Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,844,991 views

Kolera

Posts: 4,256

#3363 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

W, 23.2.2009 23:55:
En nyt tiedä kuuluuko tänne, mutta oli ihan mielenkiintoinen uutinen:

http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=3684


aika paska aine ku joutuu vetää tuplasti kolaa et saa samat vaikutukset!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Damien

Posts: 2,882

#3364 • • Edited Damien [tr3ox]

[Siru], 23.2.2009 20:55:
jos ei voi käydä kemuissa ilman huumeita niin tarviiko käydä ollenkaan? kuka vaan voi tykätä bileissä olosta jos on ottanut pienet lainit sitä ennen, kun saa siitä ne tietyt kiksit. loppupeleissä se pirin vetäminen menee kuitenkin siihen että istutaan neljän seinän sisällä vetämässä vetoja ja kuunnellaan stereoista piripolkkaa.



Bileet joskus ennen muinoin rakennettiin sellaisen käsitteen ympärille, että: P = peace, L = love, U = unity ja R = rispect. Tuon käsitteen sisään sitten mahtui kaikki ja siksi itsekkin aikanani (90-luvun loppu) innostuin bilettämisestä niinkin paljon, että melkein viisi vuotta juoksin yhtämittaa kemuissa selvinpäin tanssimassa. Selvinpäin sopi mulle silloin ihan yhtä hyvin kuin Laserpointit nyt muutaman sieni gramman kera terästettynä. Pääasia et se PLUR olis edustettuna. Kenenkään ei oikeasti tarttis dissata ketään, mutta valehtelematta skenen popularisoitumisen jälkeen yleisen mielipiteen huumekielteisyys on päässyt pahasti raunioittamaan vanhaa kunnon PLUR:a. IMHO.

[Siru]
en viellä yhtäkään ihmistä tunne joka olisi vain kerran kokeillut poretta.. jos sitä kokeilee kerran niin miks ei vois kokeilla toistekkin.. kohta sitä ollaan kokeiltu jo 20 kertaa.. eikä se ole enää mitään kokeilua *nauru* jokainen tyylillään



Minä kokeilin... koska se on mun psyykkeelle paskaa.. eikä olla kokeiltu enää.. käytänkin siis itselleni paremmin soveltuvia huumeita, kuten kannabista ja psykedeelejä - jos käytän.

Tätä nykyään sitten elänkin niin syvällä rakkauden aiheuttamassa trippailun tunteessa perheeni myötä, että luulen vielä pääseväni lopulliselle tripille jossa en koe tarvitsevani enää päihteitä lainkaan. Tai sitten en, mistä sitä tietää mihin elämä heittelee ja onko sillä väliä? Autetaan kaveria mäessä jos pito ei riitä ja pidetään hymyhuulilla kun liikutaan täällä muiden parissa, eiks jeh?
Avatar
#3365 • • REivaaja Guest

[Siru], 23.2.2009 20:55:
jos ei voi käydä kemuissa ilman huumeita niin tarviiko käydä ollenkaan? kuka vaan voi tykätä bileissä olosta jos on ottanut pienet lainit sitä ennen, kun saa siitä ne tietyt kiksit. loppupeleissä se pirin vetäminen menee kuitenkin siihen että istutaan neljän seinän sisällä vetämässä vetoja ja kuunnellaan stereoista piripolkkaa. en viellä yhtäkään ihmistä tunne joka olisi vain kerran kokeillut poretta.. jos sitä kokeilee kerran niin miks ei vois kokeilla toistekkin.. kohta sitä ollaan kokeiltu jo 20 kertaa.. eikä se ole enää mitään kokeilua *nauru* jokainen tyylillään



Anteeksi kieliasuni, mutta voi vittu sa oot idiootti.

