SÄDE & FINRG Proudly Presents FINLAND - JAPAN NRG CONNECTION 14.10.2006 @ helsinki

308 posts, 16 pages, 56,838 views

DJ Rx

Posts: 2,527

#21 • • DJ Rx FINRG Recordings

mza, 14.9.2006 11:03:
---
enrg, 14.9.2006 09:34:

Multa löytyy yks kokoelma cd kotoa. Voin kysästä mieheltä ja pistää linjoille jos sopii.*hymy*

Sisältää Suomi - Japani soundia yhdisteltynä*pahis*

---


Kysäise samalla tuota Guldin Nightmare Freakki myytiin tonne finrg:n shoppin. *vink*
...kun eihän tuota oikein tahdo mistään löytyä. (No Japanista ehkä)



juu voidaan ottaa asia esille tossa vloppuna

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

ellutus

Posts: 39

#22 • • ellutus
Tahtoo tänne ja heti
genki

Posts: 872

#24 • • genki
mitäs jos haluis nähdä tätä menoa Tokyossa, mihin klubeille kandee mennä? oon siel 4.10. - 15.10. et jos bileinfoo on niin laittakee änärgee ihmiset tännepäin...

--
crop circles in the carpet

Pablo

Posts: 1,875

#25 • • Pablo

genki, 14.9.2006 12:22:
mitäs jos haluis nähdä tätä menoa Tokyossa, mihin klubeille kandee mennä? oon siel 4.10. - 15.10. et jos bileinfoo on niin laittakee änärgee ihmiset tännepäin...



Guld pitää itse NRGetic Romancer -klubia. Bileinfoa löytyy hänen kotisivultaan http://www.guld.com/ NRGetic Romancer -linkin alta. Tällähetkellä siellä ei ole kyllä kovin pitkälle ajalle infoa päivitettynä. Siitä en tiedä kuinka paljon hardin musiikin ystäville Tokiossa on tarjolla. Nuo NRGetic Romancer -bileet ovat ainakin vuosi sitten vetäneet n. 300 ihmistä josta voisi kuvitella kysynnän olevan aika pientä
display23

Posts: 3,069

#26 • • display23

genki, 14.9.2006 12:22:
mitäs jos haluis nähdä tätä menoa Tokyossa, mihin klubeille kandee mennä? oon siel 4.10. - 15.10. et jos bileinfoo on niin laittakee änärgee ihmiset tännepäin...



nrgetic romancer klubi on guldin järkkäämä. itseasiassa protskukin on siel tässä lähiaikoina vetämäs. tais tosin olla et guldi ei tollon järkkää kun kerta on suomes :D

änärge muuten ei ole vissiinkään mitään huippusuosittua tokyossa. kuulemma biomehanika meiningit vetää porukan.
Jone

Posts: 8,258

#29 • • Jone Archibald Haddock

Galrav, 14.9.2006 12:28:
itseasiassa protskukin on siel tässä lähiaikoina vetämäs.



Oli itseasiassa just toinen päivä kuluvaa kuukautta. Vois kuvitella ettei oo ihan välittömästi menossa uudestaan. *joo*
display23

Posts: 3,069

#30 • • display23

Jone, 14.9.2006 12:30:



Oli itseasiassa just toinen päivä kuluvaa kuukautta. Vois kuvitella ettei oo ihan välittömästi menossa uudestaan. *joo*



Joo näin täiskin olla. Oli vaan sellanen muistikuva, että joskus tässä syksyllä se oli. Tarkemmin en tiennyt.

Eli eikai se uudestaa sinne mee :)
genki

Posts: 872

#31 • • genki

Galrav, 14.9.2006 12:28:

nrgetic romancer klubi on guldin järkkäämä. itseasiassa protskukin on siel tässä lähiaikoina vetämäs. tais tosin olla et guldi ei tollon järkkää kun kerta on suomes :D

änärge muuten ei ole vissiinkään mitään huippusuosittua tokyossa. kuulemma biomehanika meiningit vetää porukan.



ok... err sori mä oon ihan pihalla näistä kuvioista mut eiks toi biomehanika sit soita tota nrg meininkiä? eiksekin kuitenkin oo jotain sellasta hardis juttua?

ite käyn siellä yleensä Wombissa missä on kans sit tollon 7.10. yhet junkkabileet joihin oon menossa, tai sit La Fabriquessa missä on yleensä helvetin hyvää housea. noi on kummatki shibuyassa mis noi gulditkin hyväl zägäl on.. katotaas tota sivua vielä..


sorry muuten threadin derailaamisesta.. :P mut täs on kyse kuitenkin musasta, suomesta ja japanista joten ei kaa tää niin paha..

--
crop circles in the carpet

Mellu-

Posts: 4,006

#32 • • Edited Mellu-
tietysti osu liiga-peli viikonloppu tähän *TOKTOK**DISSAA* voi tittu taatana *nyyh*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

DJ Rx

Posts: 2,527

#33 • • DJ Rx FINRG Recordings

Mellu-, 14.9.2006 18:03:
tietysti osu liiga-peli viikonloppu tähän *TOKTOK**DISSAA* voi tittu taatana *nyyh*



no kato yrität kovasti saada sen 5. päivän vapaaks eiks jeh! *aplodit**jiihaa*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Mellu-

Posts: 4,006

#36 • • Mellu-

Rx, 14.9.2006 18:37:
---
Mellu-, 14.9.2006 18:03:
---
no kato yrität kovasti saada sen 5. päivän vapaaks eiks jeh! *aplodit**jiihaa*



yritetään *igor* suatana ku menee työt harrastusten kaa päällekkäin *lmao* se olla väärin..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#37 • • astaroth Guest

genki, 14.9.2006 12:57:
ok... err sori mä oon ihan pihalla näistä kuvioista mut eiks toi biomehanika sit soita tota nrg meininkiä? eiksekin kuitenkin oo jotain sellasta hardis juttua?


suomessa noi kohderyhmät voisi varmaan periaatteessa niputtaa samaan kategoriaan, että hardi soundi -> sama kohdeyleisö. en sitten tiedä, onko tuolla japanissa sitten vähän puristisempi asennoituminen, kun vertaa: yoji -> kiksumpi saundi ja guld -> narinaa ja rutinaa
genki

Posts: 872

#38 • • genki

astaroth, 14.9.2006 23:53:
---
genki, 14.9.2006 12:57:
ok... err sori mä oon ihan pihalla näistä kuvioista mut eiks toi biomehanika sit soita tota nrg meininkiä? eiksekin kuitenkin oo jotain sellasta hardis juttua?

---

suomessa noi kohderyhmät voisi varmaan periaatteessa niputtaa samaan kategoriaan, että hardi soundi -> sama kohdeyleisö. en sitten tiedä, onko tuolla japanissa sitten vähän puristisempi asennoituminen, kun vertaa: yoji -> kiksumpi saundi ja guld -> narinaa ja rutinaa



kiitos infoista, narina ja rutina kuulostaa kyl mulle paremmalta...

--
crop circles in the carpet

Blue_Wabbit

Posts: 212

#39 • • Blue_Wabbit

änärge muuten ei ole vissiinkään mitään huippusuosittua tokyossa. kuulemma biomehanika meiningit vetää porukan.



Jep jep. Yoji on residenttinä Velfarressa ja käy kerran kuussa soittelemassa siellä. 1500 henkilön kapasiteetti kyllä sinä kertana oli täytetty.

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

crissy

Posts: 1,958

#40 • • crissy
hei kysymys...

onks liput jo myynnissä? Saako netist tilattua? aattelin kun ei ainakaa tiketis ei ollu mainintaa koko kemuista...*ding**ding*

ja street beatis bileiden nimi oli vaihtunu.. eli ne oli siellä:

FINRG / SADE - THE BARBWIRE APOCALYPSE TOUR

Saturday, October 14th @ Gloria
Line-up: DJ Guld, Pain On Creation, Proteus, Neon, DJ RX, E-Nrg + more
Tickets in advance: 13 euros (16 euros at the door)
Age: 18 years

tos taitaa olla joku fiba... *ding*