ruokaa bileiden jälkeen?

223 posts, 12 pages, 104,620 views

Jago

Posts: 4,039

#141 • • Jago un-trained monkee

ville, 4.8.2006 12:47:
---
Jago, 3.8.2006 10:22:
mä yleensä syön bileissä suklaata.. se on hyvää ja sitä saa jonkin verran alaskin..
jugurtit on varmaan ne nro 1..
jotain kevyttä sen ainakin pitä olla.. ei kykene vetää rasva,suolasokeri sössöjjä silloin

esim pitsan syömistä en voi käsittää

---


Eiköhän se mitä saa kurkusta alas bileiden jälkeen riippu siitä mitä sä olet laittanut sinne kurkkuun ennen bileitä tai bileiden aikana *justjoo*

Oma suosikki usein on leiväpäällysteet ilman leipää. Esim paksu juustosiivu, väliin kinkkua ja vähän jotain hyvää levitettä. Vedetään rullalle ja syödään jääkaapin äärellä mahdollimman monta rullaa :)


*viheltel*, mutta siis alkomahoolin jälkeen ei onnistu myöskään tuommoinen raskaan syönti.. ainakana heti..

mä syön oltermannia ja jotain kinkkua tai lihapullia sinne vliin ihan muutenkin, mutta tosiaan tuota pitääv armaan testaa myös biletyksen jälkeen*joo*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Sallakat

Posts: 2,220

#142 • • Edited Sallakat jungle, baby !
mä en kyllä ainakaan tykkää syödä bileiden jälkeen mitään. Lähinnä ravitsemuspoliittisiin näkökulmiin vedoten. Kelaa nyt jos sä vedät klo 4 yöllä jonku paskamättömössö satsin, sitähän on vielä ihan ähky kun herää ja kun pitäis alkaa vetää kuituu napaan. Mä en kuitenkaan nuku tyyliin iltapäivään asti vaan hereille reilusti ennen puolta päivää.
Eikä yöllä nukkuessa kuluta yhtään siitä syömästä safkastaan, joten jyrkkä ei.

Tosin jos tää topicci oli sitä varten alotettu, että jos ei meinaa nukkuu ollenkaan, niin sitte se on ihan eri juttu.
0-scar

Posts: 760

#143 • • 0-scar Team Teknolipat :)
vety tai atomi jos vaan mahollista :)

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

pirpeli

Posts: 5,533

#144 • • pirpeli
Viime yönä oli parhaat mätöt aikoihin. Kabanossia paistettuna, samoin pannulla tomaattia, pippurisekotusta, tuoretta basilikaa ja kananmunaa. Päälle viel Oltermannia ja paistettu ikäänku munakkaaksi. Voi *slurps*.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

plink

Posts: 1,405

#145 • • plink team paska
ns. nestemäistä ohraleipää tulee usein muutama siivu vetästyä, tosin kunnosta riippuen:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Texx

Posts: 650

#146 • • Texx ^_^
Oioi, bileiden ja muidenkin illanviettojen jälkeen se on kyllä ehdottomasti roskaruokaa (: Mäkki, tai sitten pitsaa, ei vois paremmin maistua ruoka ku aamuyöllä, yleensä vielä laskuhumalassa.

--
*piis*

asdf

Posts: 3,155

#147 • • asdf
Esson laskuhumalamätöt toimii aina. *sydän*
lohikarme

Posts: 1,730

#148 • • Edited lohikarme RitariVittupää
"tuliko valkosibulibuli kastikee???" '
"laita vaan"
"ei ol'eee"

--
Qualis artifex pereo

Jusna666

Posts: 1,447

#149 • • Jusna666 Diablo
Vaikee sanoo tähän mitään ku ei tuu ikinä dokailtuu bileissä eikä muutenkaan.
Eli ei noi krapula/laskuhumala mätöt oikee maistu.
Ehkä vähän jotain irtokarkkia tai suklaata..

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

sapeli

Posts: 11,768

#150 • • sapeli jokukukamikä?

Jusna666, 21.8.2006 09:10:
Vaikee sanoo tähän mitään ku ei tuu ikinä dokailtuu bileissä eikä muutenkaan.
Eli ei noi krapula/laskuhumala mätöt oikee maistu.
Ehkä vähän jotain irtokarkkia tai suklaata..



Eiku mustikkakeittoa *slurps*

Ja mulla taas toimii aika usein kylmät kalkkunapyörykät ja tulisin sinappi mitä kaapista löytyy *kuolaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jusna666

Posts: 1,447

#151 • • Jusna666 Diablo

sapeli, 21.8.2006 09:19:
---
Jusna666, 21.8.2006 09:10:
Vaikee sanoo tähän mitään ku ei tuu ikinä dokailtuu bileissä eikä muutenkaan.
Eli ei noi krapula/laskuhumala mätöt oikee maistu.
Ehkä vähän jotain irtokarkkia tai suklaata..

---


Eiku mustikkakeittoa *slurps*

Ja mulla taas toimii aika usein kylmät kalkkunapyörykät ja tulisin sinappi mitä kaapista löytyy *kuolaa*



No mustikkakeitto on sitten noita maraton-reissuja varten *tirsk*
Mut sinapista sen verran et vauvanpaska-sinappi rules!

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

sapeli

Posts: 11,768

#152 • • sapeli jokukukamikä?

Jusna666, 21.8.2006 09:20:
Mut sinapista sen verran et vauvanpaska-sinappi rules!



Sitä vauvaa pitää vaan puristaa niin penteleesti et saa vikat sieltä pruutattua ulos *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jusna666

Posts: 1,447

#153 • • Jusna666 Diablo

sapeli, 21.8.2006 09:22:
---
Jusna666, 21.8.2006 09:20:
Mut sinapista sen verran et vauvanpaska-sinappi rules!

---


Sitä vauvaa pitää vaan puristaa niin penteleesti et saa vikat sieltä pruutattua ulos *hmph*



Nii ja joskus on sitten poliisit ja sosiaaliviranomaiset bileiden jälkeisenä päivänä ovella "Tääläkös on ne henkilöt, jotka puristaa pienestä vauvasta paskat ulos ja vielä syö ne kaiken lisäksi!"


Oiskohan tässä syy siihen et mun kaikki lapset otetaan huostaan melkein heti synnyttyään..*ding*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

sapeli

Posts: 11,768

#154 • • sapeli jokukukamikä?

Jusna666, 21.8.2006 09:35:
Oiskohan tässä syy siihen et mun kaikki lapset otetaan huostaan melkein heti synnyttyään..*ding*



No mut parempi niin - eihän siitä muuten mitään tulis ku nehän olis seppo hovin kasvatin kasvatteja!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

remotion

Posts: 5,283

#155 • • remotion nostatus guru
kampin skebuhuussi: skebu ateria ranskiksilla. koko on juuri sopivan ähkyinen, sen voi mättää missä asennossa tahansa naamaansa, ja rasvamätön ohessa on juuri sopivasti raikasta salaattia.
ja limua saa hanasta lisää, samoin ketsuppia on riittävästi.
Wanna B

Posts: 259

#157 • • Wanna B Rattopoika
Harvoin mitää tulee syötyä, ainakaa roskaruokaa, malkei se sit o jotai voikkaria himas, jos kotii asti pääsee *nauru*

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Beliar

Posts: 1,361

#158 • • Beliar
Grillikylkee! Ryynimakkaraa! Gastleria! Meetvurstia! Bekonia! Ja yks grillattu sipuli! *pepsodent*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Danskuh

Posts: 675

#159 • • Danskuh pikku-Dee
JOS nälkä nii todellakin..falafelin oon todennut ihanaks herkuks..mut yleensä se on menny siihen ryyppämiseen:D
Inferno@Tre

Posts: 678

#160 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Harvemmin bileiden jälkeen enää mitää tulee syötyä tai juotua ainakaan jos on ollu valomerkkiin asti. Poikkeuksina parit bileet jossa on tullu edellisen illan bileiden jälkeen suoraan jatkettua seuraavaa päivää ja menny nukkuun sit vasta seuraavana iltana.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.