onx polkupyörää? jos ei, ni millaisen haluaisit?

471 posts, 24 pages, 353,035 views

Gleba

Posts: 549

#181 • • Gleba

r2d2, 18.4.2007 23:04:
---
Gleba, 18.4.2007 19:35:
---
r2d2, 900e lähtee hinnat, mutta Brompton on laatupeli joka toki sekin vaatii asianmukaisen huollon.

R2D2
---
halppaa on ku heinän syönti.

---


Brompton on muutakin kuin pyörä, se on myös taideteos. Mietitty ja hyvin tehty.

R2D2



No mulle riittäis jos pyörä on pyörä ja taideteokset on sitten jossain galleriassa erikseen. :)

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Sallakat

Posts: 2,220

#182 • • Sallakat jungle, baby !
joku semmonen city maasturi multa löytyy, mutta nyt kuitenkin haikailen sellaisen nykyaikaisen "mummo"pyörän perään. Vaihtoonhan tuo vanha menee pakostikin. En voi sietää maasturin ajoasentoa, joka rasittaa mulla ainakin niskoja ja on muutenkin kaiken järjen vastainen (eteenpäin, pitkälle kurottuva asento. kyllä, olen säätänyt kaikki osat maksimilleen, mahdollisimman lähelle fiksuutta). Olisi paljon letkeämpää pyöräillä kunnon istuma-asennossa.
Timce

Posts: 5,381

#183 • • Timce
Kona Dew on ollut haaveissa nyt pari viikkoa ja fillari-lehden foorumilla ihan jopa suosittelivat koeajamaan tuon. Hintakaan ei ole lainkaan paha, joten kesäksi varmaan tuommonen. ^_^

06Dew.jpg

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Hitchhiker

Posts: 1,754

#184 • • Hitchhiker
Nyyh pyörä parvekkeella odottelee osia alle saadakseen, kunhan vain rahaa jostain saisi eli taitaapi olla hieman pitempään siellä (harmittaa sairaasti). Noh ajellaan tuolla konan stinkyllä sitten, vaikkakaan ei hirveästi ole suunniteltu matka-ajoon.
Avatar
#186 • • Annakins Guest
Mul on sellanen olo, et muut pyöräilijät naureskelee mun sikavanhalle mummopyörälle *nauru*
Peppi

Posts: 397

#188 • • Peppi Pepe The Journalist
Vihreä Jopo med valkoinen kori. Ei mikään retro-Jopo, vaan aidosti vuosikymmenten (?) ikäinen - toki laitettu ajokuntoon.

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

hemuz

Posts: 2,178

#189 • • hemuz kätevä emäntä
Sellanen joku toimiva ois kiva.
Jutu

Posts: 3,054

#190 • • Jutu Blondi
Mulla on sellanen Helkaman Sweet Power fillari *plur* On todella hyvä ajettava ja ollut jo mulla monta vuotta. Se vaan oli pari vuotta reissussa kun joku pitkäkyntinen oli vienyt sen *grr*, mutta sitten Orimattilan poliisit oli löytäneet sen jostain ojasta. Olihan se vähän huonossa kunnossa, mutta korjattiin se ja nyt se on kuin uusi. Sillä välillä ajelin Helkaman jollain toisen mallisella pyörällä, mutta se ei ollut niin hyvä.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#191 • • Aycan Guest
eilen oli vielä semmone romu valkonen pyörä mut nyt se on vaaleenpunanen! *plur**tirsk* on muuten vaarallista antaa mulle vaaleenpunanen spray purkki käteen, samassa meni sit grilli uuteen uskoon!! *pepsodent*
Tiinuliinu81

Posts: 510

#192 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Hei, paljon voi pyytää vanhasta pyörästä? Siis, kun ei mitään hajua käytettyjen pyörien hinnoista. 21-vaihteinen kaupunkimaastopyörä. Monta vuotta vanha, eikä käytetty muutamaan vuoteen. Huollan toki pyörän ennen myyntiä mutta mitään varsinaista vikaa pyörässä ei ole koskaan ollut.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

calvin

Posts: 513

#193 • • calvin

*PinkBunnY*, 23.5.2007 10:02:
Hei, paljon voi pyytää vanhasta pyörästä? Siis, kun ei mitään hajua käytettyjen pyörien hinnoista. 21-vaihteinen kaupunkimaastopyörä. Monta vuotta vanha, eikä käytetty muutamaan vuoteen. Huollan toki pyörän ennen myyntiä mutta mitään varsinaista vikaa pyörässä ei ole koskaan ollut.




Eipä noista kyllä hirveitä rahoja voi nykyään pyytää,ehkä 100 jos on joku merkkipyörä,eikä mikään markettiraketti.
pirpeli

Posts: 5,533

#194 • • pirpeli

*PinkBunnY*, 23.5.2007 10:02:
Hei, paljon voi pyytää vanhasta pyörästä?



Mä pyysin n.10 vuotta vanhasta 7-vaihteisesta Nopsa-hybridistä 40e. Se oli vaan pesua vailla ja ostaja maksoi ihan mielellään.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ezzy

Posts: 8,060

#195 • • ezzy Droid-pappa
Jostain ihmeestä tullut hirveä halu fillaroida. Pitäis vielä löytää joku fillari, kun vanha on aika huonossa hapessa ja avainkin taitaa olla kadoksissa. Pitänee kaivaa arkistoja. :(

Jos Sinulla on miesten maastopyörä ylimääräisenä, niin saa tarjota. luokkaa satasen tms :P
Tiinuliinu81

Posts: 510

#196 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
^^^

Joo, ihan merkkipyörä on.
Onkin nyt sitten tuttu ostamassa mutta ei silläkään mitään käsitystä, mitä haluaa maksaa*justjoo*. Enkä ota rahana vaan kampaamopalveluna eli varmaan kaksi kampaamoreissua, kun sukulaisale mukana*hih*.

Ja sitten vielä, kun saisin sen pinkin jopon, niin kelpais fillaroida duuniin*plur*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Rivakka

Posts: 593

#197 • • Rivakka T2xikerien
Nyt löytyy pyörä! Focuksen Black Hills*sydän*
Toivottavasti vaan ei rosvot pääse satulalle!!
Sallakat

Posts: 2,220

#198 • • Sallakat jungle, baby !
just tuli eilen kotiinkuljetuksella uusi pyörä (kun jotkuu !=Q"=¤)#¤!"?=)"#?=¤)"#¤%= tyypit rikko mun aiemman pyörän tarpeeksi rikki) *jiihaa*
Ihan kiva vaik laitettiinkin eilen se satula aivan liian matalalle *poks* good workout jaloille heti aamusta tosin!
nuance

Posts: 1,963

#199 • • nuance cov ops, combat, sunrise
toissapäivänä tilasin työsuhdefillarin. trekin kuustonninen. tykkään.
katjastina

Posts: 398

#200 • • katjastina magnets and miracles
mulla on mun serkun vanha kuusvaihteinen. Merkkiä en muista mut väri on ihana luonnonvalkonen. Runko on siro ja kevyt ja jos jaksaa polkee niin pääsee ihan lujaa, verrattuna mun edelliseen vaihteettomaan 50-luvun naisten pyörään. Ei vois haluta parempaa ainakaan vielä, ehkä seuraavaks sit joku maastopyörä olis kiva