Rastat

73 posts, 4 pages, 24,292 views

tomii

Posts: 3,594

#41 • • tomii kallion herttua
HAHAHA... ei saatana :D Joo mul on loksit. Paskaltahan nää näyttää ja vielä paskemmalta näyttäis, jos ei tyttöystävä samalla punois näitä aina virkkuukoukulla, kun otetaan pelliltä herskahittii. Sammal ja home vaan kasvaa päässä, mut ei paljo välii, koska mä vedän niin vitusti HUUMEITA, että en edes tajuu tollasta pikkupaskaa mun päässä. Mut hei pitää nytlopettaa, kun lähen kohta kivittämään niitä sikoja, eli paskalakkeja!!! Bom! Syökää heroiinia ja vetäkää hasista hihaan!

--
reivaan kunnes kuolen

katjastina

Posts: 398

#42 • • katjastina magnets and miracles
rastat*ding* viidet luonnondreadlocksit ollut päässä, eikä koskaan musta epäsiistit saatikka pahanhajuset, mut normaalina ihmisenä käyn suihkussa joka päivä ja pesen fledaakin. Itku pääsi kun kaverikampaaja ne katkas, en usko että enää jaksan kasvattaa. Voin olla pikkasen vanhan liiton ihminen mut musta rastat vaan sopii kivasti niille jotka on sisäistänyt ital is vital elämän tavan ja on roots and culture. Meinaan et sillon ne jotenkin vaan on niin hienoja, mut tietty jokainen joka diggaa niin mikäs siinä ja kyllä ne kaikille sopii mitä mä oikein selitän*pökr*

rastat päässä on antennit avaruuden kosmisiin värähtelyihin*tähti* ja sit kun ne roikkuu maahan asti niin niillä tavoittaa maan energiat....*tirsk*

musta kauneimmillaan kiedottuna puuvillahuivilla kruunuksi kuningattarien ja prinsessojen pään päälle*sydän*
Lenita

Posts: 1,423

#43 • • Lenita
Miten niitä rastoja sit kuuluu hoitaa?

Ja mitä elämää niihin voi tulla? Madoista oon kuullu villejä huhuja, mut ois kiva kuulla ihan faktaa *hymy*

--
^_____________^

Riku

Posts: 3,187

#44 • • Riku The Little Prince

Lenita, 6.6.2007 20:10:
Miten niitä rastoja sit kuuluu hoitaa?

Oma emäntä ainakin hieroo mehiläisvahaa niihin. En kyllä ole mikään expertti aiheessa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Sallakat

Posts: 2,220

#45 • • Sallakat jungle, baby !

Lenita, 6.6.2007 20:10:
Miten niitä rastoja sit kuuluu hoitaa?



jos sä haluut ett ne näyttää hyvältä ja pysyy tiukassa kuosissa, niitä pitää päivittäin pyöritellä. aluksi mehiläisvahan kanssa ainakin, mutta kai se on suositeltavaa pitkin matkaa. Yksi tuttu sanoi, että ensimmäiset 5 vuotta se päivittäin niitä pyöritteli, mikä luonnollisesti on vitullinen duuni jos sulla on niitä rastoja muutama kymmen. ne rastat kyllä näyttikin tosi hyviltä.
katjastina

Posts: 398

#46 • • katjastina magnets and miracles
Mulla oli 6 vuotta luonnonrastat ja mitään muuta sinä aikana en tehnyt kun pesin normaalisti shampoolla. Mä annoin niiden hiusten vaan nivoutua yhteen ja tuloksena oli monen paksuisia touveja mutta musta eika rootsin näkösiä ja itse tykkäsin kun ne ei ollut niin ohkasia. En käyttänyt hoitoainetta, mutta välillä laitoin manteliöljyä jos tuntui että päänahka kaipas kosteutta. Ei kyllä mun käsittääkseni rastoja mitenkään erityisesti hoideta, mutta tyylejä on monia.

Rastathiukset= Dreadlocksit, tulee siis Raamatun Vanhan Testamentin Mooseksen kirjasta. Sieltä löytyy Nasiirin lupaus eli kun mies tai nainen vihkiytyy papiksi, tulee hänen noudattaa Nasiirin lupausta, johon kuuluu monia sääntöjä ja yksi niistä on ettei hiuksia saa leikata eikä harjata....

Rastoihinhan voi hoitamatta tulla monenlaista, mutta yleisintä varmaan on ihan normi täit, joita valitettavasti on tänäpäivänäkin melkein kaikissa stadin tarhoissakin, parilla frendillä oli tullut jossain reissussa. Noi matojutut on uskoakseni kuitenkin aika harvinaista, mutta tietty rastan sisään kerääntyy monenlaista likaa, mut idea on olla luonnollinen ja välttää parturia niin ei varmaan Bobo Dredejä semmoset haittaa:)
jont-fu

Posts: 229

#47 • • jont-fu Kyny Prinssi

Sallakat, 6.6.2007 21:25:
jos sä haluut ett ne näyttää hyvältä ja pysyy tiukassa kuosissa, niitä pitää päivittäin pyöritellä. aluksi mehiläisvahan kanssa ainakin, mutta kai se on suositeltavaa pitkin matkaa.



Ton pyörittelyn voi aika hyvin ottaa sellaiseksi automaattiseksi toiminnaksi jota tekee huomaamattaan tv:tä katsoessa, luennolla, irkatessa, miettiessä... Eli ei se välttämättä vie sinänsä paljoo aikaa. Kunhan sitä muistaa tehdä, ja ottaa vaikka netistä selvää miten se pyörittely tapahtuu. Erityisen tärkeetä se on rastojen pesun jälkeen. Itse en käyttäny vahaa edes ja ihan hyvät tuli.

Ja sit pesusta: rastat kannattaa pestä vain n. kerran viikossa! Paradoksaalista kyllä, jos ne pesee joka päivä, niin ne eivät ehdi missään välissä kuivua kunnolla, ja alkavat haisemaan/homehtumaan. Myöskin hoitoaineita ja kalliita hoitavia shampoita tulis välttää, koska ne saavat rastat "avautumaan". Perus saippuaa kerran viikossa ja puristellaan mahdollisimman kuivaksi heti! Muuten voi toki käydä suihkussa useammin, kunhan ei kastele niitä patukoita.. Päänahka tottuu nopeasti siihen että pestään harvemmin, ja tuottaa vähemmän talia.

Itellä oli kakkapatukat pari vuotta ja kaipaan niitä kyllä välillä.. Toisaalta rastojen kantaja leimautuu heti hipiksi ja tuntemattomat tulee kyselemään pajautusta. Ja on ne kesällä aika hiostavat.
keisha

Posts: 1,394

#48 • • keisha bullet with butterfly wings
Itellä on ollut reilut kolme vuotta. Ei oo tullut eläimiä eivätkä haise, eikä kukaan oo tullut vielä haukkumaan että hyi kuinka rumat. Pesen shampoolla kerran viikossa ja pyörittelen mehiläisvahalla, tosin nykyisin ei jaksa enää kovin usein niitä näpräillä.

Onpa täällä kyllä ahdasmielistä jengiä taas, luulis että klubeillä ja konemusapiireissä pyörivät ihmiset oisivat mieleltään avoimia...

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Claquesous

Posts: 3,206

#50 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Rastat on jees.

--
32. of December

Claquesous

Posts: 3,206

#51 • • Claquesous viidettä kolonnaa

keisha, 6.6.2007 22:21:
Onpa täällä kyllä ahdasmielistä jengiä taas, luulis että klubeillä ja konemusapiireissä pyörivät ihmiset oisivat mieleltään avoimia...



Ihminen ei koskaan ole mieleltään avoin. Jotain hyväksytään vain silloin kun se sopii jollain tavalla omaan maailmankuvaan.

--
32. of December

Avatar
#52 • • Annakins Guest

keisha, 6.6.2007 22:21:
Onpa täällä kyllä ahdasmielistä jengiä taas, luulis että klubeillä ja konemusapiireissä pyörivät ihmiset oisivat mieleltään avoimia...



Miten se on ahdasmielisyyttä, että ei pidä rastoista?
remotion

Posts: 5,283

#53 • • remotion nostatus guru

Kolera, 6.6.2007 16:48:
joo ja pitääkö jokaisesta mielipiteestä aina muistuttaa että se on SUN mielipide ei MUN?
MUN mielestä Paavo Väyrynen näyttää kameleointilta. miltä se SUN mielestä näyttää ja näyttääkö se SUN mielestä MUN kameleontilta?


*aplodit**lmao* juuri näin! :D meinas mennä leipä väärää kurkkuu ku aloin naurella röhöttää/höröttää...
Funktion

Posts: 1,720

#54 • • Edited Funktion over 9000

sune
Voin vannoa et rastat kerää itteensä kaikkee mahdollista paskaa ja elämää, oli ne sit hyvin tai huonosti hoidetut.



Aijaa?

Olepa hyvä sitten ja tule kertoon mulle kaikki mitä tiedät asiasta..

Mulla itselläni on ollut rastat, samoin tyttöystävälläni...

Saat todella tulla ihan henkilökohtaisesti kertomaan mulle miksi ja miten hyvin hoidetut ja pestyt rastat kerää itseensä paskaa ja elämää. *vink*

Nimim. ikinä mitään paskaa elämää / muuta paskaa rastoissaan elättäneet


edit: typot


P.S tarjoon kaffet

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

keisha

Posts: 1,394

#55 • • keisha bullet with butterfly wings

Annakins, 6.6.2007 22:47: Miten se on ahdasmielisyyttä, että ei pidä rastoista?

Toki saa olla pitämättä, mutta en käsitä miksi on kommentoitava jotakin tyyliin "Rastat ovat oksettavat ja kamalat, ennemmin leikkaisin kaljun". Mielestäni se on ahdasmielisyyttä.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

sune

Posts: 2,096

#56 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Funktion, 6.6.2007 23:32:
---
sune
Voin vannoa et rastat kerää itteensä kaikkee mahdollista paskaa ja elämää, oli ne sit hyvin tai huonosti hoidetut.

---


Aijaa?

Olepa hyvä sitten ja tule kertoon mulle kaikki mitä tiedät asiasta..

Mulla itselläni on ollut rastat, samoin tyttöystävälläni...

Saat todella tulla ihan henkilökohtaisesti kertomaan mulle miksi ja miten hyvin hoidetut ja pestyt rastat kerää itseensä paskaa ja elämää. *vink*

Nimim. ikinä mitään paskaa elämää / muuta paskaa rastoissaan elättäneet


edit: typot


P.S tarjoon kaffet



voin laatia kirjallisen selvityksen aiheesta ja lähettää sen sulle, Behind Gods Back taitaa olla kaukana *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

kovas

Posts: 1,522

#57 • • kovas Kristo
Täs taitaa olla sama juttu kuin muissakin asioissa. eli jengi muistaa just ne huonot kokemukset ( tai täs tapaukses haisevat ja kamalat rastat), kun ne herättävät enemmän huomiota kuin hyvin hoidetut.

Muuten rastois ei o mitään vikaa ja ainakin kertil ne sopi tosi hyvin :D
devisss

Posts: 345

#58 • • devisss superhero.

Kolera, 6.6.2007 16:48:
---
devisss, 6.6.2007 15:29:
---
Funktion, 6.6.2007 15:14:
Oikein hoidettuina rastat on todella hyvän näköisiä

---


Mun mielestä ainakaan rastat ei näytä hyvältä, saatikka todella hyvältä, oli hoitamattomat tai hoidetut. Korjaisin siis, että oikein hoidettuna rastat on sun mielestä todella hyvän näköisiä.

---

joo ja pitääkö jokaisesta mielipiteestä aina muistuttaa että se on SUN mielipide ei MUN?
MUN mielestä Paavo Väyrynen näyttää kameleointilta. miltä se SUN mielestä näyttää ja näyttääkö se SUN mielestä MUN kameleontilta?



No voi kyynel. *nyyh* Mulle jäi Funktionin kirjotuksesta vähän sellanen "jengi dissaa rastoja, ku eivät vaan TAJUU et OIKEESTI ne on tosi hyvän näköset!" -fiilis. Että pitipähän sanoa siihen jotain.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#59 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Lenita, 6.6.2007 20:10:
Ja mitä elämää niihin voi tulla? Madoista oon kuullu villejä huhuja, mut ois kiva kuulla ihan faktaa



mun yhden tutun rastapäässä asui joskus leppäkerttu! :P

musta rastat on "ihan ok", mutta aika harvoille ne kyllä
mun mielestä sopii ja en kyllä enää itse ottais rastoja.

--
dasinoaisnvs

Verano

Posts: 4,649

#60 • • Verano Merituuli

katjastiina, 6.6.2007 19:02:
musta kauneimmillaan kiedottuna puuvillahuivilla kruunuksi kuningattarien ja prinsessojen pään päälle*sydän*



Todellakin.