NIN

108 posts, 6 pages, 24,599 views

Anselmi

Posts: 2,578

#81 • • Edited Anselmi And sell me
Se on menoa nyt. Enpä ole jännittänyt näin paljon kuin kaks kertaa elämässä. Adios.

--
sen pituinen se

enrg

Posts: 2,040

#82 • • enrg
Oli helvetin kova! Pääsimme ilman ongelmia aika lähelle ja soundi oli todella mainio. Paljon tuli vanhaa ja uutta ja vanhat toimivat 10 kertaa paremmin allekirjoittaneelle.
Ladytron tuli missattua tankkausvaiheen takia mutta ihan kivalta sekin kuulosti.
samlainio

Posts: 1,264

#83 • • samlainio
Ohhoh!! En odottanu ihmeellisyyksiä, mutta oli aikast loistava keikka! March Of The Pics pisti kyllä hippulat vinkumaan prrrkll!! Something I can never have olis ollu omalla wantlistilla, mut ei se Hurt ollu yhtään huono vaihtoehto. Aika jees fiilis jäi tästä. Huomenna sitte rokataan paremmin Ladytronin tahtiin. Iso rutistuskiitos seuralle =D
ETJ

Posts: 1,229

#84 • • ETJ Failed specimen
Oli kyllä helvetin kova keikka. Hieman encorea jäin kaipaamaan, mutta suurinpiirtein omat lempparit soitettiin, niin ei voi olla kyllä kun tyytyväinen.

Ladytron oli ihan kohtalainen. Musiikki hyvää, mutta laulajat eivät vieläkään iske
Elias

Posts: 434

#85 • • Elias Elias
Hurt <3

--
Because &quot;moo&quot; just doesn&#039;t sound right&quot;

s4ga

Posts: 325

#86 • • Edited s4ga
Aah mikä kokonaisvaltainen musiikkiorgasmi joka vapisutti jokaista soluani. Pakko saada lisää! *sydän*

edit: Encorea todellakin jäi kaipailemaan :'(

--
Miau. ^__^

Flügel

Posts: 212

#87 • • Flügel Leicht begeistert
Aaaaah!
Kyllä veti Trent taas tasoisensa keikan, mitään ei jäänyt puuttumaan, paitsi nyt mitä mietittiin, että Starfuckers Inc ja tosiaan se "Something I can never have" olisi voinut muodossa taitoisessa tulla soitetuksi.

Tjaa, ja Trenthän ei tunnetusti encoreja vetele. Ei siinä siis mikään yllätys sinänsä.

Ladytron pettymys, oli aika laimeeta. Ehkä olis pitänyt olla siellä lattian tasolla kuoseissa tanssimassa, niin olis napannut. Selvänä yläkatsomosta... joo ei tällä kertaa.

Mutta siis, ihquraksuplur keikka, tätä jään kaipaamaan! *plur*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Gnizhak

Posts: 701

#89 • • Edited Gnizhak iku
Mäkin salaa toivoin et Trent ois pehmenny ja viimesen euroopan keikkansa kunniaks pistäny encoren mut fakta taitaa olla et se tarvii täyden Madison Square Gardenin TAI spessuvierailijan että antaa ees tilaisuuden taputtaa ne lavalle...

Kiertuepalautetta kun lukee niin encoren puuttuminen on se yleisin valitusvirsi :)

Mä olisin toivonu lisää matskua Fragilelta kuten Pilgrimage tai The Frail/The Wretched mut kyl mä oon niiiin tyytyväinen tähän settiin.. ah.. jokohan sitä ois niin lataus hiipunu et pääsis nukkumaan

Laulumikki lens about suoraan mun käteen Piggyn aikana ja sen reunat onnistu kalastaa mun käden melkeen mukaan.. vieläkin on suht punanen alue siinä mihin se mikki jäi kiinni. Nyt on väsynyt mutta onnellinen olo. Onnistu pysymään hälläväliä-asenne koko keikan niin ei tuntunu kyynärpäät, varpailletallaamiset tai mikään ah.. parhautta!

Ladytron toivottavasti toimii huomenna, nyt se ei kyllä skulannut ollenkaan. Yleisössä oli yks jätkä joka oli täysillä mukana, muuten jengi vaan seiso ja ihmetteli. Kuulosti siltä et peltejä ei varmaan ollu rumpalille mikitetty lainkaan ja laulajatkin oli välillä tosi tosi hiljasella vrt. muuten se äänimassa minkä ne tuotti. Sit se vielä kuulosti tosi lakoniselta ja innottomalta suurimman osan ajasta. Kolmannen biisin aikana tuntu siltä et ne sais jengin mukaan mut se ei vaan lähteny käyntiin millään.

Bongattuja biisejä, ei sillee täysin järkässä, eikä läheskään koko lista
Somewhat Damaged, Piggy, March of the Pigs, The Beginning of the End, Heresy, Gave Up, Closer, Survivalism, Wish, Only, Suck, Hurt, The Hand that Feeds, Head Like a Hole

- I

--
Don&#039;t Just Stand There

s4ga

Posts: 325

#90 • • s4ga

Flügel, 11.4.2007 01:17:
Tjaa, ja Trenthän ei tunnetusti encoreja vetele. Ei siinä siis mikään yllätys sinänsä.



Kai sitä saa edes hieman toivoa, ihan salaa, vaikka tietääkin sen olevan mahdotonta :)

Australia tai Japani, anyone?-)

--
Miau. ^__^

Anselmi

Posts: 2,578

#91 • • Edited Anselmi And sell me
Hyvä keikka. Liian nopeasti ohi. Hittto mikä settilista:)

Eturivissä tuli vietettyä alku ja sydän sykki onnea kun soittivat Piggyn, sitä
kun kovasti toivoin. Oli myös hassu kuulla sellaisia biisejä mitä harvemmin settilistasta on viime vuosina löytynyt.

Mutta kansan miehenä halusin kansan pariin ja sinne sitten Gave upin aikana läksin ja siellä kovasti viihtyikin, aika samassa mestassa missä pari vuotta sitten, eli keskellä joku kuudes rivi. Siin sit mukavasti liikkuen hamaaseen loppuun. Mielestäni Trent teki ihan oikein kun lopetti Head like a Holeen, koska sen viimeiset 20 sekunttia oli ainakin etupuolella jengille yks elämän hienoimmista hetkistä, jotenkin jengi vaan oli liekeissä enemmän kuin koskaan, joten siihen oli hyvä lopettaa, hyvä lopetus (no normistihan sieltä olis tullut viel Starfuckers ja sit loppunut).

Sain kyl lopunikäiset traumat idiooteista pissiksistä kun niitä joutu siel odotellessa kuuntelemaan. Toivottavasti ei enää koskaan tarvi, koska en uskonutkaan että niin idareita ihmisiä löytyy. Aaargh. *nauru*

"pidän provinssin keikkaa meiningiltään parempana mut toisaalta ainahan se NIN-neitsyyden menetys on ikimuistoista." Sanoi joku viisaampi muualla ja vei jalat suustani. Itselle ei ollut mitään verrattuna Provinssiin ja vaikka eilinen settilista oli kova niin tärkeimmät suosikit tuli Provinssissa ja jäähallin keikka oli vain keikka muiden joukossa. Provinssissa tulleet kovasti rakkaat veisut (Something I Can Never Have, Terrible Lie, The Frail, No You Don't ja ennen kaikkea The Day The World Went Away) aikaansai sen ettei jäähallin keikka tuntunut oikein miltään. Mutta tuli sielläkin kaksi erittäin rakasta laulua (Piggy & Eraser) jotka olivat kyllä erityisen hienoa kuultavaa. Mutta kokonaisuutena ei kantanut mihinkään verrattuna nollavitoseen. Mutta kaikelle on paikkansa ja aikansa, joten ei pidä surra.

Vähän ristiriitaiset tunteet. Vaikka keikka oli pettymys, niin uus levy on taasen hiton kova. Plus miinus nolla tilanne. Joten eittämättä NIN on vielä kaikkein kovin.

--
sen pituinen se

Jahas

Posts: 1,435

#92 • • Jahas

Flügel, 11.4.2007 01:17:
Ladytron pettymys, oli aika laimeeta. Ehkä olis pitänyt olla siellä lattian tasolla kuoseissa tanssimassa, niin olis napannut. Selvänä yläkatsomosta... joo ei tällä kertaa.



Tänään sit Nosturin lattiatasolle kuosaamaan, niin nappaa.
Anselmi

Posts: 2,578

#93 • • Anselmi And sell me

Juki54, 11.4.2007 11:09:
---
Flügel, 11.4.2007 01:17:
Ladytron pettymys, oli aika laimeeta. Ehkä olis pitänyt olla siellä lattian tasolla kuoseissa tanssimassa, niin olis napannut. Selvänä yläkatsomosta... joo ei tällä kertaa.

---


Tänään sit Nosturin lattiatasolle kuosaamaan, niin nappaa.


Mun mielestä Ladytron oli itseasiassa hyvä. Eihän nyt NIN:n verrattuna mitään, mut kyl siltikin parempi kuin suurin osa lämppäreistä mitä on tullut nähtyä.

