FINRG : Hakkapeliitta Tour 2007 - "London - Helsinki Underground" 6.10.2007 @ Helsinki

154 posts, 8 pages, 37,987 views

Avatar
#101 • • candyraver Guest
Voi apua, MITKÄ BILEET!! Ihan sairaan hyvät! *jiihaa*

Ei tätä voi oikeen pukea sanoiksi, mutta LISÄÄ TÄLLÄSTÄ bilettä, kiitos*pepsodent* Pelkkää positiivista sanottavaa näistä bileistä!

Sekin ainoa "miinus", jonka keksin koko tapahtumasta, oli kokolattiamatto, jolla bilettäminen tuntui aluksi vähän töksähtelyltä kun kengissä oli niin hyvä pito, mutta hetken päästä tämäkin harmistus oli muisto vain*tanssittel*
Tuli kyllä tanssittua kengät melkein puhki, ihanaa kun oli kunnolla tilaa omille muuveille :D

Kiitos Kiitos Kiitos*aplodit*
Heli

Posts: 1,489

#102 • • Heli vai kuka se oli
ai mä missasin vuoden bileet :(

--
ei se väärin ole.

xl8r

Posts: 2,227

#103 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Joo, paikan väellä tuntui olevan vähän vielä heppoinen kuva konemusiikkitapahtuman järjestämisestä. Finrg:n poppoo teki kyllä uskomattoman työn että saivat kasaan näin mahtavat bileet niin tiiviillä aikataululla.

Aivan mielettömän kivaa oli, itse viihdyin videotiskin takana erittäin hyvin. Palautteen kuuleminen visuaaleista on aina tervetullutta. Jonkinlaista visuaalikoostetta tulossa varmasti lähiviikkoina, sitä ennen otoksia voi kurkkia myspacesta heti kun saan niitä sinne upittua.

http://www.myspace.com/xl8r/

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Syntse

Posts: 1,652

#104 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Noo kylläpäs taas oli bileet. Mielenkiintoinen paikka kyllä mutta ei yhtään huono. Yllättävän vähän porukkaa kyllä liikkeellä siihen nähden että oli Finrg:n bileet ja mihin on yleensä tottunut mutta eipä se haitannut tietenkään yhtään oli paremmin tilaa tanssia ja liikkua.

Sisäänpääsy vähän myöhästy järjestäjistä riippumattomista syistä ja joutui ulkoota kuunteleen puolet Rx:n setistä :( Englannin pojat soittelivat oikein mukavia ralleja molemmilla puolilla ja muutenkin vaikuttivat hyvin iloisilta. Ja kyllä Carbonienkin soittelut kuullosti oikein kivalle.

Olihan se musa kovalla mutta ei haitannut pahemmin tulppien kanssa ja koittihan Kevini kovasti pitää huolta leveleistä kävi välillä tanssilattialla itse kuuntelemassa. Kokolattiamatto oli oikeestaan kiva oli vähän pehmeempää tampata eikä oo päkjät ihan muussina tänään :)

Saas nähdä antaako paikka uudelleen tulla pitää sinne vastaavaa tapahtumaa eiköhän nuo ruualla yms rahansa tee ja oli kyllä naamat sen verran norsunvituilla kun viimeiset syöjät synttäriseurueesta tekivät lähtöä ja bileiden musa oli jo alkanut pauhata. Vähän syrjässähän tuo mutta ei liian kyllä senaatintoriltakin sai sitten taksin tolpalta vaikka sinne tulee noita takseja kyllä pari vähemmän kuin ihan rautatieaseman ympäristöön. Kyllä lähdetään uudestaankin tälläisiin bileisiin heh :) Kiitos ja Kumarrus.
Avatar
#105 • • johku Guest
Oli kyllä bileet, kiva paikka, oli ihan loistavat bileet, kiitosta vaan *aplodit**aplodit**tanssittel*
Stonewoman

Posts: 204

#106 • • Stonewoman
Huh olipas kyl kivaa kivaa kivaa!!!!! *iloinen*
Kotona kyl viel tuntu et ei oikein jaksais lähtee mihinkään, mut se fiilis nousi kyllä äkkiä ku pääs paikan päälle! Niin moni kaveri meidän porukasta sano ettei ne tuu... et lälläspöö vaan niille!!!

Heti aluks päästiin jutteleen brittisetien kanssa ku oli kauhee hämminki sisäänpääsyssä. Kauhee säätäminen oli kun porukat viel söi siel sisällä, mut aika äkkiä ne lähti ku musa rupes pauhaamaan!

Eksyin sitte heti happy hardcore huoneeseen ku se aukes *pepsodent* oli kyl kiva meno sielkin!! Nehän soitti siel ysäreitä!! Jäin sinne sit katteleen Orpheusta ja muita ja kyl tanssitti! Sit piti lähtee toiseen huoneeseen mut sinne mä vahingos jäin viel tunniks...... yks biisi on suhteellinen käsite x) Harmi kun se ei oikein mun paremmalle puoliskolle maittanut!

Kiva ettei toi paikka ollu ihan täynnä! Juomia sai nopeesti ja mahtu tamppaamaankin! Joskus kahen aikaan iski ihan kauhee väsy... jalkoja särki ihan urakalla. Aamutreenit ois tietty voinu jättää väliin tai ees venytellä kunnolla iltapäivällä! Mut sekös ois ollu ihan liian helppoa!

