26:
Olin ekaa kertaa bileissä joissa mc vauhdittaa menoja ja kyl Sharkey oli
*piis**pepsodent**piis*



Mölyskö Sharkey Kevinin päälle?

Jos se on möykänny koko ajan, niin sitten on hyvä, etten menny bileisiin. Mä en kestä sitä "mölinää". Pilaa koko musiikin.
hemuz

Posts: 2,178

#149 • • hemuz kätevä emäntä
Oli kivaa, vaikkakin töissähän se aika hurahti. Sori et joutu painaa sen pausen sinne loppuun!! *piis*
Macio

Posts: 291

#150 • • Edited Macio aka. Ventoline

satumetsä, 11.10.2007 21:37:
---
Macio, 11.10.2007 09:26:
Olin ekaa kertaa bileissä joissa mc vauhdittaa menoja ja kyl Sharkey oli
*piis**pepsodent**piis*

---


Mölyskö Sharkey Kevinin päälle?

Jos se on möykänny koko ajan, niin sitten on hyvä, etten menny bileisiin. Mä en kestä sitä "mölinää". Pilaa koko musiikin.



Itsekkin manasin alkuun että en takuulla tuu hommasta pitämään jos mc huutaa kokoajan ja musiikki jää sen varjoon, mutta ei kyllä sharkey osas hommansa ja pisteli mikkiin settiä juuri sopivasti(ainakin pääpuolella) niin ja kyl se soittaakki osas*joo*

--
-
Kauneus on kuulijan korvissa.
-

enrg

Posts: 2,040

#151 • • enrg

Macio, 12.10.2007 09:26:
---
satumetsä, 11.10.2007 21:37:
---
Macio, 11.10.2007 09:26:
Olin ekaa kertaa bileissä joissa mc vauhdittaa menoja ja kyl Sharkey oli
*piis**pepsodent**piis*

---


Mölyskö Sharkey Kevinin päälle?

Jos se on möykänny koko ajan, niin sitten on hyvä, etten menny bileisiin. Mä en kestä sitä "mölinää". Pilaa koko musiikin.

---


Itsekkin manasin alkuun että en takuulla tuu hommasta pitämään jos mc huutaa kokoajan ja musiikki jää sen varjoon, mutta ei kyllä sharkey osas hommansa ja pisteli mikkiin settiä juuri sopivasti(ainakin pääpuolella) niin ja kyl se soittaakki osas*joo*



Oon samaa mieltä. Mielestäni ensimmäistä kertaa näki miten homma kuuluisi tehdä oikein. Sopivan harvoin läppää, ja volaakin hienosääti millin tarkkuudella mikseristä.
murrinalle

Posts: 463

#152 • • murrinalle Transfixion Recordings, STOMP ,Vatican UG

satumetsä, 11.10.2007 21:37:
---
Macio, 11.10.2007 09:26:
Olin ekaa kertaa bileissä joissa mc vauhdittaa menoja ja kyl Sharkey oli
*piis**pepsodent**piis*

---


Mölyskö Sharkey Kevinin päälle?

Jos se on möykänny koko ajan, niin sitten on hyvä, etten menny bileisiin. Mä en kestä sitä "mölinää". Pilaa koko musiikin.



englannissa eräissä bileissä joku mc mölysi teknon päälle... ei näin!!! *eiei**släp*
oooo

Posts: 1,249

#153 • • oooo

enrg, 12.10.2007 09:29:
---
Macio, 12.10.2007 09:26:

Itsekkin manasin alkuun että en takuulla tuu hommasta pitämään jos mc huutaa kokoajan ja musiikki jää sen varjoon, mutta ei kyllä sharkey osas hommansa ja pisteli mikkiin settiä juuri sopivasti(ainakin pääpuolella) niin ja kyl se soittaakki osas*joo*

---
Oon samaa mieltä. Mielestäni ensimmäistä kertaa näki miten homma kuuluisi tehdä oikein. Sopivan harvoin läppää, ja volaakin hienosääti millin tarkkuudella mikseristä.



No perskules. Nyt sitten harmittaa, että jäi kemut väliin. Oisitte vaan sanonu, että se kuulosti ihan kauhealta paskalta *vink*