CLUB SÅINT 2V - Orkidea album release tour - KOTKA 3.12.

171 posts, 9 pages, 45,897 views

shape-

Posts: 4

#42 • • shape-
tänne on pakko lähtä!!

Huggu, 30.10.2005 21:14:
Levyn virallinen julkaisupäivä on 16.11. allekirjoittaneen syntymäpäivät on 17.11. Jos mr. Hakanen toimittaa ko. levyn minulle henkilökohtaisesti nimmareineen syntymäpäivänäni ja vaihtaa vielä autooni talvirenkaat, lupaan olla hänen ja VAIN hänen hovikuljettajansa koko illan...

ps. 14.11. - 21.11. Huggu can be found: http://www.londontown.com/


mullakii on synttärit samanapäivänä *nauru*
Caro²

Posts: 5,301

#43 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Täytyy tosiaa tulla paikalle. Monta mielenkiintosta asiaa. Setit tietty, plus paikka. Josta itelläni oli kovasti ymmärrys, etteivät ne poikkea imagosta laisinkaan ja hoitavat itse kaikki jutut sinne tms.
Kolmanneksi kiinnostaa presicion audion paketti, onko kehitystä tapahtunut aikaisemmasta :)

Kamera täytyy toki ottaa mukaan. Toivottavasti on valoa eikä hämyä *hihu*
Individual

Posts: 10,942

#44 • • Individual HYPNO!

Caro², 2.11.2005 17:31:
Täytyy tosiaa tulla paikalle. Monta mielenkiintosta asiaa. Setit tietty, plus paikka. Josta itelläni oli kovasti ymmärrys, etteivät ne poikkea imagosta laisinkaan ja hoitavat itse kaikki jutut sinne tms.


Siis ketkä eivät poikkea ja ketkä hoitaa ja mitkä jutut? Ihan mielenkiinnosta kyselen, mitä tuo meinaa.
Caro²

Posts: 5,301

#45 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Individual, 2.11.2005 17:35:
Siis ketkä eivät poikkea ja ketkä hoitaa ja mitkä jutut? Ihan mielenkiinnosta kyselen, mitä tuo meinaa.


Kairo yleensä on pitänyt sen verran tiukkaa linjaa omista ohjelmistoistaan. Nyt sinne tulee konemusabileet jotka aika kovasti poikkeaa tavanomaisesta legendaarisesta ja maailmallakin tunnetusta linjasta. Kairohan on Kotkan ainoa kansainvälisesti tunnettu ravintola :)
Perinteinen merimieskapakka siis.
Individual

Posts: 10,942

#46 • • Edited Individual HYPNO!

Caro², 2.11.2005 17:38:
---
Individual, 2.11.2005 17:35:
Siis ketkä eivät poikkea ja ketkä hoitaa ja mitkä jutut? Ihan mielenkiinnosta kyselen, mitä tuo meinaa.

---

Kairo yleensä on pitänyt sen verran tiukkaa linjaa omista ohjelmistoistaan. Nyt sinne tulee konemusabileet jotka aika kovasti poikkeaa tavanomaisesta legendaarisesta ja maailmallakin tunnetusta linjasta. Kairohan on Kotkan ainoa kansainvälisesti tunnettu ravintola :)
Perinteinen merimieskapakka siis.


Joo, samaa asiaa minäkin mietin, mutta onhan siellä ollut Pelle Miljoonakin keikalla ja keesipäät pogoilemassa, mutta siltikin, olet oikeassa, noissa konemusabileissä tuntuu kuitenkin olevan sulattelemista ihmisillä. Mielenkiintoista kyllä tulee olemaan nähdä sitten käytännössä noi bileet.
T-Justice

Posts: 892

#47 • • Edited T-Justice
Hymyilyttää muakin toi Kairon ohjelmiston muutos totutusta...

Kun katsoo esim kotkansilmässä olevaa Kairon ilmoitusta on tämän viikon ohjelmisto seuraavanlaista:

-KE 18.30-20.00 Junnun lauluseura * Jake nyman - kielletyt levyt
21.00-02.00 Naistentanssit

-PE-LA Sekahaku tanssit


Hieno juttu että bileet saadaan näinkin legendaariseen paikkaan, mutta kuinka ihmeessä sointin poijjaat on ne saanu sinne puhuttua? *nauru**aplodit*
COBALT

Posts: 1,407

#48 • • COBALT akitaattori

Huggu, 30.10.2005 21:14:
Levyn virallinen julkaisupäivä on 16.11. allekirjoittaneen syntymäpäivät on 17.11. Jos mr. Hakanen toimittaa ko. levyn minulle henkilökohtaisesti nimmareineen syntymäpäivänäni ja vaihtaa vielä autooni talvirenkaat, lupaan olla hänen ja VAIN hänen hovikuljettajansa koko illan...

ps. 14.11. - 21.11. Huggu can be found: http://www.londontown.com/



Heh! Onx Wanha Piaru viälä hengissä...!? *vink**nauru*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

SÅINT

Posts: 88

#49 • • SÅINT

T-Justice, 2.11.2005 20:30:

Hieno juttu että bileet saadaan näinkin legendaariseen paikkaan, mutta kuinka ihmeessä sointin poijjaat on ne saanu sinne puhuttua? *nauru**aplodit*



Tiedolla, taidolla ja tyylillä *enkeli*
Individual

Posts: 10,942

#50 • • Individual HYPNO!

T-Justice, 2.11.2005 20:30:
Hymyilyttää muakin toi Kairon ohjelmiston muutos totutusta...

Kun katsoo esim kotkansilmässä olevaa Kairon ilmoitusta on tämän viikon ohjelmisto seuraavanlaista:

-KE 18.30-20.00 Junnun lauluseura * Jake nyman - kielletyt levyt
21.00-02.00 Naistentanssit

-PE-LA Sekahaku tanssit



Toki kannattaa muistaa Kairo myös legendaaristen suomalaisten teatterituotantojen mm. Maratontanssit, Albatrossi ja Heiskanen esityspaikkana. Satoja iltoja täydelle salille. Ja Kairossahan pyörii koko ajan joku Kotkan Kaupunginteatterin musiikkinäytelmä, revyy yms. Itse olin Kairossa kesäkuussa kuuntelemassa Piirpauketta ja tykkäsin kyllä mestasta ( toki olen käynyt siellä aikaisemminkin ) ja bisse ja muu alkoholi oli muistaakseni ihan inhimillisissä hinnoissa.

Kotka Jazz r.y. pitää myös iltojaan kyseisessä ravintolassa säännöllisesti. On torstaisvengejä, maineikkaitten suomalaisten jazz-muusikoiden konsertteja yms.
Avatar
#51 • • junnu Guest

T-Justice, 2.11.2005 20:30:
Hymyilyttää muakin toi Kairon ohjelmiston muutos totutusta...

Kun katsoo esim kotkansilmässä olevaa Kairon ilmoitusta on tämän viikon ohjelmisto seuraavanlaista:

-KE 18.30-20.00 Junnun lauluseura * Jake nyman - kielletyt levyt
21.00-02.00 Naistentanssit

-PE-LA Sekahaku tanssit


Hieno juttu että bileet saadaan näinkin legendaariseen paikkaan, mutta kuinka ihmeessä sointin poijjaat on ne saanu sinne puhuttua? *nauru**aplodit*


Katos katos... meitsiki on buukattu kairoon *senkin*
Holle

Posts: 793

#52 • • Edited Holle Beach X Member

CLUB SÅINT, 3.11.2005 22:21:
---
T-Justice, 2.11.2005 20:30:

Hieno juttu että bileet saadaan näinkin legendaariseen paikkaan, mutta kuinka ihmeessä sointin poijjaat on ne saanu sinne puhuttua? *nauru**aplodit*

---


Tiedolla, taidolla ja tyylillä *enkeli*

You lied your ass off??!!
"Juu meillä tulee Marita Taavitsainen laulamaan tangoa alkuiltaan ja sitte tulee vähän muuta musaa..."*jiihaa* (Eipä kai, piti vaan kuitata ; ))
om-pah

Posts: 11

#53 • • om-pah

Huggu, 3.11.2005 16:00:
---
by: COBALT: Heh! Onx Wanha Piaru viälä hengissä...!? *vink**nauru*

---


A. Kuka on wanha, mitä??

B. Ja mikäs pahan tappaisi? Enhän kuollut edes Ibizalla!!

C. Individual, olin mä kerran viimevuonna kesällä Milleniumin bileissä sober. Silloin tosin Mr. Orkidean kuskina.

D. Mitä tulee Kairoon, mä olen käynnyt siellä kerran vuonna ameeba. Lapinlahden linnut oli tuolloin estraadilla. Mitään en muista ko. illasta, ylläri sinänsä.



A. Perässä tullaan, mutta kiinni ei saada.

B. Todella mikä pahan tappais, ei mikään.

C. Äijä toimii Tapsan hovikuskina. Muistaakseen taksi toi hyvinkää igluihin ainakin ja taisi viedä poiskin ;)

D. Ettet vaan ois ollut jakamassa sielä joskus korttiakin...
SÅINT

Posts: 88

#54 • • SÅINT
Artisti päivityksiä.
NKID

Posts: 62

#55 • • NKID
Loistava juttu saada Kotkaan ensi kertaa live perccarit ja foni tukemaan dj:tä. Jos joku eksyi kesällä Summer heat:n pippaloihin Vanhalle tietää mitä on tuleman. Tunnelma Vanhalla oli ainakin ihan mieletön. Jospa pääsis joulukuussakin kesäfiilikseen.
anton fine

Posts: 1,359

#56 • • anton fine myspace.com/finethedj
oOdotan innolla Urmaksen ja Tompan settiä!
Jupe

Posts: 571

#57 • • Jupe
Tulossa ollaan. Kairo *sydän**tirsk*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

ÄIJJÄ

Posts: 11

#58 • • ÄIJJÄ ammattilainen
Onks toi Kairo isokin paikka??? Ohi oon kai joskus ajannut.. Sain tänään hankittua Orkidean CD:n ja se on TODELLA kova! *iloinen*

--
Im from Korso, isnt that weird!

Individual

Posts: 10,942

#59 • • Edited Individual HYPNO!

ÄIJJÄ, 15.11.2005 18:06:
Onks toi Kairo isokin paikka??? Ohi oon kai joskus ajannut.. Sain tänään hankittua Orkidean CD:n ja se on TODELLA kova! *iloinen*


Enemmän kuin riittävä tällaisiin kemuihin. Tanssilattia voisi ehkä olla isompi, mutta saa nähdä onko järjestävä seura sitten päätynyt pöytien ja tuolien tieltä raivaamisratkaisuihin. Sali on kyllä iso ja baaritiski löytyy laidalta, toinen baaritiski sitten aulan puolelta. Hienot ja arvokkaat puitteet tulee olemaan näillä bileillä kyllä.
ÄIJJÄ

Posts: 11

#60 • • ÄIJJÄ ammattilainen

Individual, 15.11.2005 18:16:
---

---

Enemmän kuin riittävä tällaisiin kemuihin. Tanssilattia voisi ehkä olla isompi, mutta saa nähdä onko järjestävä seura sitten päätynyt pöytien ja tuolien tieltä raivaamisratkaisuihin. Sali on kyllä iso ja baaritiski löytyy laidalta, toinen baaritiski sitten aulan puolelta. Hienot ja arvokkaat puitteet tulee olemaan näillä bileillä kyllä.



Lähinnä sitä, että mahtuuko sisään 100 vai 1000? En ole aikoihin käynyt kotkassa, enkä siis tiedä miten siellä ihmisiä bileisiin riittää. Line up näyttää kyllä houkuttelevalta ja nyt ajattelin sinne raahautua.

--
Im from Korso, isnt that weird!