mitä teet tulevana viikonloppuna?

1,367 posts, 69 pages, 477,740 views

KooKie

Posts: 4,338

#621 • • KooKie aka. Petress Pan

AlexS, 29.9.2006 21:04:
Alkaa iillä



OMG niin mullaki!!!1

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

embie

Posts: 531

#622 • • embie Shwoopsie poo
Tänää kotona leffaa, huomenna tampereella kummipojan synttäreitä ja sit illemmalla Mbaarissa Laosin tahdissa... hmm, sunnuntaina vois yrittää jotain reippailua.

Mukava viikonloppu tiedossa *hihu*
Mar6

Posts: 2,178

#624 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Tod näk poden edelleen kuumetta.. Tai sit jotain ihan muuta eli kovat bileet. *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

SASHA  F

Posts: 1,722

#625 • • SASHA F
trelle tietysti
Jago

Posts: 4,039

#626 • • Jago un-trained monkee
mä oisin halunnu lähtee sinne tänään oleviin bileisiin jossa oli se yhtye joka soittaa tiibetiläisillä soittimilla jne
mutta rahapula ja seuranpuute iski
(+ himassa on kauheesti mässyy ahmittavana*kuolaa*ja mulla on vähän huono olo*uuh*)

huomenna sitten illuihin oli olo mimmonen vaan ja aamuihin tietysti
toiv.etkosuunnitelmat toteutuu

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Sssan*

Posts: 651

#627 • • Edited Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Tänään on ollut shoppailua ja meidän oma Juho-puho Fashion Fridayssa *hymy* Nyt musselin kanssa rentoutumista ja telkkaria + nameja... Huominen housenationiin pääsy jäi haaveksi koska kaverit ei tosiaankaan olleet tipan tippaa innostuneita lähtemään...(mikä ketuttaa suhtpaljon...*igor*) Sit ainakin suunnataan yhen ihaanan ystävän synttäreille ja illemmalla juopumista ja ja......Mitä todennäköisemmin baarittelemaan ja jalkoja nostelemaan *tanssittel*
Sunnuntai onkin sit varmaan vaan relaamista varten *hymy*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Wanna B

Posts: 259

#628 • • Wanna B Rattopoika
Housenationii jos vaan rahatilanne antaa myöden, muuten haen lekan alkosta ja riipaisen sopivan humalan *känni*

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

FS

Posts: 414

#629 • • FS
Nukkua, alkaa toi "moi mä oonm jason ja mulla on arkisin 2h vapaa-aikaa yöllä" ottaa jot kivasti hermoon, pikku hiljaa päää seekoooo

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

Avatar
#630 • • Muussika Guest
Rötöstän ko sika!!!!1

Syän paljo piparnakkeli-nekkuu!!!1
alphamagic

Posts: 3,628

#631 • • alphamagic
Tää vkl on jo eletty, suraavana juhlistan miehen synttäreitä *hihu*
Jos sitä vaikka pääsis ulos jopa heilumaan *jiihaa*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Alley Cat

Posts: 489

#632 • • Alley Cat Jedi Master
No en ainakaan vietä koko lauantaita yksin kotona, kuten tänään. *igor* Jos työpaikalla ryypätään ja saunotaan, siitä vois ilmottaa etukäteen *hmph* (Kyllä, avokki menny aamulla töihin, pihatalkoisiin, eikä oo vieläkään tullu, joka puhelussa kotiintulo on vaan siirtyny ja siirtyny...)

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Sintsu

Posts: 75

#633 • • Sintsu
Jotain muuta kuin tänä viikonloppuna..
Saunailtaa ja synttäreitä on ohjelmassa, todennäköisimmin myös pirskeet Rosiksessa. Jei! *joo*
nethr

Posts: 763

#634 • • nethr !!
bileet *jiihaa*

--
xD

pirpeli

Posts: 5,533

#635 • • pirpeli
Pe töitä klo 23 saakka(noin), sitte DanceteriA, sitte ehkä kotiin nukkumaan. La UNITY 10 vee ja aamut päälle jos jaksaa. Jei!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Auacusha

Posts: 1,097

#636 • • Auacusha Koneradio
wowia aattelin pelaa *hymy*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Avatar
#637 • • Muussika Guest
Edellisinä viikendeinä on tullu leikittyy helikopterii ja iskää sekä kuurakettia ja likakaivoa, innolla odotan että what next. *joo*
vanhus

Posts: 889

#638 • • vanhus
huomenna taitaa olla aika hiljasta mut su jotku autonäyttelyt olis tiedossa saataa olla et la:kin löytyy jotain pientä jos jättäs bileet tältä viikolta väliin *ding**joo*
zenny

Posts: 1,145

#640 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Himaluks tää taas menee... *uuh* no sunnuntain parin päivän visiitille helsinkii..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin