mitä teet tulevana viikonloppuna?

1,367 posts, 69 pages, 477,646 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#1021 • • Fyrisch
pyöräilen ja pyrin käymää nii usein ku mahollista moikkaamas vaarii joka tekee kuolemaa.
Marjo

Posts: 1,796

#1022 • • Marjo pupuTupuna
Lupauduin just yöksi töihin, eli huominen menee aika pitkälti koomaillessa. Sunnuntaina sitten äidin luokse syömään. Ja jossain välissä jos kerkeän, niin kyhään yhden rästiin jäneen esseen.
SA-TomTom

Posts: 2,727

#1023 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
pakkaan firman toimitilan pakettiin muuttoa varten, pakkaan ja siivoan oman kämpän muuttoa varten, hippaan euphoniceissa ja mahdollisesti klf-klubilla, väkään 3 hippaflyeriä ja -julistetta plus muuta aiheeseen liittyvää, meen grillailee ja jännäämään euroviisuja, käyn turussa duuniasioissa... siiderikin olis kiva johonkin väliin. suht rento ja vapaa viikonloppu siis *sydän*

mä tartten topicin "mitä en tee tulevana viikonloppuna" *pepsodent* sinne olis helpompi kirjoittaa ja kirjottaisinkin ensimmäisenä: "en katso lätkää".

--
Never give up.
Never surrender.

phear

Posts: 804

#1024 • • phear <X>
Too much remont.
Marjo

Posts: 1,796

#1025 • • Marjo pupuTupuna

SA-TomTom, 11.5.2007 18:55:
mä tartten topicin "mitä en tee tulevana viikonloppuna" *pepsodent* sinne olis helpompi kirjoittaa ja kirjottaisinkin ensimmäisenä: "en katso lätkää".



Mä NIIN yhtyisin tohon, jos tommonen topicki ois. Lätkä*haukottel* Mä en edes pari päivää sitten tiennyt, että on MM-kisat. Niin paljon mua kiinnostaa. *nauru* ( Sori OT)
Sparkling

Posts: 740

#1026 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Tänään kyl tiedos iso *känni* Vaihtelu virkistää :D

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

plink

Posts: 1,405

#1027 • • plink team paska
sairastan peiton alla, kerrankin kun olis vapaata :|

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

crissy

Posts: 1,958

#1028 • • Edited crissy
tänään meen käymään tossa kaupungissa kaverin kanssa ja huomenna on meidän neitin 3v synttärit mun isovanhempien luona ja illalla sit varmaan taas kaupunkiin kavereita moikkaamaan=)

oon täälä pohjanmaalla porukoiden luona=)
Yoni

Posts: 440

#1029 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Jos sää sallii käyn juoksemassa kaverin kanssa...
Crazybattery

Posts: 782

#1030 • • Crazybattery Fruor ergo sum
töitä ja opiskelua*igor*
Avatar
#1031 • • opmdevil Guest
Ajattelin hilpaista perjantaina Lahteen tanssahtelemaan. Viikonloppuna sitten vähän pitempi lenkki olisi kiva ajaa jos ilmat sallii. La baariin notkumaan.
nioko

Posts: 30

#1032 • • nioko fiilistelevä toohottoja
treffit ja koiranäyttely...*iloinen* ihan mukava viikonloppu verrattuna edelliseen, jonka olin kokonaa töissä...*ding**hih*

--
nioko

pirpeli

Posts: 5,533

#1033 • • pirpeli
Pe-ilta töissä(kulta tulee<3), la ollaan nakuna(kuulemma) ja sunnuntaina Oulunkylä-päivillä duunissa olen minä(en nakuna).

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Hitchhiker

Posts: 1,754

#1034 • • Hitchhiker
Taasen vaihteeksi töissä, pitäähän sitä jostain rahaa repiä.
Howdy

Posts: 7,955

#1035 • • Edited Howdy Oldie
Läheisen hautajaiset ..... :(

--
Käpy vailla vertaa

Janisa

Posts: 2,226

#1036 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Lauantaina poolille (jos saa suosii...) ja sunnuntaina ajateltiin kaverin kanssa pakata maastopyorat auton takakonttiin ja ajaa upstatea ylemmas ja ajella koko paiva Hudson Riverin viereisissa metsikoissa.

Musta on tulossa ihan kahjo biker... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#1038 • • Fuzzy Guest
Hiii*hihu* Pe Tampereelle*aplodit* ROAD TRIIIP!!!!:D
Ja sit La Malminkartanoon bileilee*pahis*
ella_

Posts: 1,329

#1039 • • ella_
siivoan ennen kuin kenguru tulee kylään :)

--
Elementary, my dear.

Avatar
#1040 • • Edited pia^^ Guest
Perjantaina uuden työpaikan kesäjuhlat *jiihaa* pääsee tutustuu uusii työkavereihin ja sumo-painii *hymy* Lauantain yöks sit taas kerran töihin *hymy* Mut muuten varmaa rannalla/puistossa ottelen arskaa *sydän*