PARADISE 2007 @ Caribia Waterpark

474 posts, 24 pages, 141,812 views

KooKie

Posts: 4,338

#401 • • KooKie aka. Petress Pan

Mar6, 15.4.2007 18:24:
---
Onneksi taas helvetin hyvä seksi kotona piristi ja lohdutti! Kiitos ja anteeksi - mulla oli sssssatnan mahtavaa, milloin otetaan uusiksi?

---

Tässä nähtiin mallikkaasti muotoiltu bilepalaute, mad props!! *jiihaa* *lmao**lmao*



Hahah, joo, mut oli se nyt illan kokonaisfiiliksen kannalta ehdottoman tärkeää!
(http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=55309;pid=945402#945402) ;D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

juzmasta

Posts: 11

#403 • • juzmasta
Erinomaiset bileet. Kolkkoon ja kylmään Serenaan verrattuna aivan mahtava fiilis. Musiikki oli parempaa ja ihmiset monin verroin iloisempia! Ajankohta oli mainio, kun kaikilla jo kevättä rinnassa. Ainoana negatiivisena puolena näkisin loppumisajan. Aivan hyvin olisi voinut jatkua juhlat neljään. Tällaiset voisi ja pitäisi järjestää joka viikonloppu.
KiksuPasi

Posts: 50

#404 • • KiksuPasi

juzmasta, 15.4.2007 19:24:
Erinomaiset bileet. Kolkkoon ja kylmään Serenaan verrattuna aivan mahtava fiilis. Musiikki oli parempaa ja ihmiset monin verroin iloisempia! Ajankohta oli mainio, kun kaikilla jo kevättä rinnassa. Ainoana negatiivisena puolena näkisin loppumisajan. Aivan hyvin olisi voinut jatkua juhlat neljään. Tällaiset voisi ja pitäisi järjestää joka viikonloppu.



Kyllä niistä hohto häviäisi pidemmän päälle, jos viikottain ;) semmonen kylpyläviikonloppu olis hyvä :P pari kertaa vuoteen :D *vink**pahis*

--
--PhaSeejh--

Aidrian

Posts: 1,799

#405 • • Aidrian Furian Master
ei vittu mikä reissu*pihkassa*vaikkei se aluksi niin hyvin alkanutkaan, kun tulomatkalla hiukan yli puolivälin huomattiin lippujen jääneen kotiin*känni*tämä aiheutti sen, että oli liikuteltava autoa hiukan nopeammin Turun suuntaan saadaksemme uudet ennakot kotiin jääneiden tilalle (olishan niitä lippuja ovellekin riittänyt, mutta haluttiin ne ennarit) 15:55 saatiin Tiketin uudet piletit (kauppa meni 16.00 kiinni) Sitten hotelliin ja armotonta tinausta 3h -> bilekunto*känni*ja viimoiset tipat mintusta tyhjeni Caribian ovella. Noin muuten ilta oli loistava, übermahtava*slurps*Kauniita ihmisiä, hienoa musaa joka puolella ja ennenkaikkea ympäristö ja muiden ihmisten fiilistely teki tästä reissusta loistovalinnan. Tuli pelleiltyä vedessä, rengasradalla ja veivattua biisejä niin paljon että pohkeet on edelleen aivan tukossa*aplodit*jatkoille asti ei enää jaksanut, känä vei voiton*plur*
ainoa miinus tuon em.lippuhärdellin lisäksi on se, että autosta hajosi reissulla jotain ohjaustehostimesta ja rahaa paloi kohtuuttoman paljon, mutta itseäpä tuosta saa syyttää..

kiitos ja kumarraus järjestäjille ja kanssabilettäjille, olitte loistavia!*plur*
luba

Posts: 226

#406 • • luba
kivaa oli *aplodit**aplodit*
Maago

Posts: 326

#407 • • Maago
ketä se tyyppi oli kellä oli oranssi kypärä päässä ?=) oisko mun sit pitäny ottaa valkone kypärä mukaa itelleni? *lmao*
remotion

Posts: 5,283

#408 • • remotion nostatus guru
oli muuten aika hilpeyttä herättävät tämä speedo+henkselit kaveri.
ihme että borat mallin uikkareita ei näkynyt...
e/v

Posts: 434

#409 • • e/v
Oli kyllä messevät kemut :) Kylpylä oli mitä mainioin, ja kuten jo aikaisemminkin mainittu, paikasta toiseen oli helppo ja nopea siirtyä. En ollut vieraillut kyseisessä kylpylässä koskaan aiemmin, ja paikka yllätti erittäin positiivisesti.

Miinuksena tosin tapahtumalle, että ajoittain musat soivat häiritsevästi päällekkäin, varsinkin Housenation-areenalla olisin mieluusti viihtynyt... mutta Nessin soittaessa pääpuolella musiikista ei kuulunut mitään :(

Tuli myös ystävien kanssa pohdittua, että oliko pääpuolen musa ehkä hieman liian rankkaa (?) Olihan tietysti kyseessä selkeästi kylpyläreivit (!), mutta musalinjaus ajoittain kyllä hieman yllätti. Orkidealle kuitenkin illan kruunu, erittäin osuvia ja mainioita kipaleita. Ei asialle vaan voi mitään, mutta herran kokemus aikaisemmista tapahtumista kyllä näkyy.

