Finrg - Comminatio Arctica tour 5.12.2005 @ Lahti

249 posts, 13 pages, 49,221 views

Kanifarmari

Posts: 479

#181 • • Kanifarmari
Kiitos järjestäjille ja esiintyjille. Hyvää musiikkia*sydän*

- Aivan liikaa itsekeskeisiä känniläisiä ja sekopäitä (Kiitos tönimisistä, kenkien lommolle saattamisesta, korsetin siiderissä uittamisesta [kuivapesu] ja lasien rikkomisesta)
*igor**eiei*


*piis*
NextAce

Posts: 2,505

#182 • • NextAce Alienated
Olinkohan mä näissä bileissä*ding*

--
-Alienation-

-----

coolcat82

Posts: 771

#183 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Spanks, 6.12.2005 16:31:
---
Yediah, 6.12.2005 16:00:
---
Spanks, 6.12.2005 15:26:
Bileet oli aivan mahtavat. Tosin allekirjoittanut oli vähän turhan humalassa. Kotiin tulosta ei ole mitään havaintoa. Seuraavalla kerralla sit kevyempi humala.

---





onko niskat kipeet :D

---


ei muuten mut niskat on vereslihalla... ja kädet mustelmil kun eräs henkilö tykkäs piiskata sil ketjul... *hih*





Itepähän kerjäsit ja tykkäsitki viel *iloinen* Mulla on polves joku ihme kutti, ei hajuukaan mist semmonen on tullu, ja kiristelin sen verran sitä ketjuu käden ympärille välil et mul on rystyset turvoksis ja puolee välii käsivartta mustelmii *igor* Tän lisäks mun perse on aivan sininen ku joku tykkäs jo ennen Lahteelähtöö "pikkusen" piiskata *senkin* . Ja paitaki hävis jonnee... Mut bileet oli kyllä mahtavat, kannatti lähtee todellakin. Kännis tuli kyl taas oltuu ja olo oli sen mukanen ja on vieläkin. Koska uudestaa?? Kiitos mahtavista bileistä *aplodit**aplodit**jiihaa**jiihaa**plur*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

lennuh

Posts: 1

#185 • • lennuh
Ei voi kun yhtyä edellisten mielipiteisiin ja sanoa et oli aivan loistava meninki! Järjestäjille sekä bilekansalle suuri kiitos =)..
Dementation

Posts: 2,892

#186 • • Dementation wednesday?
Nyt olen herännyt. Tulipa nukuttua. Kohta vois mennä takas nukkumaan, kunhan saa ruokaa koneeseen. *haukottel*

Bileet olivat mainiot, porukkaa oli paljon, mutta itseäni se ei häirinnyt. Tuli polkattua aika paljon, ja lisääkin olisi ollut kiva polkkailla, mutta oli pikkasen pakko lopussa säästää jalkoja, jotta pysty ajamaan takaisin kotkaan. *igor*

Kaikkien musa iski melko hyvin. Yläkerta olisi ollut kiva, jos olisi ollut auki pidempään, siellä oli mukava istua ja kuunnella rauhaisampaa musaa ja hörppiä alkoholittomia. *joo*

Kaiken kaikkiaan siis oli kivaa, ihmiset *sydän* musiikki *sydän* paikka *sydän*

RX:n live oli kyllä hyvä kruunaus illalle, eikä meinannut pystyä olla tanssimatta, vaikka olin päättänyt säästää pikkasen jalkoja, mutta ihan minulle ei selvinnyt, että mikä siitä teki liven eikä DJ setin? *ding*

Kiitos matkaseurasta kyytiläisille ja bileseurasta kaikille.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

mr_Zombie

Posts: 10

#187 • • mr_Zombie
Eipä ole ennen tullut käytyä tämän tyyppisissä bileissä, mutta kannatti näköjään lähteä. Meno oli hyvä ja jalat eivät millään meinanneet kestää niin paljon tanssimista kuin olisi tehnyt mieli.

Proteus oli varmaankin illan paras, sen verran energinen lavashow ja itse musiikkikin kyllä iski. On se mies näköjään maineensa arvoinen. Re-Form oli myös positiivinen yllätys. Ultraform oli puolestaan vähän pettymys, jotenkin liian tasapaksua jumputusta.

Korvatulppia olisin toivonut myytäväksi sinne. Unohtui omat kotiin joten joutui sitten olemaan ilman. Onneksi musiikki oli kuitenkin siedettävällä tasolla eivätkä korvat jääneet tinnittämään.
Tipsu

Posts: 133

#188 • • Tipsu RONTTI =)
Jep Jep...olihan ne aika bileet*hih*. Porukkaa oli totisesti melko paljon! Itse tuli tanssahdeltua alkupään settejä...sit loppui veto*igor*, jalat ei vaan suostuneet yhteistyöhön vaikka kuinka yritti. Onnistuihan se hytkyminen istuenkin. Tuttujakin näki*hali*. Hyvä meininki!*hymy* Nyt sitten urakalla kuittaamaan univelkoja.

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...

liikkuva muna

Posts: 2,652

#189 • • liikkuva muna an egg on the move
Hyvät bileet oli. Formit (re- ja ultra-) jyräili *plur* Ihmisiä oli kiitettävästi *hih*
Kolera

Posts: 4,256

#190 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
scriineil ois voinu olla tämmöstä materivaalia http://www.jalonen.net/

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Yediah

Posts: 1,090

#191 • • Yediah FINRG, Spacehouse

coolcat82, 6.12.2005 19:54:
---
Spanks, 6.12.2005 16:31:
---
Yediah, 6.12.2005 16:00:
---
Spanks, 6.12.2005 15:26:
Bileet oli aivan mahtavat. Tosin allekirjoittanut oli vähän turhan humalassa. Kotiin tulosta ei ole mitään havaintoa. Seuraavalla kerralla sit kevyempi humala.

---





onko niskat kipeet :D

---


ei muuten mut niskat on vereslihalla... ja kädet mustelmil kun eräs henkilö tykkäs piiskata sil ketjul... *hih*

---




Itepähän kerjäsit ja tykkäsitki viel *iloinen* Mulla on polves joku ihme kutti, ei hajuukaan mist semmonen on tullu, ja kiristelin sen verran sitä ketjuu käden ympärille välil et mul on rystyset turvoksis ja puolee välii käsivartta mustelmii *igor* Tän lisäks mun perse on aivan sininen ku joku tykkäs jo ennen Lahteelähtöö "pikkusen" piiskata *senkin* . Ja paitaki hävis jonnee... Mut bileet oli kyllä mahtavat, kannatti lähtee todellakin. Kännis tuli kyl taas oltuu ja olo oli sen mukanen ja on vieläkin. Koska uudestaa?? Kiitos mahtavista bileistä *aplodit**aplodit**jiihaa**jiihaa**plur*







juu anu sai vähä raippaa ennen karkeloit.. :D
syfilisx

Posts: 61

#192 • • syfilisx
Miun nöyrä mielipide aiheesta:
- Esiintyjät jyräs ihan täysillä, Carbon Based & Pain on Creation oli taattua tavaraa. Ultraformilla oli ihan tansittavaa matskua ja oli aivan törkeen velmu jätkä miun mielestä, pisti oikein hymyilemään kun se siellä huitoi :). Re-form oli täysin uusi tuttavuus, mutta uppos kyllä miuhun kuin 9mm vatsaan. Alek & Proteus oli taattua laatua, etenkin Proteuksen badgerbadgerbadger herätti suurta hilpeyttä.
RX veti mahtavan keikan illan päätteeksi ja tuli törkeen hieno fiilis.

- Vähän harmitti se, että rikkinäistä lasia oli aivan kamalan paljon, sekä tanssilattialla muutama semmonen riehuja jossain vaiheessa, hieman myös harmitti kun joillakin tuntui olevan tapana siellä lattialla seisoskelu, mutta jokainen tyyliillään, mutta voishan sen kaljan tietty juoda pöydässä tms. ?

