PARADISE 2007 @ Caribia Waterpark

474 posts, 24 pages, 141,935 views

Avatar
#161 • • ALIEN Guest

pirpeli, 23.2.2007 15:30:
---
bany, 23.2.2007 15:26:
MULLA ON SUURI ONGELMA!!!! VASTATKAA NE KETKÄ TIETÄÄ!!

jos ostan liput ennakkoon niin voiko ne enää käänyttää mua ovelta pois? olen 19 ja ikäraja on 20... *nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*

---


Vastaan: Voi käännyttää. Ikäraja on ikäraja, ei kai siinä sen kummempaa. Hyvällä tuurilla pääset sisään, tai sitten et.

Ja miks näistä ikäraja-asioista aina väännetään. Kai sen nyt luulis olevan selvää, että jos raja on mikä on, se MYÖS ON.



tosiaan ne voi, mutta epäilen aika vahvasti. Sä kuitenkin olet täysi-ikäinen ja ovella tsekataan "kuntoa" ennemminkin, kuin sitä ettet ole just 20v. Kyllä nyt maallakin järki sen verran luulis luistavan ettei se mikään suuri ero ole olla 19 tai 20v. En itse näitä bileitä missais ton takia, vaik olisin 18v ;)
pirpeli

Posts: 5,533

#162 • • pirpeli

ALIEN, 23.2.2007 15:33:
tosiaan ne voi, mutta epäilen aika vahvasti. Sä kuitenkin olet täysi-ikäinen ja ovella tsekataan "kuntoa" ennemminkin, kuin sitä ettet ole just 20v. Kyllä nyt maallakin järki sen verran luulis luistavan ettei se mikään suuri ero ole olla 19 tai 20v. En itse näitä bileitä missais ton takia, vaik olisin 18v ;)



Tottis, omaa harkintaa käyttäen....Mutta sit ei pidä pahastuu, jos ei pääse. Tulee kyllä varmaan nastat kinkerit niille, ketkä on menossa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#163 • • Annakins Guest

ALIEN, 23.2.2007 15:33:
---
pirpeli, 23.2.2007 15:30:
---
bany, 23.2.2007 15:26:
MULLA ON SUURI ONGELMA!!!! VASTATKAA NE KETKÄ TIETÄÄ!!

jos ostan liput ennakkoon niin voiko ne enää käänyttää mua ovelta pois? olen 19 ja ikäraja on 20... *nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*

---


Vastaan: Voi käännyttää. Ikäraja on ikäraja, ei kai siinä sen kummempaa. Hyvällä tuurilla pääset sisään, tai sitten et.

Ja miks näistä ikäraja-asioista aina väännetään. Kai sen nyt luulis olevan selvää, että jos raja on mikä on, se MYÖS ON.

---


tosiaan ne voi, mutta epäilen aika vahvasti. Sä kuitenkin olet täysi-ikäinen ja ovella tsekataan "kuntoa" ennemminkin, kuin sitä ettet ole just 20v. Kyllä nyt maallakin järki sen verran luulis luistavan ettei se mikään suuri ero ole olla 19 tai 20v. En itse näitä bileitä missais ton takia, vaik olisin 18v ;)



Toki on hyvä mahdollisuus päästä sisään, mutta musta silti se, että tullaan täällä kysymään ONKS NÄÄ IKÄRAJAT TIUKAT?????"?!?!"?!?!???!?"#? on suhteellisen koomista (ja typerää), koska eihän siihen kukaan järkkäri tuu vastaa et, "no ei, me vaan huvikseen keksittiin toi ikä". Ja vaikka joku sanoiski, et "no ainaki viime unityis pääsin sisään vaiks olin 17 ja ikäraja 24" ni ei se tarkota sitä, et sä pääsisit, tai sun kaveri, tai kaverin faijan broidin serkku.
bany