Voi olla, että olen liian kermaperse... mutta mun makuun musa oli liian kovalla. Korvatulpista heti sisääntullessa TODELLA iso plussa, mutta tulppia oli melko mahdotonta käyttää... koska ne imivät vettä :/

Mutta kerta se ensimmäinen kyseiselle tapahtumalle. Toivottavasti pääsemme tulevaisuudessa nauttimaan uudelleen tapahtumasta samassa paikassa! Järjestäjälle iso kiitos! Tuollaisessa tapahtumassa on varmasti aivan järkyttävästi töitä...

Kuitenkin plussatessa illan saldoa, plussia tapahtumalle kertyy huomattavasti enemmän kuin miinuksia. Omalla tavallaan ihan uniikki kylpylätapahtuma! *aplodit*
Tarsu

Posts: 2,449

#410 • • Tarsu
meininki alko kunnolla vasta orkidean setin aikaan,
mutta kyllä tää silti kiva bile oli :)

tytöt; olitte tosi nättejä ja musiikki oli pääosin myös hyvää.

remotion, 15.4.2007 20:06:
oli muuten aika hilpeyttä herättävät tämä speedo+henkselit kaveri.


päivää vaan :D
(ne oli muuten sloggit ja nyt ne on ruosteessa henkseliklipsujen kohalta :D )

ihme että borat mallin uikkareita ei näkynyt...


hah, tollaset ois kyl pitäny yhelle kaverille saada :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

blastic

Posts: 930

#411 • • blastic ballistic ballstick

e/v, 15.4.2007 20:10:
Voi olla, että olen liian kermaperse... mutta mun makuun musa oli liian kovalla. Korvatulpista heti sisääntullessa TODELLA iso plussa, mutta tulppia oli melko mahdotonta käyttää... koska ne imivät vettä :/



Tätä vähän harmittelin itekin. Vola oli aavistuksen liian kovalla että olisi selvinnyt koko iltaa ilman tulppia, mutta toisaalta taas kunnolla korviin tungettuina kertakäyttötulpat vaimensivat liikaa (tais olla -34dB tulpat) ja yhdistettyä armottomaan huonoon äänenlaatuun jäi jäljelle pelkkää puuroista huminaa. Parhaan kompromissin löysinkin asettamalla tulpat niin löysästi korviin kuin mahdollista, jolloin terävimmät diskantit vaimenivat siedettävälle tasolle. Haittapuolena tässä oli tietenkin se, että ne tipahtelivat korvista aika herkästi. Tulppien kastuminen ei sinänsä haitannut juurikaan.
Avernian

Posts: 7,451

#413 • • Edited Avernian Kerettiläinen
Lukuunottamatta erästä helvetin huonosti käyttäytyvää naamaa oli bileet mitä mainioimmat, kun ei tunkenut sinne isoimman tungoksen keskelle.

Mäet oli paremmat kuin Serenassa, porukkaa tuntui olevan hieman väljemmässä ja muutenkin oli mukavaa. Musa oli hyvää perussettiä ja akustiikka ei tilassa tietenkään ollut mikään mahtava, vaan eipä se bileitten juju ollutkaan.

4/5 *plur*ia.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

wtr

Posts: 37

#414 • • wtr
Tyylikäs tapahtuma! Omiin silmiin ja korviin kaikki pelas musiikista aina yleiseen järjestykseen*joo*
Miinuksena vain silkkaa tyhmyyttä liialliset promillet veressä. *eiei* (siitä puheenollenkin pahoittelut sille helsikiläistriolle, joka kännisestä olotilastani joutui kärsimään.*blush* toivottavasti piditte hauskaa loppuillan :P),
mutta yleisesti kuitenkin varsin hienot iltamat!*hihu*
Morloc

Posts: 78

#417 • • Morloc Onko mun koti täällä?
Mageita kuvia kyllä. *piis*
Nyt taas alkaa tuskastuttavan pitkä odotus seuraaviin kylpyläjameihin. Toivotaan että niitä jatkossakin järkätään.
Miss H

Posts: 2

#419 • • Miss H BornInHeideken
Jaahas, tulihan vedettyä kunnon hydrobicit, hauskaa todella oli!! *jiihaa*
Avatar
#420 • • x Guest

e/v, 15.4.2007 20:10:

Tuli myös ystävien kanssa pohdittua, että oliko pääpuolen musa ehkä hieman liian rankkaa (?) Olihan tietysti kyseessä selkeästi kylpyläreivit (!),

Voi olla, että olen liian kermaperse... mutta mun makuun musa oli liian kovalla. Korvatulpista heti sisääntullessa TODELLA iso plussa, mutta tulppia oli melko mahdotonta käyttää... koska ne imivät vettä :/



joo olin samaa mielta, mut aattelin et oon vaan liian vanha ja lahdin kotii =D