Finrg - Comminatio Arctica tour 5.12.2005 @ Lahti

249 posts, 13 pages, 49,225 views

enrg

Posts: 2,040

#21 • • enrg
kaikki näyttää hyvältä ja paikasta tulee upea. Hienoa saada hyvä tekosyy tulla Divaan*vink*
JayVee

Posts: 887

#22 • • JayVee FINRG / Supercharged
Lihamontussa tapahtuu *nauru*

--
FINRG / Supercharged

DJ Rx

Posts: 2,527

#23 • • DJ Rx FINRG Recordings
live-setissäni luvassa sitten ennen julkaisematonta materiaalia... *jiihaa*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Mellu-

Posts: 4,006

#24 • • Mellu-
voi vttu mä oon ihan täpinöissä jo nyt näistä bileistä *jiihaa**pihkassa* pitääkin sitte tourin grande finalen kunniaksi kehittää jotain todella hienoa,uutta ja erikoista *kankaita kaapista kaivel* kyl on semmoset kemut näköjää tulossa et saapas nähdä millasessa rappiokunnossa palaan savoon sitten *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Caro²

Posts: 5,301

#25 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Fiilis-lounge *sydän*

Vielä ei o iha varmaa ketkä tulee soittamaan, mutta itse otan ainakin kameran mukaan ja tulen kuvaamaan :)
Mellu-

Posts: 4,006

#26 • • Mellu-

Caro², 5.11.2005 12:56:
Fiilis-lounge *sydän*

Vielä ei o iha varmaa ketkä tulee soittamaan, mutta itse otan ainakin kameran mukaan ja tulen kuvaamaan :)


pitäneeki tulla samantien ku ovat aukee kuuntelee vähän groovinpaa saundia *joo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Petteri

Posts: 372

#27 • • Petteri
Loungeen on itseasiassa vapaa sisäänpääsy, joten sinne on hyvä tulla poikkeemaan vaikka ei alakertaan syystä tai toisesta aikoisikaan.

Lounge joka sijaitsee Divan yläkerrassa Diva Cafessa aukeaa jo kahdeksalta ja 20.00-22.00 on kahden euron tarjouksia / Happy hour. Valitettavasti loungessa ei voida soitella kuin noin 23.00-24.00 asti, johtuen yläkerran asuinhuoneistoista.

Lipunmyynti ja alakerta aukeavat sitten 22.00 jolloin tietenkin kannattaa jo saapua paikalle... *hymy*
0-scar

Posts: 760

#29 • • 0-scar Team Teknolipat :)

Caro², 5.11.2005 12:56:
Fiilis-lounge *sydän*

Vielä ei o iha varmaa ketkä tulee soittamaan, mutta itse otan ainakin kameran mukaan ja tulen kuvaamaan :)



Bileet kuulostaa vallan mainioilta! :) jospa sais vaikka aikaseksi saapua paikalle...Muita lappeesta lähös? *vink*

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Caro²

Posts: 5,301

#30 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

0-scar, 9.11.2005 16:56:
Muita lappeesta lähös? *vink*


Emt. mie tuun kotkasta. 3.12. o siellä orkidean levyjulkkarikemut, 4.12. fiiliksen pikkujoulut/trance connection kouvolassa, ja siit voiki sitte samoilla silmillä jatkaa lahteen *hihu*

Läheks samalle reissulle.. *iloinen*
lilius

Posts: 719

#31 • • lilius
..jaa-has.. Fiiliksen puoli vois kiinnostaa... mutta muuten palautuu kyllä mieleen pahasti taannoinen väittely paikasta sun muusta... josko nyt tälläkertaan asiat olisi sitten paremmin kohdallaan??? *vink*

..Pitkä viikonloppu tulossa ja luultavsti Fiilistä fiilistelemässä. *iloinen*
Rocca

Posts: 3,064

#32 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Voi olla että eksyn tänne koska kouvollassa olen sunnuntaina, ei varmaan pysty ajaa yöllä kotiin :S

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

syfilisx

Posts: 61

#33 • • syfilisx
Lappeesta tulossa kanssa tämmönen otus o/. Pakkohan se on, kaikki ns. ykkössuosikit saman katon alla.

--
/Welcome to the shallow nation/

Petteri

Posts: 372

#34 • • Petteri

Caro², 9.11.2005 18:36:

Emt. mie tuun kotkasta. 3.12. o siellä orkidean levyjulkkarikemut, 4.12. fiiliksen pikkujoulut/trance connection kouvolassa, ja siit voiki sitte samoilla silmillä jatkaa lahteen *hihu*



Uuh, kuulostaa aika hyvältä putkelta. ;) Oliko toi Kouvolan pikkujoulutapahtuma se jossa oli viime vuonna jotain 900 ihmistä, vai muistanko ihan väärin?
Yonna

Posts: 372

#36 • • Yonna
Mulla ei sittenkään ole töitä 6.12.. joten tänne ehdottomasti!*joo**jiihaa*
Caro²

Posts: 5,301

#37 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Petteri, 10.11.2005 07:21:
Uuh, kuulostaa aika hyvältä putkelta. ;) Oliko toi Kouvolan pikkujoulutapahtuma se jossa oli viime vuonna jotain 900 ihmistä, vai muistanko ihan väärin?


Samat kemut.. Pääsiäinen tais olla toinen missä oli ihan mukavasti porukkaa.
Vexe

Posts: 1,016

#39 • • Vexe

T-mu, 10.11.2005 11:56:
Paikalla FINRG myyntiständi mistä voi edullisesti poistaa tuotteitamme.



Minkälaista aikataulua tuolle kokoelmalle on luvassa?
Petteri

Posts: 372

#40 • • Petteri

Vexe, 10.11.2005 14:34:
Minkälaista aikataulua tuolle kokoelmalle on luvassa?



Ei uskalla vielä luvata tarkempaa aikataulua, koska päätettiin uudelleenmasteroida muutamia kappaleita Sharkeylta saatujen oppien valossa. Varmaksi voi sanoa ettei tule olemaan myynnissä itsenäisyyspäivänä, mutta pukinkonttiin on vielä mahikset... Aiheesta tulee kyllä löylytykset heti kun meillä on varma päivämäärä.