Posts: 4

#164 • • bany
Toki on hyvä mahdollisuus päästä sisään, mutta musta silti se, että tullaan täällä kysymään ONKS NÄÄ IKÄRAJAT TIUKAT?????"?!?!"?!?!???!?"#? on suhteellisen koomista (ja typerää), koska eihän siihen kukaan järkkäri tuu vastaa et, "no ei, me vaan huvikseen keksittiin toi ikä". Ja vaikka joku sanoiski, et "no ainaki viime unityis pääsin sisään vaiks olin 17 ja ikäraja 24" ni ei se tarkota sitä, et sä pääsisit, tai sun kaveri, tai kaverin faijan broidin serkku.
[/quote]




Kysyn ihan vaan ihmisten mielipidettä asiasta koska se on mulle tärkeä. nyt mun on helpompi tehdä päätös asiasta. mun mielestä siinä ei ole mitään koomista! :D
KooKie

Posts: 4,338

#165 • • KooKie aka. Petress Pan

bany, 23.2.2007 15:26:
MULLA ON SUURI ONGELMA!!!!



Sanoisin, että kannattaa yrittää, oot kuitenkin turkulainen. Tämä teini taitaa reissata Turkuun asti yrittämään sisään. Sitten onkin jo paskempi mäihä, jos ei onnistu. ;DDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

an_asswipe

Posts: 43

#166 • • an_asswipe
heh, aika karu kohtalo jos tulee jostain kaukaa ja sitten ovella käännytetään kun olikin kuukautta liian nuori. Mun mielestä se on kans fiksumpaa katsastaa yleinen kunto ja sitten yleensä niin että naiset pääsee vähän nuorempina koska ovat kypsempiä (niin varmaan). No kuitenkin, joskus järkkärit on niin vitun sheriffi mclaudeja että ne ei tajua mitään muuta ku oman kuvitellun auktoritäärisen ylivertaisuutensa.
Vielä senverta että muistaakseni kertaakaan ei ainakaan pacifiquessa ole papruja katottu, veskat vaan mutta muuten ollut vähän kiire ettei jengin tartte odotella niin kauaa pakkasessa.
Niin ja anteeksi nyt vielä, jos joku turkulainen tai muu loukkaantu mun kirjotuksista, en mä sellanen k.s.p ole ku nimim. antaa ehkä ymmärtää;-)
lay

Posts: 54

#167 • • lay the Barbababa
*plur*Uaaaah!!!!!
nyt meni järki (se vähäkin)
TÄNNEH!!!
aaargh!!!
*sydän*

--
- im not a vegetarian coz i like animals -
- im vegetarian coz i hate plants -

z

Posts: 1,146

#168 • • z
*kupitäisjokupäiväenskuussakäydäturussanimikähänsevoisollaarpoil*
Avatar
#169 • • Dorka Guest

bany, 23.2.2007 15:50:
Kysyn ihan vaan ihmisten mielipidettä asiasta koska se on mulle tärkeä. nyt mun on helpompi tehdä päätös asiasta. mun mielestä siinä ei ole mitään koomista! :D


Miettisin enemmän siltä kannalta, että onko bileet todellakin näin hyvät et kannattaa ottaa taloudellinen riski ja vitutus sen päälle sekä yleinen stressaus mikä kohoaa suuremmaksi mitä lähemmäksi bilepäivää tullaan? *ding*

Ite jäisin himaan, bileitä tulee ja menee - eipä oo sellaista bileitä tai kokemusta mikä olisi niin tajunnan räjäyttänyttä et siitä olisi kannattanut nuo kaikki edelläolevat seikat kokea.
Apo

Posts: 1,574

#170 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

dOrKA, 7.3.2007 13:47:
Miettisin enemmän siltä kannalta, että onko bileet todellakin näin hyvät et kannattaa ottaa taloudellinen riski ja vitutus sen päälle sekä yleinen stressaus mikä kohoaa suuremmaksi mitä lähemmäksi bilepäivää tullaan?

