SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,137,131 views

Avatar
#61 • • Kirsikka Guest
hmm..minäkin täällä, ainakin tällä hetkellä, hiukan vaihtelevalla menestyksellä.. *iloinen* kivempi täällä kun tuon toisen luukun puolella, mielestäni.
tematsu

Posts: 436

#62 • • tematsu Innovator
aaahh... kyl se on loppupeleissä kiva seurustella pitkästä aikaa, mut silti oon hirrrmuisen onneton... pelkään koko ajan et mun tyttöystävä pettää mua, en pysty luottamaan tällä hetkellä kehenkään, en edes omiin kavereihin... tykkään siitä tytöstä ihan hirmuisen paljon, ja oon koko ajan aivan mustis kaikesta... luottamuksen vähyys kylläkin johtuu varmaan siitä ku ei olla tunnettu vielä kauan... mitä enemmän opin tuntemaan sitä tyttöä niin sitä enemmän häneen kiinnyn mutta sitä enemmän en haluaisi hänen kanssa pyöriä... on aika ristiriitaista tuntemusta mun päässä ja sydämessä... aaarghh, tää menee nyt sellaseks avautumiseksi, et huh huh, mut ei näitäkään asioita pysty kavereille kertomaan, pelkään et ne käyttää tietoja hyväksi, joita niille kerron, joten on hyvä avautua niistä täällä ku ketään täällä ei tunne minua. pientä vainoharhaa ilmassa, ku ei edes kavereihin luota!! *blush* on se outoa et ihminen on seurustellessaan onnellinen ja samaan aikaan myös surullinen, ja sitten kun on sinkku ni silloin ollaan iloisia kuten myös saman aikaisesti ollaan hirrrveen onnettomia... toi ei kyl välttämättä koske kaikkia ihmisiä mutta minua ainakin...*suru**nyyh*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

ella_

Posts: 1,329

#63 • • ella_
*sydän*

--
Elementary, my dear.

Avatar
#64 • • yana Guest
elekid:

on se outoa et ihminen on seurustellessaan onnellinen ja samaan aikaan myös surullinen, ja sitten kun on sinkku ni silloin ollaan iloisia kuten myös saman aikaisesti ollaan hirrrveen onnettomia... toi ei kyl välttämättä koske kaikkia ihmisiä mutta minua ainakin...*suru**nyyh*



jos se pettäisi sua se tekis sen pelkäisitsä sitä tai et. kannattaa ottaa iisisti vaan. tuskin sä sen kanssa kuitenkaan loppuelämääs oot yhdessä anyways.

elämä on aika helvettiä jossei toiseen voi luottaa

[muokattu 5.1.2003 18:42]
tematsu

Posts: 436

#65 • • tematsu Innovator
yana4000:



jos se pettäisi sua se tekis sen pelkäisitsä sitä tai et. kannattaa ottaa iisisti vaan. tuskin sä sen kanssa kuitenkaan loppuelämääs oot yhdessä anyways.

elämä on aika helvettiä jossei toiseen voi luottaa

[muokattu 5.1.2003 18:42]



niinhän se on, ikävä kyllä... mitä mäkin täs nyt oon miettiny pari päivän aikana tilanteita ni kyl mä annan asian olla enkä oo pilaamassa sitä mitenkään... mustasukkaisuudella oon ennenkin pilannut suhteita.. enhän mä nyt sen kans oo loppuelämää viettämäs mut täl hetkel se henkilö vaan tuntuu tärkeeltä.. kyl se luottamus pikku hiljaa kasvaa mitä enemmän ihimiseen tutustuu...

[muokattu 7.1.2003 08:40]

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Howdy

Posts: 7,955

#66 • • Howdy Oldie
Niin sellasta se elämä on ..... tiedän sen karvaasti....mutta ei pidä antaa sellaisen pysäyttää ja tulla vainoksi....avoimin silmin eteenpäin kyllä se kunnon ihminen lopulta vastaan tulee .... *plur*

--
Käpy vailla vertaa

cosmikki

Posts: 1,261

#67 • • cosmikki
elekid:

aaahh... kyl se on loppupeleissä kiva seurustella pitkästä aikaa, mut silti oon hirrrmuisen onneton... pelkään koko ajan et mun tyttöystävä pettää mua, en pysty luottamaan tällä hetkellä kehenkään, en edes omiin kavereihin... tykkään siitä tytöstä ihan hirmuisen paljon, ja oon koko ajan aivan mustis kaikesta... luottamuksen vähyys kylläkin johtuu varmaan siitä ku ei olla tunnettu vielä kauan... .*suru**nyyh*




...tuttu tunne ollut joskus. koska ainoissa suhteissa joissa olin aiemmin ollut tosissani tuli takkiin niin en oikein osannut enää luottaa ja kun aloitin uuden suhteen pelkäsin joka hetki kun en ollut tämän pojan kanssa että tämä pettää, tms.

...kuukausien saatossa luottamus kuitenkin vahvistui ja nyt en enää osaisi kuvitellakaan että tämä poika pettäisi tai edes mitään siihen viittaavaa. nyt osaa keskittää kaiken energian suhteesta nauttimiseen enkä sen kanssa taistelemiseen :)

luck for you :)

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

tematsu

Posts: 436

#68 • • tematsu Innovator
cosmikki:

...tuttu tunne ollut joskus. koska ainoissa suhteissa joissa olin aiemmin ollut tosissani tuli takkiin niin en oikein osannut enää luottaa ja kun aloitin uuden suhteen pelkäsin joka hetki kun en ollut tämän pojan kanssa että tämä pettää, tms.

...kuukausien saatossa luottamus kuitenkin vahvistui ja nyt en enää osaisi kuvitellakaan että tämä poika pettäisi tai edes mitään siihen viittaavaa. nyt osaa keskittää kaiken energian suhteesta nauttimiseen enkä sen kanssa taistelemiseen :)

luck for you :)



kiitoksia!!! onnea tässä todellakin tarvitaan. itelläkin on aikaisemmissa jutuissa tullut pahasti takkii, ja sit viel siitä syystä et omat parhaat kaverit on puukottanut selkään, tyyliin; "sori vein sun muijan mut ei kai se haittaa, eihän tää vaikuta mitenkään meijän väleihin?" joten en itsekkään ihmettele miks mä en enää luota oikeestaan kehenkään... täytyy vaan nyt aluksi taistella ja katsoa mitä siitä tulee ennen ku alan nauttimaan suhteesta.. ja vielä kerran iso kiitos tästä "ajatusten vaihdosta" *piis*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Howdy

Posts: 7,955

#69 • • Howdy Oldie
Niin .... jostain syystä ihmisillä on nykyään varsin usein taipumus pettää ystäviensä tai kumppaniensa luottamus ....
herää kysymys että miksi? Onko ihmisissä nykyään jotain vikaa...????*eiei*

--
Käpy vailla vertaa

tiipi

Posts: 506

#70 • • tiipi
enpä osaa sanoo minkä takii ihmiset pettää. mut kyllä se varmaan on ollut aina samanlaista, vuosisadasta , tai -tuhannesta, riippumatta.

mutta haluaisinki tietää, että kuinka moni olisi valmis antamaan anteeksi, jos toinen pettäisi?

mä uskoisin että yhden kerran voisin antaa anteeksi, mutta sen jälkeen en. tietenkin seki riippuu siitä, kuinka vakavissaan on suhteessa. ja voi olla että jos olisin tullut joskus petetyksi, niin voisin olla eri mieltä. vielä en tiedä, kuinka paljon se satuttaa. voin vain kuvitella. *uuh*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

tematsu

Posts: 436

#71 • • tematsu Innovator
tiipi:

mutta haluaisinki tietää, että kuinka moni olisi valmis antamaan anteeksi, jos toinen pettäisi?



mä veikkaisin et jos olisin todella vakavissani suhteessa ja himo rakastunut, ni mä voisin antaa yhden jos toisenkin pettämisen anteeksi, mut eihän sitä koskaan tiedä. kyllä se luottamus on kaikkein tärkeintä suhteessa.. luottamuksen pettäminen on siinä sen hirvein asia, mut jos mun "kumppani" sen mulle ite kertoisi ni sen voisin kyllä vielä antaa anteeksi, mut jos kuulen sen ensiksi joltain muulta ja kysyttyäni hän myöntää sen, se on anteeksi antamatonta.. mut kuitenkin pelko pettämisestä auttaa kun sen kohtaa, on hyvä ajatella aina pahinta, silloin ei pety niin paljon. outo ajattelutapa mutta toimii, ainakin mulla...

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

trikSain

Posts: 156

#72 • • trikSain
Mua ei ole koskaan petetty(*koputtaa puuta*), mut jos niin kävisi, oisin kyllä sitä mieltä et ei ko. henkilö sit ole mua varten.
Toinen juttu on, jos pettäminen johtuisi jotenki musta. Oisin laiminlyöny toista tai jotain,en kuitenkaan pettäny, se on vaan jotenki niin perseest...

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

Jone

Posts: 8,258

#73 • • Jone Archibald Haddock
Täällä, ja toivoakseni pysynkin.
Avatar
#74 • • yana Guest
riippuu henkilöstä, riippuu tilanteesta, ja miljoonasta monesta muusta asiasta. mutta mun anteeksianto venyy vaikka maailmanloppuun asti jos siihen on aihetta.
jUSSi

Posts: 1,377

#75 • • jUSSi äkäinen vanhus
Jone:

Täällä, ja toivoakseni pysynkin.



heh, seurustellut yli 6 vuotta ja nyt aviossa ( *voiei* ) joten täällä pysytään ;)
Lost-Soul

Posts: 3,107

#76 • • Lost-Soul los pallos
jooo... mäkin taidan kuuluu tänne... nyt jo noin 1v 4kk*ökkö*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Tyeicha

Posts: 5,807

#77 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
tänne kun pääsis *uuh*..

--
-Tyeicha-

Jukka I

Posts: 155

#78 • • Jukka I
Kohta 6 vuotta.

Kohta vois varmaan tulla ajankohtaiseksi toi yhteen muuttaminen...
Lily

Posts: 17

#79 • • Lily
jUSSi:



heh, seurustellut yli 6 vuotta ja nyt aviossa ( *voiei* ) joten täällä pysytään ;)



Mäkin olen seurustellut kohta 6 ja puol vuotta, eli pienen ikuisuuden... Kihloihin mentiin 5-vuotispäivänä. Mut mikäs siinä, kun hyvin menee ja toisesta edelleen tykkää. Ei ole meidän suhteessa ainakaan merkkiäkään kyllästymisestä ym.

Kolmen vuoden yhdessä asumisen aikana on tullut tosin aika paljon riideltyä, mikä on tietysti ikävä juttu. Mut riitoja selviteltäessä tulee aina puhuttua asiat tosi hyvin selväksi, joka puhdistaa ilmaa ja auttaa aina ymmärtämään toista yhä paremmin.

Päivääkään en vaihtaisi pois... *sydän*

--
"Hei kuunnelkaa. Mikä rytmi!"

HzO

Posts: 266

#80 • • HzO 9mm burana auttaa
Tyeicha:

tänne kun pääsis *uuh*..





no ei varmaan ole vaikeuksia päästä...*iloinen*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin