Sairastupa

248 posts, 13 pages, 85,833 views

KeijoK

Posts: 1,495

#181 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
7. päivä käsikantositeessä ihan pikku humalaisen portaissakohelluksen jälkeen. *blush*
Olkapää murtunut. Ihan muutama sata pikku mustelmaa selässä. Lääkäri totesi että onneksi olit kännissä olisi voinut käydä paljon huonommin...so true =D
Viikon päästä uudestaan kuvauksiin ja sitä rataa....palataan silloin asiaan

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Avatar
#182 • • Reivaaja Guest
Kylkiluussa ei vakava, mutta ärsytyskynnyksen ylittävä murtuma.
Liikkuminen ärsyttää, yskiminen vituttaa ja känniset kaverit raivostuttaa.

- Hei Kalle! *töks*
Kiitti vittusaatana.

Ei jaksa nyt mennä lääkäriin, mut kait se on kohta pakko.
KeijoK

Posts: 1,495

#183 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Sairastupa:

Reivaaja, 4.9.2009 13:25:


Ei jaksa nyt mennä lääkäriin, mut kait se on kohta pakko.



Itse kanssa tappelin itseni kanssa 10 tuntia ennenkuin myönsin että ei vissiin mee mobilaatilla ja buranalla ohi tällä kertaa =D

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Avatar
#184 • • Reivaaja Guest

Replying to Sairastupa:

KeijoK, 4.9.2009 13:53:
---
Reivaaja, 4.9.2009 13:25:


Ei jaksa nyt mennä lääkäriin, mut kait se on kohta pakko.

---


Itse kanssa tappelin itseni kanssa 10 tuntia ennenkuin myönsin että ei vissiin mee mobilaatilla ja buranalla ohi tällä kertaa =D


Tää vamma tuli viikonloppuna ku kaveri halus painii :/ Ei tää tosi oo kovin paha, ku huomasin vasta tiistaina ja eilen alko vasta oikeesti sattua, mut kipulääkkeet loppuu kohta ja tarviin lisää et uskallan lähtee potbeihin tönittäväx..
Inferno@Tre

Posts: 678

#185 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Lensua pukkaa once again *uuh*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

kinderi

Posts: 1,783

#186 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Sitä joutunee huomenna aamusta painelemaan arvariin, sen verran vauhdilla tuntuu poskiontelot menevät tukkoon.
Ärh.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

tws

Posts: 512

#187 • • Edited tws
Eipä o vähää aikaa näin paska olo ollu. Huomen vast selvii mikä on, mut on ku lasinsirui menis kurkust alas ku nielasee *eiei* melkein mitää ei saa syötyy. Sais nyt nopeesti tän vaa pois *uuh*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

Freja

Posts: 8,775

#188 • • Freja Sihteeri
o/
mut olihan tää arvattavissa. Hm. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kolera

Posts: 4,256

#189 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
vittu kaverin häissä sit tuli otettuu hippasen häppää muttei ihan hirveesti ku aattelin et sunnuntaina olis ollu sit mauton flunssa ja kuume ku mittailin just ennen häihin menoa sen 37.3 ja oli muutenki koko viime viikon vittuillu kurkku ja roppa. No eikös sit sunnuntaina ollukki jo terve ja manailin et perkele ku ihan turhaa hissuttelin =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

kinderi

Posts: 1,783

#190 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Sitä ollaan sitten koko perhe kipeenä. Lapsilla hirvee yskä ja räkätauti, itellä vaan satunnaista yskimistä.
Toinen lapsi ei saa rohinan ja yskimisen takia hengitettyä kunnolla, ja lääkäriin ei yllättäen saa aikaa.
Ei muuta kun 16 asti odottelua ja sitte päivystykseen. Kivaa.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

turquoise

Posts: 732

#191 • • turquoise e-ra2co
No en tierä mikä on, mutta on väsyttäny pidemmän aikaa jo aika paljon, päätä särkee, silmiä kirvelee, kuumeinen olo vaikka on näyttänyt jopa normaalia alempia lukuja, on huipannutkin ja kauhee ruoanhimo kaiken aikaa.
Niijja en ole raskaana.
Kai joku orastava flunssa + auringonvalon väheneminen tai jottain ressiä.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Laskeuma

Posts: 240

#192 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
jep... mul on sikapaska, kävin lekurissa.

oli bakteerit levinny poskionteloon ja keuhkoputkeen oli jo menossa, sain jyty antibiootit.

ja nyt iski se jytykuume, taistelu alkakoon.

