SÄDE & FINRG Proudly Presents FINLAND - JAPAN NRG CONNECTION 14.10.2006 @ helsinki

308 posts, 16 pages, 56,831 views

FoxA

Posts: 10

#183 • • FoxA ~Love and dancing in the sounds~ maksamakkara!!!!
tuleks kuvii?
Avatar
#184 • • Edited Fuzzy Guest

tumpsi, 15.10.2006 14:11:

Fuzzy, 15.10.2006 06:50:
MULKKU POKE*sydän*


oli muuten kk vanha... ja vuos sitte otetu kuva

---

eihän passiin pitäs käydä yli 2kk vanha kuva?


mitä sä tarkotat.. sry en tajunnu..*ding* mul oli siis vuoden passi.... ja se kuva otettiin siis samana pvänä ku kävin anoo sitä passia..... nii ja siis sain sen passin vuos sitte, eli voimassaolo aika oli menny umpeen kk sitte
Oses

Posts: 10

#186 • • Oses
Siinä ulkona kävi poliisit jututtamassa kahta ilmeisesti alaikäistä tyttöä. Kai skoudet oli sitten sanonu pokelle et pitää vähän tiukempaa linjaa tai jotain. Uhkana tais sitten olla että lopettavat koko pippalot. Ohan se aika jännä kyllä ku jotain selvästi yli kakskymppistä porukka ei päästetty sisälle, mut kai siinä sit oli se riski et bileet saattaa loppuu siihen tai jotai :P

Helvetin kovat bileet oli taas kyllä, DJ Guld heitti armotonta settiä, mutta Pain On Creation ei kauheasti vakuuttanut. Alun b2b setit olis pitäny kyllä tampata kokonaan, mutta eipä sitten olis jääny mehuja guldiin.

Ps. Plussaa tuulettimista lavan edessä!
Displacer

Posts: 1,828

#187 • • Displacer
Meni aika pitkälti ennakko-odotusten mukaan tää ilta. ts. bileet oli kyl taattua säde laatua, mut itellä ei oikein tullu hyvää fiilistä tanssia vaikka kovasti yritin. Taisi edellisillan menot painaa vähän turhan kovasti vielä päälle.

ps. toisen onni on toisen epäonni, kun sain ostettua ennakkolipun sitten joltain (lieneekö just fuzzy kun passia valitteli), joka ei päässyt sisään ja näin ollen ei tarttenu jonossa pidempää värjötellä. Sillä pokella, joka siinä ulkona oli ei kyl tainnu ollu hyvä päivä.
Strader

Posts: 10

#188 • • Strader
Itse en ihan tälläisestä musasta perusta, mutta pakko oli lähtee kokeilemaan. Bassoo olisi kyllä saanut olla reilusti enemmän, ei oikein saanut mitään fiilistä päälle. Valot oli toteutettu kyllä hyvin ja muuten toteutus oli kohdallaan. Kaikkein eniten taisin tosin nauttia siitä junkkakulmauksesta jossa tulikin jorattua aika runsaasti :)
Avatar
#189 • • Fuzzy Guest

Displacer, 15.10.2006 15:05:
Meni aika pitkälti ennakko-odotusten mukaan tää ilta. ts. bileet oli kyl taattua säde laatua, mut itellä ei oikein tullu hyvää fiilistä tanssia vaikka kovasti yritin. Taisi edellisillan menot painaa vähän turhan kovasti vielä päälle.

ps. toisen onni on toisen epäonni, kun sain ostettua ennakkolipun sitten joltain (lieneekö just fuzzy kun passia valitteli), joka ei päässyt sisään ja näin ollen ei tarttenu jonossa pidempää värjötellä. Sillä pokella, joka siinä ulkona oli ei kyl tainnu ollu hyvä päivä.


jep! minähän se olin!*joo* aina samanlainen säätäjä ässä*toktok*
et ehkä usko mutta ihan samat sanat sano mun frendi ku liuettiin paikalta:"Toisen onni, on toisen epäonni*nauru*
Avatar
#190 • • Edited Fuzzy Guest

fallen angel, 15.10.2006 15:35:
nii ja siis sain sen passin vuos sitte, eli voimassaolo aika oli menny umpeen kk sitte

---



Tartteeko tohon vielä lisätä jotain? jäjestyksenvalvoja papereita kysyessään varmaan kaipaa voimassaolevan eli laillisen dokumentin. Turha itkee oikeesti..


kyl suaki vituttais... vai eikö sais vituttaa? tiedän että oli oma moka mutta kun ei ole tähänkään asti haitannu että on ollu vanhentunu passi mukana. btw. itkin viimeks ku olin 8.
nii ja kummasti mä pääsin baariin sillä samalla passilla
Tritium

Posts: 130

#191 • • Edited Tritium
Loistavat Säde bileet jälleen.. Viihdyin =)
Burma

Posts: 297

#192 • • Burma
kiitos kaikille mun ja ja koko junkkaedustuksen puolesta!
oli kiva soittaa ja myös kiva todeta että junkka tippui jengille niin hyvin!
dj guld oli douppi ja all around mukava sälli, muut aktit meni hilusti ohi koska soitin 21-00 yläkerrassa...
oli kiva tavata jone, bubs ja muut!

biggup!
Syntse

Posts: 1,652

#193 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Huomenia....

Ah jalat kipeet. Tuli kyllä tanssittua taas niin et huh. Vain muutamat juomatauot oli pakko pitää. Mahtavat bileet kaikinpuolin. b2b oli hauskasti järkätty ja pääsi kuuntelemaan lempi dj:t ilman hirmuisia odotteluja. Guld oli myös näkemisen ja kuulemisen arvoinen.

Bassoi tosiaan taisi olla vähemmän, mutta tämäkin varmaan edelliskerrasta viisastuneena jolloin kuumuuden takia ne katoilivat itsekseen mikä tuskin on mukavempaa. Tuuletin oli erinomainen keksintö.

Ihme hemmo juotti mua känniin baaritiskil, no mikäs siin. Taksijono oli aika tuskaa hippasen väsynein jaloin ja se yx urpo joka lähes kerjäsi turpaan ei paljoa auttanut sen homman mielekkyyttä.

Terkut taas Neonille ja Alek Száhalalle
Piipi

Posts: 33

#194 • • Piipi
Kiitos ja kumarrus *plur* fiilis oli ainaki meikäläisillä erittäin hyvä ellei täydellinen. Lisää tällasta mättöö! We luv it *sydän*

--
Ja niin uteliaisuus tappoi kissan.

Zox

Posts: 22

#195 • • Zox Distortion
Aivan mahtava meno koko illan! Guld yllätti positiivisesti ja tanssilattiakin pysyi mukavan viileenä. DnB puoli jäi kyllä kokeilematta, se käytävä ei jotenki houkutellut.

--
Look! Look what we can do. Look how fuckin beautiful we are.

Oimo

Posts: 58

#196 • • Oimo Observer
Mitähän tähän pitäis sanoa? *nauru*

Tykkäsin! Säde b2b FINRG oli kyl hauskasti suunniteltu, ei tosiaan tienny kuka tulee seuraavaks pyörittelemään, niin kuin aiemmin täällä on mainittu. PoC veti kanssa hyvin, tosin itse keräilin happea Guldia varten ja tuli vain seisoskeltua ja tankattua nestettä sitä varten.

Mut Guld! Oli kyl hauskoja ilmeitä ja eleitä kaverilla, ei voi muuta sanoa. Tuli setin aikana meikäläisen makuun muutama helmi, ni tuli sitten innostuttua oikein urakalla...

Summasummarum: Kiitos ja kumarrus. Ja lisää samanlaisia bileitä!

--
- Oimo

I *sydän* Kerava

Juhgu

Posts: 7,921

#197 • • Juhgu Virnistelijä

Fuzzy, 15.10.2006 15:40:
---
tiedän että oli oma moka mutta kun ei ole tähänkään asti haitannu että on ollu vanhentunu passi mukana. btw. itkin viimeks ku olin 8. nii ja kummasti mä pääsin baariin sillä samalla passilla



Tossa tapauksessahan siis baarin poke teki virheen eikä Glorian.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#198 • • Edited Fuzzy Guest

Juhgu, 15.10.2006 16:38:
---
Fuzzy, 15.10.2006 15:40:
---
tiedän että oli oma moka mutta kun ei ole tähänkään asti haitannu että on ollu vanhentunu passi mukana. btw. itkin viimeks ku olin 8. nii ja kummasti mä pääsin baariin sillä samalla passilla

---


Tossa tapauksessahan siis baarin poke teki virheen eikä Glorian.


what ever mä oon päässy tän asian yli jo joten eiköhän me kaikki olla. en jaksais enää "itkee"*nyyh* shit
happens! kai voi joskus edes vituttaa
Avatar
#199 • • astaroth Guest

Fuzzy, 15.10.2006 16:41:
what ever mä oon päässy tän asian yli jo joten eiköhän me kaikki olla. en jaksais enää "itkee"*nyyh* shti happens! kai voi joskus edes vituttaa


RYHMÄHALI! *plur**hali**plur**hali**plur**hali**plur*
Trinaz

Posts: 67

#200 • • Trinaz Snake
joo no oli varmaan hyvät bileet, ittelläni loppu rahat jo etkoilla... eli lippuun ei ollut rahaa... nyyh.... oli eilen kaikesta huolimatta todi HUBAA!!! *ökkö*

--
~ Se onnellinen, joka ei sure sitä, mitä häneltä puuttuu,
vaan iloitsee siitä, mitä hänellä on ~