SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,130,338 views

Avatar
#21 • • yana Guest
Pengo:

yana8000:no mutta voihan sitä olla vapaa menemään vaan ei tahdo mennä vaan olla sen oman mussukan luona jossa on varsin hyvä olla ;)
Tai muuten vaan käyttää poistumiskieltoa tekosyynä, jos ei kiinnosta lähteä *nauru*



"poistumiskielto" huoh..
TanyaK

Posts: 745

#22 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Mulle tällä hetkellä ajatus siitä että seurustelisin tuottaa ahdistuneen olon. Mä olen ollut vasta vajaan vuoden sinkku ja mä rakastan sitä että saan vapaasti lennellä ja liidellä..

Lieneekö syynä se että entinen poikaystäväni oli turhan väkivaltainen persoona*suru*

Tilanne on sellainen että luottaminen toisiin ihmisiin on kovin vaaka laudalla tällä hetkellä..ja kun huomaa löytäneensä jotain arvokasta tulee vaihe jolloin vain tekisi mieli juosta karkuun*uuh*

No mutta elämä jatkuu ja mä olen oppinut ottamaan huonotkin kokemukset voitokseni. Kaikesta oppii!*hih*
Avatar
#23 • • yana Guest
Pengo:

yana8000:"poistumiskielto" huoh..
Niin, keksittynä tekosyynä. Ei kai kukaan oikeasti tottele naistaan?



no mut ketä siinä sitten koitetaan kusettaa. itseään varmaan? kun ei se kaveri usko siihen?
patis

Posts: 1,158

#24 • • patis 10
2 viikkoo takana
TanyaK

Posts: 745

#25 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
patis:

2 viikkoo takana



Miltä nyt tuntuu?
patis

Posts: 1,158

#26 • • patis 10
Tanya:

patis:2 viikkoo takana

Miltä nyt tuntuu?



Nyt tuntuu pahalta.
Lähdenkin tästä ilmoittautumaan takaisin sinkkuluukkuun.

*uuh*
milla

Posts: 3,699

#27 • • milla
patis:


Nyt tuntuu pahalta.
Lähdenkin tästä ilmoittautumaan takaisin sinkkuluukkuun.

*uuh*


voih... :( toi on jus aina se riski mikä siihen sisältyy..
Katrina

Posts: 605

#28 • • Katrina
patis:

[


Nyt tuntuu pahalta.
Lähdenkin tästä ilmoittautumaan takaisin sinkkuluukkuun.

*uuh*



Olen pahoillani puolestasi.
*uuh*

Onhan sulla kuitenkin vielä meidät, eikä me hylätä sua.
cosmikki

Posts: 1,261

#29 • • cosmikki
seukkailussa on kyllä aina pimeä puolensa - koskaan ei voi tietää kuinka kauan suhde tulee kestämään.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

TanyaK

Posts: 745

#30 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
patis:


Nyt tuntuu pahalta.
Lähdenkin tästä ilmoittautumaan takaisin sinkkuluukkuun.

*uuh*



Kyllä se siitä helpottaa *ottaa kainaloon ja halaa* Täällä Klubituksen sivuilla sua on aina odottamassa oma tsemppaaja ryhmä (eikö nii??!) Ei muuta kun baanalle!


*sydän*
Pan

Posts: 140

#31 • • Pan
Päivän juba:

Viivi: Tämä suhde ei johda mihinkään.
Wagner: pitäisikö sen johtaa johonkin?

hmm..... *täh*

--
Positiivinen pakana

milla

Posts: 3,699

#32 • • milla
Pan:

Päivän juba:

Viivi: Tämä suhde ei johda mihinkään.
Wagner: pitäisikö sen johtaa johonkin?

hmm..... *täh*



??? apua ??? nii just
*täh*
Mice

Posts: 402

#33 • • Mice .: unique :.
...niin tärkeintähän on se että ollaan menossa johonkin..

--
This won\'t hurt, I promise..

cosmikki

Posts: 1,261

#34 • • cosmikki
..mun mielestä vakituisen suhteen yksi parhaista puolista on se että suhde kehittyy johonkin suuntaan. *joo*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

tuitui

Posts: 1,258

#35 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
cosmikki:

..mun mielestä vakituisen suhteen yksi parhaista puolista on se että suhde kehittyy johonkin suuntaan. *joo*




ei suhde voi ikuisuuksiin kehittyy...
ja miksi suhteen pitäisi kehittyy jos nyt esim. olisi kummankin mielestä hyvä olla?


- hulivili hupakko - *purr*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#36 • • anastasiac Guest
Sinkkuilu on jees, mutta aikansa kutakin 3vee yksin ja kesäheila sai kenkää... liian kauan yksin niin ei sitä enää osaa olla "yhdessä" *suru*

mutta IHASTUMINEN ON IHANAA
*sydän*
cosmikki

Posts: 1,261

#37 • • cosmikki
..mun mielestä suhdetta voi kehittää jopa ikuisuuden - tosin jos molemmat niin haluaa. jos on tyytyväinen suhteeseen joka jatkuu päivästä toiseen samanlaisena niin miksi sitä koittaisi edes muuttaa. jokainen tavallaan *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

peikko

Posts: 110

#38 • • peikko
Hips!!!
Mie seurustelen! Tai sen nyt aika moni jo ties...
Mut aattelin vaan ilmottaa... joo...
Ja musta suhde kehittyy ja syvenee ihan itsestään. Mut kyllä siihen pitää panostaakin. Et ei pidä toista itsestään selvyytenä. Mut sit jos tykkää toisesta ihan hirrrrveesti niin sitä ottaa toisen automaattisesti huomioon...ku oma muru on aina mielessä. Ja tärkeintä on luottamus ja et antaa toiselle tilaa hengittää. Jos pitää liikaa kiinni niin sit jompi kumpi tukehtuu. Et näin tällä kertaa.
*sydän*haleja*sydän*

--
-Peikko tanssi tanssitaan ja ruokopilli soi-

Katrina

Posts: 605

#39 • • Katrina
Aina järjestetään kaikenlaisia sinkkutapaamisia. Mitenkä olisi vaihteeksi seukkausluukkulaisten yhteinen syystapaaminen? Jokainen on ottaisi parinsa, oli se kuka tahansa, mukaan ja pidettäisiin hauskaa....
Panfobia

Posts: 521

#40 • • Panfobia
Katrina:

Aina järjestetään kaikenlaisia sinkkutapaamisia. Mitenkä olisi vaihteeksi seukkausluukkulaisten yhteinen syystapaaminen? Jokainen on ottaisi parinsa, oli se kuka tahansa, mukaan ja pidettäisiin hauskaa....



Parinvaihtobileet... *hih*

--
*sydän*