Vasemmistonuorten asunnosta löytyi kannabisviljelmä

104 posts, 6 pages, 45,848 views

Juhgu

Posts: 7,921

#22 • • Juhgu Virnistelijä

anis, 11.4.2006 10:40:
No ohoh. Seuraavaksi varmaan uutisoidaan,että DJ:n asunnosta löytyi levyjä.



*lmao*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

itis

Posts: 2,518

#23 • • itis Morning Star
Mielipide siitä käyttääkö poliittisesti "valveutunut" henkilö kannabista ja miksi ja onko kannabis paha asia.

Politiikka & kannabis = ihan sama, ihmisiä nekin on.
Kannabis = ihan sama, joillekin jees, joillekin ei. Mitä sitä moralisoimaan.

Joo, tää kuulus siihen jankutustopicciin...

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#24 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Android, 11.4.2006 14:28:
No eipä kyllä ollut maailman fiksuin teko vasemmistonuorten puheenjohtajana ruveta viljelemään kannabista asunnossa, tietäen että a) se on laitonta ja b) tietäen minkälaista julkisuutta se toisi jos jäisi kiinni. Tuossa asemassa kannattaisi vähän miettiä sitä puolueen imagoa.

Lisäksi tällaiset asiat vieläpä ovat omiaan voimistamaan ihmisten stereotypioita siitä millaiset vasemmostilaiset ovat. Tyhmä ja vastuuton teko.



i couldn't agree more.

--
dasinoaisnvs

kilobitti

Posts: 2,419

#26 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

astaroth, 11.4.2006 10:54:
ennemmin meidän pitäisi saada halmeet ym. läppäjulkkisedustajat pois eduskunnasta



Mun mielestä Halmeen pääsy eduskuntaan saattoi olla hyväkin juttu; se, että Halme pääsi eduskuntaan osoitti, että äänestämisellä todellakin voi vaikuttaa, ja että sillä todellakin on merkitystä ketä äännestää...tämä kun ei ehkä ollut ihan selvää kaikille äännestäneille;) Toisaalta kaveri ei myöskään ole onnistunut aiheuttamaan haittaa juurikaan kenellekkään muulle kuin itselleen (ja ehkä niille henkilöille jotka on erehtyny kannattamaan sitä).

jago, 11.4.2006 13:37:
no mua ainakin ihmetytti toi että ne oikeen elikorosti sanaa vasemmisto tossa.
tuntuu vähän propagandistiselta, kaikenlisäksi toi on kirjotettu pahmpaan sävyyn kuin suurinosa marihuana jutuista



Mun mielestä tossa ei ollut mitään propagandahakuista - uskon, että samalla tavalla olisi tiedotettu myös jos kyseessä olisi ollut esim. Kokoomuksen kansanedustaja. Vihreäthän taas saivat kokeilla tätä joku vuosi sitten ihan konkreettisesti Roosa Meriläisen lipsauttaessaan pajauttelusta.

Android, 11.4.2006 14:28:
No eipä kyllä ollut maailman fiksuin teko vasemmistonuorten puheenjohtajana ruveta viljelemään kannabista asunnossa, tietäen että a) se on laitonta ja b) tietäen minkälaista julkisuutta se toisi jos jäisi kiinni. Tuossa asemassa kannattaisi vähän miettiä sitä puolueen imagoa.



Jep, ja se ei muutenkaan lisää hirveästi puolueen vakuuttavuutta, että otetaan oikeus omiin käsiin...vaikka kannabiksen hallussapito ja omaan käyttöön kasvattaminen vasemmiston agendalla onkin.

Mut oikeastaan suurin osa tästä keskustelusta kuuluis IMO tohon Kannabiksen laillistaminen-threadiin.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

imja

Posts: 36

#27 • • Edited imja
Teki mieli sanoa jotain, mutta kaikki viisas on suunnileen tässä topicissa jo sanottu - media suurentelee, tiedä sit miksi.

Jotain väärinkäsityksiä haluan korjata: Vasemmistonuorten puheenjohtaja ei ole kasvattanut yhtään mitään, kyseessä on siis Satakunnan vasemmistonuorten puheenjohtaja.

Vasemmistoliitolla ei pitäisi olla tämän kanssa mitään tekemistä... joskin jotkut vasemmistoliittolaisetkin ovat jostain syystä kokeneet tärkeäksi *toktok* ottaa kantaa asiaan.
(Siis toki tämä toinen asunnossa kirjoilla ollut henkilö on Satakunnan vassin varapuheenjohtaja, mutta hän ei kai ole vielä edes syytteessä yhtään mistään)

Vasemmistonuorten päihdepoliittinen ohjelma löytyy täältä: http://www.vasemmistonuoret.fi/asiakirjat/paihdepoliittinen/ohjelma.html Siinä sanotaan kannabiksesta että sitä ei pitäisi kieltää, mutta käytöstä ja kotikasvatuksesta ei pitäisi rankaista.

Lisäksi Vanu järkkää bileet: http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=9195 (ei tää liity asiaan kyllä mitenkään... pilveä siellä ei saa polttaa. Eikä kasvattaa.)
vinsku

Posts: 749

#28 • • Edited vinsku huba huba

Jaivoima, 11.4.2006 14:29:
Jo lukuisat tutkimukset osoittavat kannabiksen olevan haitoiltaan jopa alkoholia vaarattomampi.



Ei se ole niin, vaikka kuinka monet ihmiset niin sanoisivat. Alkoholi on aina vaarallista, mutta niin on kannabiskin. Siihen syntyy voimakas psyykkinen ja fyysinen riippuvuus. Huumeet ovat pahasta!
Ja ei, älkää yrittäkö te polttelijat yhtään puolustella itseänne sanomalla että kannabis on terveellisempää kuin alkoholi, koska näin EI ole! Sitä paitsi se on laitonta vaikka olis kuinka vaaratonta.

Mutta mulle se on yks ja hailee jos joku polttaa, se on hänen oma asiansa enkä halua siihen missään tapauksessa puuttua.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Jaivoima

Posts: 12

#29 • • Jaivoima
"Jaivoima, 11.4.2006 14:29:
Jo lukuisat tutkimukset osoittavat kannabiksen olevan haitoiltaan jopa alkoholia vaarattomampi.


Ei se ole niin, vaikka kuinka monet ihmiset niin sanoisivat. Alkoholi on aina vaarallista, mutta niin on kannabiskin. Siihen syntyy voimakas psyykkinen ja fyysinen riippuvuus. Huumeet ovat pahasta!
Ja ei, älkää yrittäkö te polttelijat yhtään puolustella itseänne sanomalla että kannabis on terveellisempää kuin alkoholi, koska näin EI ole! Sitä paitsi se on laitonta vaikka olis kuinka vaaratonta.

Mutta mulle se on yks ja hailee jos joku polttaa, se on hänen oma asiansa enkä halua siihen missään tapauksessa puuttua."

-Positiivinen puoli osassa vastustavissa viesteissä on että ihmiset siis (jotkut) tosiaan välittävät mitä ympärillä oleville ihmisille tapahtuu. Tosin usein esimerkiksi kannabikseen liittyvissä asioissa huolet johtuvat väristyneestä mielikuvasta. Positiivista kuitenkin:) Kannabis toisissaan on vaarattomampi huumausaine kuin akoholi, jo välillisetikkin ajateltuna asia on selvä kuin banaani. Kännissä törttöillään ja tyritään poikkeuksetta. Ei kukaan varmaankaan kuitenkaan väitä että se olisi täysin vaaratonta. eihän? Tottakai savun keuhkoon hengittäminen on haitallista, kuin myös pidempi aikaisessa ja päivittäisessä käytössä haitat vasta nousevat esiin ellei henkilö ole jo valmiiksi altis perinnöllisille sairauksille kuten esim. skitsofrenia. Faktaa on kuitenkin se, että se rasittaa elimistöä huomattavasti vähemmän kuin alkoholi, varsinkin oraalisesti nautittuna, eli syötynä.
Koko kieltopolitiikka on muutenkin peruja 1900-luvun alusta Yhdysvalloista järjettömän propaganda kamppanjan ansiosta(korostan sadaa järjetön) mutta eipä olisi ensimmäinen kerta kun jenkit käyttävät pelkoa aseenaan kansalaistensa yleisen mielipiteen muuttamiseen. Pelko on tehokas ase, ovatpa sen itsekkin myöntäneet:) Pelottavaa..
Tripla-T

Posts: 373

#30 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Sanotaan näin että erään läheisen ystäväni kokemien tapahtumien jälkeen on asenteeni kannabista kohtaan muuttunut radikaalisti negatiivisempaan suuntaan. En suosittelisi päivittäiskäyttöön.

--
Crom ! - Conan Barbaari

Cloud

Posts: 2,162

#31 • • Cloud Game Freak
No jaa kai mä sitten olen vaan välinpitämätön, Mutta mua toi ei paljoakaan riipase.

Sit jos se oikeastinkin osottautuisi kamalaksi myyntiringiksi, maahantuonti/trokaus porukaks Niin sitten voisin jo ruveta olee sitä mieltä, että nyt mennään ja lujaa yli.



toi huumeet hyvä paha keskustelu on vähän samaa mun silmissä tääläkin kun hyväksyäkkö prostituutio vai ei. Kannatusta löytyy kyllä kumpaankin suuntaan hyvässä ja pahassa.
Mutta eipä mennä nyt tämän enempää syrjään aiheesta joten plurit ja ihqut vaan.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#32 • • astaroth Guest

vinsku, 13.4.2006 12:26:
Ja ei, älkää yrittäkö te polttelijat yhtään puolustella itseänne sanomalla että kannabis on terveellisempää kuin alkoholi, koska näin EI ole!


alkoholin kuluttajat (joihin siis itse lukeudun) voisivat pikemminkin lakata juoksemasta krusifiksien kanssa kannabiksen käyttäjien perässä

Sitä paitsi se on laitonta vaikka olis kuinka vaaratonta.


kumpaa mieltä nyt oikein olet, koska äsken kivenkovaa väitit, että että blossi on terveydellisiltä haitoiltaan samaa kaliiperia alkoholin kanssa. ei millään pahalla, mutta huumevalistuksesi tuntuu tekstistä päätellen olevan yläastetasolla

ja se, että jokin on laitonta, ei todellakaan tarkoita sitä, että laki olisi ns. "järjenmukainen"
RiD

Posts: 2,817

#33 • • RiD Nukemi
mun uskonnon opettaja sano että hasispiikittäjät menee helvettiin. Samoin sanoo kaikki 7päivää ja iltapäivää lehdet. Sen on pakko olla totta!

--
*super* *possu*

Avatar
#36 • • cjet Guest

astaroth, 11.4.2006 11:25:
"kokoomusnuorten brandylasista löytyi monokkeli" *lmao*



Mä taas oisin voinu väittää että kokoomusnuorilta löytyy kokkelia.. *tirsk*
Vasemmisto hipit ja porvari nenän puuteroijat perkele! *nauru*
lostgone

Posts: 2,493

#37 • • lostgone
Nyt vaan jännityksellä odotetaan, minkälaisiin vastaiskuihin Vihreät ryhtyvät..*ding*
Sillä eikö se ole jo ihan vakio Vihreän Liiton vaalikampanjan osa paljastaa joukostaan joku polttelija ilmaisten lehtimainosten vuoksi?*vink*
*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#38 • • [Nuclear] el aprendiz

alek száhala,
Ei mut, isot kakut vaan pojille ja kaikille Sakkiin kuuluville. Tehdään tästä varottava esimerkki! *joo*


Eikä, muuten ei enää tipu opiskelijaetuja :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

vinsku

Posts: 749

#39 • • vinsku huba huba


kumpaa mieltä nyt oikein olet, koska äsken kivenkovaa väitit, että että blossi on terveydellisiltä haitoiltaan samaa kaliiperia alkoholin kanssa. ei millään pahalla, mutta huumevalistuksesi tuntuu tekstistä päätellen olevan yläastetasolla

ja se, että jokin on laitonta, ei todellakaan tarkoita sitä, että laki olisi ns. "järjenmukainen"



Itse en käytä, enkä käyttäisi, mutta käyttäköön ne vaan ketkä haluavat, kunhan ei koske minua. En myöskään käytä kamalasti alkoholia, enkä polta tupakkaa (olen kyllä polttanut, mutta lopettanut).
Pilvenpolttajat vaan jumittaa ja toistaa änkyttäen, että "e-ei tää p-p-pil-vvi mit-mit-ään p-pahaa tt-ttee"
(Rankka yleistys, älkää vetäkö palkokasveja nenukkiin.)

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

bansq

Posts: 931

#40 • • bansq leftfield winger.

vinskuItse en käytä, enkä käyttäisi, mutta käyttäköön ne vaan ketkä haluavat, kunhan ei koske minua. En myöskään käytä kamalasti alkoholia, enkä polta tupakkaa (olen kyllä polttanut, mutta lopettanut).
Pilvenpolttajat vaan jumittaa ja toistaa änkyttäen, että "e-ei tää p-p-pil-vvi mit-mit-ään p-pahaa tt-ttee"
(Rankka yleistys, älkää vetäkö palkokasveja nenukkiin.)



no huh mitä paskaa. lähdetään nyt siltä oletustasolta että lausun edellisen miljoonan toiston jälkeen enkä vihreä marmeladikuula hengityselimessä.

mikset halua asian koskettavan sinua? pidät selkeästi pilvenpolttoa äärinegatiivisena asiana, mutta suhtaudut muka olankohautuksella koko aiheeseen?

en väitä ettetkö ajattele asiaa itsenäisesti, mutta pyörittelepä ajatusta jossa koko tuttavapiirisi alkaisi vetämään pajareita kerran viikossa kertoen tästä sinulle täysin avoimesti. päivän päästä thc-sisältöiset tuotteet laitettaisiin kauppoihin, mainoskyltteihin, katukuvaan ja klubituksen bannereihin, jottet niiltä täälläkään pystyisi välttymään. jopa entinen terveydentiedonopettajasi nauraa räkättäisi lähibaarissa kevyessä pilvessä ja sanoisi pitävänsä siinä vain vähän hauskaa!

ahdistaisiko? vieläkö mieltäisit päässäsi jokaisen pilvenpolttajan rikosrekisterin, kotitutkinnan, sakkorangaistuksen ja sosiaalisen tuomitsemisen arvoiseksi?

jos ahdistaa, niin mietipä sitä polttelijaa tai kotikasvattajaa joka nämä rangaistukset joutuu kokemaan todellisuudessa nykyisien lakien valossa. väkisinkin käy vähän sääliks vähän kuin sitä koulukiusattua laihaa reppanaa jota kaikki potkivat vain koska sillä on erivärinen- ja hajuinen villapaita.

en nyt halua tehdä oloasi typeräksi, mutta pyytäisin että hakisit itsellesi OIKEAN mielipiteen asiasta joka vääristyy ja vääristyy entisestään vielä järjettömämpiin mittasuhteisiin. kohtaa iso ongelma, että toisille täysin tervejärkisille yhteisösi tukipilareille pilvenpoltto on melko arkinen asia eivätkä he todennäköisesti haluaisi sitä sinulle kertoa noiden puolivillaisten mielipiteiden takia. vaihtoehtoina todellisuus tai entistä enemmän valheita.

--
plip goes on.