ruokaa bileiden jälkeen?

223 posts, 12 pages, 104,624 views

asdf

Posts: 3,155

#181 • • asdf

Ober, 5.2.2007 21:36:
Nii tai sit jos kieltäytyy ilmasist toasteista!



Kun muistaa ne jutut mitä olit tunkemassa niihin toasteihin ni ei oo ihmekään :D Plus oisin joutunu herää sun vierest, iyh.
Ober

Posts: 587

#182 • • Ober Dog shit taco

Zenni, 5.2.2007 22:17:
---
Ober, 5.2.2007 21:36:
Nii tai sit jos kieltäytyy ilmasist toasteista!

---


Kun muistaa ne jutut mitä olit tunkemassa niihin toasteihin ni ei oo ihmekään :D Plus oisin joutunu herää sun vierest, iyh.


iyh!? *kuolaa**sydän**pihkassa**pus**uros*
Shira

Posts: 474

#184 • • Shira Teknokissat Ry
Jos on oikein kunnolla ollut "rääkkimässä" itseään (eli bilestänyt 6-0) niin kemujen jälkeen ainakin mulla on sen verran energiavaje+yleensä vähän paha olo ettei mulle ruoka kyllä maistu ennen kuin seuraavana PÄIVÄNÄ. *känni**hikoil**nuha**blush*

mutta jotta pikkuiset kissat jaksaisivat löytää tiensä kotiin asti tarvitaan energiaa, joten mulla ainakin kuuluu perusvarusteisiin:

-juomaa (iha mitä tahansa alkoholitonta, mehua mieluiten)
-Nutrilett tetra x2 (tsekatkaa kyljestä, sisältää kaikkea nannaa josta kroppa kiittää)
-joku nihkee suklaapatukka

noilla jaksaa jo kotiin ja sänkyyn tutimaan, syödä ehtii sitten kun seuraavan kerran heräilee sillon yleensä kyllä tulee vedettyä kauheet setit kaikkea ihanaa krapulamättöä...

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D

remotion

Posts: 5,283

#185 • • Edited remotion nostatus guru
jos selviytyy kotiin asti nälkäisenä, niin hyvin voideltu ruisleipä tai pari karjalanpiirakkaa kinkulla, juustolla ja suolakurkulla. jugurtti tai rahka, mehua ja proteiinidrinksu.

mutta jos ei selviä, niin sit joko jättimega kebab ranskalaisilla ja limulla tai sit megajättiyyber mäkkisetti koko rahalla.

Kaikkien aikojen paras krapulasetti löytyy muuten Särkisalosta Förbyn venesataman baarinterassilta. jossa väsyneen kesämökkiläisen sielua ravitsee maailman parhaimmin varustellut makkaraperunat + iso tuoppi huurteista, ja lisä bonuksena muutamat random kieliä puhuvat hymyilevät turistit, pilvetön sininen taivas, +25c ja joka puolelle avautuva mahtava merimaisema lintujen kiljuessa.

tämä siis vain heinäkuussa, ja jälleen ensikesänä, mutta kuitenkin.
unoha

Posts: 929

#186 • • unoha Lti-/UG Collective
Nuuskaa vaan huuleen*nauru*

--
Never Quit !

hane

Posts: 242

#187 • • hane
Jos lähtiessä on tullut ajateltua humaloitujen bileiden jälkeistä olotilaa niin pakkasessa odottaa ällösuolainen paistettava joku yrttipatonki ja se kyl menee veden kanssa alas. Ihanaa herkkua ruisleivässä elävälle. Siis jos on nälkä *hymy* yleensä ei kyl oo. Ananas ja raejuusto piristää kans mukavasti sit kun alkaa kiinteä ravinto maistumaan.

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

Avatar
#188 • • opmdevil Guest
Yleensä jos on aivan pakko jotain syödä baarista lähdettyä, niin sitten melkein se pizza jos paikat on vielä auki. Jos aamusella pitää jotain syödä, niin sitten mielellään Leaf Lakusekoitus on paras.
gr

Posts: 1,116

#189 • • Edited gr Hu-hu
oon huomannu et varsinki jatkoilla (ehkä myös aamulla jos menny OIKEEESTI myöhään) kuiva sekaleipä on niin ku parasta herkkua (koska sitä löytyy yleensä joka paikasta eikä maksa mitään) :)(: sit jos siihen vielä löytää vähän karkkia kaveriks niin huspois henkinen väsymys (ainakin mahasta :P) *sydän*
hane

Posts: 242

#190 • • hane

gr, 9.5.2007 21:54:
oon huomannu et varsinki jatkoilla (ehkä myös aamulla jos menny OIKEEESTI myöhään) kuiva sekaleipä on niin ku parasta herkkua (koska sitä löytyy yleensä joka paikasta eikä maksa mitään) :)(: sit jos siihen vielä löytää vähän karkkia kaveriks niin huspois henkinen väsymys (ainakin mahasta :P) *sydän*



*lmao*

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

asdf

Posts: 3,155

#191 • • asdf
Viime aikoina tullu kiskottua melkein joka bileiden jälkeen (tai viimeistään aamulla) pitakebab. Just sopivan kokonen ja helllllvetin hyvää. <3
Lyylikki

Posts: 2,975

#192 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Pitsa on aina pop, mieluusti hyvässä seurassa nautittuna. Sitte jos jaksaa raahautua kauppaan, niin ostaa sieltä Ristoranten mozzarella JA tonnikala pitsat. Niiden puolitus onnistuu erittäin hyvin jäisenä, eikä tartte miettii, että kumpaa söis *nauru*

Porukoilla kun on käymässä, niin usein äippä laittaa su aamuna mahtavaa aamiaista, johon useimmiten kuuluu munia, karjalanpiirakoita tahi hyvää leipää, hedelmiä, erilaisia leikkieleitä, tuoremehuja + muuta settiä, jota omasta kaapista ei ikinä löydy. Siinä on semmosta evästä, että krapula kaikkoo. Krapulanpoistoon on hyvää myös ihan perus kotiruoka, eikä siitä tuu morkkista.

Ai niin ja rullakebab *sydän*
Jago

Posts: 4,039

#193 • • Jago un-trained monkee
Yleensä tekee eniten mieli meetfurstia*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

$

Posts: 1,802

#194 • • $ Destination weekend!
Mä en ole aikoihin vetänyt burgereita/pizzoja loppuyöstä.

Pienen itsekiusan jälkeen em. maistuvat parhailta seuraavana päivänä.

Tosin tänään taidan laittaa makaronit kiehumaan.
SyndroDome

Posts: 1,103

#195 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Sama homma. En ees muista koska olisin viimeks jotain fast foodia kemujen jälkeen vetänyt. Ja jos jotain ranskalaisia etc on pakko saada, niin sit heitän ne ite uuniin kun pääsen himaan. Huomattavasti kevympi vaihtoehto sekä lompakolle että kropalle *hihu*

Yleensä tulee syötyä mitä nyt kaapista/pakkasesta löytyy *joo* usein oon myös kelannut jo etukäteen päivällä, että mitä syön kun joskus kotiudun ja alan sitten kokkaamaan kun pääsen himaan *hymy*

--
Life is full of choises.

¡ Previous post about a year ago !
EemiJ

Posts: 184

#196 • • EemiJ EemiJ
Jotain kylmää ja kevyttä. Kaikki maitotuotteet ja palautusjuomat on jo käyty varmaankin läpi että siinä se varmaan oli. Eräs minulle tärkeä henkilö myös korosti sitä että bileiden aikana on hyvä ottaa jotain suolaista ettei aivan kuukahda. Pähkinät on hyvä. Mmmmm. Piristeitä en suosi vieläkään palauttajina. Valitettavasti.

--
Death is only the beginning.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#197 • • Aurinkoneiti
Bileiden jälkeen on pakko juoda kivennäisvettä.
Jago

Posts: 4,039

#198 • • Jago un-trained monkee
Jugurttia kannattaa juoda ainakin vähän neutralisoimaan vatsaa, kun on bileet ohi. Yritän kanssa suodä jotain protskupitoista, kuten metfurstia tai jotain kinkkua.

Jos oon jatkoille menossa niin jotain rasvaista ja hiilarista kandee syödä, että jaksaa jatkaa

Ei mul kyllä yleensä nälkä oo, mutta se nälkä kasvaa kyllä syödessä.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

$

Posts: 1,802

#200 • • $ Destination weekend!
400g raejuustopurkki korvaa nykyisin perinteiset kebab-mätöt ja burgerit. Välillä vaan tosin tulee unohdettua, että jääkaapissa on raejuustoa ja sitten onkin sortuminen pikaruokaan joka on tän vuoden puolella ollut kebab salaatilla.