police break up a legal rave in SLC, Utah

134 posts, 7 pages, 43,267 views

genki

Posts: 872

#61 • • Edited genki
george w bush oli tulossa vierailulle salt lake cityyn reivejä seuraavana päivänä, eli aika varmasti tää oli sellanen bible belt staten puhdistusoperaatio missä näytettiin että täällä ei kytille vittuilla.

hieman huvittavaa ajatella että huumeiden takia muka tuollaiset arsenaalit laitettais sinne. naiivia jopa. huumeita löytyy kaikkialta kun vaan hieman kattelee, ja jos oikeasti haluttais isoja huumebusteja niin mentäis ihan muualle kuin johonkin reiveihin missä porukalla on pääasiassa vaan käyttökamat mukana eikä mitään isompia määriä - paitsi ehkä joillain idiooteilla jotka ei sitten edes ole niitä tekijöitä ketä kytät haluaa kiinni.

--
crop circles in the carpet

Sixtus

Posts: 198

#62 • • Sixtus

Neophyte

Kuka puhu joka bileistä? Tuolla statseja koko maasta
joten voi varmaan sanoa että more then snadisti eri meininki.
Tapahtuu varmasti yleisemmin kuin suomessa. Don't be
stupid.

http://www.rainn.org/every2minutes.html
http://www.rainn.org/statistics.html

http://www.ojp.usdoj.gov/bjs/guns.htm

Ja löytyy aika shokkeeraavia statseja huumeistakin
joten ei voi verrata Suomeen.



Sen tarkemmin noihin sun pasteemiin statseihin perehtymättä ilmaisen asian näin. Uskotko vakaasti että raiskaukset ja ampuma-aserikokset ovat jenkkilässä nimenomaan bileissä huomattavasti yleisimpiä, kuin vaikkapa tavallisilla klubeilla tai vaikkapa rock-konserteissa. Minä en ainakaan.
Järjestetäänkä niihin vastaavia rynnäkköjä. Minä en ole kuullut tai nähnyt.

See my point? Ei sinunkaan tarvitse tyhmä olla;)
nuance

Posts: 1,963

#63 • • nuance cov ops, combat, sunrise

phanatic, 22.8.2005 17:55:
---
Steven Hoaks, 22.8.2005 12:34:
Älkää syyttäkö poliiseja vaan ihmisiä jotka myy tuolla huumeita. Sen takiahan ne meni tonne. Ja ainakin ton lehti artikkelin mukaan löyty mukavasti kaikennäköistä pilleriä ja jauheita *justjoo* Onhan toi tietysti vittumaista mutta niistähän ne ratsaukset johtuu.

---


Ratsaukset perustellaan sillä mutta eivät ne siitä johdu, vaan konservatiivisista asenteista. Suomessakin Pori Jazzeilla tehtiin jonain vuonna monta kertaa enemmän huumetakavarikkoja kuin Koneistossa, mutta kumpi festivaali päätyikään lehtien kansiin huumeiden takia?



No tuota. Oli ratsaukset sitten oikeutettuja tai ei, niin mun käsitys ratsauksesta koostuu hieman eri elementeistä kun kyynelkaasusta, rynnäkkökivääreistä ja pahoinpitelyistä. Maybe it's just me.
iam

Posts: 3,085

#64 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Joo en mä näe että tässä oli huumeilla mitään tekemistä koko asian kanssa.

Eiköhän ny marssita sinne USA:n lähetystön eteen jo?
Mark

Posts: 7,311

#65 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
hyivittu mitä toimintaa again jenkeiltä, kylmät väristykset vaan menee kropassa.. Tää vaan vahvistaa mun mielipidettä siitä millanen mesta jenkit on. Kuhan vaan onnistuu pysymään mahdollisimman kaukana koko paikasta ni voi olla edes jotenkin turvassa niiden kusipäisyydeltä. (paitti jos sattuu asumaan alueella missä on terroristeja *justjoo*)

Ja tässä puhun nyt valtakoneistosta, en koko populaatiosta.

AAAAAAAAAAAARGH!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Valovoima

Posts: 528

#66 • • Valovoima teknohippi

_mane_, 22.8.2005 23:41:
Hauskaa kun porukka itkee täällä tästä aiheesta. Ok, tapa millä ratsattiin on huono, mutta turha sanoa, että teidän mielestä on perseestä kun reiveja ratsataan, jos samalla kirjoittelette tällaista:
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=782;sivu=9999#loppu



Mitä hittoa oikeasti? Jos ajaisit autoa selvinpäin ja poliisi pysäyttäis sut tien viereen, uhkais sua aseella, hakkais sut ja kaverisi siksi koska ehkä saatatte olla rattijuoppoja ja vielä väittäis samaa oikeudessa niin sittenkö vielä kirjoittelisit että "joo, saatanan rattijuopot, niiden vikaa kaikki."?

En käytä mitään päihteitä (paitsi kahvia), enkä todellakaan halua kärsiä siitä että jonkun muun mielestä on oikeus hakata ensin ja sitten tutkia "huumepolitiikan nimissä". On surullista että ihmiset käyttävät päihteitä mutta en syytä laittomia päihteitä (huumeita) poliisin mielivallasta kun samaan aikaan ihmisiä hakataan joka viikonloppu kaupungilla ja kodeissa yleisesti hyväksytyn laillisen päihteen (alkoholi) vaikutuksen alaisena.
Kianoni

Posts: 357

#67 • • Kianoni pomputtaako?
niin. teknobileet nyt on ihan sama juttu kun mitkä muutkin ulkoilmakemut.
mun mielestä aika ihmeellistä että maailmalla just tämä scene on joutunut silmätikuks. mutta kukin vuorollaan. olihan rokkikin joskus saatanasta. mutta kummaa on että ihmiset tekevät eroa soittimilla soitetun ja konemusiikin välille. huumeita kyllä maailmasta löytyy myös muiden musiikkityylien tapahtumista.
Neophyte

Posts: 43

#68 • • Neophyte

Sixtus, 23.8.2005 09:34:


Sen tarkemmin noihin sun pasteemiin statseihin perehtymättä ilmaisen asian näin. Uskotko vakaasti että raiskaukset ja ampuma-aserikokset ovat jenkkilässä nimenomaan bileissä huomattavasti yleisimpiä, kuin vaikkapa tavallisilla klubeilla tai vaikkapa rock-konserteissa. Minä en ainakaan.
Järjestetäänkä niihin vastaavia rynnäkköjä. Minä en ole kuullut tai nähnyt.

See my point? Ei sinunkaan tarvitse tyhmä olla;)


URRRRPOOOO!!!! Sanoinko mä niin?

Dork.

Pointti oli että siellä tapahtuu abuut 99% enemmän
väkivaltarikoksia ALLOVER niin poliisilla on pikkasen
erillainen työtaakka JA turha jonkun Suomalaisen
on itkeä täällä että klubikansaa sorretaan nyyh.
Siellä loppujenlopux oli sitä kamaa ihan kiitettävät
määrät.

EI, EN OLE SITÄ MIELTÄ ETTÄ POLIISI
TOIMI OIKEIN KYS. ASIASSA ja mun linkit
oli postattu syystä että täällä koitetaan verrata
Suomea ja Jenkkejä.
Vi*tu aina saa vääntää rautalangasta.

--
And did they get you to trade? Your heros for ghosts?
Hot ashes for trees? Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?And did you exchange,
Walk on part in the war,for lead role in a cage?

nuance

Posts: 1,963

#69 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Neophyte, 23.8.2005 11:38:
URRRRPOOOO!!!! Sanoinko mä niin?

Dork.

Vi*tu aina saa vääntää rautalangasta.



Noniin otetaanpas nyt a nice warm cup of chill the fuck downia.
Sixtus

Posts: 198

#70 • • Edited Sixtus

Neophyte
EI, EN OLE SITÄ MIELTÄ ETTÄ POLIISI
TOIMI OIKEIN KYS. ASIASSA ja mun linkit
oli postattu syystä että täällä koitetaan verrata
Suomea ja Jenkkejä.
Vi*tu aina saa vääntää rautalangasta.



Siinä tapauksessa sun kannattaa harjoitella ilmaisemaan itseäsi vähän selvemmin;) Säästyisit paljolta eikä tarttis alkaa haukkumaan ketään urpoks, idiootiks tms. ja vielä capsit päällä.

Aikasempien postauksien perusteella sun pointtis vaan tuntu olevan just toi yllä oleva. Mun tarkotuksena ei oo ollu tässä ketjuissa vertailla mitään suomi-jenkit akselilta vaan ihmetellä miten vitun älytön juttu tämä koko ketjun aihe on.

edit: piti ihan tarkastaa ketjun alusta ja kappas, se olikin itse Neophyte joka ensimmäisenä otti esiin tän suomi-jenkit vastakkain asettelun:D
remotion

Posts: 5,283

#72 • • remotion nostatus guru

Neophyte, 23.8.2005 11:38:
---
Sixtus, 23.8.2005 09:34:


Sen tarkemmin noihin sun pasteemiin statseihin perehtymättä ilmaisen asian näin. Uskotko vakaasti että raiskaukset ja ampuma-aserikokset ovat jenkkilässä nimenomaan bileissä huomattavasti yleisimpiä, kuin vaikkapa tavallisilla klubeilla tai vaikkapa rock-konserteissa. Minä en ainakaan.
Järjestetäänkä niihin vastaavia rynnäkköjä. Minä en ole kuullut tai nähnyt.

See my point? Ei sinunkaan tarvitse tyhmä olla;)

---

URRRRPOOOO!!!! Sanoinko mä niin?

Dork.

Pointti oli että siellä tapahtuu abuut 99% enemmän
väkivaltarikoksia ALLOVER niin poliisilla on pikkasen
erillainen työtaakka JA turha jonkun Suomalaisen
on itkeä täällä että klubikansaa sorretaan nyyh.
Siellä loppujenlopux oli sitä kamaa ihan kiitettävät
määrät.

EI, EN OLE SITÄ MIELTÄ ETTÄ POLIISI
TOIMI OIKEIN KYS. ASIASSA ja mun linkit
oli postattu syystä että täällä koitetaan verrata
Suomea ja Jenkkejä.
Vi*tu aina saa vääntää rautalangasta.



Aivan jenkkilässä RAVE sanalla on aivan eri merkitys kuin suomessa...myös kyldyyri on erilainen, ja isommas maailmassa tekijät on isompia myös rikollisuuden saralla, et se siitä.
-P

Posts: 4,972

#73 • • Edited -P
Kyllä ihan ymmärrettävää, että mitä isompi mesta sitä suuremmat proseduurit, mutta pitääkö sinne iskeä SWAT -ryhmiä, koiria ja liudan aseistettuja aremijajäbiä riehumaan? mielestäni tuo alkaa menemään jo selkeän liioittelun puoleen.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

henkka

Posts: 4,973

#74 • • henkka

salaisinko?, 23.8.2005 12:56:
Kyllä ihan ymmärrettävää, että mitä isompi mesta sitä suuremmat proseduurit, mutta pitääkö sinne iskeä SWAT -ryhmiä, koiria ja liudan aseistettuja aremijajäbiä riehumaan? mielestäni tuo alkaa menemään jo selkeän liioittelun puoleen.



Ei kai siel nyt armeija sentään oo ollu riehumassa?? jeez... sit menee jo ihan tusti yli hilseen..
-P

Posts: 4,972

#75 • • -P

Lenni pieni lokinpoikanen, 23.8.2005 13:00:

Ei kai siel nyt armeija sentään oo ollu riehumassa?? jeez... sit menee jo ihan tusti yli hilseen..



lukiessani DOA-foorumia, sain vahvasti tuon käsityksen. heitin siihen urlia tuossa aikaisemmin tässä threadissa

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Neophyte

Posts: 43

#76 • • Neophyte

Sixtus, 23.8.2005 12:07:

edit: piti ihan tarkastaa ketjun alusta ja kappas, se olikin itse Neophyte joka ensimmäisenä otti esiin tän suomi-jenkit vastakkain asettelun:D



??

Kyselit yleisesti ,kuinka paljon kukaan on
raiskauksia nähnyt bailuissa ja päätin
kysyä puhutko nyt jenkeistä vai Suomesta.
Vastakkain asettelu? No okei, jos tuo on
sun määritelmä asiasta.


Ja selvennetään nyt vielä ettei kenenkään tarvitse alkaa
itkemään:

Mun suuren vitutuksen syy tässäkin tapauksessa on
tiedon yksipuolinen hyväksyntä. Nettiin on laitettu
bailujen osallistujen tarkat mielipiteet poliisin toiminnasta
ja kuinka he ovat rikkoneet abuut 10:tä lakia toiminallaan.
Viralliset lähteet ovat antaneet erilaista tietoa, mutta vain ja
ainoastaan bailaajien antamat tiedot voivat olla accurate?
Official=lies?
Se totuus on jossain siellä välissä ja tuskin niin yksinkertainen
kun luultu.

Tässäkin jutussa on liian monta muuttujaa, että kukaan ei voi
sanoa juuta eikä jaata.

Tontsis:
Siinäkö kaikki? Mä en sun vuoksi jaksaa
tsekkaa mun grammaria.

--
And did they get you to trade? Your heros for ghosts?
Hot ashes for trees? Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?And did you exchange,
Walk on part in the war,for lead role in a cage?

Gateway

Posts: 1,391

#77 • • Gateway Club Therapy

Neophyte, 23.8.2005 13:02
Viralliset lähteet ovat antaneet erilaista tietoa, mutta vain ja
ainoastaan bailaajien antamat tiedot voivat olla accurate?
Official=lies?



Tässä on nyt se pointti jota yritin hakea aikaisemmin, aika näyttää kuka oikeassa olikaan.
Neophyte

Posts: 43

#78 • • Neophyte

"That's all smoke and mirrors," said County Commissioner Steve White. "They were selling drugs. They were committing illegal acts, and as soon as that happened it doesn't matter what kind of permit they had."



http://www.harktheherald.com/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=62786

--
And did they get you to trade? Your heros for ghosts?
Hot ashes for trees? Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?And did you exchange,
Walk on part in the war,for lead role in a cage?

Neophyte

Posts: 43

#79 • • Neophyte

Tontsis, 23.8.2005 13:18:
Tee se sitten edes muiden lukijoiden vuoksi.


Ei voi jengiä ärsyttää pari virhettä niin paljon.

Voisko olla että et keksinyt muuta sanomista
niin päätit ruveta *pilknus*?

--
And did they get you to trade? Your heros for ghosts?
Hot ashes for trees? Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?And did you exchange,
Walk on part in the war,for lead role in a cage?

-P

Posts: 4,972

#80 • • -P

Tontsis, 23.8.2005 13:27:



Ne puhu armeijasta, koska SWAT-tiimi käytti maastopukua ja sotilastyyllistä varustusta. Ei siellä mitään armeijaa ollut :)



kas, no sittenhän pieni väärinkäsitys ollut :). mutta silti kyllä naurettavaa moinen touhu mitä lukenut ko. boardin käyttäjien kokemuksia. totuus tosiaan lienee jossakin reivaajien ja poliisin välimaastossa. sitä odotellessa.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell