NIN

108 posts, 6 pages, 24,577 views

enrg

Posts: 2,040

#41 • • enrg
liput postissa*hihu*
Flügel

Posts: 212

#42 • • Flügel Leicht begeistert
Todellakin, liput kotiovelle kuljetettuina! Vähän vain jäi mietityttämään, että ehtivätkö seisomapaikat (tahtoo lavan eteen heilumaan) mennä parin ensimmäisen minuutin aikana, kun kone kertoi, ettei sellaisia paikkoja ollut saatavilla...?

Hyvät paikat saatiin kuitenkin, loistavaa settiä luvassa!

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

kap-pu

Posts: 1,167

#43 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy
voi perse. seisomapaikat myyty kaikki jo ennakkoon. tai sit ihan ensi minuuteilla netistä. :D eikä Lippupalvelussa paikan päällä asioidessa enää ehtinyt mitenkään erityisen hyviäkään paikkoja saamaan. :F oh well.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

cyanid

Posts: 42

#44 • • cyanid
Itse sain 4 kpl kenttälippuja heti ysiltä netistä. Taisin painaa F5:ttä juuri oikealla hetkellä sitten.
enrg

Posts: 2,040

#45 • • enrg
sama homma... 3 lippuu kentältä irtos heti 9 maissa.
Flügel

Posts: 212

#46 • • Flügel Leicht begeistert
Yhdeksältä minäkin siellä heti olin, mutta taisin sitten osua pahasti siihen Matti Myöhäisten ryppääseen, nyt kyllä ottaa päähän!!

Tosin en Provinssissakaan ihan viereen päässyt, tällä kertaa ei sitten ainakaan pääse kukaan pitkä häiskä siinä edessä pilaamaan tällaiselta pieneltä ihmiseltä koko showta (tosin kaikki on vielä mahdollista...)!

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Homegrove

Posts: 2,102

#47 • • Homegrove Further
Mä sain Rauman Lippupalvelun pisteestä neljältä vielä kaksi kenttälippua.

Periferiassa asumisen etuja. :D

--
Forward thinking house music

kap-pu

Posts: 1,167

#48 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy

Homegrove, 6.11.2006 17:27:
Mä sain Rauman Lippupalvelun pisteestä neljältä vielä kaksi kenttälippua.



ehh miten hitos toi nyt sit on toiminut? :o et paikast x saa ja paikast y ei vaik on ollut siel 5 yli 9. :(
vaan eipä auta itku. pitää vaan sit ottaa termospullo, retkieväät ja kannustusliput katsomoon mukaan.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

kap-pu

Posts: 1,167

#50 • • kap-pu the amazing suction cup boy
ai jaa, mitäköhän hittoa nyt on sit meneillään? jotain peruutuksia tms? vai onko Spiralille jotenkin varatut liput sit vapautettu? omituisen oloista toimintaa.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Homegrove

Posts: 2,102

#51 • • Homegrove Further
Oli kyllä aika WTF olo kun luki tätä topiikkia lippujen ostamisen jälkeen.

--
Forward thinking house music

Individual

Posts: 10,942

#52 • • Individual HYPNO!

kap-pu, 6.11.2006 17:35:
ai jaa, mitäköhän hittoa nyt on sit meneillään? jotain peruutuksia tms? vai onko Spiralille jotenkin varatut liput sit vapautettu? omituisen oloista toimintaa.



Ainahan noita mystisesti tuntuu vapautuvan myyntiin seisomapaikkojakin, mutta uskaltaako sitä koskaan siihen luottaa. Pikemminkin ottaa ne mitä saa. Itse sain pari vuotta sitten R.E.M:in keikalle kenttäpaikalle lipun pari viikkoa ennen keikkaa, vaikka se myytiinkin jo kuukausia aiemmin loppuun. Onko kyse sitten jostain yrityspaikoista tai muusta, en tiedä.
Anselmi

Posts: 2,578

#53 • • Anselmi And sell me
"Is it possible I am actually finished writing and recording a new nine inch nails record? Apparently so. We begin mixing in January!

Juggling fifteen all-new tracks around. Testing sequences. No leftovers from "with teeth". Highly conceptual. Quite noisy. Fucking cool."

-T.R

Wou!

--
sen pituinen se

samlainio

Posts: 1,264

#54 • • samlainio
vittu... mä myähästyin... =(
s4ga

Posts: 325

#57 • • s4ga
Enää kolme kuukautta! :D

--
Miau. ^__^

samlainio

Posts: 1,264

#60 • • Edited samlainio
Ei kukaan haluais myydä lippua tonne??? Mieluusti tollanen permanto lippu?? Huomasin just, ett Ladytron on lämppärinä!! PERKELE!! Must see!! *nyyh*

Mut oikeesti, jos jollain tulee sellanen tilanne, ettei pääsekään, ni laittaa mulle privaa tms kaksiki lippuu kävis, mut ainaki yks! =)