Rastat

73 posts, 4 pages, 24,251 views

vivesteri

Posts: 309

#21 • • vivesteri karmea mörkö
Irtorastat oli hetken, puna-mustat.
Tässä opiskelussa ei vaan oikein viitsi pitää niin pitkiä rastoja, sillä ne eivät sovi suojalakin alle ja luultavasti syttyisivät hyvin nopeasti palamaan :(

Muuten kyllä pidän, jos ovat hyvin hoidetut :)
pirpeli

Posts: 5,533

#22 • • pirpeli

ipe, 4.6.2007 23:08:
*ding*



Sä voisit olla hassun näkönen rastojen kanssa*tirsk* Tuo tinttitukka on kyl paaaaljon parempi*sydän*.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#23 • • Annakins Guest
Henk. koht. en ole mikään suuri rastojen ystävä. Ei tulisi mieleenkään hankkia itselle rastoja ja oon nähny vain muutaman tyypin joilla ne on oikeesti ollu siistin näköset. Yleensä vaan aika kuvottavat ja epämääräiset :/

kai ne voi olla siistit jos niitä hoitaa hyvin.
Sallakat

Posts: 2,220

#24 • • Edited Sallakat jungle, baby !
oon nähny erittäin hyvännäköisiä ja hyvin hoidetun näköisiä rastoja. Sellaset ohuet, täysin tasapaksut ja erittäin tiukkaan pyöritetyt (ja jälkikäteen päivittäin hoidetut/pyöritetyt) rastat on tosi hyvännäköset.
Joskus kai itsekin haaveilin, mutta en todellakaan jaksaisi näpertää niiden kaa joka päivä.

Rastoissa on myös se huono puoli, että ne usein haisee tunkkaiselle, vaikka omistaja muuten olisikin hygieeninen ihminen. Sille ei kai voi mitään rakenteensa vuoksi. Esim omaa päätä ei pystyisi kestämään jos olisi tunkkaisen hajuinen, eikä myöskään poikaystävän *sars*

Ne sellaset ituhippirastat mitä täälläkin kaupungissa näkee noin 70%:sti, mitkä on jossain kännijatkoilla kyhätty, eikä sen jälkee oo mitään tehtykään niille, on tosi aunarista ja epämiellyttävän näköiset.
Unikkokeijukainen

Posts: 19

#25 • • Unikkokeijukainen
otin rastat aikoinaan kampaamossa sain kyllä maksaa niistä ihan sikana,mut pysyvät parenmassa kondikssessa kuin luonnonrastat..
kauhea työ rastoissa on :vahata jokapäivä tenkin kun mulla on rastoja about sata päässä
sune

Posts: 2,096

#26 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Ne ketkä haluu haista pahalle voi ottaa rastat! hyh. Kerran irrotin yheltä rastat ja siel todella oli jos jonkinlaista elämää ja haju ei päästä lähteny irrotuksen jälkee raudan/yms paskanpoistolla tai syväpuhdistavilla tai MILLÄÄN muullakaan. *sars*

--
ei kovin ihku eikä plur

-Kerttu-

Posts: 4,542

#27 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Rastat..*sars* Kamalan näköiset ja haisevat pahalle!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ezzy

Posts: 8,060

#28 • • ezzy Droid-pappa

2la, 4.6.2007 14:09:
Eka!
Rastat kertovat laiskuudesta, saamattomuudesta ja köyhyydestä.



toka!
Naisten pitkät hiukset kertoo laiskuudesta, saamattomuudesta ja köyhyydestä
Miesten kaljut kertoo laiskuudesta, saamattomuudesta ja köyhyydestä

Ihmiset haisee! omg
MesMeRise

Posts: 667

#30 • • MesMeRise Spinnamon
Kun mulla oli rastat ei ne kyllä haissu millekkään.

Niitä pitää hoitaa silleen et ne ei haise, ei mulla ollu koskaan sen kanssa ongelmaa. eikä kyllä mitään hometta tai mätää, hyi.
Funktion

Posts: 1,720

#31 • • Funktion over 9000
Uskomatonta miten ihmiset disauttaa rastoja yleisesti sen takia että suurin osa ihmisistä ei osaa ollenkaan hoitaa omiaan..

