Vähemmän virallinen dokailu-topic

190 posts, 10 pages, 36,071 views

killuska

Posts: 748

#21 • • killuska
milla:

golden capin omppu lightti sidu.. aaahhhhhhhh*plur*
mieluiten aurinkoisella terassilla hyvässä seurassa.. huh.. kylläpä rupes kuola valumaan:D



[muokattu 15.8.2002 15:17]



Millaaaaaaaaaaa MIss youuuu,prkl ku oot siel ridailemas
*mur*

--
*killuska*

killuska

Posts: 748

#22 • • killuska
Edelleen pystys*iloinen* siistii!!

--
*killuska*

killuska

Posts: 748

#23 • • killuska
Huh mitä juttui...*eiei* AI mun pää *pelle*
Mut siistii oli *heiii*
KAi...*nauru*

--
*killuska*

Urd

Posts: 33

#24 • • Urd
mun alkoholitottumukset on ystäväpiirissä yleinen läpänaihe. mä oon niin pihi etten mä ikinä dokaa baarissa vaan ennen raflaan menoa hujautan kuoharipullon ja juon raflassa pelkkää vettä ( ja tietysti yhden caipiroskan, siitä on tullut pakko)

eilen join sit alkajaisiksi kaks kuoharia, oksensin enkä ikinä päässyt baariin saakka. oli kyl aika hienoa. nyt olen viinalakossa. koko kesänä en ole ollut yhtään viikkoa kokonaan selvinpäin.

siideriä enkä bissee en juo lainkaa, pelkkää kuoharia, malibua ja baileysiä. ja ehkä salmaria.

mussa on kyllä joku onnekas rakenne vika että mä voin juoda, juoda ja juoda ja vaikka oksentaa ihan vitusti eikä mulla oo darraa, ikinä

--
dahlin', drinking lager from plastic cups is just so now, it practically makes me come

cosmikki

Posts: 1,261

#25 • • cosmikki
..mä kuulun myös tähän kastiin joka ei tykkää ottaa vain paria tuoppia, vaan sitten jos juodaan niin juodaan kunnolla *nauru*

..baarireissut tulevat itseni kohdalla kovin kalliiksi, sillä saatan huitasta 15 shottia ja muutamia drinksuja illan aikana menemään, joten harvemmin siis harrastan juopottelemista - myös taloudellisten syiden takia *nauru*

..tosin nykyään ei ole enää edes tarvetta juopotella samalla tavalla kuin ennen.. joskus ennen joulua olin joka viikonloppu kaatamassa viinaa, usein molempina iltoina, ja toisinaan vielä viikollakin. nykyään ryyppään ehkä kerran puolessa vuodessa ja se riittää, sillä elämässäni on niin paljon muutakin sisältöä nykyään *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

SuttiS

Posts: 3,111

#26 • • SuttiS Drama Queen
Angeli:

Huh mitä juttui...*eiei* AI mun pää *pelle*
Mut siistii oli *heiii*
KAi...*nauru*



Heiiih, vähänkö beibe hyvin vedetty!!! *nauru* 100 pistettä ja papukaijamerkki! *vink*

--
Suoritus tekee mestarin.

arikoo

Posts: 245

#27 • • arikoo Virallinen hörhö
Jos otetaan niin otetaan reippaasti... Kun nyt tilanne on se että suurinosa juopottelu tilanteista täällä on sellaisia että lauma teekkareita istuu hangessa ja juo (ja juo ja juo) tai rannalla ja juo (ja juo ja juo) . Niin ei sitä alle kolmen promillen kestä. Juoma valintani on erittän hienostunut ja keskittynyt Stolishnaja-pirtu-kotikutoinen linjalle. Että kyllä mun näkö on vaarassa...

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Dragonfly

Posts: 542

#28 • • Dragonfly Mariarawr
hmm.. yleensä se pitää kotona juoda ennen ku menee minnekään, mä en ainakaan ehdi juoda mitään, ei malta tanssilattialta poistua :=:) paitsi jos on ihan paska dj. paitsi ettei ikinä semmoisiin paikkoihin mene :=:)

--
Uguu~

killuska

Posts: 748

#29 • • killuska
mINNy:

Angeli:Huh mitä juttui...*eiei* AI mun pää *pelle*
Mut siistii oli *heiii*
KAi...*nauru*

Heiiih, vähänkö beibe hyvin vedetty!!! *nauru* 100 pistettä ja papukaijamerkki! *vink*


JOo kiitos ja kumarrus.. Muistona vknlopusta: Mustat varpaat,sääret mustelmilla ja hampaan jäljet hauiksessa..
Paha sanoa mistä mikin on tullu
*nauru*

--
*killuska*

Katrina

Posts: 605

#30 • • Katrina
Kunpa voisin sanoa, etten ikinä olisi tehnyt kännissä mitään tyhmää... *nauraa*

*pahis**pahis**pahis**pahis*
Avatar
#31 • • Kirsikka Guest
hmm.. joo, musta tuntuu että harvassa on kerrat jolloin kännissä ei olisi tullut tehtyä jotain tyhmää.. *blush*
cosmikki

Posts: 1,261

#32 • • cosmikki
..mitä bielsiin tulee niin itse en oikeastaan koskaan ole bielsissä mitään kauheita kännejä vetänyt - menee mielestäni koko bieleiden idea jos ei niistä mitään tajua *nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Susu

Posts: 1,077

#33 • • Susu The Nasu
mussa on kyllä joku onnekas rakenne vika että mä voin juoda, juoda ja juoda ja vaikka oksentaa ihan vitusti eikä mulla oo darraa, ikinä[/quote]


On se kiva kun on joitain muitakin epämääräisiä ötököitä kuin minä kellle krapula on vieras käsite. Itsellä on ihan sama mitä illan aikana tulee juotua ja seuraavana aamuna fressinä pystyyn ja aamupalalle *joo*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Mnj

Posts: 174

#34 • • Mnj Mönjä

mussa on kyllä joku onnekas rakenne vika että mä voin juoda, juoda ja juoda ja vaikka oksentaa ihan vitusti eikä mulla oo darraa, ikinä



hehee... mullakin on sama juttu, saan kyllä vetää aika über-kännit ennen kuin tulee lievä krapula.
taidan kyllä käyttää tätä mun lahjaani väärin sillä juon hyvin vähän ja silloinkin lonkero on se mitä kaatuu kurkusta alas.
heh ja yks kaveri herää aamulla krapulaan vaikka ois oittanu kolme tuoppii *nauru*
nyt kun alakaa miettiä nii yleensä tulee bileissä otettua pari kolme, harvoin tulee juotua neljättä.

--
Dead to the world. Alive for the journey.

hallucinogen

Posts: 8,190

#35 • • hallucinogen Edain
mä en oo ikinä oksenta kun oon ollu dokaamassa ja krapulasta ei oo aamulla tietoakaan
*plur*

--
pikku-*possu*

Avatar
#36 • • Kirsikka Guest
no joo, olkaa iloisia.. mulla kyllä krapula on yleensä aika väistämätön juttu, jos on enemmän juonut.. :-/ nyt kyllä on alkanut huolestuttaa kämppis, josta on hyvää vauhtia tulossa alkoholisti.. =( tänäänkin koulun sijasta lähti juomaan. ei kiva.
milla

Posts: 3,699

#37 • • milla
Pengo:

Ette vaan juo tarpeeksi *justjoo*



niinpä*pelle*
Dragonfly

Posts: 542

#38 • • Dragonfly Mariarawr
cosmikki:

..mitä bielsiin tulee niin itse en oikeastaan koskaan ole bielsissä mitään kauheita kännejä vetänyt - menee mielestäni koko bieleiden idea jos ei niistä mitään tajua *nauru*


seki on kyllä ihan totta :=:) pystyy paremmin pomppimaanki jos ei tule tasapainohärötyksiä vähän väliä.. kamu kerran veti hirveet kännit ja meidän piti raahata se puoltajuttomana kesken pileitten kotiin.. :=:( pilas kyllä fiilikset täysin..

--
Uguu~

TonySt

Posts: 4,166

#39 • • TonySt mediamoguli
milla:

Pengo:Ette vaan juo tarpeeksi *justjoo*


Ai en juo tarpeeks .... *voiei* ?!? ENPÄ *pahis*. On tulllut kohellettua kännipäissään tänä kesänäkin ENEMMÄN kuin tarpeeksi, perkules*nyyh**nyyh**nyyh*

Mut eikös se viina ollutkin vain viisasten juoma *nauru*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

SuttiS

Posts: 3,111

#40 • • SuttiS Drama Queen
"Ai en juo tarpeeks .... *voiei* ?!? ENPÄ *pahis*. On tulllut kohellettua kännipäissään tänä kesänäkin ENEMMÄN kuin tarpeeksi, perkules*nyyh**nyyh**nyyh*

Mut eikös se viina ollutkin vain viisasten juoma *nauru*[/quote]"

Tonppa: Kaappijuoppo on todellakin tullut ulos kolostaan tänä kesänä... *vink* Voivoi sun kanssas!

[muokattu 21.8.2002 10:54]

--
Suoritus tekee mestarin.