Ma kylla tunnen ja vitun monta. Se kylla varmasti johtuu siita etta olen kiskonut vauhtia usean ihmisen kanssa tassa ajan mittaan, ja siten tidan mista puhun. Toisin kuin sina. Sulla on vain mielikuva josta pidat kiinni. (ja kylla ma oon oman osuuteni vetany jo. Silloin talloin kylla tulee silti otettua)

Sa voisit hieman avata noita ennakkoluulojes nyoreja ja todeta etta hei! Ihmiset on yksiloita ja yksilot on erillaisia. Toki Amfetamiini aiheuttaa merkittavaa naatakertoimen korotusta, mutta se ei todellakaan ole aine johon jengi jaa psyykkisen riippuvuuteen ykkosella. On se sen verta kamalaa ainetta aamuisin.
Riku

Posts: 3,187

#3366 • • Riku The Little Prince
Tästä voi ehkä saada jotain vähän komiikankin tapaista tajuamista irti siitä, miten turhaa vähintään kymmenien miljardien arvoista "teollisuutta" vastaan on tässä tapauksessa taistella:

"Tällä kotitekoisella sukellusveneellä kuljetetaan huumeita Kolumbiasta"

http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/132006.shtml

--
Kyseenalaista aina kaikki.

[Siru]

Posts: 259

#3367 • • Edited [Siru]

REivaaja, 24.2.2009 07:49:
---
[Siru], 23.2.2009 20:55:

---


Anteeksi kieliasuni, mutta voi vittu sa oot idiootti.

Ma kylla tunnen ja vitun monta. Se kylla varmasti johtuu siita etta olen kiskonut vauhtia usean ihmisen kanssa tassa ajan mittaan, ja siten tidan mista puhun.


no se on hienoa se! :D mä oon siis idiootti jos en tykkää tietyistä päihteistä. no hu hu :D joku tais ottaa mun kommentin "vähän" liian vakavasti..

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

..no such user..

Posts: 1,106

#3368 • • Edited ..no such user..

Damien, 24.2.2009 02:47:
---
[Siru], 23.2.2009 20:55:
jos ei voi käydä kemuissa ilman huumeita niin tarviiko käydä ollenkaan? kuka vaan voi tykätä bileissä olosta jos on ottanut pienet lainit sitä ennen, kun saa siitä ne tietyt kiksit. loppupeleissä se pirin vetäminen menee kuitenkin siihen että istutaan neljän seinän sisällä vetämässä vetoja ja kuunnellaan stereoista piripolkkaa.
---


Bileet joskus ennen muinoin rakennettiin sellaisen käsitteen ympärille, että: P = peace, L = love, U = unity ja R = rispect. Tuon käsitteen sisään sitten mahtui kaikki ja siksi itsekkin aikanani (90-luvun loppu) innostuin bilettämisestä niinkin paljon, että melkein viisi vuotta juoksin yhtämittaa kemuissa selvinpäin tanssimassa. Selvinpäin sopi mulle silloin ihan yhtä hyvin kuin Laserpointit nyt muutaman sieni gramman kera terästettynä. Pääasia et se PLUR olis edustettuna. Kenenkään ei oikeasti tarttis dissata ketään, mutta valehtelematta skenen popularisoitumisen jälkeen yleisen mielipiteen huumekielteisyys on päässyt pahasti raunioittamaan vanhaa kunnon PLUR:a. IMHO.



Mä itseasiassa näkisin tän (näin bilejärjestäjän perspektiivistä), vieläpä niin, et skenen popularisoituminen aiheutti järjetöntä öyskäämistä, ja bileitten ilmapiirin totaalisen muutoksen.

Tavallaan siis esim Iltalehtien jutut siitä, miten Labyrintheissa jäi kiinni ihmisiä (alle 10 : 4000, siis promilleluokkaa) kuosaamisesta, aiheutti kuosaavien ihmisten vyöryn bileisiin - ainakin tampereella, ja vähän niinku miinotti sitä bileitten perinteistä "ne kuosaa, ketkä osaa tehdä sen PLUR:isti", ja muita ei ees päästetä ineen -ilmapiirin. (koska tietyn meiningin näkee aika hyvin jo naamataulusta, itse ainakin tapahtumajärjestäjänä pidin huolta siitä, et epäilyttävät tyypit saa jäädä pois jo ovella, ihan siks ettei aiheuta kellekään nihkeitä viboja - niin PLUR-hupikäyttäjille, kun streittaajille kummallekkaan)

Tää ilmapiiri bileissä meni siis - pardon my french - totaalisen vitulleen aina siitä lähtien, kun HC kuosaava sakki oletti lehtijuttujen perusteella, et bileisiin on niinku ihan ok, ja normaalia mennä sekoileen. Et siellä sitä voi tehdä niinku puolijulkisesti.