Oli kyl kivaa pitkästä aikaa taas olla bilettämässä! Tahtoo lisää!!! Kiitosta vaan tapahtuman järjestäjille ja sille jollekin olusesta *jiihaa**aplodit**hih* ja kiitos Miinapiinalle tulpista x) ne kyl autto asiaa siel kajareiden edessä!!
anniharha

Posts: 1,937

#107 • • anniharha

H3li, 7.10.2007 09:56:
ai mä missasin vuoden bileet :(



tarviiks vertaistukea?
nimim. onneks ei vituta



...äärghfsd *igor*

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#108 • • Edited gnomex Guest
Kyllä toimi! Nam *hymy*

Niin ja huomas että henkilökunta oli täysin wtf pwnd *nauru*
AcidR

Posts: 521

#109 • • Edited AcidR Serine (Distortion)
Tosi hyvät pileet! :) Tuli tampattua koko aika poislukien juomatauot (joka tosin on täysin normaalia mulle *hih*) ja musa kyl iski sen verran ettei voinut olla hytkymättä *nauru*

Ja paikka ei tosiaan loppujenlopuks ollut mikään huono. Kiitti hyvästä paidasta ja kivasta palvelusta siinä pöydällä *hihu*
RedAnt

Posts: 15

#110 • • RedAnt
oli kyllä kivat pippalot. Saundi oli kohdillaan ja porukka hyvällä tuulella. Olihan henkilökunta hieman hukassa mutta kyllähän ne iltaa myöten saivat hommat hanskaan. kiitokset Finrg porukalle

--
siis mitä...? *whaat*

Yoni

Posts: 440

#111 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Vai että on porukka pitäny bileistä!

Onkohan mulla iskenyt sitten väliaikainen asennevamma ongelma, nimittäin mulla ei ollu kivaa! Osasyy on se että olin kuski ja täten selvinpäin ja toinen se isompi syy oli toi paikka, joka ei kolahtanut ollenkaan!
Tanssialueet oli hyvin pienet, mutta eipä haitannu kun ei tehnyt mieli tanssia kun oli niin möks!

Musiikki oli aivan mahtavaa ja happy hardcore puolen musiikki meinasi tuoda hymynkin naamalle vaikka lähes koko illan olin yhtä yrmeänä kun paikan pitäjät.
Musiikki olikin lähes ainoa positiivinen puoli koko illassa.... Niin ja se että tapasin entisen inttikaverin!

Jälleen kerran voluumin taso nousi mystisesti illan edetessä. Alkoi tehdä pahaa vaikka oli tulpatkin päässä, joten piti välillä poistua ulos huilaamaan... Että näin tällä kertaa!

Ensi kerralla olisi vuorossa kai Säteet ja siellä menee varmaan vähän paremmin...

PS: Niin... Jos tuotte juomia tanssilattialle niin älkää nyt tanssiko ne kädessä! T: Kaikkitietävä maailmanomistaja!
Miinapiina

Posts: 3,494

#112 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
uih nam et oli älyuleet pippalot!!!!
ehdottomasti tän vuoden parhaat!!!!
*super* *hihu* *plur* *joo* *aplodit* *hihu*
seura oli mitä parhainta, kiitos teille tytsit ja muut uleudet, oli niiiin mahtavaa!!!
kamerassa on taas tosi loistavia otoksia *tirsk*
musa oli niiiiin maistuvaa, ja tuli tanssittuakin aika lailla *tanssittel*

iso kiitos kaikille *aplodit* *aplodit* *joo* *aplodit* *aplodit*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#113 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Stonewoman, 7.10.2007 12:06:
kiitos Miinapiinalle tulpista x) ne kyl autto asiaa siel kajareiden edessä!!



ollos hyvä *hihu* *hymy*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#115 • • Nariko Guest
kiitos ja kumarrus*joo* kaikin puolin erinomainen iltama*nauru*
Avatar
#117 • • Muussika Guest
Mulla oli lähtiessä vähän mökömökö fiilis, mutta paikan päällä kyllä mökömökö muuttu jepajepaksi! Aivan mahtavat bileet! *jiihaa* Loistomusakkia pukkas ja tuli uudet kenkut testattua, hyvinhän niillä tamppas (vaikka olinkin jo varautunut linkkaamaan himaan, mutta thänk gaad nou :P). *ökkö*

Tykkäsin venuesta, olin ihan huuli pyöreenä ku astuin sisään. Meikä tykkäs välimeren tunnelmista korinttilaisine pylväineen. <3

Oli kyä niin euforinen olo, ku olin aiemmin päivällä käyny salilla, seinäkiipeilemässä ja juoksemassa, ja sit vetänyt miälettömän ruakasatsin ennen bileitä, ja sit pääs vielä iltaurheileen kemuihin ja sulatteleen ruokaa. Enpä muista millon ois ollu yhtä euforinen olo kemuissa. Alankin siis käymään sporttailemassa aina ennen kemuja. *nauru*

Lisää tämmöttii! *joo*
Tornadoz

Posts: 121

#120 • • Tornadoz
Parhaat bileet mitä suomessa on tähän mennessä koettu, tästä ei voi kuin kiittää mahtavaa lineuppia ja järjestäjiä. Toivottavasti näistä jää jotain katetta järkkäreillekkin, että saataisiin tulevaisuudessa samantyylisiä bileitä lisää *jiihaa* . Paikkakin toimi tälle määrälle porukkaa erittäin hyvin. Ainoa miinus bileistä on se, että nyt kun on kerran päässy tämmöstä tamppaamaan, niin TAHTOO LISÄÄ! *plur*