Ite jäisin himaan, bileitä tulee ja menee - eipä oo sellaista bileitä tai kokemusta mikä olisi niin tajunnan räjäyttänyttä et siitä olisi kannattanut nuo kaikki edelläolevat seikat kokea.



Kieltämättä pointtia, mutta pitää kuitenkin esittää (retorinen) kysymys että montako vesipuistobilettä tänä vuonna on tiedossa?
Porsas04

Posts: 792

#171 • • Porsas04 Team Sika

dOrKA, 7.3.2007 13:47:
---
bany, 23.2.2007 15:50:
Kysyn ihan vaan ihmisten mielipidettä asiasta koska se on mulle tärkeä. nyt mun on helpompi tehdä päätös asiasta. mun mielestä siinä ei ole mitään koomista! :D

---

Miettisin enemmän siltä kannalta, että onko bileet todellakin näin hyvät et kannattaa ottaa taloudellinen riski ja vitutus sen päälle sekä yleinen stressaus mikä kohoaa suuremmaksi mitä lähemmäksi bilepäivää tullaan? *ding*

Ite jäisin himaan, bileitä tulee ja menee - eipä oo sellaista bileitä tai kokemusta mikä olisi niin tajunnan räjäyttänyttä et siitä olisi kannattanut nuo kaikki edelläolevat seikat kokea.


mut sitä taloudellista riskiä tasaa aika paljon se jos olettaa että paikan päällä olisi ainakin 1 henkilö jolla vielä ei ole lippua ja jolle voit kaupata lippusi kohtuu hinnalla.. turkulaiselle on mielestäni häviävän pieni riski menettää rahansa kun suhteutetaan ensiksi todennäköisyys sille ettei pääse sisään ja sille ettei kukaan jonosta haluaisi ostaa lippuasi.. kyl mä pelaisin noi kortit ihan showdowniin asti..

--
Team *possu*

Avatar
#172 • • Dorka Guest

Apo, 7.3.2007 13:58:
Kieltämättä pointtia, mutta pitää kuitenkin esittää (retorinen) kysymys että montako vesipuistobilettä tänä vuonna on tiedossa?


Elätkö vain tämän vuoden?
Apo

Posts: 1,574

#173 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

dOrKA, 7.3.2007 14:37:
Elätkö vain tämän vuoden?



Toivottavasti pidempään *nauru*

Yritin tuoda sitä esille että tyyppinen tapahtuma on sen verran harvinainen että sen eteen kannattaa ehkä nähdä vaivaa. Muistiin tulee vesipuistobileitä (pacifique x 3 + airraven yhteydessä olleet iltabileet) vain 4kpl noin 14 vuoden ajalta eikä ole mitään takeita että uusia olisi tiedossa.
Avatar
#174 • • Dorka Guest

Apo, 7.3.2007 18:04:
Muistiin tulee vesipuistobileitä (pacifique x 3 + airraven yhteydessä olleet iltabileet) vain 4kpl noin 14 vuoden ajalta eikä ole mitään takeita että uusia olisi tiedossa.


Voihan olla ettei noita vesipuisto bileitä tule joo ever, joskin viimeiset 3-4vuotta on ollu joka vuosi... Toisaalta jos tälle linjalle lähtee niin on jotain pielessä jos elämä menee piloille yksien väliin jätetyn (vesi)bileiden takia *nauru*
Paradise

Posts: 39

#175 • • Paradise
Ei sovi unohtaa Paradise 2004 -tapahtumaa Edenissä:)
TiiTu

Posts: 240

#177 • • TiiTu
jeijj, lippu hankittu *hihu*
Aidrian

Posts: 1,799

#178 • • Aidrian Furian Master
Turun Caribia here I come*jiihaa*
Morloc

Posts: 78

#180 • • Morloc Onko mun koti täällä?
Enää kuukausi ja sit se onki jo ohi *ding*