FURY - Year One 15.10.2005 @ Grand Arena, Lahti

268 posts, 14 pages, 74,733 views

phear

Posts: 804

#221 • • phear <X>
Oli eilen semmoset olot, ettei palautteen antaminen onnistunut. *nauru*

Kaikki oleelliset plussat ja miinukset onkin jo aikaisemmissa viesteissä tulleet, joten mitäpä niitä kertaamaan.

Kivaahan tuolla oli, vähemmälläkin oluella olisi tosin pärjännyt...
Parker

Posts: 609

#222 • • Parker I see music and hear lights / Wanabi LD

serotonot, 17.10.2005 08:05:
Jos jotain negatiivista pitää sanoa, ni valojen sijoittelu dj:n pään korkeudelle suoraa soittopöydän kohdalle oli aika nihkeä veto koska itse kolautin kanssa useampaan kertaan niihin pääni.



Eipä ne valot ollu mun edessä ollenkaan kun siellä ramppailin... Te DJ:t ette vaan osaa nöyristellä *vink*
Zeni-

Posts: 1,104

#223 • • Zeni- Funky Little Man
Olipahan kivaa taas vaihteeks grandilla vaikka ennakkoluuloja oli suuntaan jos toiseen *joo*
*känni* oli kova ja aamulla sen huomasi kun ei päässyt ennen iltaa mihinkää.
Orkidea ja saimaan sälli oli illan huippuja niin paljon ku niistä muistaa *hih*
Ja muutenkin meni vähän puokkoillessa ympäri ämpäri.
Kiitos Fury =) lisää tämmöistä lahtee *aplodit*

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

minski

Posts: 17

#224 • • minski trio oksetti =D
Oli niii IHANAT kemut et vieläkin ihan fiiliksis*plur* Ei voinu muutaku hymyillä koko illan, kaik meni nappiin, kiiitos!*jiihaa**aplodit**sydän*
jell-o

Posts: 142

#225 • • jell-o the ultimate boytoy
oli kyllä taas niin hauskat bileet et veti lähes sanattomaksi. FURY*sydän*
musa toimi joka huoneessa ja chilli oli luxus, happy tree friendsit on parasta mitä bileissä voi screeniltä tulla!

--
god is alive and well in a sugar cube

tintsu

Posts: 96

#226 • • tintsu pikkuriiviö. ^_^
Tulipas tääkin sitten nähtyä. Eipä ollut mun mielestä mitenkään erikoiset pirskeet...
Kiitos kuitenkin Lab-4 - Ready to Bop:in niin pääs hetkeksi tanssimaankin.

Ainiin... kyllä harmitti ku menin ihan vaan vettä tilaamaan ja sainkin sitten sitä
helvetin pahaa kivennäisvettä... Pakkohan se oli juoda, pihi kun olen.

Isoin kiitos menee kyllä puhtaasti mun ihanalle seuralle eli siis kiitos ihanat
Katja ja Kake, Osku ja Make *hali* *sydän*

--
a Devil without the horns.

Rubicon

Posts: 550

#227 • • Rubicon
Lippukassa kiittää ja kuittaa, oli taas jälleen kerran huippukivaa!
musapuolelta mitä ehdin fiilistelee tais Genki potkia eniten*sydän*
kiitos Fury!


jell-o, 17.10.2005 13:41:
oli kyllä taas niin hauskat bileet et veti lähes sanattomaksi. FURY*sydän*



sä olitkin taas mun idoli*sydän* *räkäil*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

COBALT

Posts: 1,407

#228 • • Edited COBALT akitaattori

Iso D Isoin M, 16.10.2005 18:22:


ja psst järjestäjälle; narikkaa ei ole pakko maksaa, jos sinne ei jätä mitään,
ihan vihjeeksi vaan.



Pssst itselles...!!!
Soon ihan sama onxulla releitä narikassa vai ei --->
Ei se o narikkamaksu vaan palvelumaksu elikkäs poken palkka siitä, että se on välissä jos joku hakkaa mua/sua tuopilla päähän! Oppikaa nyt jo tuo perusasia ystävät!

Pileet oli jees-oloiset, mitä nyt ehdin kurkkaamaan duunien jälkeen loppuillasta! Hyvä Fury-posse! Tuuttekste uudelleen!?

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

DJ Rx

Posts: 2,527

#229 • • DJ Rx FINRG Recordings
Samoilla linjoilla Cabaltin kanssa, monissa paikoissa pokeilla on vastaava sopimus, että ainoa palkka mitä poket työstää saavat on juuri tuo palveluimaksu. Kyllä allekirjoittanut ainakin mielellään maksaa sen muutaman roposen siitä että saapi olla paikanpäällä tietäen että ko. juottolassa on asian osaavat henkilöt valvomassa lakia ja järjestystä.

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

tumpsi

Posts: 2,553

#230 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön
Poijjaat unohti ny yhe jutun.
Narikkamaksu = ei makseta jos ei palveluita käytetä.
Eteispalvelumaksu = kaikki maksaa, käytti narikkaa tai ei.

Näin mä oon asian ymmärtäny :)
:D

Posts: 3,707

#231 • • :D

COBALT Oppikaa nyt jo tuo perusasia ystävät!



Opi itse perusasiat. Narikkamaksu on eri kun ns. eteispalvelumaksu. Ensinmainuttu
maksetaan narikkapalvelusta, jälkimmäinen yleisvalvonnasta paikassa, sisältää
myös narikanvalvonnan.
Juhgu

Posts: 7,921

#232 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Oli kyllä yks parhaista bileistä missä oon käyny.



lahden parhaimmat bileet melkeenpä tähän astisista.



Tälläisiin kommentteihin en voi yhtyä, mutta oikein kivat pippalot kyllä minunkin mielestäni. Genkiltä odotin vähän rankempaa settiä, mutta eihän se tosiaan ennen orkideaa olisi oikein sopinut. Kivaa että decoihinkin ym. sälään oli nähty vähän vaivaa. Illlan huippukohta oli astrix - eye to eye (gms remix), jonka jälkeen tuli se suht harvinainen fiilis kun biisin jälkeen palaa takaisin todellisuuteen ja muistaa olevansa bileissä muiden ihmisten keskellä.

Polkat tuli missattua.


Steven Hoaks, 16.10.2005 06:01:
Ensi vaikutelma, kun pääsi 5metriä narikasta näytti touhu aika oudolta ja meininki näytti enemmän ala-asteen discolta kuin bileiltä.


Mihin aikaan? Itse en ainakaan tälläistä huomannut.


Jutu,
Mutta ne Happy Tree Friendsit olisi voinut tunkea jonnekin minne aurinko ei paista.


Arvostan mielipidettäsi, mutta olet väärässä. Happy tree friendsit on loistavia *hih* ja nehän oli vain bileiden yhdellä seinällä, jota ei ole pakko tuijottaa jos ei huvita.


Btw, minkälaisia ennakkoluuloja ihmisillä sitten oli?

...ja sainpas vietyä julisteen makuunin ovesta muistoksi *iloinen*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

COBALT

Posts: 1,407

#233 • • Edited COBALT akitaattori

Iso D Isoin M, 17.10.2005 15:51:
---
COBALT Oppikaa nyt jo tuo perusasia ystävät!
---


Opi itse perusasiat. Narikkamaksu on eri kun ns. eteispalvelumaksu. Ensinmainuttu
maksetaan narikkapalvelusta, jälkimmäinen yleisvalvonnasta paikassa, sisältää
myös narikanvalvonnan.



Pööö! Soon ihan sama mitä siinä lapussa seisoo. Poken duuni on jokatapaukessa aina ihan sama! Se tulee mm. väliin jos sua hakataan päähän!
Vaihtoehto: Saat selkääsi baarissa joltain känniääliöltä ja poke sanoo ettei tullut väliin koska sulla ei ollut takkia jättää narikkaan eikä se näin ollen saanut sulta kahta euroa...??? *ding**hymy*
Ny loppuu tää ootee...!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

sapeli

Posts: 11,768

#234 • • sapeli jokukukamikä?

Juhgu,
17.10.2005 17:26:
---
Jutu,
Mutta ne Happy Tree Friendsit olisi voinut tunkea jonnekin minne aurinko ei paista.
---
Arvostan mielipidettäsi, mutta olet väärässä. Happy tree friendsit on loistavia *hih* ja nehän oli vain bileiden yhdellä seinällä, jota ei ole pakko tuijottaa jos ei huvita.



Olen kyllä samaa mieltä että HTFit on ihan parhaita, mutta ymmärrän kyllä jos kaikkia ei kiinnosta nähdä verta ja splätteriä bileissä... Jos niitä oli yhdelläkin seinällä koko ajan niin kyllä se aika herkästi pilaa tunnelmaa jos ei ole oikealla tavalla kieroutunut huumorintaju. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

efo

Posts: 1,908

#235 • • efo Laserpoint

COBALT, 17.10.2005 17:44:
Pööö! Soon ihan sama mitä siinä lapussa seisoo. Poken duuni on jokatapaukessa aina ihan sama! Se tulee mm. väliin jos sua hakataan päähän!
Vaihtoehto: Saat selkääsi baarissa joltain känniääliöltä ja poke sanoo ettei tullut väliin koska sulla ei ollut takkia jättää narikkaan eikä se näin ollen saanut sulta kahta euroa...??? *ding**hymy*
Ny loppuu tää ootee...!


Ei nyt ihan. Narikassa ei ole pakko olla jv korttia omaavia henkilöitä, jolloin narikkamaksu ei ole pakollinen (ainakin niin luulisi). Jos sama lafka hoitaa turvallisuuden ja siinä samassa narikan niin silloin maksetaan eteispalvelu maksua josta jv:t saavat palkkansa.

Joo ja bileistä. Oli kaikin puolin asialliset kemut vaikka paikka ei ollutkaan ihan mieleeni. Oma setti orfan kanssa meni kait vissiin ehkä ihan putkeen*ding* Ei oikein ottanut tolkkua järkyttävän hallisaundin läpi*nauru* mutta setti tulee jakoon tässä lähipäivinä.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

COBALT

Posts: 1,407

#237 • • COBALT akitaattori

efo, 17.10.2005 17:55:
---
COBALT, 17.10.2005 17:44:
Pööö! Soon ihan sama mitä siinä lapussa seisoo. Poken duuni on jokatapaukessa aina ihan sama! Se tulee mm. väliin jos sua hakataan päähän!
Vaihtoehto: Saat selkääsi baarissa joltain känniääliöltä ja poke sanoo ettei tullut väliin koska sulla ei ollut takkia jättää narikkaan eikä se näin ollen saanut sulta kahta euroa...??? *ding**hymy*
Ny loppuu tää ootee...!

---

Ei nyt ihan. Narikassa ei ole pakko olla jv korttia omaavia henkilöitä, jolloin narikkamaksu ei ole pakollinen (ainakin niin luulisi). Jos sama lafka hoitaa turvallisuuden ja siinä samassa narikan niin silloin maksetaan eteispalvelu maksua josta jv:t saavat palkkansa.



No, voe helevetti ja pyhä yksinkertaisuus! Soon ihan sama mikä järjestely siellä samperin narikassa on ja kuka siellä jakaa rotseja, kunhan se on hoidettu laillisesti! Fakta on se, että mitään tapahtumaa (laillista) ei järjestetä ilman järkkäreitä. Ja huutava vääryys on sit kai sun mielestä et ne haluu palkkaa siitä, voi-voi!!!
22 vuotta on mulla kokemusta alalta, et joku käsitys mulle on ehkä kehkeytynyt...?!
Kysy nyt itseltäs: "Mitä tykkäisit jos poke kieltäytys tulemasta väliin ku sua vedetään nyrkillä päähän"? Se sanois sulle vaan et, en auta ku tuol narikas oli toi tyttö ilman jv-korttia jakamas releitä, etkä sä jättänyt 2 egee sille! Jos sä loukkaisit itses siinä rytäkässä, ni sehän sais syytteen siitä ettei se hoitanut hommaansa
Nyt se järki käteen!

Mun osalta tää yyber-ootee loppas ny saletisti!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Orfeus

Posts: 5,872

#238 • • Orfeus
Noniin, kiitoksia myös omasta puolesta kaikille artisteille, grand arenalle, jamboreelle sekä kaikille järkkäilyssä mukana olleille unohtamatta koko paikalle saapunutta yleisöä!*plur* Bileet meni paljon yli odotusten ilman isompia hämminkejä. Kaikki artistit piiskas hyvää satsia harmi vaan ettei voinut olla kuulemas kumpaakin areenaa kokoaikaa*nyyh* Jatkoa varmasti seuraa*hih*

Tosiaan kaikki pääarenan setit on tallessa ja laittelen ne jakoon jahka asianosaisilta artisteilta on luvat kyselty*hymy*
Displacer

Posts: 1,828

#239 • • Displacer

Orfeus, 17.10.2005 21:18:

Tosiaan kaikki pääarenan setit on tallessa ja laittelen ne jakoon jahka asianosaisilta artisteilta on luvat kyselty*hymy*



JOOO!! *jiihaa*
Avatar
#240 • • Jaska Guest
Jeps, mahtavat pileet oli! Kiva oli soittaa, jengi tuntui dikkaavan. Hyvä näin.