Scarlett Johansson vai Keira knightley

203 posts, 11 pages, 65,353 views

ville

Posts: 3,780

#1 • • Edited ville olen oikeasti ujo
Vartaloiden taistelu, kumpi iskee enemmän! Diggaatko hyllyvästä lihasta vai luiden kolinasta? Areenalla kaksi tunnettua näyttelijää:

scarlett_johansson_44.jpg

Scarlett "36" Johansson

20061129-190302-1.jpg

Keira "30" knightley
Miksan

Posts: 1,464

#2 • • Miksan
Keira, mut voiton ratkasee kyl hiusten väri*hymy*
KooKie

Posts: 4,338

#3 • • KooKie aka. Petress Pan
Eli keskustelu naisihanteista? Eikö tätä voisi kuitenkin käydä "kuumimmat emännät" -topikissa, vaikka siellä toi kuvapostailu onkin se "pääidea"?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

hallucinogen

Posts: 8,190

#4 • • Edited hallucinogen Edain
Mikä tän topicin idea on? Eikö kuumimmat emennät ois riittänyt? Mitä itse kysymykseen tulee niin blondit nounou ja koko vois olla puolivälissä :D Tosin eipä tuolla vaalealla tytöllä nyt hirveästi näytä olevan "hyllyvää lihaa".

--
pikku-*possu*

ville

Posts: 3,780

#5 • • ville olen oikeasti ujo

hallucinogen, 2.5.2007 14:28:
Mikä tän topicin idea on? Eikö kuumimmat emennät ois riittänyt? Mitä itse kysymykseen tulee niin blondit nounou ja koko vois olla puolivälissä :D Tosin eipä tuolla vaalealla tytöllä nyt hirveästi näytä olevan "hyllyvää lihaa".



No kun ei siellä kuumimmat emännät topicissa saa tietää vastausta tähän ajankohtaiseen polttavaan kysymykseen!
Fyrisch

Posts: 4,525

#6 • • Edited Fyrisch
Keira knightley

edit. niin ja kyl sellanen treenattu vartalo on jees, tosin henkilökohtanen läppähän toi..

esim. jos on tyhmä muija nii on ihan jees jos on kaunis ja tiukka kroppa, ja sit ne rennoimmat voi olla skidisti tukevampia .D
Avatar
#7 • • trusti Guest
meizi diggaa muhkummasta

...mut kyl toi keirakin kelpais *vink*
ezzy

Posts: 8,060

#8 • • ezzy Droid-pappa
Molemmat on kyllä aivan susirumia. On HETKIÄ (harvoja kuvia) jolloin ne ei ole sitä, mutta ei vittu oikeesti et on vastenmielisiä akkoja kumpainenkin.
Avernian

Posts: 7,451

#10 • • Avernian Kerettiläinen
Scarlett.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

ezzy

Posts: 8,060

#13 • • ezzy Droid-pappa
ja mitä "hyllyvää lihaa" scarlettissa on muuta kuin rinnat? Aika terve maailmankuva jos scarlett on jotenkin lihava :)
RiD

Posts: 2,817

#14 • • Edited RiD Nukemi
Scarletti vie.

Ei tollaset langanlaihat luutikut oo kivoja.
Toisaalta, mun makuun scarletilla on taas sitten liian isot noi rinnat, makunsa kullakin :D

--
*super* *possu*

ville

Posts: 3,780

#16 • • ville olen oikeasti ujo

r e m o t i o n, 2.5.2007 14:54:
Scarlett tietenki Keira toki erittäin hyvä kakkonen. mits nuo numerot tuossa meinaa?



Koot, mut noi on veikkaukset. Keyra taitaa olla julkisesti tunnustanut että "päässyt" kokoon 30, scarlett näyttää imo joltain 36:a.

Iän puolesta nämä on tosi nuoria. Keyra 22 ja Scarlett 23.
pirpeli

Posts: 5,533

#20 • • pirpeli

Fyraett, 2.5.2007 14:57:
villi veikkaus: neitien iät



Pöljät. Vaatekoko.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-