Scarlett Johansson vai Keira knightley

203 posts, 11 pages, 65,509 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#81 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Scarlettissa on sitä vanhanajan glamouria. Uskomattoman kaunis nainen ja pointsit mimmille, kun ei ihannoi tuota Hollywoodin sairasta 0 kokoa!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jammailija

Posts: 3,224

#82 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Scarlett vie voiton. Hemaisevan seksikäs, hunajainen ja kurvikas*slurps*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

xandra

Posts: 281

#83 • • Edited xandra bambi

Lyylikki, 3.5.2007 10:50:
...Tämä 0-koon ihannoiminen on mielestäni melko sairasta, sillä 0 -koon naisten tulisi olla semmoisia taskuvenuksia, eikä näitä nykkyisiä hongankolistajia.

Ostettiin veljentytöllle housut kokoa 8 (englantilainen mitoitus) eli koko 4 jenkeissä ja 36 suomessa. Tyttö on pitkälti yli 160 cm pitkä, mutta housut olivat hänelle pitkät! Ei vaatteen koolla siis ole mielestäni mitään väliä, jos se on suhteutettu kantajansa kokoon. Yli 170 cm pitkien naisten ei ei tulisi todellakaan olla 0 -kokoisia, vaan ne vaatteet pitäisi tehdä näille siroille ja lyhyille naisille. On varmasti inhottavaa esim. alle 150 senttisenä ja kapoisena naisena olla kuitenkin lyhentämässä houdusuja, jotka muuten istuu kivasti.



[Sorry OT]

Öö.. Siis että pitkä nainen ei muka voi olla siro?? Tuo ylläoleva logiikka meni vähän ohi.. Miksi pidempien ihmisten tulisi olla suhteessa vielä isompia kuin lyhyiden? Luonnollisesti paino on heillä korkeampi, mutta toki BMI ja koko voi olla aivan sama kuin lyhyemmilläkin naisilla.

Huomattavasti inhottavampaa kuin housujen lyhentäminen on se, että niitä ei voi pidentää. (Huom. kunnon pukujen housut tehdään jopa pitkäjalkaisille ylipitkiksi, ja käännetään vasta kaupassa käyttäjälle sopiviksi) Itse 177 senttisenä ja kuitenkin pieniluisena olen iloinen siitä, että S kokoiset paidat eivät loput napaan, tai että 27-tuumaiset housut eivät näytä päälläni capreilta.

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Lyylikki

Posts: 2,975

#84 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

xandra, 3.5.2007 19:21:
[Sorry OT]

Öö.. Siis että pitkä nainen ei muka voi olla siro?? Tuo ylläoleva logiikka meni vähän ohi.. Miksi pidempien ihmisten tulisi olla suhteessa vielä isompia kuin lyhyiden? Luonnollisesti paino on heillä korkeampi, mutta toki BMI ja koko voi olla aivan sama kuin lyhyemmilläkin naisilla.

Huomattavasti inhottavampaa kuin housujen lyhentäminen on se, että niitä ei voi pidentää. (Huom. kunnon pukujen housut tehdään jopa pitkäjalkaisille ylipitkiksi, ja käännetään vasta kaupassa käyttäjälle sopiviksi) Itse 177 senttisenä ja kuitenkin pieniluisena olen iloinen siitä, että S kokoiset paidat eivät loput napaan, tai että 27-tuumaiset housut eivät näytä päälläni capreilta.



Kyllä nainen voi olla pitkä ja siro, eipä siinä mitään ja kun näin on, niin ilmestys on yleensä melko mukava. Tarkoitin postauksellani sitä, että mielestäni 150 cm ja 175 cm naisen, joiden molempien BMI on 20, ei pitäisi "joutua" ostamaan samoja vaatteita. Kun pituus ja paino kasvaa samassa suhteessa, niin minun logiikalla myös vaatekoon pitäisi kasvaa. Ei toki ehkä samassa suhteessa, mutta kuitenkin. Ymmärsitkö mitä tarkoitin?

Olipa suhde kumpaan suuntaan tahansa, niin inhottavaa kuitenkin, että kaupasta ei löydy valmiita vaatteita. Tietenkään ei löydy, kun ihmisiä on niin valtavasti, joille vaatteita tehdään.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#85 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
ei scarletissakaan mitään vikaa ole,
mutta kallistun keiran suuntaan <3

--
dasinoaisnvs

Avatar
#86 • • Edited cjet Guest

ville, 2.5.2007 14:25:
Diggaatko hyllyvästä lihasta vai luiden kolinasta?



Noiden valokuvien perusteella kolisis kyllä luut anyway molemmissa tapauksissa. Kropaltaan toi ensimmäinen oli parempi, mut epäilen että tissit on kuitenkin viel aika ketunnenämäiset. *nauru*
dncr

Posts: 249

#88 • • dncr aika notkee

OlliS, 4.5.2007 10:13:
Komppaan. Keira on vähän turhan luiseva.
Scarlett olisi perfect, jos vielä vähän treenaisi kroppaansa.



Kröhöm. Eiköhän noi Hollywoodin naiset treenaa kohtalaisen paljon kroppaansa - myös Scarlett.

--
The love we give away is the only love we keep.

OlliS

Posts: 3,999

#89 • • OlliS Further

dncr, 4.5.2007 10:23:
---
OlliS, 4.5.2007 10:13:
Komppaan. Keira on vähän turhan luiseva.
Scarlett olisi perfect, jos vielä vähän treenaisi kroppaansa.

---


Kröhöm. Eiköhän noi Hollywoodin naiset treenaa kohtalaisen paljon kroppaansa - myös Scarlett.


Maybe, en ole sen tarkemmin perehtynyt asiaan. Mutta kuten Ville tossa aikaisemmin on todennut, on käsivarsien ym. muodosta pääteltävissä ettei ainakaan mitään hirveän tiukkaa treeniä ole tullut tehtyä.
Freja

Posts: 8,775

#90 • • Freja Sihteeri

dncr, 4.5.2007 10:23:
---
OlliS, 4.5.2007 10:13:
Komppaan. Keira on vähän turhan luiseva.
Scarlett olisi perfect, jos vielä vähän treenaisi kroppaansa.

---


Kröhöm. Eiköhän noi Hollywoodin naiset treenaa kohtalaisen paljon kroppaansa - myös Scarlett.



Varmaankin tossa haettiin enemmän sitä, että S näyttäisi urheilijamaisemmalta? En kyl siis tiedä, mutta itse näin asian käsitin.
S on kuitenkin loppujen lopuks aika "pehmee".

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Pätkis

Posts: 1,038

#92 • • Pätkis Pikkis

xandra, 3.5.2007 19:21:

[Sorry OT]

Öö.. Siis että pitkä nainen ei muka voi olla siro?? Tuo ylläoleva logiikka meni vähän ohi.. Miksi pidempien ihmisten tulisi olla suhteessa vielä isompia kuin lyhyiden? Luonnollisesti paino on heillä korkeampi, mutta toki BMI ja koko voi olla aivan sama kuin lyhyemmilläkin naisilla.



Tottakai pitkäkin tyttö voi olla siro, mutta harvempi isokokoinen ihminen kasvaa myös luustoltaan niin kapeaksi kuin nuo tietyt koot antavat ymmärtää. Yleensä luuston mallista tulee sellainen, että se "jaksaa kantaa" ihmsen pituuden. Tai miten sitä nyt kuvailisi: Että ihan sama paljon kapenet vyötäröstä, jos harteiden ja lantion luut yksinkertaisesti on sen verran leveät ettei kittapaidat ja kittapyllyhousut mene päälle. Ne on niitä rakenne-eroja esim. Suomalasen ja Baltialaisen naisen luuston välillä -jos yleistetään. Toiset on pitkiä ja vankkoja, toiset on pitkänhuiskeita ja kapeita ihmisiä.


Mitä tulee topikin alkuperäiseen aiheeseen: Scarlett *joo*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

ville

Posts: 3,780

#93 • • ville olen oikeasti ujo

OlliS, 4.5.2007 10:28:
Maybe, en ole sen tarkemmin perehtynyt asiaan. Mutta kuten Ville tossa aikaisemmin on todennut, on käsivarsien ym. muodosta pääteltävissä ettei ainakaan mitään hirveän tiukkaa treeniä ole tullut tehtyä.



En oo kyllä ihan varma onko tää keskustelu käyty täällä vai meidän syväluotaavissa viikonlopun keskusteluilloissa tapiolassa :D


Mut tosiaan: scarletista IMO näkyy snadisti tietynlainen "liikumattomuus" ts vaikkapa kädet & reidet on pikkusen tasapaksut, sen sijaan, että niissä näkyisi enemmän lihasten "kaarta". Toimii kohtuuhyvin vielä noin nuorena, mutta jossain välissä paikat alkaa löystyä ja silloin pitäisi imo olla vähän enemmän sitä lihasta alla, jotta paikat pysyy kasassa.

Homma on ehkä snadisti nähtävissä tästä kuvasta:

http://www.trendencias.com/images/2006/12/scarlett%20lv.jpg

Jossa tuskin on sattumaa, että käsi peittää juuri vatsan seudun....


Mutta tosiaan, vaikka tällä tavalla tylystikin arvostelee, niin mä en missään nimessä sano, että scarlett olisi jotenkin heikossa kunnossa. Voihan olla, että scarlett kuuluu siihen vartalotyyppiin, jossa on aina vähän enemmän pyöreyttä ja siten treenaaminen on erittäin hankala saada näkymään, vaikka mitä tekisi.
Freja

Posts: 8,775

#95 • • Edited Freja Sihteeri
En puhu ku en osaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ville

Posts: 3,780

#96 • • Edited ville olen oikeasti ujo

Pätkis, 4.5.2007 10:55:
Tottakai pitkäkin tyttö voi olla siro, mutta harvempi isokokoinen ihminen kasvaa myös luustoltaan niin kapeaksi kuin nuo tietyt koot antavat ymmärtää.



Niinpä...

Tässä kuva Suvi "30" Koposesta, joka siis suomalainen huippumalli, joka tainnut olla kaikkien merkkien kevätnäytöksissä:

04.jpg&w=300

Jossain haastatelussa totesi ruokavalioistaan: "mulla on aina mukana rusinoita. Ne on tosi nopeita syödä ja auttaa hyvin jaksamaan kiireen keskellä". Vapaasti varmaan tulkittavissa: "koska mä olen näin laiha, en voi syödä normaalia ruokaa ilman, että vatsa alkaa pullottaa. Ainoa keino on syödä tosi vähän ja rusinat on siihen sopivia"


Koko 30 eli paremmin "0 koon malli" on IMO aika sairas villitys muotimaailmassa. Kovasti sanotaan, että villitys on suurien homosuunnittelijoiden aikaansaannosta, sillä he diggaavat nuorista teinipoikavartaloista, mutta aika tehokkaasti kaikki catwalkit tätä kokoluokkaa käyttävät. Itselleni tulee lähinnä mieleen yökytysreaktio kun noita kuvia katsoo....
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#98 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä en kyl ymmärrä, miten kukaan voi olla kokoa 30 *ding* vaikka olis kuinka pienet luut... paitsi jos pituus on max. 150cm *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Tiia

Posts: 352

#99 • • Tiia
Aika mitäänsanomaattoman näkösiä.. Scarlettin naama ei oikeen miellytä, niin valitsen Keiran.
Lyylikki

Posts: 2,975

#100 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

ville, 4.5.2007 11:04:

Niinpä...

Tässä kuva Suvi "30" Koposesta, joka siis suomalainen huippumalli, joka tainnut olla kaikkien merkkien kevätnäytöksissä:

04.jpg&w=300



Onko toi kuva edes totta. No HUH HUH. Eikös toi ponnahtanut pinnalle siitä suomen Huippumalli haussa ohjelmasta peräti?