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

kinderi

Posts: 1,783

#193 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Sairastupa:

kindertin, 21.9.2009 11:30:
Sitä ollaan sitten koko perhe kipeenä. Lapsilla hirvee yskä ja räkätauti, itellä vaan satunnaista yskimistä.
Toinen lapsi ei saa rohinan ja yskimisen takia hengitettyä kunnolla, ja lääkäriin ei yllättäen saa aikaa.
Ei muuta kun 16 asti odottelua ja sitte päivystykseen. Kivaa.



Ja kun käytiin natiaisten kanssa lekurissa, saatiin avaavaa lääkettä, niin enkö mä sitten kotona pamauta varpaani sohvanjalkaan ja TADAA!! Vittu mulla on varvas murtunu. EI NÄIN!!!!! *toktok*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

hemuz

Posts: 2,178

#194 • • hemuz kätevä emäntä
Kahtena päivänä nyt käyny lääkärissä ja ne totes et silmätulehdus mikä silmätulehdus. Justiin tursus alaluomesta jotain mätää...
Oiskohan se luomi tulehtunu...*ding*
Avatar
#195 • • Muussika Guest
Terve!

Se ois sitten seitsemäs lenssu menossa tänä vuonna. Jospa sais 12 täyteen, ni ois joka kuukaudelle oma! <3
hane

Posts: 242

#196 • • hane
joku flunssa tuli sitten pikana. aikaisemmin on ollut vähä kauemman aikaa "olo", mutta tämä tuli kyllä tunnissa! kuume nousee.....*sars*

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

Avatar
#197 • • Sunshine^82 Guest
*nuha* o/

Yskittää, nokka vuotaa, välillä kylmä ja välillä kuuma.. plaah. Ahdistaa tää sisällä olo ja ulkonakin hieno ilma. *igor*
turquoise

Posts: 732

#198 • • turquoise e-ra2co
Mä oon kärsinyt KOKO elämäni kipeytyvistä jaloista. Oon huomannut monesti, että mitä kipeemmiksi ne / toinen niistä tulee, niin sitä paskempi keli on tulossa. Muutama vuosi sitten ulkomailla asuessani heräsin kello 07 niin kovaan jalkakipuun, että teki mieli itkeä. Ei pystynyt enää nukkumaan vaan piti lähteä kävelylle. Samana iltana tuli niin kova ukkosmyräkkä, että alueelle määrättiin ulkonaliikkumiskielto. Kukaan ei ikinä usko, kun sanon että sää vaikuttaa oikeesti näihin koipiin. Eikö oikeasti tästä ole mitään tutkimustuloksia? Vai onko mulla joku krooninen reuma tms.?
Ainoo mikä auttaa, on urheilijarasvat ja siihen päälle villasukat.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

kinderi

Posts: 1,783

#199 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mulla on joku ihmeellinen flunssa tms menossa.
Jouluaattona iski päälle tuhatta ja sataa, yön valvoin kuumeen kanssa täristen, ja pari päivää meni sitte aikamoisessa koomassa finrexiä ja jotain "flunssanappeja" kiskoen.

Nyt ois muuten ihan kiva, mutta tuntuu että nenä menee vähän väliä tukkoon, ja kurkussa pyöritellään teräsharjaa säännöllisin väliajoin. Pakko juoda koko ajan tai alkaa ihan kunnolla sattumaan.. Aamusin on aika pirun kivaa nousta ylös kun tuntuu että kurkkua viillettäs sisältäpäin.

Jospa tää taas hetkeks helpottas, tällä hetkellä on ihan tarpeeks muutaki vaivaa(vatsa, lonkat, polvet, olkapäät näin aluks) ettei tarttis mitään semilenssuja olla.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ValaX

Posts: 3,891

#200 • • ValaX
Multa postettiin nukutuksessa kolme hammasta kun niiden juuret oli päässy tulehtumaan pahasti. Ennen leikkausta käväs pari kertaa mielessä eräs elokuva jonka nimeä en muista missä potilas jäi vahingossa hereille operaation ajaksi. Ei pystynyt puhuimaan eikä liikuttamaan mitään, ainoastaan ajattelemaan ja tuntemaan kivun.

Saamani rauhottavat veti mut sellaseen tokkuraan jo enennen leikkaussaliin viemistä että unohdin sitten koko leffan:)

Tässä hyvä esimerkki siitä miksi kannattaa huolehtia hampaistaan ja käydä säännöllisin väli ajoin hammaslääkärissä. Sekä asioihin on puututtava heti kun rupee oireilemaan eikä pitkitä, sitä niin kuin minä tein ja tästä syystä jouduin olemaan sairaalassa ti-la.