CLUB SÅINT 2V - Orkidea album release tour - KOTKA 3.12.

171 posts, 9 pages, 45,718 views

NKID

Posts: 62

#61 • • NKID
Jopa Kotkalaisista on varmaan aika harva tuolla käynnyt. Uskon että tulee yllättymään. Mä ainakin yllätyin kun siihen loppukesästä tutustuin.
Individual

Posts: 10,942

#62 • • Individual HYPNO!

ÄIJJÄ, 15.11.2005 19:53:
---
Individual, 15.11.2005 18:16:
---

---

Enemmän kuin riittävä tällaisiin kemuihin. Tanssilattia voisi ehkä olla isompi, mutta saa nähdä onko järjestävä seura sitten päätynyt pöytien ja tuolien tieltä raivaamisratkaisuihin. Sali on kyllä iso ja baaritiski löytyy laidalta, toinen baaritiski sitten aulan puolelta. Hienot ja arvokkaat puitteet tulee olemaan näillä bileillä kyllä.

---


Lähinnä sitä, että mahtuuko sisään 100 vai 1000? En ole aikoihin käynyt kotkassa, enkä siis tiedä miten siellä ihmisiä bileisiin riittää. Line up näyttää kyllä houkuttelevalta ja nyt ajattelin sinne raahautua.


Kotkassa on tainut edellisen kerran olla tungosta bileissä edesmenneen Madeiran aikoina, kun Lange ja Pulser veivas tai sitten Järjestötalon kemuissa kerran Meripäivillä, mutta kyllä Kotkan bileissä on tunnelmaa, vaikkei ihan ollakaan kuin sillit suolassa. Kannattaa tulla. Veikkaanpa, että tuolla line-upilla porukkaa eksyy ihan hyvinkin paikalle.
Tomppa

Posts: 9

#63 • • Tomppa

Lähinnä sitä, että mahtuuko sisään 100 vai 1000?



ennemmin 100 kuin 1000!
Epi

Posts: 8

#65 • • Epi
kävelin kerran kesäl vanhan ohi ja musiikki pysäytti. käännyin ympärikattoo ja ketäs muuta siäl terassil soitti ku urmaz ja tomppa. noisekidin liveltä odotan samaa (älä ota paineita.. heh). megabileet tulossa :)
muksu

Posts: 563

#66 • • muksu LAPANEN
Nyt olis kyllä sellaset huippu kemut tulossa et pakkohan se olis tulla sinne kotkaan vanhoja muisteleen!!! ei muuta kun porukkaa kasaan ja kunhan saadaan auto alle (-ja kuski) nin tänne tullaan!!!! *aplodit*



T-Justice, 2.11.2005 20:30:
Hymyilyttää muakin toi Kairon ohjelmiston muutos totutusta...

Kun katsoo esim kotkansilmässä olevaa Kairon ilmoitusta on tämän viikon ohjelmisto seuraavanlaista:

-KE 18.30-20.00 Junnun lauluseura * Jake nyman - kielletyt levyt
21.00-02.00 Naistentanssit

-PE-LA Sekahaku tanssit




..juu onhan sieltä kairosta asiakaskuntaa eskynyt joskus rellunkin bileisiin, muistaakseni joku skubbe pienessä laitamyötäsessä tuli KAiron reissullaan tsekaan rellu-meininkiä, Nkid oli soittelees settiä kun se skubbe meni pyytään et voisko se pistää vaiks Daruudee soimaan, ja sillähän samalla hupsahti skraga sinne levareihin ja Nikon setti hetkeks keskeytyi..

Vuoroin vieraissa siis!!*nauru*

--
*..ota löysin rantein, älä jännitä!!!!*

(5) (3)

Posts: 265

#67 • • (5) (3) -no rest for the evil-
joo. viimeks missasin nikon LIVEn mut nyt olis kaikki edellytykset päästä kotkaan paikalle..
*jeesus*

--
theworldismine

SÅINT

Posts: 88

#68 • • Edited SÅINT

ÄIJJÄ, 15.11.2005 19:53:


Lähinnä sitä, että mahtuuko sisään 100 vai 1000? En ole aikoihin käynyt kotkassa, enkä siis tiedä miten siellä ihmisiä bileisiin riittää. Line up näyttää kyllä houkuttelevalta ja nyt ajattelin sinne raahautua.




Tilaan mahtuu noin 300 juhlijaa. TERVETULOA! *enkeli*
NKID

Posts: 62

#69 • • NKID

muksu, 17.11.2005 00:54:


..juu onhan sieltä kairosta asiakaskuntaa eskynyt joskus rellunkin bileisiin, muistaakseni joku skubbe pienessä laitamyötäsessä tuli KAiron reissullaan tsekaan rellu-meininkiä, Nkid oli soittelees settiä kun se skubbe meni pyytään et voisko se pistää vaiks Daruudee soimaan, ja sillähän samalla hupsahti skraga sinne levareihin ja Nikon setti hetkeks keskeytyi..

Vuoroin vieraissa siis!!*nauru*




Mun raiderissa lukee KRAVATTI elikkä SOLMIOKIELTO! tai ainakin sakset.
Individual

Posts: 10,942

#70 • • Individual HYPNO!

NKID, 17.11.2005 23:17:
---
muksu, 17.11.2005 00:54:


..juu onhan sieltä kairosta asiakaskuntaa eskynyt joskus rellunkin bileisiin, muistaakseni joku skubbe pienessä laitamyötäsessä tuli KAiron reissullaan tsekaan rellu-meininkiä, Nkid oli soittelees settiä kun se skubbe meni pyytään et voisko se pistää vaiks Daruudee soimaan, ja sillähän samalla hupsahti skraga sinne levareihin ja Nikon setti hetkeks keskeytyi..

Vuoroin vieraissa siis!!*nauru*

---



Mun raiderissa lukee KRAVATTI elikkä SOLMIOKIELTO! tai ainakin sakset.


Ton mä olisin kyllä halunnut nähdä livenä. Todellinen kodak moment. *nauru*
-katsu-

Posts: 78

#71 • • -katsu- °• kit kat •°
*jiihaa* *aplodit* tää on kyl ihan pakko nähdä ja kokea! *joo*
Bileet Kairossa, huh! *tanssittel*
*jiihaa* *aplodit* *hihu*

--
.

ÄIJJÄ

Posts: 11

#72 • • ÄIJJÄ ammattilainen
Viimeksi oon kuullut precision audion ääntä kesällä Unityssa ja se oli oikeesti samettia (tai sanoisinko jopa silkkiä) korville ja eiks toi Kairon talo ole vielä puutalo, eli akustiikka pitäis siellä olla varmaan aika kohdallaan. *jiihaa*

--
Im from Korso, isnt that weird!

Caro²

Posts: 5,301

#74 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

ÄIJJÄ, 18.11.2005 18:10:
Viimeksi oon kuullut precision audion ääntä kesällä Unityssa ja se oli oikeesti samettia (tai sanoisinko jopa silkkiä) korville


Jos se niin paljon on parantunut, ni sitähän on sitte oikein suurella mielenkiinnolla tultava kuuntelemaan. Viimeksi kun sitä on kuullut, niin alapää on kyllä ollut iso ja paksu, mutten akustista musiikkia niillä kyllä olis soittanu.

Edit: muttei niitä käsittääkseni sellaiseen o suunniteltukkaan. Joka musaan omat työkalut.
ÄIJJÄ

Posts: 11

#75 • • ÄIJJÄ ammattilainen
Parempaa soundia mä en ole kuullut oikeesti missään!!! Vaikea selittää, mutta se sametti on oikeesti aika kuvaava sana sille.. Odotan innolla! *joo*

--
Im from Korso, isnt that weird!

anton fine

Posts: 1,359

#76 • • anton fine myspace.com/finethedj

Caro², 18.11.2005 18:15:
---
ÄIJJÄ, 18.11.2005 18:10:
Viimeksi oon kuullut precision audion ääntä kesällä Unityssa ja se oli oikeesti samettia (tai sanoisinko jopa silkkiä) korville

---

Viimeksi kun sitä on kuullut, niin alapää on kyllä ollut iso ja paksu,



no tottakai ;)
muksu

Posts: 563

#78 • • muksu LAPANEN

ÄIJJÄ, 18.11.2005 18:10:
Viimeksi oon kuullut precision audion ääntä kesällä Unityssa ja se oli oikeesti samettia (tai sanoisinko jopa silkkiä) korville ja eiks toi Kairon talo ole vielä puutalo, eli akustiikka pitäis siellä olla varmaan aika kohdallaan. *jiihaa*



Joo nää Precison audion pojat on kyllä saanut äänet toimiin paikassa uin paikaxssa, bassotkin humahtelee sillain mun mielestä mukavasti, selkärangassa tuntuu ja tukka hulmahtelee ilmavirran voimasta*iloinen*

--
*..ota löysin rantein, älä jännitä!!!!*

wicked

Posts: 132

#79 • • wicked remurymyhilleri
Oikeesti niin epäreiluu, et mulla on sunnuntaina töitä, etten pääse tonne *grr* Tai kaipa sitä aina vois lähtee, mut mikä on todennäköisyys, että pääset sieltä yöllä ihmisten aikoihin kotiin??? Varsinkin kun ei oo edes kyytiä tiedossa. Harmittaa vaan NIIIIIN paljon, koska olis ollu kiva lähtee verestää vanhoja Kotkan muistoja Terapian ajoilta....ja siitä on jo tosi kauan *vink* Ja sillon oli niin kivaa!!! *aplodit*

p

--
Viileet on pupuja!

m1kk3

Posts: 5,560

#80 • • m1kk3 no-life
btw minkäslaista musaa toi Noisekid soittaa ? Kun en oo ikinä törmänny tollaseen nimeen. *täh*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti