FURY - Year One 15.10.2005 @ Grand Arena, Lahti

268 posts, 14 pages, 74,748 views

onni3mk

Posts: 3,973

#161 • • Edited onni3mk Onni on.
Olin täysin rikki, kun bileisiin lähdin, rikki olen edelleen. *nauru* Se jumalaton tamppaaminen ei ehkä tehny kovin hyvää selälle ja jaloille, mut jos olis ystynyt pysähtymään, niin olis sattunu vielä enemmän *hih*

Sanat ei taas oikein riitä kuvaamaan bileitä..mahtavaa! *sydän*

Stefu sanoi oikein, siitä yläasteen disco fiiliksestä, mutta nopeasti se tosiaan muuttui.

Poliisi b2b Indigo oli nannaa *sydän* Heiluin kuin heikkopäinen melkein alusta loppuun asti. Kuulisipa tällaistä useamminkin.

Tässä välissä oli pieni sosialisoimistauko. Ei tullut tosin paljoa sosialisoitua, vaikka muutama tuttu paikalle oli eksynytkin. Sitten tein virheen ja menin polkkaareenan reunalle istumaan. Siitä sitten kesti hetki, ennen kuin pääsi ylös. Mutta mikäs siinä istuessa, kun Surreal heilui lavalla *hihu* Kädet vipatti, vaikka jalkojen oli pakko pysyä paikalla. Siinä vaiheessa, kun Carte Blanchesta tuli se remix, oli pakko nousta ylös ja kaameesta kivusta huolimatta tanssia. *sydän*

Kun orkidea aloitti, olisin voinut itkeä. Niinkuin encorenkin aikana. En kuvitellut herran soittavan trancea, mutta niin se vaan soitti ja kuulosti niin hyvältä. Helsinki Scorchin *plur* Paria biisiä lukuunottamatta tanssin jälleen koko setin. Hiukan jäi harmittamaan, etten ehtinyt Grimsoulia ja Saimaan Sälliä kuulemaan, kuin ihan muutaman hetken, mutta ehkä joku toinen kerta.

Valot oli hienot (Parker: Ne _oli_ hienot). Tulppien ansiosta musiikki ei ainakaan mun korville ollut lujalla. Tulpattomat tutut tosin valitti välillä. Decoja olisi voinut olla enemmän, vaikkei ei se nyt niin välttämätöntä ole. Chillissä en käynyt koko illan aikana, joten missasin ne piirretyt *hmph* Areenat oli järjestetty hienosti, ei kuulunut toisen areenan musiikki haittaavasti läpi. Näisä bileissä oli kyllä loistavasti saatu kaikille kaikkea *iloinen* Paljon eri genrejä ja silti bileet toimi loistavasti!

Kiitos Fury-posse. Kiitos ihan mielettömistä bileistä! *aplodit*

Edit: Ja ihan unohdin Kriss G b2b Dig Bounce:n! *sydän* Tyksin kovasti. Odotin ihan muuta ja yllätyin positiivisesti *pepsodent*

--
Onni on.

toma

Posts: 2,009

#162 • • toma Tototoototo
Oli kyllä varsin hauska reissu, ja ne piirretyt olivat loistavia! Tohtori Sykerö :D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

genki

Posts: 872

#163 • • genki

RiD, 16.10.2005 13:16:
Odotin genkiltä kirkonpolttoa loppuun asti ja olin ehkä hieman pettynyt ku yhtäkkii lähti spitfire soimaan, loppujen lopuksi vietin silti setin loppuun asti lattialla ja hyvää/kivaa oli.



juu siis tämä juttu oli jälleen aika kiinnostava kun olin tosiaan tilanteessa mis mua ennen lopetellaan Pendulumin 'Masochist':illa ja mun jälkeen soitetaan trancea, ja luontoni ei kestä sitä että soittaisin vaan sen setin mitä ite just sillä hetkellä eniten huvittais, välittämättä siitä miten linjaukset tippuu muiden kanssa yhteen.

yritin siis pitää porukan lattialla vaikka bpm tippui mun setin aikana kokonaisuudessaan 175:stä 140:een ja tyyli vaihtui samalla mättöjunkasta tekkihouse/breiksiin. toivottavasti onnistui.

juteltiin tapsan kanssa siinä takastulomatkalla et loppujen lopuksi meni ihan hyvin tuo ilta musiikillisesti vaikka aluksi hirvittikin. oltiin kerran jo tollanen tilanne selvitetty lazerpointeissa joten kokemusta oli aiemmasta. :]

bileet oli hyvät, vaikka tosiaan hieman limudiskovenue. porukkaa oli sopivasti ja jengi dikkaili musasta -> tärkeintä. galrav ja blastoff laitto tiukkaa junkkaa hyvällä maulla, ja sit rokkidea maistui kyl myös. hieman teknompaa tuli välillä ja sekös miulle maistuu.

erityishehkutus vielä Slusnik- Nikon ja sen jonkun kaverin tekemästä KLF - 'Last Train To Trancentral' -remiksistä joka lämmitti niin pirusti siin tapsan setin puolivaiheilla. erittäin hienosti kyhätty remix niinkin massiivisesta klassikosta!


kiva oli nähdä taas wanhoja kavereita (tm), etenkin deejii kyttä, tohtori s, tumpsi ja indikojuha. hitto kun en voinu dokata teidän kanssa sellasella intensiteetillä ku olis pitänyt. :]

--
crop circles in the carpet

KaveriTavara

Posts: 440

#164 • • KaveriTavara pyryharakka
kriss g ja dig bounce oli illan parhaita, aivan loistavaa!!! *aplodit*
junior ja fierce oli myös ihan kivoja :)

mitään muuta hyvää sanottavaa ei sitten olekaan joten ollaan hiljaa.

--
hyvässä lihassa ei harmita

thomas

Posts: 5,618

#165 • • thomas

genki, 16.10.2005 13:47:
---
RiD, 16.10.2005 13:16:
Odotin genkiltä kirkonpolttoa loppuun asti ja olin ehkä hieman pettynyt ku yhtäkkii lähti spitfire soimaan, loppujen lopuksi vietin silti setin loppuun asti lattialla ja hyvää/kivaa oli.

---

erityishehkutus vielä Slusnik- Nikon ja sen jonkun kaverin tekemästä KLF - 'Last Train To Trancentral' -remiksistä joka lämmitti niin pirusti siin tapsan setin puolivaiheilla. erittäin hienosti kyhätty remix niinkin massiivisesta klassikosta!



oon kyllä tuosta remiksistä aivan täysin samaa mieltä. hienosti puhallettu
eloa klassikkoon. ja ei edes onneksi sovi nykypäivän trancemuottiin.
drS

Posts: 1,939

#166 • • drS
harmittaa kun tuli vähän myöhästyttyä ja näinollen missattua ainakin puolet illan parhaasta setistä eli hippikaksikosta :( loppupuolisko tästä kyllä rokkas, ens kerralla sit vaan pidempi setti ja myöhäisempi soittoaika..
isi-genki oli kyllä suloinen <3 voodoo peoplen aikana saattoi olla pientä meininkiä.. kirkonpolttojen jälkee ne breiksit ei oikein skulannu, mut hyvä silti että noin päin ni ei tarvinu orkidean alottaa ihan puhtaalta pöydältä. fasten your seatbelts kyl jynkytti!
orkkis oli kans perushyvä, ja se lowlandin ja slusnikin poikien versio KLF:stä oli kyl lähes niin tiukka ku olin odottanutki *hymy*
Avatar
#167 • • Iceman Guest
Toimiiiiiii

TNX pojjaat....

Järkkärit, Dj:t ja kaikki muut järjestämässä ja töissä täällä olleille!!!!!! Kivat oli kekkerit vaik ekaks ei kiinnostanu yhtään lähtee... mut kyl se siit sit pikkuhiljaa ku alkoi tuttuja näkymään ja polkka pauhaa...

*Kiitos* & *kumarrus*
Vexe

Posts: 1,016

#168 • • Vexe
Mukavat bileet, vaikka olin hyvin epäileväinen kolmen soittopaikan sopimisesta tilaan. Ihan hyvin se kuitenkin toimi. Valot ei paljoa säväyttänyt. Ääntä oli sen verran, että kaivoin tulpat päähän loppu illasta. Tämä sitten pilasi musiikillisen nautinnon ja lähdin syömään joskus puoli kolmen aikoihin.

Musiikki oli hyvää kai. Tarkemmat analyysit jätän väliin. :)
mr. knee

Posts: 279

#169 • • mr. knee
oliks mä tuolla*hymy*
Tetraveks

Posts: 89

#170 • • Tetraveks
Oli mukavaa pyörähtää Lahdessa. Paikka löytyi ilman suurempaa vaivaa ja alun väenvähyys korjaantui illan myötä.
2 settiä junkkaa *sydän*
rumpu & BASSO -> onneks oli tulpat mukana. Oli aika jykevä tuo basari. *ding*
Tohtori sykerö *vink*
Valot oli musta onnistuneet ja valomies hoiti hommansa hyvin ( ja lisäks vähän ylimäärästäkin juoksemisesta päätellen) *joo* ((olis voinu säätää Lahden keskustan liikennevalotkin)) *iloinen*
Vielä lopuksi: mikä oli se tutunoloinen kappale Genkin setin loppupuolella (about 20min ennen loppua), joka sai porukan pähkinöiks ja jammailijat tuplaantumaan?
tumpsi

Posts: 2,553

#171 • • tumpsi rekisteröitymätön

Tetraveks, 16.10.2005 14:49:

Vielä lopuksi: mikä oli se tutunoloinen kappale Genkin setin loppupuolella (about 20min ennen loppua), joka sai porukan pähkinöiks ja jammailijat tuplaantumaan?


Veikkaan: Pendulum & Freestylers - Fasten your seatbelts


Paljon oli tuttuja, äänenpainetta, bassoa, humalaa, ja mukavaa.
:)
Rels

Posts: 796

#172 • • Rels setämies

mr. knee, 16.10.2005 14:48:
oliks mä tuolla*hymy*




samaa mietin minä

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Tetraveks

Posts: 89

#173 • • Tetraveks

tumpsi, 16.10.2005 14:54:

Veikkaan: Pendulum & Freestylers - Fasten your seatbelts

Paljon oli tuttuja, äänenpainetta, bassoa, humalaa, ja mukavaa.
:)



Kiits
peepe

Posts: 904

#174 • • peepe
Bileet oli ok, vaikka paikka olikin kovin ei-toimiva. Tulpathan siellä olis pitänyt olla :( Välillä oli sellasta bassohuminaa et huh huh. Genkin musa tanssitti mua eniten.

Niin ja haha, se chillin piirretyt+musa oli aika päräyttävä kokemus :D
placiq

Posts: 1,260

#175 • • placiq Jorkki
Oli kyllä jälleen hauska reissu. Kelvollinen paikka ja hyvää musaa koko illan *sydän*
Indigon ja Poliisin setti oli illan parasta antia (vaikka osa setistä ohi menikin). Saimaan Sällin soittamista oli myös ilo katsella ja kuunnella.
Lauruska

Posts: 821

#177 • • Edited Lauruska nihkee
Oli kyllä kivaa! kerrankin lahden bileissä oli muitakin ku lahtelaisii *tirsk*
Orkidea *sydän*

Basso oli ihan kauhee ja äänet oli niin kovia että soi korvat tunnin sen jälkeen kun kotiin pääsi. Tulpat ois ehottomasti pitäny olla mukana, mut oma vika ku en ottanu. Tila toimi hyvin vaikka mua oltiin kovasti peloteltu. Polkekopissa oli aika hikistä *hikoil*

ps. Se että pyytää hieman antamaan tilaa että pääsee toiselle alueelle, ei tarkoita etteikö bileissä ois ollu hyvällä mielellä..
Avatar
#178 • • Cyrez Guest
Huh..! Oli kyl älyttömän onnistunu ilta! Rakastuin paikan äänentoistoon...*sydän* Meno oli täydellinen läpi illan. Kiitos järkkääjille!
Rocca

Posts: 3,064

#179 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Hemmetti ku jäi tää välistä... meinaan viimekerralla oli niin mahtavaa.. ja niin näyttää kuvista et taas olis ollu.. *uuh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Mar6

Posts: 2,178

#180 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Jos nyt on ihan pakko vinettää jostain turhaan niin siitä että vähän sotkeutui nuo äänet jos oli esim chillihuoneessa niin kantautu siitä sitten kaikki muu sinne. Teitä muita se tosin sattuneista teknisistä poikkeavuuksista häiritsee varmasti vähemmän kuin minua, vaikka ei tuo minunkaan fiiliksiäni vähentänyt sillä vaikka tollanen multivenue systeemi on aika hankala ton takia niin tuo Furyn esimerkki toimi kyllä hemmetin hyvin *hymy*

--
-Where there is house there is a home-