Vähemmän virallinen dokailu-topic

190 posts, 10 pages, 35,831 views

sebasti

Posts: 231

#1 • • sebasti Lauma
*slurps*

Aloitetaan nyt sitten tämäkin tänne kun kuitenkin pieni känniääliö meissä kaikissa asustaa. Eli paljonko yleensä tulee dokailtua? kuinka usein? missä? mitä juot jne. sana on vapaa... Myös *valitse adjektiivin superlatiivi tähän (esim. hauskimmat)* känniördäys tarinat saa tuoda yleisön tietoon. Kerrankin voit päteä sillä minkä osaat parhaiten... Olkaa Hyvät

*slurps*

Ai niin tähän topikkiin saa kirjoittaa myös klo04 aamulla... ja muulloinkin kaikki humalaiset tilitykset ovat very welcome

[muokattu 13.8.2002 15:19]
sebasti

Posts: 231

#2 • • sebasti Lauma
Itse voisin alkuun sen verran todeta että tämän vuoden aikana on tullut kyllä ehdottomasti dokattua enemän kuin aikaisemmin yhteensä... onnistuneita esimerkkejä SPH:sta (SIKAPERSEHUMALA) ovat esim juhannus ja sundance... kiitän onneani että muisti on aikalailla mennyt... varsinkin juhannuksesta jälkeenpäin kuultujen tekemisieni takia.

Juon sidua tai väkeviä, yleensä kavereiden kanssa ennen bileitä ja bileissä. Tavalliset baari reissut ovat jäänet viime aikoina vähemmälle (niitä ei ole kevään jälkeen tullut tehtyä ollenkaan). Hima/kalsarikännejä ei ole koskaan tullut otettua koska yksin ei vaan ole hauskaa olla sekaisin. Vain muutamaan otteeseen on tullut dokattua keskellä vkoa tai työpäivää edeltävänä päivänä.
Avatar
#3 • • Guest
ite en dokaa kovin paljon...ehkä yx lasi tai 2 lasii jossain bileissä, mut ei enemmän! ei paljon kiinosta,eikä maistu...mut kyllähän niitä aikoja on ollut millon on tullut juotuu liikaa,ja six ehkä nyt ei oikein maistu,en tiiä onx toi paha asia*täh* varmaa viimex kun oon dokannut oikein kunnolla oli ayia napassa! (-tiger- tiedät mistä mä puhun*vink*) aika harvoin tarjotaa 20 shottii 2 cocktail'in päälle*iloinen*
Avatar
#4 • • ikj Guest
*justjoo*toi oli muuten minä*justjoo*
florx

Posts: 532

#5 • • florx
Ite tuun vaan kiukkusex, jos juon esim 2 tuoppii. Aina ku juon, ni juon kunnolla. About kerran viikossa. Kamalin fiilis on muuten, ku rupee päässä menemään vuoristorataa ja tulee paha olo, eikä tajuu tai näe oikein mitään. Noin pitkälle ei sais mennä. *eiei*Kummiski tulee sorruttua aina muutaman kerran vuodessa tommosiin kuoseihin, jopa bileissäkin*nauraa*
Januslinus

Posts: 22

#6 • • Januslinus
Samat tavat mulla kun Paanoksella.

Kun otan niin otan ihan reilusti (ja rahaa menee...) mutta oon kai tullu jo niin vanhaksi ja tylsäksi kun ei koskaan enää niin hirveässä ördäyskunnossa tule oltua, onneksi.

Tosin kun on tullu näin vanhaksi ;) niin krapula on aina vaan pahempi, se hieman rajoittaa jo aina edellisenä iltana. Karita Tuomola sanoi jossain lehdessä, että kun nainen täytää 20 vuotta niin juhlimisen palautumisaika kaksinkertaistuu. Piru, kun piti kuukausi sitten täyttää 20.
mixed~thunder

Posts: 524

#7 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Juon ->
*Kunnolla,Eli siis suuriakin määriä kerralla
*Nykyään liian usein
*Alotusjuomana yleensä olut,josta siirrytään drinksuihin ja väkeviin
*Itseni ongelmiin...

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

patis

Posts: 1,158

#8 • • patis 10
Omalla kohdalla hyvä esimerkki sikapersehumalasta tuli Massivessa *justjoo*

Bileissä aika usein käun autolla ni ei oikein voi ottaa tota kahta stobee enempää.

Ennen join sidukkaa tai lonkkuu, viimeaikoina lähes poikkeuksetta kaljaa.

Koneistossa oli kännissä molemmat päivät, lauantaina ei päässy edes hietsuun krapulan takia *iloinen*

Kyllä sitä nyt aina välillä on otettava kunnon känni päälle...

taidankin hakea jääkaapista kylmän kaljan *plur*
Avatar
#9 • • Kirsikka Guest
Jipii, tämähän on loistavaa.. mä juon, liian paljon, liian usein.. no en nyt ihan liikaa kuitenkaan. Välillä tulee ryypättyä hirveitä määriä, ja tehtyä kaikkea tyhmää *justjoo* , välillä sitten taas hillitymmin..kuten nyt, just tulin terassilta ja onnistuin pitämään sen yhden yhtenä =) Mulle maistuu siideri, lonkero, drinkit tietysti vaikken niitä pahemmin harrastakaan, valkoviini on hyvää, väkevät on käteviä... jne.. *iloinen*
Avatar
#10 • • -Tiger- Guest
alux...idi tiedän mistä puhut..hehe..grr *iloinen*

dokaaminen on kokonaisuudessaan tyhmää..mutta kun ajattelee...kavereitten kaa istuu..ja nauttii drinksuja..se on ihan nätti juttu *heiii*

mutta mulla siis...ei tuu melkein ikinä juotuu yxin..tuskin koskaan tekee mieli jääkylmä alkoholijuoma *nauraa* maatessa vaikka sohvalla..eikä mulla oo sitä jääkaapissa...
mutta bileissä taas ei voi ikinä saada tarpeex drinksuja! *pahis**pahis*

muuten..olis kiva tietää mis täälläpäin saa sellasta juomaa ku SMIRNOFF...aivan uskomattoman makuinen beibi! *ökkö*
Avatar
#11 • • ikj Guest
JOOOO....mäkin haluun tietää...onx sitä suomessa saatavina! en oo nähnyt???*täh* ja me ei puhuta nyt pelkästä smirnoff vodkasta,vaan Smirnoff ICE*super*
Avatar
#12 • • yana Guest
ei o smirnoff icee suomessa näkynyt :(
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#13 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
yökkis... mä en ainakaan enää ikinä dokaa...

viimeksi kun join ajoin pyörällä kuusiaitaan ja
myöhemmin illalla oksensin... *poks*

ehkä tuo episodi menee huonon viinapään piikkiin...

--
dasinoaisnvs

milla

Posts: 3,699

#14 • • milla
golden capin omppu lightti sidu.. aaahhhhhhhh*plur*
mieluiten aurinkoisella terassilla hyvässä seurassa.. huh.. kylläpä rupes kuola valumaan:D

mut siis yleensä ottaen.. juon yleensä liikaa ku juon, ja käyttäydyn ihan idioottimaisesti humalassa. Rupeen avautuu kaikille kaikesta enkä aina hyvässä mielessä.. joskus taas liiankin hyvässä mielessä(häh?) estot poistuu KOKONAAN. Pahin on kuitenki ehkä se että puhun liian lujaa ja tuntemattomille ihmisille on pakko mennä heittää jotain v**n tyhmää läppää aina. mut ei kai se oo niin vakavaa*vink*

[muokattu 15.8.2002 15:17]
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#15 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Haa,ördäystopicci!!Jos otan,ni otan kunnolla,niin että ei taatusti muista mitään ja ei haluakkaan muistaa koska on tehnyt kuitenki jotain mekatyperää!!Harvoin kun nykyään lähtee ni sitten on varaa juoda ja paljon!Yleens menee kirkkaat,sidut ja nyt alkan taas punkkukin maistuu...*slurps*
TERKKUJA kaikil känniördääjille!!!!!*nauraa**nauraa*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

pinkki

Posts: 308

#16 • • pinkki säätö et co.
mulla on kehittyny paha tapa ensin naureskella muiden toilailuille selvinpäin, ja ruveta ryyppäämään sitten siinä vaiheessa kun muut rupee sammumaan - ja siitähän ei koskaan seuraa mitään hyvää *ding* X)

koneistonjälkeine sunnuntaikännäys tais kyllä tehä enkkoja humalatasossa vähään aikaan :D tuli saatua hietsussa "lopeta toi tanssimine, tää ei oo mikää fennia!"-kommenttia, luotsittua frendiä kilsan verra väärään suuntaan hesassa (ku unohtu määränpää matkalla, öh), paapatettua gramofonitoistolla samoja juttuja (kaverin kertoman mukaan), esiteltyä erinnäisiä yltiörivoja käsimerkkejä (kaverin kertoman mukaan) plus muuta yleistä aukomista ja sammuttua eiran puistoon 8))

..ja mitään krapulaahan ei tueta, sehän nyt on selvä :)
killuska

Posts: 748

#17 • • killuska
milla:

golden capin omppu lightti sidu.. aaahhhhhhhh*plur*
mieluiten aurinkoisella terassilla hyvässä seurassa.. huh.. kylläpä rupes kuola valumaan:D

[muokattu 15.8.2002 15:17]



Nii i milla kulta se on huomattu!!! Tekis mieli vetää ihan kunnon ördäys kännit ja lähtee jonnekkin häröö....
*ding*

--
*killuska*

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#18 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Nyt tuli terkut niin kuin pitikin :D Todella asiallinen postaus.
Hih kiitos pengo!!;)Apua, miks kesäl tekee joka päivä miel sidua???Eilen tuli taas otettuu ja se oli jo toka kerta täl viikol eikä viikonvaihde o vast ku alkaas.....ja mun piti olla rauhottunut..heh ja kattii kanssa*nauraa*
*heiii*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

killuska

Posts: 748

#19 • • killuska
TfO:




Ai niin tähän topikkiin saa kirjoittaa myös klo04 aamulla... ja muulloinkin kaikki humalaiset tilitykset ovat very welcome

[muokattu 13.8.2002 15:19]


KUn kerran käsketään niin olkaas hyvät
Mä oon himas ja juonu öö 3 siduu ja ihan jurris.....
Sammun varmaan ennenkun kerkeen pois täältä!!!!!
Ja aattelin pyöräl lähtee frendille mut tuli pikku ongelma...
ENhän mä pysy pystyssä ilman apupyörii...
Mistäs tähän hätää semmoset saadaa??????
*nauru**piis*

--
*killuska*

Avatar
#20 • • hyperventilaatio Guest
ottaa päähän, vois vetää kännit!
yleensä kun juon, juon kunnolla, väkeviä ja lonkeroa yleensä + tietysti baarissa drinksuja..*nuha*