Se rupes vetään paljon käyttäjiä mestoille, ketä ei ees kiinnosta musiikki - ja siitä oli aistittavissa aika hyvin lopun alkua.

Nyt ois meidän kaikkien tehtävä, niin kuosien, kun streittien, kun siltä väliltä olevien vapaamielisten (johon lasken itseni) aika jotenkin parantaa tää viba tässä skenessä.

Millasia lehtijuttuja me nyt tarvitaan?

No esim. et reivaaminen parantaa verenpainetaudin... Tanssiminen nostattaa ihmisen hormonitasapainon hyvää oloa tuottaen useiksi viikoiksi eteenpäin, jne.

Jotain tällästä.

Pitäskös hei ihan oikeesti ottaa talkoot, niinku koko suomen laajusesti, ja puhdistaa vibat niinku bileissä?

Se ois vallan mahdollista, aika pienelläkin effortilla.

Jokanen bilejärjestäjä esim, tekee selväks sen rajan itselleen, et haluuko järjestää bileitä rahan, vaiko musiikin ja sen takia, että järjestää tapahtumia, jonne ihmiset voi tulla aivan aidosti nauttimaan.

Jos järjestäjä on itselleen rehellinen, hiukan sliipatumpi julkisivu parantaa ilmapiiriä bileissä myös niille kuosaajille, ketkä käyttää just sen verran et niillä itsellä, kuin myös niiden vieressä tanssivalla ihmisellä on kivaa - koska sillon bileet vetää enemmän sakkia, ketä on asennoitunut juttuihin niin, et pidetään vibat positiivisina, eikä tiettyjä rajoja - jotka saattaa toisia ahdistaa - silloin luonnollisestikaan rikota (esim. toinen ääripää, känniääliöily ja epätahtiin joraaminen tanssilattialla sekin karsiutuu).
Damien

Posts: 2,882

#3369 • • Edited Damien [tr3ox]

heter029,
Mä itseasiassa näkisin tän ---Clipp---



Mä näen ihan samalla tavalla, en vain jaksanut selventää tarkemmin. Minun vinkkelistä popularisoituminen aiheutti kontrolloimattoman kaaoksen skenen sisäiseen koulutus järjestelmään. Jengiä tuli joka puolelta kuin pipoa ja yhteishenki repesi jokseenkiin kokonaan, kuin -pardon my french- vanhan akan vittu viitosia pukatessa.

"Henki-talkoita" kannatetaan täällä ihan tosissaan, juuri tämän tyyppistä yhteen puhaltamista skene kaipaisi tosissaan. Parasta tossa kuitenkin taitaa olla se, ettei todelliseen muutokseen tarvita kuin ihmisen oma asenne muutos. Autetaan sitä kaveria mäessä ja kun jokainen antaa pienen effortin osan itsestään, syntyy siitä ennen pitkää suuri kokonaisuus ja kaikilla on taas kivaa.

Vitun hieno ja ihan sydäntä lämmittävä ehdotus sulla *plur*
Riku

Posts: 3,187

#3370 • • Edited Riku The Little Prince

Damien, 24.2.2009 13:26:
Mä näen ihan samalla tavalla, en vain jaksanut selventää tarkemmin. Minun vinkkelistä popularisoituminen aiheutti kontrolloimattoman kaaoksen skenen sisäiseen koulutus järjestelmään. Jengiä tuli joka puolelta kuin pipoa ja yhteishenki repesi jokseenkiin kokonaan, kuin -pardon my french- vanhan akan vittu viitosia pukatessa.

Mulla on jääny kanssa se fiilis, että syntyi kulttuuri- ja arvotyhjiö, kun nää ovista ja ikkunoista sisään tulevat eivät ehkä kuitenkaan enää ihan tajunneet mihin tulevat. Mä en sano että "musiikki on tärkeintä" on mikään epätosi asia, mutta musta tuntuu että se ei oikein enää nykyään oman hauskanpidon lisäksi ole enää mitään muuta kuin muuta kuin sitä musiikkia. Joskus musta tuntu että siinä oli niin paljon muutakin...

(vanhat sedät itkee asioista mistä nuoremmilla ei oo enää hajuakaan, nyyhnyyh ja valivali, eiks nii?)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Damien

Posts: 2,882

#3371 • • Edited Damien [tr3ox]

Riku, Joskus musta tuntu että siinä oli niin paljon muutakin...



Oot oikeessa, siinä oli sua itseäsi.. . Mä koen ainakin vieraantuneeni bile-skenestä tosi paljon. Käyn bileissä enää tosi harvoin. Mut Lasereissa 2008 oli koti kohdallaan ja mä siellä.

Riku,
(vanhat sedät itkee asioista mistä nuoremmilla ei oo enää hajuakaan, nyyhnyyh ja valivali, eiks nii?)



Viime lasereissa tää kahtiajako näky ja ainakin itse koin sen selkeesti, puol kaapelii bissellä ja puol kaapelii jortsuumassa. Mikäpä siinä, mä lentelin siellä pitkin mestoja puolista välittämättä. Välillä rituaalisesti polkien maata massan keskellä ja välillä pitelemässä tuoppia kaverin puolesta tiskillä, josta taas lennähdettiin tanssilattian puolelle tekemään lähempää tuttavuutta musiikin kanssa.

Kyll se fiilis lähtee ihan ittestään, mut kuten Collinsin Phill sen aikanaan sanoi:

". ..there's too many people making too many problems.. .whoo-oa this is the world we live in.. ."

ps. oli hyviä sieniä ;)
Avatar
#3372 • • REivaaja Guest

[Siru], 24.2.2009 12:08:

Anteeksi kieliasuni, mutta voi vittu sa oot idiootti.

Ma kylla tunnen ja vitun monta. Se kylla varmasti johtuu siita etta olen kiskonut vauhtia usean ihmisen kanssa tassa ajan mittaan, ja siten tiedan mista puhun.

---

no se on hienoa se! :D mä oon siis idiootti jos en tykkää tietyistä päihteistä. no hu hu :D



Jos sa oot sita mielta...
..no such user..

Posts: 1,106

#3373 • • Edited ..no such user..

Damien, 25.2.2009 00:53:
---
Kyll se fiilis lähtee ihan ittestään, mut kuten Collinsin Phill sen aikanaan sanoi:

". ..there's too many people making too many problems.. .whoo-oa this is the world we live in.. ."

ps. oli hyviä sieniä ;)



Aivan! Siis toisinsanoen, kun päästään eroon siitä tarpeesta tehdä niitä ongelmia (kollektiivinen ego - joka on kasvanut hiukan vinoon), niin asia on (mahdollisestikin) vallan ratkaistavissa!!?

Uskosin et nyt tarvitaan kaikkien meidän panostusta, ketkä ymmärretään et ihmismieli toimii epälineaarisesta sielun ulottuvuudesta käsin, ja et jokainen meistä on omalla tavallaan kaunis - sielu, joka on tullut vaan tänne keräämään kokemuksia (3D:hen)!!

Itse vielä koetan muodostaa käsitystä siitä, et toimiiko toi ihmiskunnan kollektiivinen ego lineaarisesta vai epälineaarisesta tilasta käsin, mut tällähetkellä kyllä näyttäs, et se on vaan lineaarisen karmautuksen suma..!

ja sitäkautta (mahdollisesti) aivan iisisti purettavissa - niinkus korkeemmista viboista käsin.
Madda

Posts: 650

#3374 • • Madda ice-angel

UnityF, 26.10.2003 21:34:
---
Android:
Olen Unity(f):n ja pHazen kanssa samaa mieltä. Varsinkin lakka/litkuöverit ovat todella yleisiä ja vakava asia, ja todellakin vaikuttaa siltä että jotkut eivät ikinä opi. Tänäkin viikonloppuna tuli todistettua kolmet lakkaöyskät*eiei*

---


mä en ollu ees tänä vkl missää mut kuulen asioita ja mm 7 överit on vedetty tänä vkl *uuh* mihin tää bilekansa on vajoomassa..... lakkaan?*poks*



Lainaan tätä tekstiä...kirjoitettu 6 vuotta sitten ja siinä Maria ihmettelee että minne on bilekansa vajoamassa...lakkaan tosiaan. Osasit ennustaa aivan oikein!!!

Kävin viimeksi bileissä noin 3kk sitten ja noin 70% paikalla olleista ihmisistä oli lakan vaikutuksen alaisina. Meni kyl ihan fiilis bileisiin sillon.. Nyt on ollu sit taukoa ja ei kyl edelleenkään tee mieli lähtee tonne heiluu ku noita miettii.

Se on muuten myös yksi syistä, minkä takia lähdin ulkomaille v. 2005...asiat eivät ole muuttuneet paluuni jälkeen (5kk sitten) vaan ovat menneet ainoastaan huonompaan suuntaan.

Sit jengi kuolee ku ne "vetää öyskät" ja nää muut idiootit ei vieläkään tajuu, edes frendin kuoleman jälkeen kuinka vaarallista aine on, vaan jatkaa samaan malliin ja hyvällä tuurilla vetää jonkinnäköiset överit jossain bielis ja pilaa kaikkien tunnelman (been there, seen that).

Kaipaan vanhoja aikoja jolloin jengillä oli bileissä vielä kivaa, halaili ja hymyili... En väitä että muut huumeet joita silloin yleisimmin käytettiin olisivat olleet hyväksyttäviä, mutta ainakin oli jengillä kivaa, eikä jouduttu kattelee vääntyneitä naamoja ja lakkaövereitä.


Jos on pakko vetää sitä paskaainetta, niin vetäkää sitä himassanne, missä voitte vetää sitä niin paljon ku huvittaa.

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Epailija

Posts: 5,636

#3375 • • Epailija Physicist, 2nd class.

heter029, 25.2.2009 07:41:
Uskosin et nyt tarvitaan kaikkien meidän panostusta, ketkä ymmärretään et ihmismieli toimii epälineaarisesta sielun ulottuvuudesta käsin, ja et jokainen meistä on omalla tavallaan kaunis - sielu, joka on tullut vaan tänne keräämään kokemuksia (3D:hen)!!



Uskosin, että tällaista "ymmärrystä" omaavat ihmiset ovat aika harvassa. Kauneuteen (ja samalla PLURiin) liittyen täytyy myös todeta, että "jokainen meistä on omalla tavallaan kaunis" ei tarkoita että nämä kauneuden eri lajit välttämättä synkkaisivat keskenään. Samaisesta syystä skenen koon kasvaessa PLUR muuttuu yhä utopistisemmaksi hapatukseksi. Kun samassa tilassa joraavat diileri, öyskääjä, laittomuuksia paheksuva tanssija, egoileva testobodari, kuuma kissa ja kännikiimassa oleva tavis, jota ei hirveästi itse musiikki edes kiinnosta, on aika hankala lähteä rakentamaan mitään suurta rakkautta ihmisten välille. Jo oletus, että kaikkia ylipäätään kiinnostaisi joku suuri yhtenäisyyden tunne (jos tällaisen oletuksen tekee), on vailla pohjaa.

Ylläoleva ei tietenkään tarkoita sitä, että pitäisi lakata yrittämästä. Veikkaan silti, että paras tapa saada se vanhojen hyvien aikojen fiilinki takas on vetää bileet takaisin maan alle. Kun bileiden kävijäporukka homogenisoituu, on helppo löytää sitä kadotettua PLURiakin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Damien

Posts: 2,882

#3376 • • Damien [tr3ox]

heter029,
Aivan! Siis toisinsanoen, kun päästään eroon siitä tarpeesta tehdä niitä ongelmia (kollektiivinen ego - joka on kasvanut hiukan vinoon), niin asia on (mahdollisestikin) vallan ratkaistavissa!!?

Uskosin et nyt tarvitaan kaikkien meidän panostusta, ketkä ymmärretään et ihmismieli toimii epälineaarisesta sielun ulottuvuudesta käsin, ja et jokainen meistä on omalla tavallaan kaunis - sielu, joka on tullut vaan tänne keräämään kokemuksia (3D:hen)!!



Tarvitaan ja ei tarvita, jokainen kuitenkin herää ajallaan ja sillä tarkoitan ettei suoranaista painostusta siirtymävaiheen kohdalla kannata suorittaa. Tarkoitan tällä vanhalla myyntimiehen logiikalla, että ymmärrys asiaan täytyy jokaisen kohdalla muodostua rakkaudesta asiaan.. .

Suoria ehdotuksia kun ei voi/ tai kannata sinällään tehdä (ellei itsestään halua antaa haavoitettavaksi=), ne kun torpataan aina henkilökohtaisen egon puolesta, mutta mikäli asia hehkuu sinusta kuin auringonvalo taivaalta, sitä ei malta olla katsomatta suoraan vaikka joku joskus on kenties sanonut valon aiheuttavan sokeutta.

Mutta liikettä ei voi pysäyttää - minkä koen positiivisesti, enkä tiedä kyllä lopulta tuosta nopeuttamisestakaan, kaikki tuntuu tapahtuvan ajallaan ja sit lopulta mitä jää sun itsesi päätettäväksesi on se ainoa päätös - tuutko kyytiin mukaan vai jäätkö laiturille venaamaan, ei silti etteikö ymmärrystä jästille löydy jatkossakin - tämä tuntuu vain siltä oikealta suunnalta mihin kaikki lopulta vääjäämättä matkaavat.

heter029,
Itse vielä koetan muodostaa käsitystä siitä, et toimiiko toi ihmiskunnan kollektiivinen ego lineaarisesta vai epälineaarisesta tilasta käsin, mut tällähetkellä kyllä näyttäs, et se on vaan lineaarisen karmautuksen suma..! ja sitäkautta (mahdollisesti) aivan iisisti purettavissa - niinkus korkeemmista viboista käsin.



Mä en koskaan tiedä - havainnoin ja tällä hetkellä havainnoin tätä liikettä kohti vääjämätöntä useilla eri kanavilla. Forumi kuin Forumi, mikäli pystyt sopeuttamaan itsesi suureen sillä hetkellä - viesti avautuu enemmän. Kaikki viestittävät tavallaan ja sinun tehtäväksesi jää kaiken kuuntelu. Toiset pystyvät kuuntelemaan tarkemmin ja enemmän kerralla, kun taas toiset keskittävät rakkautensa yhteen asiaan kerrallaan tai mahdollisesti omistautavat asialleen koko elämänsä.

Sieniforumilla näistä asioista puhutaan kenties vielä suorasukaisemmin ja kommenttisi selkeä viesti pääsi hetkellisesti, silti positiivisesti, yllättämään minut. Kenties säikähdin itseäni, koska se todella alkaa avautumaan edessäni sitä mukaan kuin itsekkin avaudun. Vai oliko kyseessä itseni yllättäminen, olinko kenties itse jo luovuttanut täällä rakkaudesta paasaamisesta - sillä tätäkin keskustelua on nyt käyty jo monta niitä mitä ihmisvuosiksi kutsutaan. Kiitän sinua ystävä, järkeni valon sitomisesta takaisin sykliin tämän forumin puitteissa ja responssista, jonka prosessoiminen tuotti minulla rauhaisan tunteen sisälleni.
Damien

Posts: 2,882

#3377 • • Damien [tr3ox]

Epailija, Jo oletus, että kaikkia ylipäätään kiinnostaisi joku suuri yhtenäisyyden tunne (jos tällaisen oletuksen tekee), on vailla pohjaa.



Uskonnot tarjoavat tähän hyvän lähtökohdan.

Epailija,
Ylläoleva ei tietenkään tarkoita sitä, että pitäisi lakata yrittämästä. Veikkaan silti, että paras tapa saada se vanhojen hyvien aikojen fiilinki takas on vetää bileet takaisin maan alle. Kun bileiden kävijäporukka homogenisoituu, on helppo löytää sitä kadotettua PLURiakin.



Osana suurta kokonaisuutta - kyllä, ainoana ratkaisuna - ei.
homppa

Posts: 731

#3378 • • homppa
no, jos tsiikaa vaikka tätä topikkia niin kyllä vielä toivoa on, mut pitäis vaan saada nää ilosanomaa saarnaavat profeetat vaan ulos koloistaan ja ihmisten ilmoille paasaamaan ei-negatiivisessa ja rakentavassa hengessä, keep up the good work guys, ei meikä ainakaan jaksa/ei kiinnosta :)

ps. itse huumeista jos jotain toteais niin lakka on kyllä jotain niin perseestä et ei pysty ees tajuun, hei meikä ei saa henkeä, mut mulla on hyvä olo, vähän siistii jee!...mut ei ne ongelmat todellakaan ole syntyneet pelkästään sitä kautta et kuosaava jengi ois muka innostunu käymään bileissä tms, ihan yhtä hyvin ja varmaan yleisemminkin homma toimii siten et tutustuu kuosaavaan jengiin bileiden kautta, mut suomen "klubit" (yökerhot, jossa järkätään randomilla polkka/kiksubileitä) on kyllä yleensä niin perseestä ilmeeltään ja sisustukseltaan ja tunnelmaltaan et eihän niitä selvin päin jaksa katella. Itse toivoisin, et ois tarpeeks tiloja ja paikkoja ja halua, jotta vois painuu maan alle, eikä ikinä enää nousta ylös sieltä ennen aikaisesta haudasta.
Epailija

Posts: 5,636

#3379 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Damien, 25.2.2009 16:38:
Uskonnot tarjoavat tähän hyvän lähtökohdan.



Hetkonen, kumpaan? Yhtenäisyyden tunteeseen vai oletuksen tekemiseen? Vai kenties kumpaankin?

Osana suurta kokonaisuutta - kyllä, ainoana ratkaisuna - ei.



...ja lopullisena ratkaisuna ilokaasu. BA-DUM-TSS Veikkaan muuten, että siitä vanhasta PLUR-meiningistä osa on ihan puhtaasti ajan kultaamia muistoja ja toinen osa on sellaista ulkokultaisuutta, jolla ei ole juuri tekemistä oikean kunnioituksen tai rakkauden kanssa. Ystävien välillä ja pienissä kaveripiireissä se on saattanut toki olla ihan tottakin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Damien

Posts: 2,882

#3380 • • Damien [tr3ox]

Epailija,Hetkonen, kumpaan? Yhtenäisyyden tunteeseen vai oletuksen tekemiseen? Vai kenties kumpaankin?



Pohjan sille oletukselle, että kaikilla on tarve kokea suurta yhtenäisyyden tunnetta, tuli se sitten fellow man:sta tai erakolle luonnosta.

Epailija
...ja lopullisena ratkaisuna ilokaasu. BA-DUM-TSS



dityppioksidi, niin tiedemiehen tyylistä ;)

Epailija
Veikkaan muuten, että siitä vanhasta PLUR-meiningistä osa on ihan puhtaasti ajan kultaamia muistoja ja toinen osa on sellaista ulkokultaisuutta, jolla ei ole juuri tekemistä oikean kunnioituksen tai rakkauden kanssa. Ystävien välillä ja pienissä kaveripiireissä se on saattanut toki olla ihan tottakin.



Mä muistan niistä ajoista vaan sen että silloin dokattiin vähemmän, popsittiin enemmän ja kaikki tanssi ja osoitti rakkauttaan dj:lle, joka kanavoi sen takaisin yleisöön musiikkinsa kautta. Tämä minun PLUR-kokemus, siis ajoittui 98-> LabyGate jutskista Vertigoihin ja muihin eventteihin aina sinne 2003-4 vuosiin asti, jonka jälkeen alkoi vieraantuminen.