- Valaistukset ja paikka oli kerrassaan upea, strobossa jotain ongelmia ilmeisesti kun ei kauheesti illan aikana välkkynyt ? Hienolta näytti kyllä silti.

Tiivistettynä: Kiitokset FINRG porukoille ja kaikille kanssabilettäjille mahtavista pippaloista <3.

--
/Welcome to the shallow nation/

homppa

Posts: 731

#193 • • homppa
oli kivaa...niinku aika tosi kivaa..
Djane J7

Posts: 307

#194 • • Djane J7 [FINRG,2Ibiza,Supercharged,Harder.fi]
Loooistavat bileet! Mitä nyt muistaa...*känni**känni**känni* Kiitos kaikille esiintyjille ja kanssabilettäjille!
Displacer

Posts: 1,828

#195 • • Displacer
Lisää bileitä Divaan vaan, kiva mesta *joo*
nomic

Posts: 4,120

#197 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Oli kyllä melkoiset pirskeet. ^^
Musa oli hyvää, juotavat maistui ja oli paljon tuttuja paikalla. *hymy*

Tuntui välillä, että kokoaika käveli sirpaleissa. *ding*
remotion

Posts: 5,283

#198 • • remotion nostatus guru
doddii, kellä on tommoset 00:30 keskiviikkoa ja saavuin just kotiin. hieman venähti siis! xD
Hullu väsymys, tuli kyllä tanssittua niiiin kovaa että ei huhhu, ultraform toimi mulle aivan sika hyvin... tosin se nasse oli aika sekasen näkönen, mut eipä musa voi paremmaksi enää mennä. proteuksen esiintymistä oli ilokatsoa myös.

ps. oli hyvät skebut siinä kulmantakana olevassa kipsassa. piti käydä 1 aikaa yöllä syömässä kun oli tanssinu kaikki energiat pois, tosin eihän siitä tanssista enää safkan jälkeen tullu mitään enää, kiitos umpiväsymyksen ja alkoholin...

mä annan bileille 9puol. jos en ois unohtanu korvatulppia ja vähän vähemmän porukkaa ni ois tullu 10.
crissy

Posts: 1,958

#199 • • crissy
Oujee!!*aplodit**aplodit**aplodit*
Tää mamma on ihan sykkyrällä vieläkin!!*sydän**sydän**sydän*

Kiitos ja kumarrus järkkäreille ihan helvetin mahtavista kemuista! Taas muistakkaa koska olis viimeks ollu tollasis kekkereis! Proteusta en ollu vuoteen nähny/kuullu ja kun Harri sit alotti nii meinas selälle lentää=) voitte vaan kuvitella vuoden tauon jälkeen kuinka hyvältä se kuulosti! *aplodit*

Ultraform yllätti erittäin positiivisesti! Onneks saatiin kotiin sen miksaus nii saa kuunnella lisää..=)

Carbonit ei oikein kolahtanu mulle tällä kertaa..

ja sitten tietenkin täytyypä kotiapäin vetästä ELIKKÄ ILLAN PARAS SETTI RE-FORM *plur**plur*

Paikalla on ihan pjärkeleesti populaan jo ennen klo.23 mitä ei yleensä kauheen usein tapahdu=)

Seuraavia odotellessa! Jäi vähän tanssijalkaa vipattamaan.. pitää päästä nopeesti uudelleen!

C YA ALL!
Avatar
#200 • • Edited anzu__ Guest
Siis aivan mahtavat kemut oli kyl *jiihaa* kotiin selviytyi siinä 10 aikaa ti aamul ja oli kaikki puhti pois. Kiitokset kaikille mukana olleille ja erityisesti Proteuksen upealle setille *plur* Paikka näytti aivan mahtavalta vaikka pieni olikin.

Tanssijalka vipattaa jo seuraaviin kemuihin *sydän**pihkassa**sydän*