onx polkupyörää? jos ei, ni millaisen haluaisit?

471 posts, 24 pages, 353,055 views

yellowblaaer

Posts: 211

#461 • • yellowblaaer
Mulla on yli 10 vuotta vanha punainen maastopyörä, joskus isän ostama... en sitä raaski vaihtaa cooliin city-pyörään, kyllä se tuntuu niin omalta ja nostalgiselta. Ihme ettei ole varastettu, olen välillä jättänyt sen ulos pitkiksi ajoiksi... Harmittaisi kuitenkin pirusti jos niin kävisi... Kyllä oma pyörä on oma.
Aztee

Posts: 686

#462 • • Aztee
Jopon haluaisin!
Timce

Posts: 5,381

#463 • • Timce
Tuhlasin lomarahat tuollaseen sukkislaitteeseen, kun alkoi 1 vaihde riepomaan. Vielä pitäis löytää jonkinlaiset polkimet, joilla voi ajaa normaaleilla tossuilla ja ajokengillä. Onko ideoita?

PBI1TCD44.jpg

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

juu-zo

Posts: 577

#464 • • juu-zo *KoneHuone*

Replying to onx polkupyörää? jos ei, ni millaisen haluaisit?:

Tuhlasin lomarahat tuollaseen sukkislaitteeseen, kun alkoi 1 vaihde riepomaan. Vielä pitäis löytää jonkinlaiset polkimet, joilla voi ajaa normaaleilla tossuilla ja ajokengillä. Onko ideoita?



Jos spd yhteensopivat pitää olla niin jotkut shimpan kaksipuoleiset esim. Shimano PD-M324. Tuon pyörän statukseen ei kylläkään sovi muut kuin kunnon maantieklossit...

--
Respect is not given, it is taken

Timce

Posts: 5,381

#465 • • Timce

Replying to onx polkupyörää? jos ei, ni millaisen haluaisit?:


---
Tuhlasin lomarahat tuollaseen sukkislaitteeseen, kun alkoi 1 vaihde riepomaan. Vielä pitäis löytää jonkinlaiset polkimet, joilla voi ajaa normaaleilla tossuilla ja ajokengillä. Onko ideoita?
---


Jos spd yhteensopivat pitää olla niin jotkut shimpan kaksipuoleiset esim. Shimano PD-M324. Tuon pyörän statukseen ei kylläkään sovi muut kuin kunnon maantieklossit...



Thanks, lähti tilaukseen. :)

Statukseen en ota kantaa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Zebir

Posts: 659

#466 • • Zebir

Replying to onx polkupyörää? jos ei, ni millaisen haluaisit?:

Tuhlasin lomarahat tuollaseen sukkislaitteeseen, kun alkoi 1 vaihde riepomaan. Vielä pitäis löytää jonkinlaiset polkimet, joilla voi ajaa normaaleilla tossuilla ja ajokengillä. Onko ideoita?



Onnittelut komean pyörän ostosta, mistä löytyi? Olen kyllä samaa mieltä kuin juu-zo, ei tuota saa ajaa muilla kuin kunnon maantielukkopolkimilla.

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Timce

Posts: 5,381

#467 • • Timce

Replying to onx polkupyörää? jos ei, ni millaisen haluaisit?:


---
Tuhlasin lomarahat tuollaseen sukkislaitteeseen, kun alkoi 1 vaihde riepomaan. Vielä pitäis löytää jonkinlaiset polkimet, joilla voi ajaa normaaleilla tossuilla ja ajokengillä. Onko ideoita?

---


Onnittelut komean pyörän ostosta, mistä löytyi? Olen kyllä samaa mieltä kuin juu-zo, ei tuota saa ajaa muilla kuin kunnon maantielukkopolkimilla.



chainreactioncycles.com

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Slim_Jim

Posts: 573

#468 • • Edited Slim_Jim

Replying to onx polkupyörää? jos ei, ni millaisen haluaisit?:

Tuhlasin lomarahat tuollaseen sukkislaitteeseen, kun alkoi 1 vaihde riepomaan. Vielä pitäis löytää jonkinlaiset polkimet, joilla voi ajaa normaaleilla tossuilla ja ajokengillä. Onko ideoita?

PBI1TCD44.jpg



Uuuuuh Pinarello <3
Vähänkö olen kuolannu tuommoisen perään jo pitkään.

Mutta pedaalit joilla ajaa NORMITOSSUILLA ja ajokengillä? Pinarelloon?
SYNTIÄ!

Mutta huhhuh, seksikäs pyörä. Itsellä on vain sellainen ~800 euron Olmo Impact Xenon josta on kohta kaikki muu laitettu uusiksi paitsi runko.

Itse olen vähän katsellut Colnagon CLX 2.0:aa vähän sillä silmällä.

Olisi unelma kasata tuo Sramin Red (tai Red Black) hiluilla, Mavicin kiekoilla ja muulla hiilariroippeella. Toisaalta jo runko tekisi jotain 2000e joten kallis projekti olisi :C Ajellaan toistaiseksi siis tuolla Olmolla.
Timce

Posts: 5,381

#469 • • Edited Timce
No minä nyt olen tällänen juppi. Hankin tuohon myöhemmin myös kilikellon. :D

edit: Toinen vaihtoehto oli 800 egen Vitus, mutta tuon koeajettuani ei tarvinnut arpoa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jusuplussa

Posts: 1,292

#470 • • Edited Jusuplussa UG-///
Tälläsen ostin about kuukausi sitten:

focus1000.jpg

Ja nämä asensin muutama päivä sitten. Myös satula on vaihtunu -> Selle Italia SLK

pullot.jpg

Eilen ajoin 160 km ja ihan hyvin meni. Oikean jalan taive tuli aika saatanan kipeäksi, mutta muuten meni hyvin.