Oikein hoidettuina rastat on todella hyvän näköisiä, eikä todellakaan haise, homehdu tms. kerää elämää itseensä..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

r0n

Posts: 2,258

#32 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
I vote no.

--
6er reihe

devisss

Posts: 345

#33 • • devisss superhero.

Funktion, 6.6.2007 15:14:
Oikein hoidettuina rastat on todella hyvän näköisiä



Mun mielestä ainakaan rastat ei näytä hyvältä, saatikka todella hyvältä, oli hoitamattomat tai hoidetut. Korjaisin siis, että oikein hoidettuna rastat on sun mielestä todella hyvän näköisiä.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Kolera

Posts: 4,256

#34 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

devisss, 6.6.2007 15:29:
---
Funktion, 6.6.2007 15:14:
Oikein hoidettuina rastat on todella hyvän näköisiä

---


Mun mielestä ainakaan rastat ei näytä hyvältä, saatikka todella hyvältä, oli hoitamattomat tai hoidetut. Korjaisin siis, että oikein hoidettuna rastat on sun mielestä todella hyvän näköisiä.


joo ja pitääkö jokaisesta mielipiteestä aina muistuttaa että se on SUN mielipide ei MUN?
MUN mielestä Paavo Väyrynen näyttää kameleointilta. miltä se SUN mielestä näyttää ja näyttääkö se SUN mielestä MUN kameleontilta?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Sallakat

Posts: 2,220

#35 • • Sallakat jungle, baby !

devisss, 6.6.2007 15:29:
---
Funktion, 6.6.2007 15:14:
Oikein hoidettuina rastat on todella hyvän näköisiä

---


Mun mielestä ainakaan rastat ei näytä hyvältä, saatikka todella hyvältä, oli hoitamattomat tai hoidetut. Korjaisin siis, että oikein hoidettuna rastat on sun mielestä todella hyvän näköisiä.



eiköhän se nyt selviä ilman korjailujakin, että tuo lause oli tosiaan hänen oma mielipiteensä, eikä hän ollut sitä yrittänyt esittää faktisena yleismielipiteenä *justjoo*
Riku

Posts: 3,187

#36 • • Riku The Little Prince
Rastat on aikas HOT. *lääh*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#37 • • astaroth Guest
lämpeen. on tullut lyhyen elämän aikana tavattua monta rastablastatyttöä, jotka ovat olleet varsin suloisia tapauksia

ovat kyllä olleet sellaisia senkin jälkeen, jos/kun ovat niistä luopuneet. eli ei kuitenkaan ole mitään nou nou-listakamaa, jos joskus satun kissaa katsomaan karvoihin
Avatar
#38 • • Rujo Mutantti Guest

ipe, 4.6.2007 23:08:
Ei kiitos! Mieluummin ottaisin vaikka pellehermanni- tai reikäleipätukan tai vaikka mulletin tai kaljun...

*ding*



Miä haluan nähä sulla noitten kaikkien fuusion.
sune

Posts: 2,096

#39 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Funktion, 6.6.2007 15:14:
Uskomatonta miten ihmiset disauttaa rastoja yleisesti sen takia että suurin osa ihmisistä ei osaa ollenkaan hoitaa omiaan..

Oikein hoidettuina rastat on todella hyvän näköisiä, eikä todellakaan haise, homehdu tms. kerää elämää itseensä..



Voin vannoa et rastat kerää itteensä kaikkee mahdollista paskaa ja elämää, oli ne sit hyvin tai huonosti hoidetut.

--
ei kovin ihku eikä plur

Oliwer

Posts: 799

#40 • • Oliwer
Rastat sopii kyllä todella hyvin joillekin ihmisille ja ovat makean näköiset, riippuen tosin niin paljon muusta tyylistä ja kokonaisuudesta.
Sama koskee mielestäni pikkulettejä, vaikkei ne taida enää muodissa ollakaan, ainakin harvemmin nykyään näkee. Pikkuletit saa myös yleensä myöhemmin avattua ja pidempiä hiuksia ei tarvitse siten "uhrata" kuten rastojen kanssa käytännössä kait käy (?)

[pieni]itselleni en ottais varmasti ikinä kumpiakaan, mukavuudenhaluinen kun olen, niin helppo on pop[/pieni]