Rastat

73 posts, 4 pages, 24,220 views

Kimbou

Posts: 608

#61 • • Kimbou

D, 4.6.2007 23:02:
miniletit mielummin kuin rastat :)

joskus oli ja joskus kohta taas!



eiks se oo vähän nigga juttu *justjoo*

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Sin_nombre

Posts: 203

#62 • • Sin_nombre
enpä usko että rastoissa on sen enempää matoja tms ötököitä kun ihan normaali hiuksissakaan. mulle toitotettiin kans rastojen likasuudesta kun niistä pitkään haaveilin. kun ne sitten päähäni sain, huomas ihmiset ettei ne haisekkaan sen likasemmalta ku muutenkaan. oikea hoito ja kunnon pesuhan ne liat vie pois. mulla ei ollu mitään muuta silmillä havaittavaa vikaa rastoissa paitsi vaatteista lähteneet nukat tuppas rastottuu siihen pötkön sekaan.. joten ennakkoluulot roskikseen.
Unikkokeijukainen

Posts: 19

#63 • • Unikkokeijukainen
mä käytän mäntysuopaa rastojen pesussa,aikonaan yksi frendi suositteli ja toimii ihan hyvin..
*hymy*
anis

Posts: 2,451

#65 • • anis

2la, 4.6.2007 14:09:
Eka!
Rastat kertovat laiskuudesta, saamattomuudesta ja köyhyydestä.



Kun vain tietäisit mikä homma niissä on huolehtia eikä se ihan ilmastakaan oo*joo*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Unikkokeijukainen

Posts: 19

#66 • • Unikkokeijukainen
great!rastat kiwoja siihen asti kun niitä jaksaa joka päivä hoitaa
mummoankka

Posts: 369

#67 • • Edited mummoankka
Se joka on leikannu jonkin aikaa päässä viettäneen rastan halki-poikki-pinoon tietää sen hajun ja paskan mitä sinne aiva varmasti tulee...
kannattaa sitten säästää yks rasta ja testata, kun niitä alkaa joskus irrottelee. Kyllä löytyy kakkaa.
vaikka olis miten hyvin "hoidettu".

(aika moni kampaaja varmaan allekirjottaa...)

mut ihan kivalle ne joidenki päässä näyttää...*piis*
sune

Posts: 2,096

#68 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

**JenKKis**, 11.6.2007 23:26:
Se joka on leikannu jonkin aikaa päässä viettäneen rastan halki-poikki-pinoon tietää sen hajun ja paskan mitä sinne aiva varmasti tulee...
kannattaa sitten säästää yks rasta ja testata, kun niitä alkaa joskus irrottelee. Kyllä löytyy kakkaa.
vaikka olis miten hyvin "hoidettu".

(aika moni kampaaja varmaan allekirjottaa...)

mut ihan kivalle ne joidenki päässä näyttää...*piis*



allekirjoitan! *joo*

--
ei kovin ihku eikä plur

Rivakka

Posts: 593

#69 • • Rivakka T2xikerien
Rastat on erittäin mun mieleeni! Oon itellekki halunnu jo monta monta vuotta, mut enpä oo vielä saanu hiuksia kasvatettuu tarpeeks pitkiks, en ees lähellekkään.. Pari kertaa oon miettiny "tekorastojen" laittoo, mut sit kumminki haluisin ihka omat!
uniqe

Posts: 397

#70 • • uniqe suski
Oi että, tällaiset oli joskus vuosia sitten ja täytyy sanoa että on tullut uudelleen himo. Meitsillä on sen verran ohuemmat hiukset, et mulla oli aitoa hiusta sekasin omien hiusten kanssa ja oli ne kyllä aika suurtöiset myös hoidon suhteen juuri sen takia. Mehiläisvahalla niitä hinkkailin.
Miss Annie

Posts: 57

#72 • • Miss Annie
Mulla oli rastat omissa hiuksissa teininä vuonna -98, kun sain ne ilmaiseksi koska kaverini opiskeli kampaajaksi ja ne koulussa halus kokeilla niiden tekoa. Ne oli ihan kivat ja silloin ei vielä joka toisella tyypillä niitä ollut. Olin vanhainkodissa kesätöissä ja yks mummo valitti niistä narisevalla äänellään: "Minkätakia pitää tukkansa laittaa kuin neekerinaisella?". Muuten kyllä sain pelkkiä kehuja niistä. Aluksi ne oli ihanat, mutta myöhemmin ne alkoi painamaan nukkuessa ja ne takertui inhottavasti toisiinsa, vaikka kuinka vahaili. Sit pakko oli aina kehittää jotain viritystä, huivii tms. kun se juuri kasvaessaan oli karseen näkönen, eikä sitä saanu takutettuu hyväks. Kampaajatuttuni leikkas ne veks ja haju oli kyllä ihan kamala... olin ihan paniikissa, kun paikoin oli vaan 1cm omaa hiusta jäljellä ajattelin että näytän syöpäpotilaalta, mutta kaverini saikin mulle todella kauniin lyhyen mallin leikattua niistä.

Suosittelen, että takutetun rastan päälle laitetaan spiraalipermanenttirulla ja aineet vaikuttamaan siihen vielä päälle. Tuli aivan ihana, kun rastat ei ollu sellasia tikkusuoria pötköjä. Ja kyllä aidot omat rastat on 1000 kertaa hienommat, kuin tekorastat.
terraluna

Posts: 1,270

#73 • • Edited terraluna Agentti
Noista rastojen elävistä: levää ainakin kasvanu yhden urheilevan ja päivittäin suihkussa käyvän kaverin rastoissa, joutui niistä siksi luopumaan. Sit tottakai jos jotain täitä onnistuu saamaan jostain, niin veikkaan että rastoista niitä on aika helvetin paljon vaikeampi saada karkoitettua kuin tavallisesta hiuksesta (kun se jo niistäkin voi olla työn takana). Myös jos rastoihin kaatuu esim. siideriä, sitä sokerilientä on vaikea saada pestyä hiuksista pois.

Puhtaana pidetyt ja hoidetut rastat on kivat ja etenkin afrotukassa niistä tulee luonnostaankin tosi makeen näköiset, tiiviit patukat. Näitä hippitakkuja en sit oikeen tajuakaan (yhelläki kaverilla koko pään kokonen iso rastamöykky päässä) ja muutenkin rastat sopii musta parhaiten mustille ja miehille, mut makuasioitahan ne sit jo onkin. :)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!