Etsitään kahdelle kissalle kotia

80 posts, 4 pages, 25,351 views

Jutu

Posts: 3,054

#62 • • Jutu Blondi
Heh. Me voitais ottaa murun kanssa nuo kissat jos vaan ensin löydettäis itsekin asunto. Muutenkin olis tarkotus ottaa joku hylätty aikuinen kisuli *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Ober

Posts: 587

#63 • • Ober Dog shit taco

Ana-5000, 12.6.2007 18:29:


28.5 neliön kämppään KAKSI kissaa? enpä tiiä.. eikä kissa ole tietääkseni laumaeläin, joten eikö ne viihdy ihan yhtä hyvin yksikseenkin? Mitä eksän kissaa katoin, niin se lähinnä nukkui ja kävi kusemassa matolle. Öisin se makas mun naaman päällä niin etten saanut nukuttua.


Toi kuulostaa ihan mun eksältä
Patterikani

Posts: 13

#64 • • Patterikani
Tulee kyllä suru puseroon ku joutuu luopuu noista mäykyistä *uuh* mutta tällaista tää elämä on..aina ei voi voittaa *whaat* *hellokitty*
Dinsku

Posts: 186

#65 • • Dinsku

Trixie, 13.6.2007 15:08:
Voi itku kun ei voi itse noita kisuja ottaa kun tuo toinen puolisko on kisuille allerginen. Minä kyllä ottaisin vaikka kisut olisivat kuinka vanhoja tahansa. Toivottavasti koti löytyy pian.



Sama juttu
Mumuli

Posts: 28

#66 • • Mumuli UG-///
Kai noi täytyy heittää säkkiin ja kalikkaa perään... *igor*

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

-Kerttu-

Posts: 4,542

#67 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Mumuli, 20.6.2007 12:16:
Kai noi täytyy heittää säkkiin ja kalikkaa perään... *igor*



JUST JOO! *släp*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Tiuge

Posts: 109

#69 • • Tiuge
Laitappa ilmoitus kissoista mm. http://www.lemmikkipalstat.net/apula/ jos sieltä löytys koti. Mulla on jo kaksi, ja jos jokus niistä jostain syystä olisi pakko luopua (mitä nyt ei kyllä tule tapahtumaan unless Hell freezes over) niin en kyllä edes vitsillä lähtis heittämään mitään säkki ja kalikka-läppää, koska en ole 50-luvulla mettässä elävä juntti-einari.

--
We don't need no education! - Yes you do, you just used the double negative.

Mumuli

Posts: 28

#70 • • Mumuli UG-///

Tiuge, 20.6.2007 12:31:
Laitappa ilmoitus kissoista mm. http://www.lemmikkipalstat.net/apula/ jos sieltä löytys koti. Mulla on jo kaksi, ja jos jokus niistä jostain syystä olisi pakko luopua (mitä nyt ei kyllä tule tapahtumaan unless Hell freezes over) niin en kyllä edes vitsillä lähtis heittämään mitään säkki ja kalikka-läppää, koska en ole 50-luvulla mettässä elävä juntti-einari.



50-luvulla en elänyt mut juntti-einari on aika hyvä vertaus minusta

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Vexe

Posts: 1,016

#71 • • Vexe
EU kieltää kissojen ja koirien turkiksien myynnin, joten kohta saat hyvät rahat pimeillä markkinoilla. *vink*
Mumuli

Posts: 28

#72 • • Mumuli UG-///

Vexe, 20.6.2007 12:41:
EU kieltää kissojen ja koirien turkiksien myynnin, joten kohta saat hyvät rahat pimeillä markkinoilla. *vink*



Ei paha idea.
Rukkasia olen jo miettinyt, kun kuitenki tulossa kylmä talvi

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Avatar
#73 • • jesus Guest

Mumuli, 20.6.2007 12:16:
Kai noi täytyy heittää säkkiin ja kalikkaa perään... *igor*



*justjoo* Aika huonoo huumorii IMO.
Mumuli

Posts: 28

#74 • • Mumuli UG-///

jesus, 20.6.2007 12:46:
---
Mumuli, 20.6.2007 12:16:
Kai noi täytyy heittää säkkiin ja kalikkaa perään... *igor*

---


*justjoo* Aika huonoo huumorii IMO.



Ehkäpä, mut jos tässä nyt elää koko ajan allergiakohtauksia saaden niin voiko enää mitään muuta kehittää kuin jotain huumoria

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Lyra

Posts: 666

#75 • • Lyra
lähinnä huono huumorintaju jos ei hirtehisiä jaksa.
LittleGreen

Posts: 11

#76 • • Edited LittleGreen
Voi kun kuulostaa tutulta...itselläni oli myös kaksi kissaa, joille tulin keväällä allergiseksi. Hyvä apu uuden kodin löytymiseen on eräs sivusto, jonka oma kaverini linkitti. Sinne voi jättää ilmotuksen, tai vaikka katsoa, jos ottajia löytyy sen puolen ilmoituksista. Itse sain vastauksia yhden päivän sisällä jo kymmeneltä ihmiseltä, vaikka vaadinkin kahta kissaa samaan kotiin.

Tässä siis linkki:

http://www.lemmikkipalstat.net/cgi-bin/apula/uudet.pl

Ja kato, hyvä ku luin vanhoja viestejä....onhan tuo jo aiemminkin laitettu.. ^^"""
Patterikani

Posts: 13

#77 • • Patterikani
Nyt Emil loppu ton huonon huumorin viljely *grr* tai nukut ens yön koirankopissa *tirsk* ...kjeh kjeh!

T:avovaimoke *vink*
Mumuli

Posts: 28

#78 • • Mumuli UG-///

Patterikani, 20.6.2007 13:04:
Nyt Emil loppu ton huonon huumorin viljely *grr* tai nukut ens yön koirankopissa *tirsk* ...kjeh kjeh!

T:avovaimoke *vink*



HÖH

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Tiah

Posts: 322

#79 • • Tiah
Jos oikeesti alkaa olla kiire, niin kokeilehan ottaisiko Rekku Rescue esim. kotia etsiviin (www.Rekkurescue.com) ja sitä kautta saattaisi löytyä myös kotihoitopaikka jos alkaa tilanne mennä mahdottomaks.

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset