police break up a legal rave in SLC, Utah

134 posts, 7 pages, 43,228 views

Neophyte

#21 • • Neophyte

Sixtus, 22.8.2005 14:18:
Montako esim. raiskausta sinä olet nähnyt bileissä? Tai mutkaa? Perusmeininkii..

Puhutaanko nyt Suomesta vai jenkeistä? Siel o
kuitenkin snadisti eri meininki kun täällä.

--
And did they get you to trade? Your heros for ghosts?
Hot ashes for trees? Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?And did you exchange,
Walk on part in the war,for lead role in a cage?

leenuliinu

#23 • • leenuliinu Kenen kaveri

GateWay, 22.8.2005 12:37:
Kun ihmiset nyt vaan älyäis lopettaa noiden aineiden kanssa pelleilyt niin bileethän sais jatkua.

Ja vitun marjat sais. Kuinka naivi pitää ihmisen olla?

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

ezzy

#24 • • ezzy Droid-pappa

leenuliinu, 22.8.2005 15:08:
---
Kun ihmiset nyt vaan älyäis lopettaa noiden aineiden kanssa pelleilyt niin bileethän sais jatkua.

---

Kyllä bileitä kohtaan olis asenteet hieman erilaiset, jos kyseistä leimaa ei olisi koskaan tullut.
Sixtus

#25 • • Sixtus

Neophyte,
Puhutaanko nyt Suomesta vai jenkeistä? Siel o
kuitenkin snadisti eri meininki kun täällä.

No en mä nyt usko et jenkeissäkään ihan joka bileissä sattuu raiskauksia, ampuma-ase rikoksia jne.
Gateway

#26 • • Gateway Club Therapy

---

---

Odottelinkin milloin joku tähän tarttuu. Bileiden lopettaminenhan tietenkin johtui ko. musiikin ärsyttävyydestä :) asiassa on varmasti monta puolta ja tästä on turha tosiaan jauhaa enempää.
Aziz Combat Fighter

#27 • • Aziz Combat Fighter

kuilu ja ponivarkaat, 22.8.2005 12:40:
Älkää vaa äänestäkö seuraavissakaan vaaleissa!

- silmätkiihymiösuuauki -

Mä aattelin äänestä protestiäänenä jotain hulluu oikeistosekopäätä joka haluu pistää kaikille valmiiks käsiraudat!

Vittu et ois hienoa!
Aziz Combat Fighter

#28 • • Aziz Combat Fighter

kuilu ja ponivarkaat, 22.8.2005 15:57:
joo, analta hyvä pointti! älkää ny sit kans äänestäkö niinku olisitte raveissa, siit ei saa lisäbojoi jos äänestää sitä kuka "voittaa". eli äänestäkää jotai muuta ku sitä yhtä puoluetta (joka siis jakaantuu kokommukseen, kepuun ja demareihin)!

Mieluummin vaik sit tollasii sekopäit, niinku mediän kansanpoliisi Ana-polis.

- hyvähymiöana -

Joo. ehdottomasti. Tony Halme presidentiksi! Nyt kun sillä on reikä kallossa ni demonien supatus kuuluu lujempaa päähän.

Verorahat käytettäköön homojen ja neekereiden kiusaamisen, sekä uskonnontuntien viisinkertaistamiseen.

Niinjoo, ja muistakaa, huumeiden käytöllä bileissä ja viranomaisten kiinnostuksella bileitä kohtaan ei ole mitään todistettavaa korrelaatiota, kaiken muun ajatteleminen on supernaiivia.
kimik

#29 • • Edited kimik

Uutisjutun mukaan luvat oli vain max. 250 ihmisen bileille ja ennakkoja oli myyty 700 ja odotettu ihmismäärä muutama tuhat. Joku juttu ei nyt täsmää?
---

Ei, vaan pointti oli että Utahissa (tai USA:ssa) pitää olla lupa, jos aikoo järjestää YLI 250 hengen tapahtuman...promoottorin mukaan heillä oli lupa, mutta kytät olivat vieneet sen.Luvat oli kuulemma maksettu luottokortilla, joten todisteita kai löytyy....totta tai ei, sen varmaan kuulee tulevaisuudessa...

eikä kukaan varmaankaan järjestäisi yleistä 3000 hengen tapahtumaa ilman lupia. mestoilla oli kuitenkin kaikki järjestelyt hoidettu niinkuin pitääkin: vessat, roskikset, parkkipaikkajärjestelyt, järjestysmiehet etc etc

Ja jos sitä lupaa ei poliisin mukaan kerran ollut, niin minkätakia niitä bileitä ei sitten lopetettu jo ennenkuin ne alkoivat?

"The police were rounding up the staff of the party and the main promoter went up to them with the permit for the show and said "here, I have the permit." The police then said, "no you don't" and ripped the permit out of his hand. Then, they put an assault rifle to his forehead and said "get the fuck out of here right now." "

Turha vetää johtopäätöksiä mistään ennenkuin tiedetään kuka on oikeassa, toki tuo voimankäyttö tuntui ylilyövältä videon perusteella.

ylilyövä on aika lattee sana jos lukee näitä kommentteja tapahtumassa olleilta, mun mielestä ei o yhtään turha vetää ihan hyviikin johtopäätöksii näistä teksteistä:

"Women beaten with rifles, tazed and abused. party goers are arrested- or sent on our state's most dangerous freeway. People robbed, having their tents and vehicles unlawfully raided by big men with big guns. They attacked from all sides, using a variety of personnel. Police helicopters, SWAT vans, and men in ARMY uniforms wielding submachine guns ransacked a 100% legal venue, arresting the owners without regard to the fact that all of the permits had been obtained, and that legally, law enforcement had no right to even BE THERE, let alone shut it down. "

"Another girl next to me said to one of the soldiers that she didn't know how to get home as they had just arrested her friend. The soldier told her to walk home. My friend tried to grab her to bring her with us, but the soldier began yelling that she had touched him (which she hadn't). WIthin seconds, five soldiers had jumped on her and were literally beating the crap out of this innocent women. She was punched in the face, thrown to the ground, and kicked while down. All for worrying how to get home safely."

"I have already taken pictures of my bruises as i was attacked by 3 men. I am a woman."

"A couple minutes later we see flashlights and all of a sudden have MP-5 sub-machineguns put in our faces."

"One was a guy who was walking around with a camcorder stunned at what was happening. A soldier told him to give him the camera now. The raver said no it is my camera. The soldier then proceeded to grab the camera, throw it to the ground and then began beating the kid. In the end they threw him to the ground violently an put their knee into his back while handcuffing him. All for wanting to keep his property. When I last saw him he was knocked out and unmoving. "

"The people who were gettin the shit kicked out of them did nothing wrong. A fuckin cop put a shotgun in my face and told me to get the fuck out or we'll get arrested. This all happend, I might add, when EVERYONE WAS LEAVING. "

"There are reports that 4 different females were sexually harassed by the police. One female was taken into a port-o-pottie while another officer waited outside with an assault rifle. There are handfulls of witnesses and the girls are coming forward. "

"No one resisted. That's for sure. They had police dogs raiding the crowd of people and I saw a dog signal out a guy who obviously had some drugs on him. The soldiers attacked the guy (4 of them on 1), and kicked him a few times in the ribs and had their knees in his back and sides. As they were cuffing him, there was about 1000 kids trying to leave in the backdrop, peacefully. Next thing I know, A can of fucking TEAR GAS is launched into the crowd. People are running and screaming at this point. Girls are crying, guys are cussing."

"I saw at least two people being beaten on the ground while barking, snarling dogs are held just a few feet from them. Weapons were being pointed at unarmed, peaceful civilians. A friend of mine was forced at gunpoint to put his hands on his head and turn around, because he asked if he could get his things from the tent. Tents were ripped open indiscriminately, and all belongings and bags were recklessly searched."

"Suddenly I saw the sight that disgusted me. A person whom I had met before was on the ground face first, 4 Reservists had their guns pointed to his head, and were handcuffing him. Their attack dog was mauling his: Shoulder, Neck and Torso areas. I was quickly shuffled along but was very disgusted. I also was witness to the blunt beatings using shoulder rests of weapons. My friend Katie Mercer was hit in the side of the head with an MP5 because a soldier took her camera, and she was trying to recover it from him. "

"I said what whats going on, at which point i was brutally attacked. Thrown to the ground and in the scuffle punched in the face by swat. That was not it either. I suppose i posed some a threat as another swat member rushed over to subdue me to the ground puting his knee in my back and arresting me. At that point I am screaming to a patron "whats going on?" He is just as confused as I am. At that point another swat member came over and kicked me in the leg. Let me tell you that I also only weigh 130 pounds. I had three grown men attack and beat me and throw me to ground for absolutely no reason at all. Not to mention being dragged to a van and violently being tossed in and taken to jail. Fined for resisting arrest and another outrageous charge. I do need to mention also that while this is all happening to me at the same time my two friends, a boy and girl were trying to reach out and stop them, at that point they were attacked and arrested as well."

"They wanted to bust, hurt, and arrest us. It was unethical, cruel and malicious what they did. They didn't treat us like human beings. They had no compassion or empathy for anyone. They broke up our peaceful, non-violent, party with guns, tear gas, and whole lot of violence.

sitten uutisoidaan utahin tv:ssä näin:

kutv.com/video

"3000 people EVEN bought tickets to the drug party"..."the promoters even had security to make sure no-one took in THEIR OWN drugs".....

jep.

-k
leenuliinu

#31 • • leenuliinu Kenen kaveri

ezzy, 22.8.2005 15:10:
---
---

---

---

Kyllä bileitä kohtaan olis asenteet hieman erilaiset, jos kyseistä leimaa ei olisi koskaan tullut.

Juu. Kyllä olisi myös koko tanssimusiikkikulttuurikin hieman erilaista, jos kyseisen leiman aiheuttaneet substanssit eivät olisi näytelleet osaansa sen muodostumisessa. Tähänpä on vain jälkikäteen (ehkä jopa onneksi) kovin vaikea vaikuttaa. Pointtini olikin, että mikäli ihmiset "älyäis" nyt lopettaa nuo "pelleilyt" seinään, vaikuttaisi tämä ihmisten asenteisiin taatusti hyvin vähän.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

-P

#32 • • Edited -P
http://tinyurl.com/a2gew

tuossa deleten postaama urli stealthille, josta kanssa löytyy matskua aiheesta.

edit: urli korjattu, ettei leiska levähdä

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

ezzy

#33 • • ezzy Droid-pappa

leenuliinu, 22.8.2005 16:29:

Juu. Kyllä olisi myös koko tanssimusiikkikulttuurikin hieman erilaista, jos kyseisen leiman aiheuttaneet substanssit eivät olisi näytelleet osaansa sen muodostumisessa. Tähänpä on vain jälkikäteen (ehkä jopa onneksi) kovin vaikea vaikuttaa. Pointtini olikin, että mikäli ihmiset "älyäis" nyt lopettaa nuo "pelleilyt" seinään, vaikuttaisi tämä ihmisten asenteisiin taatusti hyvin vähän.

Tokihan ratsioiden ja muiden "keskeytysten" määrä putoisi aika jyrkästi, kun virkavalta huomaisi, että reiveissä ei käytetä enää laittomia aineita. Eiköhän siitä lähtisi julkisuuskuvakin (erittäin) hiljalleen palautumaan. Todella naiviahan näin on ajatella...point taken.

Ja tosiaan, kulttuuri olisi varsin erilainen, jos päihteitä ei olisi koskaan ollut olemassa. Oma naivi näkökantani tähänkin on vain harmittelu sille, että päihteet näyttelevät musiikissa niin suurta osaa.
#34 • • Edited hyperventilaatio Guest
Tässähän alkaa pikkuhiljaa nousemaan mieleen pelonsekainen ennakkoaavistus siitä, että vielä jonain päivänä suomen virkavallan pitää osoittaa toimintakykynsä suuren maailman malliin, ja missäpä muualla kuin niissä saatanallisissa raveissa.

Toivottavasti ei ihan tuohon tarvitse mennä. *piis*
Aziz Combat Fighter

#35 • • Edited Aziz Combat Fighter

kuilu ja ponivarkaat, 22.8.2005 16:17:
Niinjoo, ja muistakaa, huumeiden käytöllä bileissä ja viranomaisten kiinnostuksella bileitä kohtaan ei ole mitään todistettavaa korrelaatiota, kaiken muun ajatteleminen on supernaiivia." Mä en tajua?

Ei tos ny ollu mitään tajuttavaa.

Sillee, douppi kiinnostaa poliisia + douppi kiinnostaa skidejä = bileet kiinnostaa poliiseja, ja skidejä. Sit tässä cläshätään tälleen aina sillon tällön, ja jokasella on ratkasu taskussa valmiina. Mut ei niistä mitään tule. Maailma menee menojaan, ja nuoriso + poliisi tulee varmaan olemaan ikuinen kissakoirapariskunta. Nyt se on tekno ja huumeet, ennen se oli jotain muuta, tulevaisuudessa taas ehkä jotain muuta.

Tuskin kukaan täällä kuitenkaan aidosti pelkää, että suomalaisesta yhteiskunnasta tulee niin fasistinen, ettei ravintolassa saa enää levyiltä soittaa musiikkia?

edit: Siis, vitunperseestä että tällasta tapahtuu, mut jenkkimittakaavassa tää on ihan vitun tikkarinviemistä. Mites Guantanamo? Jos tästä nousee oikeesti haloo siellä päin, niin jo on kumma. Kuitenkin Patriot Actit sun muut vedetään läpi ja jatkuvasti lisätään turvallisuutta vapauden kustannuksella. Ei se et skidit ei pääse kuosailee bileisiin must oo tossa mittakaavassa millä siellä ihmisiä lyödään enää mitään.
toma

#36 • • Edited toma Tototoototo
http://kutv.com/topstories/local_story_233220802.html

Huhhuh katsokaapa puolueetonta uutisointia tosta videon alkupäästä...

"Poket esti jengiä tuomasta omia huumeitaan huumebileisiin"

Ja vähän Utahin virallista kantaa raveista:

http://www.usdoj.gov/ndic/pubs3/3619/odd.htm

Hitsi miksei meil oo Suomessa tollaisia orgioita... *justjoo*

Bileiden juliste:

VERSUSB.jpg

Hitto missä tos on maininta siitä seksiorgiahuoneesta tai nipsun sisältävästä $200 sisäänpääsystä...

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

phanatic

#37 • • phanatic

Steven Hoaks, 22.8.2005 12:34:
Älkää syyttäkö poliiseja vaan ihmisiä jotka myy tuolla huumeita. Sen takiahan ne meni tonne. Ja ainakin ton lehti artikkelin mukaan löyty mukavasti kaikennäköistä pilleriä ja jauheita *justjoo* Onhan toi tietysti vittumaista mutta niistähän ne ratsaukset johtuu.

Ratsaukset perustellaan sillä mutta eivät ne siitä johdu, vaan konservatiivisista asenteista. Suomessakin Pori Jazzeilla tehtiin jonain vuonna monta kertaa enemmän huumetakavarikkoja kuin Koneistossa, mutta kumpi festivaali päätyikään lehtien kansiin huumeiden takia?

En ymmärrä miten voisin syyttää jotain pillerikauppiasta siitä, että poliisi hyökkää rynnäkkökiväärit kädessä täysin laillisesti iltaa viettävien nuorten kimppuun. Toki jos _kukaan_ ei ikinä käyttäisi mitään konemusiikkibileissä, ratsailu loppuisi aikanaan, mutta kuinka realistista tällaista on vaatia, kun muidenkin musiikkityylien tapahtumissa (ja ihan missä vaan) päihdytään myös laittomasti.
enrg

#38 • • enrg
Utahissa ollaan näemmä aika hyvin perillä kaikesta..
http://www.usdoj.gov/ndic/pubs3/3619/odd.htm

Raves

Throughout the 1990s high energy, all-night dances known as raves, which feature techno-music and flashing laser lights, increased in popularity among teens and young adults. Raves occur in either permanent dance clubs or temporary "weekend event" sites set up in abandoned warehouses, open fields, empty buildings, or civic centers.

Utah has a unique rave culture with anomalies that are specific to the state. Utah law enforcement intelligence indicates that individuals are using limousines or other rental vehicles to travel to raves because of increased vehicle traffic and overcrowded parking. Another emerging trend in Utah is the use of club drugs--synthetic drugs such as MDMA, LSD, and GHB--at adult, rave-like events called trancemission parties. These parties are held in private residences, and cover charges, which include the first MDMA tablet, can exceed $200 per attendee. The parties are theme-oriented and normally involve sexual activity. Hosts recruit teenage girls and young adults from dance clubs and other social gatherings. Trancemission parties often feature "sex rooms" equipped with video cameras to record the sexual exploits of the hosts and partygoers.

Source: Utah Substance Abuse and Anti-Violence Coordinating Council; Utah Club Drug Summit; Salt Lake County Sheriff's Office.

Dosing

During raves in the Rocky Mountain region, if ravers suspect that an individual is an undercover law enforcement officer, they may "dose" that individual--approach from behind and spray the person with water containing liquid drugs, primarily LSD, that are easily absorbed through the skin. Ravers will occasionally dose themselves and each other at the end of a rave as an ovation to the departing disc jockey. Retail distributors of LSD also use an eyedropper to place the drug directly on the tongue of the purchaser in the region.

Source: Colorado Regional Club Drug Seminar 2001.
#39 • • Edited ikj Guest

enrg, 22.8.2005 17:57:

if ravers suspect that an individual is an undercover law enforcement officer, they may "dose" that individual--approach from behind and spray the person with water containing liquid drugs, primarily LSD, that are easily absorbed through the skin. [/i]

:DD
freeve

#40 • • freeve
näin jenkeissä... ihan sairasta touhua