I <3 Sonera Banner - Thread (NOT)

321 posts, 17 pages, 213,444 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#81 • • Aziz Combat Fighter

Jone, 18.12.2006 19:30:
---
kilobitti, 18.12.2006 17:36:
Varkaus? Ymmärrän toki, että mainoksilla katetaan osa klubituksen kiinteistä kustannuksista, ja minulla on jonkun masokistisen fetissin mukaan siedettävä tietty määrä mainontaa ollakseni reilu. Tämä ei tarkoita että minun on kuluttajana siedettävä mitä vaan; kun banneri rupeaa heikentämään sivuston käytettävyyttä, on minulla mielestäni jopa eettisessä mielessä oikeus blokata se pois. Lakia en joka tapauksessa riko.

Ja kyllä, olisin valmis maksamaan klubituksen käytöstä jollakin toisella tavalla, mutta niin kauan kun vaihtoehtoa ei ole, pistän blokaten. Omatuntoni on puhdas.

---


Valitan, mutta omatuntosi on yhtä puhdas kuin kaupoista karkkeja näpistävillä naperoilla ellei mun tietämykseni bannerimainonnan toimintaperiaatteista sitten ole auttamattoman vanhanaikaista. Mikäli siitä maksetaan näyttöjen mukaan (käsittääkseni useimmiten maksu tapahtuu osin näyttöjen ja osin klikkausten yhdistelmän mukaan), niin näyttöjen estäminen on varastamista. En mäkään toki pidä adblockia käyttäviä ihmisiä nyt minään suurrikollisina tai usko yksittäisen käyttäjän aiheuttavan suurtakaan taloudellisesta vahinkoa, mutta käytännössä näin toimimalla kuitenkin käytetään maksutta palvelua, jonka käyttö normaalisti korvataan mainosten näkyminen hyväksymällä. Tämä siis yleisesti - Klubbarin hommista mulla ei ole mitään hajua.

Mitä taas tulee Klubbarin käyttämiseen, niin kyllä mäkin mieluummin maksaisin siitä jonkun pienen summan vuodessa kuin katsoisin mainoksia. Tämä ei kuitenkaan ole vaihtoehto, joten sitten katson mainoksia. Mun omatuntoni kun ei olisi edes omasta mielestäni puhdas mikäli toisin tekemällä tunkisin kättäni Mr. Adminin taskulle.

Tästä keskustelusta tulee vahvat Bon Voyaget. Oon ihan salettiin sanonut saman asian aikaisemminkin jossain.



Sä et varmaan ylevistä periaatesyistä vaihda kanavaa mainostauon aikana? "Katsotaan nyt nämä taas, koska jos emme katso, varastamme mtv3:sen laatuviihdettä!"
docius

Posts: 533

#82 • • docius viidakkorumpu
rotfl.gif
Karski

Posts: 6,049

#83 • • Karski Pomon kätyri
VOISKO JOKU VIEL KYSYÄ
JONELTA ET KATSOOKO SE
TELEVISIOSTA MAINOKSET??!?!?!

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

tomii

Posts: 3,594

#84 • • tomii kallion herttua

docius, 25.5.2007 14:06:
rotfl.gif



Jep... aika Nils LOLgersson -matskua taas vaihteeksi! :D No ei siinä mitään. Viihdyttävää tää kinastelu ainakin on. *joo*

lolsroyce.gif

--
reivaan kunnes kuolen

jayel

Posts: 115

#85 • • jayel
Huuhhuh! Parasta Väänäs-viihdettä taas pitkään aikaan... :D Ei muuta kuin pää perseeseen VARKAAT! :
D
CM

Posts: 1,507

#86 • • CM
Enemmän ärsyttää ne flashit mitkä kajauttaa ääntä pihalle. Kiva jos sattuu olee volat hieman kovempaa.
Quu

Posts: 334

#87 • • Quu Mole RAM!
Mä klikkasin nyt ton Bannerin pois Contentblockilla (Opera) koska varkaat saa enemmän naisia.
jUSSi

Posts: 1,377

#88 • • jUSSi äkäinen vanhus
Eikös EU:n alueella kaikki mainonta ole opt-in periaatteella, eli yhtään mainoksia ei ole pakko ottaa vastaan, ellei kahden osapuolen välinen käytttösuhde niin edellytä, esim. ilmaiset puhelut jos ottaa vastaan tekstiviestimainoksia. Jos tällaista ehtoa ei ole käyttöehdoissa/sopmuksessa, on aivan turha marista asiasta.

Ja vielä yksi retorinen kysymys, onko henkilö joka laittaa postiluukun yläpuolelle "Ei mainoksia" -tarran varas?
Amuck

Posts: 2,396

#89 • • Amuck dub-i-dub

OCS, 23.5.2007 16:20:
Vaikka klubitus rahoittaa toimintaa mainoksilla, blokkaan ne näkyvistä, mutta ne latautuvat silti koneelleni. En siis varasta keneltäkään koska en muutenkaan niitä painele vaikka näkyisivätkin.


Voisitko selvittää tätä vähän enemmän? Toimiiko Mozillan adblock tai Operan suodatin näin? Mäkin haluan klubbarille mainostuloja katselematta tuota saatanan ankeaa naamaa ja kuuntelematta miten nyt kannattais tehdä video.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

bansq

Posts: 931

#90 • • Edited bansq leftfield winger.
tulipa tuosta nyt mieleen pyllistävän moraalinen ratkaisu että voisko joskus tulevaisuudessa noi mainokset vaikka ostaa pois ns. euron parin "jäsenmaksulla" ja näin tukea haluamansa instanssin - tässä tapauksessa klubituksen - toimintaa?

mainonta on mahdollisuus eikä takuu myynnin tehostumisesta, jos mainostaja tekee mainoksia jotka saavat aikaan niin voimakkaita hylkimisreaktioita kuten esim. adblockin asennus niin mahdollisuus on kustu tältä erää.

edit. eikä oo adblokkia, entinen fps-ninja tietää mihin hiirellään osoittaa ;)

--
plip goes on.

ezzy

Posts: 8,060

#91 • • ezzy Droid-pappa

jUSSi, 25.5.2007 16:37:

Ja vielä yksi retorinen kysymys, onko henkilö joka laittaa postiluukun yläpuolelle "Ei mainoksia" -tarran varas?



OLEN :((((( :cry
kyy

Posts: 39

#92 • • kyy
haluuks joku maksaa et saa lukee tällast paskaa?
$

Posts: 1,802

#93 • • $ Destination weekend!
Työaikana katson mainokset niinkuin ne tällä foorumilla tarjotaan.

Vapaa-aikana selaan sivustoa Caminolla, joten mainokset näen taas aamulla.
Kolera

Posts: 4,256

#95 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

jUSSi, 25.5.2007 16:37:
Ja vielä yksi retorinen kysymys, onko henkilö joka laittaa postiluukun yläpuolelle "Ei mainoksia" -tarran varas?


kuitenki vastaan vaikkei niinq saiskaa että "Ei mainoksia" tarran lisääminen on vain omasta taskusta pois. kuitenkin sen lehdentusaamisen maksat tuotteissa meni se suoraan roskikseen tai valvovan silmäsi alla etuja etsien.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

ravec

Posts: 1,102

#96 • • ravec
Kai se mainos on jo poissa...kun ainut joka leviää on tää topicci....pitkin sivua.
Amuck

Posts: 2,396

#97 • • Edited Amuck dub-i-dub
JUMALAUTA IF VITTUUN MUN NÄYTÖLTÄ

e. Joo ny on adblockattu mutta kaksikin kertaa oli liikaa.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

RantaPalleroinen

Posts: 512

#98 • • RantaPalleroinen
On kyllä astetta vittumaisempi toi IFin mainos... *grr*

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

Timce

Posts: 5,381

#99 • • Timce

2la, 20.8.2007 15:43:
JUMALAUTA IF VITTUUN MUN NÄYTÖLTÄ

e. Joo ny on adblockattu mutta kaksikin kertaa oli liikaa.



Ääh..Mun piti kirjoittaa, kuinka mä rakastan adblockiani, mut enhän mä nyt voikaan. :(

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Anselmi

Posts: 2,578

#100 • • Anselmi And sell me
Joo siis vitun IF!

En osta teiltä vittu mitään ikinä ku valtaatte mun ruutua koko aika! *släp*

--
sen pituinen se