--
sen pituinen se

nora

Posts: 36

#94 • • nora nora
Huuuh, tykkäsin! <3 Mahtava keikka oli, vaikka aika uutta musaa mulle.. Tais NIN saada uuden fanin :D
Flügel

Posts: 212

#96 • • Flügel Leicht begeistert

Gnizhak, 11.4.2007 01:20:

Laulumikki lens about suoraan mun käteen Piggyn aikana ja sen reunat onnistu kalastaa mun käden melkeen mukaan.. vieläkin on suht punanen alue siinä mihin se mikki jäi kiinni. Nyt on väsynyt mutta onnellinen olo. Onnistu pysymään hälläväliä-asenne koko keikan niin ei tuntunu kyynärpäät, varpailletallaamiset tai mikään ah.. parhautta!



Et sitten kuitenkaan ollut yksi niistä onnellisista (?), jotka pääsivät sitä Piggyä hoilaamaan? *pepsodent*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Gnizhak

Posts: 701

#97 • • Edited Gnizhak iku

Flügel, 11.4.2007 18:34:
---
Gnizhak, 11.4.2007 01:20:

Laulumikki lens about suoraan mun käteen Piggyn aikana ja sen reunat onnistu kalastaa mun käden melkeen mukaan.. vieläkin on suht punanen alue siinä mihin se mikki jäi kiinni. Nyt on väsynyt mutta onnellinen olo. Onnistu pysymään hälläväliä-asenne koko keikan niin ei tuntunu kyynärpäät, varpailletallaamiset tai mikään ah.. parhautta!

---


Et sitten kuitenkaan ollut yksi niistä onnellisista (?), jotka pääsivät sitä Piggyä hoilaamaan? *pepsodent*


Ehkä kuvailisin "onnettomista" (vähän sen kuulosta touhua tais olla) mut olin mä joo siinä rääkymässä ja pitelin siis sitä mikrofonia. Tosin niistä jotka siihen huusi siihen mikkiin suoraan olin varmaan kauimpana koska käden päällä oli n. 4 henkilöä siinä vaiheessa :>

edit: ajatuskatkoksia, typoja yms.

--
Don&#039;t Just Stand There

Flügel

Posts: 212

#98 • • Flügel Leicht begeistert

Gnizhak, 11.4.2007 18:37:

Ehkä kuvailisin "onnettomista" (vähän sen kuulosta touhua tais olla) mut olin mä joo siinä rääkymässä ja pitelin siis sitä mikrofonia. Tosin niistä jotka siihen huusi siihen mikkiin suoraan olin varmaan kauimpana koska käden päällä oli n. 4 henkilöä siinä vaiheessa :>

edit: ajatuskatkoksia, typoja yms.



Hehee... oli aika hauskan näköistä sieltä kaukaa ylhäältä katsella sitä touhua...
Mut no worries, ei se kovin huonosti mennyt. Sittenhän se vasta onnetonta olisi ollutkin, jos olisivat sanat olleet hukassa... *nauru*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Gnizhak

Posts: 701

#99 • • Gnizhak iku

Flügel, 11.4.2007 18:50:
---
Gnizhak, 11.4.2007 18:37:

Ehkä kuvailisin "onnettomista" (vähän sen kuulosta touhua tais olla) mut olin mä joo siinä rääkymässä ja pitelin siis sitä mikrofonia. Tosin niistä jotka siihen huusi siihen mikkiin suoraan olin varmaan kauimpana koska käden päällä oli n. 4 henkilöä siinä vaiheessa :>

edit: ajatuskatkoksia, typoja yms.

---


Hehee... oli aika hauskan näköistä sieltä kaukaa ylhäältä katsella sitä touhua...
Mut no worries, ei se kovin huonosti mennyt. Sittenhän se vasta onnetonta olisi ollutkin, jos olisivat sanat olleet hukassa... *nauru*


Joo no siin ois voinu kyl offata ittensä jos ei muista lausetta: "nothing can stop me now/nothing can stop me"
vaik se meneeki sillee eri painolla melkee joka kerta :)

--
Don&#039;t Just Stand There

Flügel

Posts: 212

#100 • • Flügel Leicht begeistert

Gnizhak, 11.4.2007 19:14:

Joo no siin ois voinu kyl offata ittensä jos ei muista lausetta: "nothing can stop me now/nothing can stop me"
vaik se meneeki sillee eri painolla melkee joka kerta :)



Nooh... sen verran oli ainakin itsellä sen biisin edellistä kuuntelukerrasta aikaa, että en olisi lähtenyt siihen mikkiin huutamaan. Sanat toki kyllä muistin, mutta ne kuumat rytmit, ne rytmit :0)

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali